וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 בינואר עד ה-1 בפברואר 2020

נראה שוונוס הרגשית משחקת תפקיד ראשי בשמיים השבוע: הזווית שלה עם כוכב מרס האגרסיבי והצמידות עם נפטון הרגשי מכניסות את כולנו לנדנדה רגשית קיצונית מעלה ומטה ומביאות למעורבות רגשית גבוהה ולחוסר יציבות

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס בצמידות מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל.
2. ונוס בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס במזל קשת.

הזוית הקשה של השבוע - למעשה יש שתיים כאלה, ושתיהן קשורות לונוס שלנו, ומה שיותר מעניין הוא שהשפעתן הפוכה זו לזו. ונוס בזוית פעולה לכוכב מרס - זו אחת הזויות היותר מעצבנות באסטרולוגיה, מסיבה פשוטה - היא מעצבנת אותנו. אין רגע דל: כל דבר קטן עלול לגרור כעס גדול ופרשנויות שגויות של דברי הזולת שמביאות איתן ויכוחים ואפילו ריבים כאלה ואחרים.

מרס מעצבן את ונוס והחמודה הזו שהיא בדרך כלל נינוחה חביבה ובעיקר אהובה, עלולה בקלות להפוך לקוטרית אמיתית ולנג'ס בלי סוף. כשאני מדבר על ונוס אני לא מדבר רק על נשים: לכל אחד מאיתנו, הפלנטה הזו קיימת במפה וכשהרגש סוער הוא גם מסעיר אותנו וגם את מי שאיתנו, בעיקר כשהוא יוצר קצרים בתקשורת כמו בתקופה הזו. לגבי רגשות - את זה יש לכולנו ובשפע - וכשמרס יוצר זוית לונוס, כל דבר קטן עלול לעצבן אותנו ומכאן ועד לקריזה שמתפרצת - בצדק או שלא בצדק - המרחק קצר. זוהי זוית של לחצים שהרבה פעמים מביאה איתה צורך בשחרור פיזי: חדר כושר, הליכה, ריצה ואפילו סקס - הגוף מדבר עכשיו וכדאי לאפשר לו להתבטא. רגשות עדינים, הרמוניה ומלים רכות במיוחד - לא כרגע, סורי.

אז מה עושים? מתאפקים, מנסים לדבר ולשתף - ובמקרה הגרוע ביותר מאשימים את מרס הערס או מקסימום אותי (האסטרולוג אמר שאולי נריב) ואני - ישר מאשר, כי אני תומך בזוגיות גם כשקשה וביחסים בכלל, אחרת איך הייתי מקבל את שני הילדים הנפלאים האלה? בקיצור - איפוק.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, שור, מאזניים, עקרב אריה ודלי.

הזוית הקשה השנייה - כאן אנחנו פוגשים אולי את הזוית הרגשית והרגשנית ביותר שקיימת: ונוס הרגשית נצמדת לנפטון האולטרה רגשי וכשהשנים האלה נפגשים מגיעה האהבה הכי גדולה אבר, האכזבה הכי נוראית או תחושת החמצה שגורמת לנו להיזכר באיזה אקס או אקסית מיתולוגית ואפילו להסתכל בפרופיל שלהם בפייס, לראות אם יש להם מישהו או מישהי - והנועזים אפילו שולחים אסמס סטייל "ערה?" והנועזות מרימות טלפון לחברה משותפת שהייתה להם כדי לברר. אבל זה לא הכרחי כמובן: ונוס ונפטון בצמידות זו פשוט חתיכת הצפה רגשית רצינית ואפשר לקחת את זה לכל מיני מקומות כמו ללכת על הקטע היצירתי ולנגן או לצייר, לכתוב מכתב דביק, או אפילו לומר משפטים שמזמן לא אמרתם ולהשתמש בפועל השחוק והדביק ההוא שיוצר את המילה בת ארבע האותיות שנשים רוצות לשמוע וגברים מתקשים להשמיע.. כן המלה הזו.. נו, אתם יודעים. בקיצר - תגידו אותה איזה פעם פעמיים השבוע (לפחות) ולו רק כדי לראות איך מרגיש לכם לומר אותה באמת.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור מאזניים אריה דלי עקרב טלה סרטן גדי ובעצם כולנו.

אילוסטרציה. ShutterStock
כל כך קשה לומר?/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס ממשיך לנוע במזל קשת האסרטיבי ופה ושם גם גורם לכם לעשות שטויות פזיזות, מה גם שהוא יוצר זוית פעולה לא קלה עם ונוס במזל דגים ויש גם בלגן קטן ביחסים... מה שחשוב - אל תאבדו פרופורציות וגבולות, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם ומביאה איתה ים של קסם אישי למלים שלכם הן בתחום המקצועי והן - איך לא - בתחום הרגשי ובמערכות היחסים למרות הבלגן שמרס מביא. דבר לכוון למטרה - ולהפעיל את הקסם, שוורים...

תאומים
מרס ממשיך לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שזהו לא זמן ממש קל לתאומים ביחסים הקרובים.. דווקא סקס אפשרי יותר אבל גם עצבנות וחוסר שקט מלווים אותו. מרקורי שליט המזל שלכם בדלי פותח אזורי פעולה חדשים להתרשמות.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל דלי השבוע קצת מטרטר אתכם, האמת. קורים לא מעט דברים ואין רגע דל, אבל גם אין שקט מכל סוג.. נראה שהחיים דוחפים אתכם עכשיו כל הזמן לאקשן ואין ממש מנוחה. נסו לעצור לרגע ולתעל את האנרגיה הזו לעשייה מדויקת.

אריה
תחילת השבוע הזה מאוד לחוצה כשהשמש שליטת המזל שלכם עדיין בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי. אולם בהמשך השבוע הזוית משתחררת, אריות, והשמש שמה דגש כעת על נושאים הקשורים לזוגיות, ליחסים, ובעיקר לדיאלוג של אחד על אחד, ובגובה העינים. דברו והרבה.

בתולה
רבוטה, בתולות והרבה ממנה - זו הבשורה של השבוע. ואכן, עבודה והתחום המקצועי בכלל נמצאים כעת בראש סולם העדיפויות שלכם. זמן טוב להגדיר מחדש צרכים רגשיים מקשר קרוב, ולהשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם,או...לצאת לדייט. כן כן.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני והצמידות שלה עם נפטון עלולה לגרום לכם לקבל החלטות רגשניות שגויות וכדאי לדחות אותן לשבוע הבא. זוית פעולה עם מרס מביאה איתה פתיל קצר.. לא לריב!

עקרב
ונוס הרגשית שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והעקרב שלנו יודע השבוע גם לשתף ולחלוק ברגשות, וגם לעמוד בהצלחה מול קהל. מה עושים עם כל הקסם הזה? יוצרים משהו חדש ומעניין, מכירים חברים חדשים, ואפילו... מתאהבים. כן כן.

קשת
מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית התקשורת שלכם הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד כעת, קשתים. זהו זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק, ולהפוך את השבוע הזה לתקשורתי במיוחד. זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, קשתים, אבל..לא לאפשר למרס להכניס אתכם לעימותים מיותרים.

גדי
ונוס שוהה השבוע בבית התקשורת שלכם והקסם האישי שהיא מביאה איתה מרכך אתכם והופך אתכם למקסימים ורגישים מתמיד. מקבץ הכוכבים במזל דלי מצביע על יכולת לקדם את עצמכם עסקית וכלכלית, אם תפעלו בחכמה, וזה אפשרי בכמה זירות פעולה.

דלי
נראה שזה השבוע שלכם, דליים: לא רק יום ההולדת שהשמש חוגגת לכם - גם המצאותו של מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם הופכת את השבוע הזה לתקשורתי יעיל ומועיל במיוחד אם תתמקדו ביזמות חדשות, ותשווקו את עצמכם בחכמה. קחו יזמה.

דגים
צמידות של ונוס הרגשית ונפטון שליט המזל שלכם במזל דגים הופכת אתכם לרגשניים מהרגיל, דגיגים. זהו זמן יצירתי מעולה אולם מעשית אתם עלולים לירות לעצמכם ברגל. החלטות חשובות בכל התחומים ובעיקר בנושאי כספים ועסקים - דחו לשבוע הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully