וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 בינואר 2020

נראה שהשבוע הולך להיות קל יותר מבחינת הכוכבים: אחרי חודש כבד ומכביד, עובר גם מרקורי - כוכב התקשורת שלנו - למזל דלי, ואנחנו מגיחים החוצה מתוך הערפל המכביד שאפף אותנו בשבועות האחרונים

יופיטר, כוכב השפע, ממשיך לנוע במזל גדי ולעזור לנו להתחיל לארגן את עצמנו מחדש, וזה כולל גם יזמות מקצועיות עסקיות ואפילו הצד הכספי והכלכלי: הגיע הזמן לקצת יותר סדר בבלגן, חברים - ונראה שדווקא הפעם הקריאה הזו עוברת ביתר קלות מאשר בשנה האחרונה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי.
2. השמש עוברת למזל דלי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל גדי למזל דלי.
פגשנו לא מעט כובד בחודש האחרון, ואפשר לומר שכמעט בכל הגזרות. וכל זה על רקע הגשמים והשיטפונות וכל הבלגן. כן, חודש לא קל עבר על כוחותינו, והימצאותו של מרקורי במזל גדי לא ממש הוסיפה לנו בריאות. מה שכן, זה החזיר אותנו לעצמנו, למדורת השבט האישית כשבחוץ דפק הגשם על החלונות, והתכנסנו סביב הרדיאטור כמו בימי קדם, כשהיינו במערה סביב המדורה, ובחוץ נהמו הנמרים.
לכל זה נוסף גם הבלגן הפוליטי, המכוניות שטבעו בבוץ, וראשי ערים שזעקו לעזרה כשהגשם הציף את מרכזי הערים. כן, ישראל חזרה קצת אחורנית, הביטה במראה בשיער רטוב ולח, ולא ממש אהבה את מה שראתה שם. היה קר.

כעת, כשהשמש עוברת סופסוף למזל דלי, היא מסמנת את הכיוון: תמה תקופת האינדיבידואליזם וההישרדות הקצרה: כעת - חוזרים לעולם, ובעיקר לצד החברתי שלנו. חברים, מכרים, ידידים והמדיה עצמה - הגיע הזמן שוב להתחבר לקהילה ולהתיידד מחדש עם העולם הבוצי שבחוץ. השמש במזל דלי מחזירה אותנו אל כוחה של החבורה, מול כוחו של היחיד. כעת אנחנו יכולים להגיח מהמשבצת הסוליסטית שלנו ולשתף פעולה עם אחרים, וליהנות גם מהתוצאות - וגם מהביחד שחוזר בהדרגה.
זה הזמן להרים טלפונים לחברים וידידים, להזכיר להם שאנחנו עדיין בסביבה ולנסות ולקבוע לקפה בבית קפה קרוב שיש בו גם מזגן חזק, וגם חנייה.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של השמש? מזלות דלי, אריה, שור, עקרב, ובגדול כמובן כולנו...

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת עובר סוף סוף למזל דלי, אחרי חודש קצת מדכא מופנם אך בעיקר ענייני ומעשי. כן, התקשורת שלנו בחודש האחרון הייתה בעיקר פרקטית, כיון שהחיים דרשו מאתנו ים של תיאומים אפילו ברבדים הכי בסיסיים של החיים: איזה כביש פנוי בדרך לעבודה? מה עושים שצריך להחזיר את הילדים ונתקעים בפקק? ואיך לעזאזל מסתדרים כשכל הילדים מצוננים וגם ההורים מושכים באף ומנסים להחזיק מעמד כי אחרת.

לא, לא קל החורף הזה, ללא ספק. אבל כעת כשמרקורי עובר למזל דלי, נוכל קצת פחות לרחם על עצמנו, לצאת מהקונכייה הבודדת של מרקורי במזל גדי שמגיבה בעיקר לעובדות ולא לרגשות, ולשתף עם אחרים את מה שעברנו, את מה שאנחנו רוצים, ובעיקר את מי שאנחנו, במפגשים קטנים או גדולים, בשיחות ארוכות בסלולרי, במסנג'ר או בוואטסאפ, ועם הרבה יותר מילים מאשר בכל החודש האחרון.
מרקורי עובר למזל דלי השייך ליסוד האוויר, והתקשורת שלנו הופכת קלילה וחברתית יותר, קצת ידידותית יותר וקצת אינטימית פחות. זה אינו זמן לכפיות, אלא לישיבה עם חברים בפאב או בקפה המקומי, לצפייה בכל הסדרות שהקלטנו לאחרונה ולא היה לנו מצב רוח לצפות בהן, ולשיתופם של אחרים במה שעובר עלינו אחרי שחודש שלם הסתגרנו בתוך עצמנו, ולא היה לנו אפילו חשק לשתף.

בקיצור - זה הזמן לדבר לשתף ולחלוק, להחליף אינפורמציה מכל סוג ולהתעדכן באינפורמציה שמתחילה לשנות כיוון וגם לזרום לכיווננו, ובגדול - לצאת מהאי הבודד שהיינו בו, ולהרגיש חלק. סוף סוף חלק. עדיין רטוב בפוטנציה, עדיין מתעטף בלילות גם מול המזגן, עדיין לא לגמרי מאורגן עם עצמו - אבל חלק.

זוג. ShutterStock
זה אינו זמן לכפיות, אלא לישיבה עם חברים בפאב או בקפה המקומי/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת ההרפתקני ומרס מביא איתו תגובות ואקשן בלתי צפויים. זוית פעולה בינו לבין ונוס עלולה להצביע על אי הבנות ויכוחים ובלגן בין-זוגי. נסו להתפשר ולא לריב על כל שטות..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים, ומרככת את השור שלנו: הגיע הזמן למלים רכות, ולקצת אהבה למי שאתכם, שוורים. השמש ומרקורי במעבר למזל דלי מחזירים את האמביציה לשולחן העבודה: הגיע זמן האקשן.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר, אלמנט שמביא איתו קלילות וכיף.. זמן טוב לחשוב על נסיעה לחו"ל או לשפר קשרים עם חו"ל, לחשוב בגדול על תכניות פעולה רחבות היקף, ואולי גם ללמוד משהו חדש.

סרטן
ונוס ששוהה עכשיו במזל דגים מביאה איתה צורך פתאומי להרחיב אופקים, לחשוב כמה צעדים קדימה, ולבדוק אזורי פעולה וכיווני חשיבה מקוריים ולא צפויים. הגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים, סרטנונים, והפעם - עדיף לא לבד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל גדי הנוקשה למזל דלי הידידותי, ונראה שגם לכם הולך להיות קל יותר בחודש הקרוב. זהו זמן טוב להרחיב מעגלי תקשורת וחברות, וכשהשמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שממול - להשקיע קצת יותר גם בפרטנרים ובבני הברית שלכם.

בתולה
ונוס הרגשית שוהה השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, בתולות, אלמנט ששם את הדגש על היכולת להשקיע לא רק ביחסים אלא גם באנשים שקרובים אלינו. ונוס מורידה את הציניות והביקורתיות שלכם עכשיו, ומאפשרת לכם להיות רכים ומתוקים מתמיד.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל דגים, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה מתמיד, לטוב - ולרע.. לטוב - כי המאזנאים יוצאים קצת מאזור הנוחות השכלתני שלהם ונותנים לרגש לדבר, ורע - כי כמו כל דבר אצלכם זה קצת בחוסר פרופורציות. זהירות.

עקרב
מעברם של השמש ושל מרקורי למזל דלי מביא איתו דגש מיוחד על כל מה שקשור לבית ולמשפחה, עקרבים. אחרי חודש תקשורתי טוב יחסית, הגיע הזמן לדאוג לעולמכם הביתי ולאנשים שנמצאים בו. זמן טוב לשינויים שיפוצים ושינוי אווירה בבית, ובעיקר - לחזרה לקרבה שהעקרב זקוק לה.

קשת
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של עוצמה ואנרגיה שאפשר לתעל לכל כך הרבה מקומות בלי לבזבז אותה בקלות כמו שהקשת יודע לעשות. אכן, נסו לנצל את מיקומם מהשבוע של השמש ומרקורי בבית התקשורת שלכם, ולתרגם אותה לעובדות של כאן ועכשיו.

גדי
אחרי חודש של אקשן ותקשורת משופרת נפרדים מכם גם השמש וגם מרקורי ועוברים לבית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן לתרגם את כל התובנות של החודש הזה לעובדות בשטח, בעיקר בכל מה שקשור לחומר רכוש ופרנסה. גדי בשטח - יעילות בשטח. קדימה.

דלי
מזלטוף, דליים! השמש עוברת למזל שלכם וחוגגת לכם יומולדת, ולדלי אין בעיה לחגוג אלא להיפך: מבחינתו זו סיבה מצוינת להחזיר את החברים הטובים לסביבה. מקדים קצת את השמש כוכב מרקורי שעובר גם הוא למזל שלכם ומביא איתו תקשורת פתוחה ומאפשרת, וכמה היכרויות מעניינות.

דגים
ונוס חוגגת לה במזל שלכם, ואפשר לומר שאתם בכיף חוגגים איתה, בתנאי כמובן שלא תאבדו פרופורציות עם כל הרגש הזה שמופיע פתאום ועוד ביחד עם נפטון שגם הוא פה. זהו זמן איכות רומנטי רגשי ובעיקר יצירתי: נצלו אותו לחשיבה מחוץ לקופסה ולפתיחת הלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully