וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 בפברואר 2020

הנה לפנינו שבוע של מהפך רגשי קטן שבו הכוכבים משחקים בכיסאות מוזיקליים: ונוס שהייתה במזל דגים הרגשני עוברת למזל טלה האסרטיבי, בעוד מרקורי שהיה במזל דלי השכלתני עובר למזל דגים הרגשני. מה קורה לכוכבים השבוע?

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרקורי עובר למזל דגים.
2. ונוס עוברת למזל טלה.

התקשורת שלנו: אחרי חודש תקשורתי וחברתי במזל דלי החברתי, עובר מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים הרגשני והתקשורת שלנו משתנה. כעת המילים שלנו משתנות. התוכן הופך רגשני ואישי יותר וחברתי פחות. כעת חשוב לנו יותר לבטא רגשות מאשר ליצור לנו חברות וידידות חדשה. מצבי הרוח שלנו משתנים במהירות וזהו זמן שבו כדאי לגלות גמישות גדולה יותר גם למצבי הרוח של אנשים אחרים ולא רק לעצמנו. זהו גם זמן יצירתי מאוד: כתיבה, מוזיקה, סרטים - כעת אנו זקוקים לקצת יותר תרבות או גירויים יצירתיים, ופחות להיות מוקפים חברים ידידים או להיות בחברת אנשים רבה מדי סביבנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הרגשות השבוע - ונוס הרגשית עוברת למזל טלה ונראה שהרגשות שלנו עוברים מהפך מסוים. ונוס בדגים שמה את הדגש על ביטוי רגשי עדין, גישה מופנמת ומהורהרת לעולם ודיאלוג עדין ורגיש ביחסים הקרובים שלנו, שכולל חיזור עדין ומילים רכות. אולם ונוס במזל טלה מביאה איתה גישה שונה לגמרי: זו גישה ישירה, אימפולסיבית, ביטוי רגשי ספונטני ופה ושם גם ילדותי. כשונוס במזל טלה, החיזור הוא ישיר וללא רגישות או רגשנות יתר. זהו זמן שבו מערכות היחסים שלנו מקבלות תפנית אקטיבית. זהו זמן לא לשתף בהרהורים או לצפות ביחד בסדרה נוגה, אלא לצאת ביחד לבלות, לרקוד, ללכת או לעשות קצת ספורט.

ונוס במזל טלה: אנו זקוקים לסיפוקים מידיים ואין לנו סבלנות לאנשים איטיים או לתהליכים ארוכים. כעת הפתיל שלנו קצר ואי הבנות גורמות בקלות לוויכוחים ולריבים. ונוס במזל טלה מוציאה מאתנו את הצד הקולני והאגרסיבי. מזל טלה קושר את מרס אל המלחמה וכעת נעלמת לה ההרמוניה שמאפיינת את ונוס ומופיע לו הצד חסר הסבלנות והסובלנות שלו. אופטימיות אך בסגנון קולני, גישה ישירה אך לא מעודנת, אסרטיביות ויכולת ביצוע אך קושי באיפוק ובסבלנות - זו ונוס שלנו במזל טלה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה שלה? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן, גדי, עקרב, אריה ודלי.

זוג. ShutterStock
גישה מופנמת ומהורהרת לעולם ודיאלוג עדין ורגיש ביחסים הקרובים שלנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
ונוס עוברת למזל שלכם, ועוזרת לטלאים שלנו לפתוח את הלב, ולתת לקצת יותר אהבה להיכנס. מרס ממשיך לנוע במזל קשת ומדגיש את הצד ההרפתקני שלכם. השילוב של מרס וונוס ביסוד האש מרחיב את הלב.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה, מיקום לא קל לשוורים, והמעבר הזה הופך אותם לעצבניים וחסרי סבלנות. השמש ומרקורי במזל דלי מדרבנים את האמבציה שלכם: זמן להשתמש בונוס הקשוחה, ולהתמקד ביזמות חדשות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל דגים, המאכלס את בית הקריירה שלכם. הצירוף של היצירתיות הדגית והיכולת לקדם נושאים שחשובים לכם, יכול להפוך את האמביציה שלכם לממשית מאוד: זמן לחשיבה מחוץ לקופסה, וגישה לא קונבנציונלית.

סרטן
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים הופך את התקשורת שלכם לקלה ונוחה יותר. זהו זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות, להרחבת אופקים, וללימודים של משהו מעניין שמזמן רציתם ללמוד. זמן טוב גם ליזום נסיעה, רחוקה או קרובה.

אריה
מיקומו של מרס במזל קשת בבית הביטוי האישי שלכם עלול להפוך את הדיאלוג שלכם עם העולם למעט תוקפני יותר מהרגיל. חשוב בזמן שכזה לגלות איפוק, ולא לריב כשדברים יוצאים זמנית משליטה. ונוס שעוברת למזל טלה מביאה איתה רצון הרפתקני לבדוק גבולות.

בתולה
ונוס הרגשית עוזבת את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והחודש הרומנטי והרך יחסית מפנה את מקומו לחודש תקשורתי במיוחד עם הפרטנרים שלכם. זהו גם זמן מצוין למצוא לכם שותפים או בני ברית לרעיון או לדרך, לשתף אותם בתכניות שלכם, ולשתף בכלל אנשים קרובים ברגשות. דברו - ועל הכל.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל טלה, המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והצורך שלכם בדיאלוג אמיתי בגובה העיניים ובכל סוגי היחסים, הולך ומתחזק. שבוע מצוין לשיחות של אחד על אחד, בגובה העיניים ובאופן ישיר וכן.

עקרב
השמש ומרקורי ממשיכים להפעיל אתכם בעוצמה בכל מה שקשור לבית ולמשפחה. זמן לקחת יזמה ולפעול לשינויים בבית ובסביבתו, כולל שינוי באווירה. ונוס במזל טלה מביאה קסם לתחום המקצועי. מרקורי שעובר למזל דגים מביא איתו תקשורת רומנטית.

קשת
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו עוצמה ונוכחות, קשתים. זהו זמן מצוין לכל היזמות ומימוש הרעיונות שעלו על שרטון בזמן האחרון, כמו גם זמן להפעיל את הגוף, בהליכה או בחדר הכושר. מרקורי שעובר למזל דגים מעצים את התקשורת המשפחתית. שתפו את בני הבית בתכניות.

גדי
כוכב יופיטר ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו אפשרויות חדשות ומעניינות לגדיים שנולדו בתחילת המזל. ונוס עוברת לטלה ומחזירה אליכם בעדינות את תחושת הביחד. זהו זמן טוב לרכך את התקשורת המשפחתית, ולחפש סיטואציות נעימות של ביחד. אל תסתגרו.

דלי
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, לחגוג לכם ימי הולדת, ולקדם נושאים שחשובים לכם. ונוס עוברת לבית התקשורת שלכם, ומביאה איתה תקשורת חמה ואוהבת, פתיחות לאנשים חדשים, ויכולת להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. קחו יזמה, ופתחו את הלב, דליים.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ועוזר לכם לשפר תקשורת עם העולם, בזמן שונוס הרגשית ששהתה במזל שלכם וריככה אתכם עוברת לבית החומר והכספים. חשוב להיזהר בתקופה הקרובה מהוצאות גבוהות ובזבוזי כספים שלא לצורך, בעיקר על פינוקים.

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully