וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 בינואר 2020

11.1.2020 / 21:04

שבוע מעניין ובו מתרחשים שני תהליכים משמעותיים הקשורים לתקשורת ולרגשות שלנו: סוף סוף אפשר לדבר בפתיחות על הכל ולרכוש חברים חדשים, אבל דווקא עכשיו ונוס הרגשית רוצה להיצמד, להתקרב ולישון כפיות. איך מחברים בין השניים?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי.
2. ונוס הרגשית עוברת למזל דגים.

התקשורת השבוע - זו משתנה, וממש לחיוב: אחרי חודש שבו שהה מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל גדי הנוקשה, ועזר לנו לשים את הרגלים על הקרקע באופן יציב ופרקטי, הוא ממשיך למזל דלי החברתי השייך ליסוד האוויר. במזל דלי הופך מרקורי חברתי וחברי, ועוזר לנו לתקשר מחדש עם חברים וידידים שנרדמו קצת לאחרונה מתחת למזגן ושכחו להרים טלפון. הגיע הזמן להעיר אותם ולהזכיר שאתם בסביבה. מרקורי במזל דלי הופך אותנו לתקשורתיים במיוחד, גם בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחיינו. הגיע הזמן לפעול בשיתופי פעולה עם אחרים, ולצאת לבלות בחברותא. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלנו כעת ולהכיר אנשים חדשים.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, עקרב ושור.

הרגשות השבוע - ונוס הרגשית שהתה כחודש במזל דלי החברתי, וקונספט הקרבה והחום שלה מעט התבטל והפך לחברי ומנוכר משהו. זה היה פרק זמן שבו ונוס כמעט לא יצרה זוויות עם כוכבים אחרים, ולמרות שהיינו חברותיים בגישה - מבחינה רגשית לא מעטים מבינינו הרגישו קצת לבד, גם כשהיינו עם אנשים קרובים באמת. כעת כשונוס הרגשית עוברת למזל דגים זה משתנה. במזל דגים ונוס נחשבת כנעלה: המזל הזה שייך ליסוד המים הרגשי, וונוס יכולה להתעלות בו מעל האגו ולהעניק הרבה יותר מתמיד. ונוס במזל דגים היא רומנטית במיוחד ומחזירה בגדול את האהבה לשולחן, אחרי שחודש זמרה לנו שהיא בסך הכל מחפשת חברות. אז זהו שמעכשיו - אנחנו חוזרים לזרם האסמסים המוכר סטייל מקורה וערה? ליציאות בשנים בגשם, ולשנת הכפיות המוכרת.

יהיה כיף... למי שביחד. למי שלא - זה הזמן לצאת לציד לילי באינטרנט אחרי נפש תאומה - ולבדוק איתה עם כל מה שאמרתי על ונוס בדגים אכן תופס גם לגביכם.

זוג רואה טלויזיה. shutterstock, ShutterStock
ונוס במזל דגים היא רומנטית במיוחד ומחזירה בגדול את האהבה לשולחן/ShutterStock, shutterstock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת, כשהלחצים שליוו אתכם בשבוע הקודם עקב זווית הפעולה שיצר עם כוכב אורנוס, נעלמים בהדרגה. הגיע הזמן לחזור לעצמכם, ולאופטימיות המוכרת. כשהגשם פוסק לו קצת - צאו לקטוף פטריות...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דגים, והשור הרומנטי שלנו הופך רומנטי עוד יותר, וזה אומר חיזור עדין על גבול הדביק, פינוקים קטנים, ואהבה אמיתית עם חיבוקי פרידה שלא נגמרים ליד הדלת. זמן טוב גם לארגן מחדש את המעגלים החברתיים שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל גדי הנוקשה שם הכביד לא מעט עליכם בשבועות האחרונים, למזל דלי החברתי והקליל יחסית. הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם אחרי שבועיים-שלושה קצת בודדים, ולהחזיר חברים.

סרטן
צמידות בין השמש מרקורי סטורן ופלוטו בבית הזוגיות והיחסים שלכם מביאה איתה הרבה אקשן בנושאי זוגיות ויחסים, אם כי לא בהכרח אקשן קליל... יתכנו מעט סערות וברקים וצורך להגדיר מחדש מטרות וסיטואציות. אבל הסרטן אוהב חורף ופינוקים... יהיה מעניין.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה להיות צמודה השבוע למרקורי כוכב התקשורת ולהביא אליכם את כל המלים שאתם זקוקים להן כעת. צמידות בין השמש לסטורן ופלוטו מכבידה מעט ומכריחה אתכם לפעול גם כי מסתבר שלפעמים אין ברירה, וחייבים. קחו הכל בקלות השבוע.

בתולה
ונוס הרגשית עוברת למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מרככת את הלב ומורידה כעסים ותסכולים: הגיע הזמן לפתוח אכן את הלב, ולאפשר לאהבה להיכנס, בתנאי שתוותרו על השיפוט והביקורת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם גמרה לבלות בבית הביטוי האישי היצירתי שלכם ועוברת לבית המקצועי. כעת הזמן הזמן להשקיע קצת יותר לא במה שאוהבים דווקא, אלא בעיקר במה שחייבים. חובות מחויבויות ומיקוד בעבודה מביאים איתם שבוע מעשי ועמוס.

עקרב
כוכב מרס ממשיך לנוע בבית הכספים שלכם ועלול לגרום להוצאות גבוהות מהרגיל ולחוסר יציבות בחשבון הבנק. נסו לא לבזבז כספים על מה שלא באמת חייבים. ונוס עוברת לבית הרומנטיקה שלכם והרגשות העדינים תופסים תאוצה. הגיע הזמן לאהבה...

קשת
מרס כוכב האקשן ממשיך לנוע במזל שלכם, והפעם חווים אותו בעוצמה אלה מכם שנולדו בשבוע השני של המזל. כעת הזמן ליזמות חדשות הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי. זמן טוב גם להגביר את הפעילות הפיזית כדי לשחרר לחצים. תנו קפיצה - ויותר מאחת - לחדר הכושר.

גדי
אחרי חודש שעזר לכם מרקורי כוכב התקשורת לתקשר ולמצוא את המלים הנכונות הוא עובר לבית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן לעשות סדר בחשבון הבנק, לחשוב מעשי ולארגן את השורות. סטורן שליט המזל שלכם צמוד לפלוטו הרגשי, והלחצים מתגברים.

דלי
זוית המתח בין כוכב מרס לאורנוס שליט המזל שלכם מתפוגגת בהדרגה והדלי שלנו חוזר לעצמו ומחזיר גם את החיוך. ונוס שהיתה חודש במזל שלכם סיימה לפתוח את הלב ועברה לבית הכספים: כעת מגיע הזמן למסע קניות גדול וחידוש המלאי, אבל.. בעדינות עם כרטיס האשראי.

דגים
ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם השבוע, והדגיג הרומנטי ממילא הופך עוד יותר רגשי ורומנטי מתמיד. זמן מצוין להשקיע קצת יותר במערכת היחסים הקרובה, ואם הלב הדגי פנוי - זמן לצאת לשרשרת היכרויות ולמצוא את האחת שבוחר הלב, ואיתה אפשר לאבד את הראש.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully