וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורוסקופ השנתי ל-2020

29.12.2019 / 9:28

מה מצפה לנו בשנה האזרחית החדשה? שינויים בקריירה, אהבות חדשות ואירועים שכדאי להיזהר מהם - קבלו את ההורסקופ השנתי שלנו לשנת 2020

אי אפשר לפתוח שנה אזרחית חדשה בלי לקבל את חוות דעתו של האסטרולוג שלנו, יאיר טריבלסקי. זו הולכת להיות שנה של המון שינויים לכל המזלות - ויש כמה אירועים שכדאי לכם להיערך אליהם בהקדם. לפניכם תחזית אסטרולוגית שנתית לכל 12 המזלות, בדגש על קריירה, יחסים והתחדשויות. שתהיה לכולנו שנה אזרחית נפלאה ומוצלחת!

טלה: אמביציה, קריירה וגישה חדשה לנושאי כספים

בגדול, טלאים - זו היא שנת הקריירה שלכם! כן, נגמרו התירוצים: כשיופיטר כוכב השפע נמצא באזור במשך שנה שלמה (ואפילו טיפונת פחות במקרה הזה לכן כדאי למהר ולנצל אותו..) הגיע הזמן להעביר הילוך, ולפרוץ ביזמה קרייריסטית אחת לפחות. קדימה! השנה הזו - השמים הם הגבול.

אבל לא רק יופיטר נמצא במזל שלכם בשנה הזו: מלווים אתכם לאורכה גם פלוטו היצרי והעצמתי, וסטורן הנוקשה שעוזר גם לממש פוטנציאל עד חודש אפריל, ובגדול - יוצרים עבורכם רבע שנה עוצמתית מאוד שכוללת בתוכה גם יזמות חדשות, גם אמביציה ודרייב עוצמתיים, וגם יכולת לממש רעיונות ויזמות ולהפוך אותם לפרקטיים בשטח. סטורן ופלוטו עובדים השנה בעיקר על בני השליש השלישי של מזל טלה. סטורן מכריח אתכם להיות כאן ועכשיו עם כל הכובד שבעולם ובכל הגזרות: קוראים לזה "לקיחת אחריות". פלוטו מכריח אתכם להתחדש ולחדש, לשים בצד את מה שלא עובד ולהלחם בעוצמה על עמדות כוח, לפעמים מול בוסים ואחראים.

אז נכון, סטורן ופלוטו קרעו לכמה מכם את הצורה בשנתיים האחרונות, בעיקר לטלאים השובבים וההרפתקניים, שכמו הצרצר במשל עם הנמלה העדיפו לדחות או רק להתחיל ולברוח כמו שאופייני להם או בכלל לא לעשות. עכשיו הם משנים פאזה. פלוטו הולך עד מרץ קדימה ומראה לכם אתגרים חדשים וממרץ והלאה - איך לממש אותם. וסטורן? הוא מסיים את העבודה על הטלאים - מה שלמדתם למדתם ומה שלא.

בחודש אפריל עובר סטורן למזל דלי המאכלס את הבית החברתי שלכם: תכלס - זה הזמן לעבור לעצמאות ולבנות לכם חברה משלכם, או לעבוד בחברה קיימת כמו טלה - עם מידת עצמאות אישית גבוהה - או להחליט שאתם הולכים לעשות הכל לבד, וכמו כל יזם - מתחילים משהו מאפס. הטלה ואיתו היכולת למקד עוצמות רבות במקום אחד כדי לבצע פריצות דרך אמיתיות, ממש בנוי למשימות מאתגרות, וממש עכשיו מינואר מתחילה וואחד משימה כזו: כסף. אורנוס כוכב השינויים, שהתחיל אצלכם את השינוי הקשור לכסף וכל מה שקשור אליו בחודש אפריל הקודם, בין אם המדובר בחלומות על פריצות דרך כלכליות או הפסדים ושינויים בחשבון הבנק, פורץ שוב בהילוך רגיל ב-11 לינואר: למדתם משהו מהשגיאות השנה? זה הזמן לעשות דברים אחרת, וזה - נכון בעיקר לטלאים שנולדו בשליש הראשון של המזל. כל השאר - סבלנות.

מזל טלה. ShutterStock
מזל טלה/ShutterStock

מזל שור: אורנוס בשטח - יש הרבה סיבות למתח ולשינוי פותחים כאן פתח

נראה שהשוורים - בעיקר אלה שנולדו בשלישון הראשון של המזל - הם אלה שסופגים את מירב האש ממעברו של אורנוס למזל שלכם. מחודש אפריל שעבר עבר סופית הכוכב הזה, כוכב השינויים התזזיתי והמפתיע, למזל שור המופנם והקשור כל כך להרגליו כיאה למי שנמצא בסדרת המזלות הקבועים, והאדמה התחילה לרעוד מתחת לרגלי השור היציב שלנו - ובמקביל גם מתחת לרגלי שאר המזלות הקבועים: אריה, עקרב ודלי.

אורנוס שמביא איתו את בשורת השינוי הוא האלמנט המשמעותי בחיי השוורים השנה. גם אלה שנולדו בהמשך המזל מתחילים להרגיש מרחוק איזו מן תחושה של עצבנות וחוסר שקט ורצון פנימי לשינוי כזה או אחר. עם הזמן הוא גם יגיע אליהם, כמובן.

מזל שור הוא מזל של הרגלים: מזל הכורסה ונעלי הבית, כפי שנהוג לקרוא לו בחיבה. זה מזל שמאמין שהרגלים קבועים טובים אין צורך לשנות - והוא אף נלחם בשינויים האלה בדרכו. אולם, מול אורנוס אי אפשר באמת להלחם ושינוי בהרגלים ובגישה הוא משהו הכרחי והשנה הזו חוויתם את תחילתו של התהליך הזה, בגדול. התהליך יימשך ובעוצמה רבה יותר השנה, כשהפעם בני ובנות מזל שור שנולדו בשבוע השני של המזל כולל אלה שמסיימים את התהליך הזה שנולדו בשבוע הראשון שבו, ירגישו זאת באופן משמעותי במיוחד.

השינוי השני שיורגש על ידי השוורים הוא מעברו של סטורן הנוקשה ממזל גדי למזל דלי בחודש אפריל, מזל שגם הוא שייך לסדרת המזלות הקבועים. מזל דלי מאכלס את בית הקריירה של השוורים, מה שאומר שהשור שלנו ירגיש בצורך בפורמליזציה של תהליכים שהוא עובר בנושאי קריירה ודרייב, והאמביציה שלו תוכל לקבל פן מעשי ודורשני מאוד - ואפילו מכביד למדי.

שוורים רבים ירגישו מחודש אפריל ואילך תחושות של כובד ואפילו מטלות ומחויבויות יתר שיכבידו מאוד עליהם ועל הסביבה. שוורים רבים עלולים לקחת השנה על עצמם עודף משימות אם בגלל קושי כלכלי או בגלל הרצון להתקדם ולממש תהליכים ופוטנציאל, וזה עלול להעמיס לא מעט על היומיום ועל שמחת החיים והצד הנהנתני של השור. אכן האמביציה והדרייב מתחזקים מאוד השנה אבל לא רק כרעיון אלא כדרך פרקטית, וזה כאמור עלול לגבות מחיר מאיכות חיי הרגש והפנאי של השור שלנו, שלפעמים נראה כאילו נולד לעבוד קשה (אך גם ליהנות מהחיים כמובן). נושא הבילוי וההנאה עלול להיות מינימלי יחסית למאמץ וההשקעה.

מחודש דצמבר - גם יופיטר כוכב השפע עובר למזל דלי ולבית הקריירה שלכם, ומאזן מעט את לחציו של סטורן. יופיטר הופך אתכם להישגיים יותר וגם אופטימיים יותר ואפשר אפילו להתחיל לראות כבר בתחילת 2021 את התוצאות בשטח מבחינת קריירה. קחו זאת ברצינות. למרות האמביציה המקצועית - לשור שלנו אסור להזניח את עצמו ואת הצד הנהנתני שלו. נסו לגלות הרבה סבלנות ובעיקר - לא להעמיס על עצמכם יותר ממה שאתם יכולים לשאת, ולאורך זמן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מזל שור. ShutterStock
מזל שור/ShutterStock

מזל תאומים: הגיע הזמן להתבגר, לקחת אחריות, ולקבוע עובדות בשטח

רוב השנה שחלפה שהה כוכב השפע יופיטר בבית הזוגיות והיחסים שלכם - ונראה שבני התאומים למדו לא מעט השנה על מערכות יחסים, על זוגיות ובעיקר על דיאלוג בין אדם לאדם. זו ללא ספק הייתה שנת התפתחות המודעות לכל כמה שקשור למערכות יחסים בכלל ולזוגיות ויחסים אישיים בפרט: מי שרצה הרים את הכפפה, ומי שרצה - העמיק קשר קיים, או סיים קשר שמיצה.

כעת עובר יופיטר למקום דורשני ומעשי יותר, למזל גדי, המאכלס את בית ההתחדשות העמוקה שלכם, מיקום שדורש מכם לא מעט כוחות ומשאבים כדי לבצע שינויים גדולים ומשמעותיים בחייכם, אם על ידי שינוי תפיסה של החיים בכלל ומעבר למקומות של עומק ומשמעות - מלים משמעותיות השנה יותר מאשר בשנים האחרונות, ואם ביציאה ממשברים עוצמתיים לכוון של החלמה והתחדשות, או כניסה לתהליך של שינוי פאזה, מקצועית אישית או רגשית, הבנת משמעות החיים ותפיסתם בדרך שונה, והסקת מסקנות בהתאם.

גם פלוטו וגם סטורן נמצאים כבר זמן רב במיקום הזה, והם מכבידים עליכם לא מעט בשנתיים האחרונות. תאומים רבים היו זקוקים לעומק ומשמעות ותהליכי התחדשות שונים ואלה לא נקנו בקלות: הייתם צריכים לעבור שינויים בתפיסה, שינויים בהעדפות המקצועיות או הרגשיות שלכם, ושינויים בדרך שבה אתם מכניסים יותר עומק ומשמעות לחייכם, אם מכיוון רוחני, חברתי, וערכי בכלל. יופיטר מביא איתו את היכולת לצמוח מתוך משברים ושינויי מיקום והעדפות, אל תוך מצבים של הבנות ותובנות מסוג אחר, שהיו חסרות לכם עד כה בעיקר מהמקום האופטימי שמוכן לקחת את עצמו צעד אחד פנימה, עמוק יותר, לתהליכי חיים שבהם המלה התחדשות קיימת בעוצמה.

בגדול, אפשר לומר שכל מה שקשור למוות ולידה נמצא עכשיו על השולחן: מוות ולידה מחודשת של אמונות, של תפיסת חיים, של פריצות דרך ממקום שפוחד לעשות צעד משמעותי בחייו פנימה, ועד הגעה למצבים של לידה של משהו חדש - אפילו לידה של ילד אגב כולל הרחבת המשפחה, או לידה של עסק או של רעיון והתפתחות וצמיחה ממנו הלאה ופנימה - כל אלה עשויים להגיע השנה הזו ובעוצמה.

מחודש אפריל עובר כוכב שבתאי למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר, ומחודש דצמבר 2019 - עובר למזל דלי גם יופיטר כוכב השפע. שני המעברים האלה בהחלט יביאו איתם הקלה בעומס החום ובעומס המטלות שעליכם, ובעיקר יקלו על תחושות הכובד שליוותה אתכם בחודשים הראשונים של השנה.

גם סטורן וגם יופיטר, שהם בעצם שתי דרכים של צמיחה אישית האחת בדרך פורמלית ופרקטית והשנייה בדרך של צמיחה אישית דרך לימודים או נסיעות, יאפשרו לכם לתרגם את התובנות של התהליכים האלה שעברתם מ 2018 ועד אז לעובדות בשטח, ומכאן - לשנה של צמיחה אישית מואצת ואופטימית הרבה יותר, כולל החלטות ארוכות טווח הקשורות לנסיעות ארוכות, שינוי מקום מגורים, או החלטות מקצועיות לטווח ארוך. זו שנה שעיקרה תהליכי עומק שונים שמאוד תבגר את בני התאומים הצעירים כל כך ברוחם - והחלטות שתקבלו בה ישפיעו כאמור שנים רבות קדימה מבחינת כוון וגישה.

מזל תאומים. ShutterStock
מזל תאומים/ShutterStock

מזל סרטן: זוגיות ואתגרים אישיים ממוקדי מטרה

אין ספק שלקבוצת המזלות הקרדינליים יוצרי האנרגיה - שלהם שייך מזל סרטן בנוסף לטלה למאזניים ולגדי - זו שנה מאותגרת צמיחה במיוחד: מיקומו של יופיטר, כוכב השפע, במזל גדי הוא ללא ספק מנוע צמיחה עוצמתי מאין כמוהו, והוא יביא איתו לסרטנונים ממוקדי המטרה - מזל שבדרך כלל לא מתקשה בכך - לא מעט בונוסים, בתנאי שיסכימו לוותר על דברים שהפריעו לכם עד כה לממש מטרות ואתגרים, אם בגלל אי נוחות ואם בגלל הצורך לצאת ממרחב מוגן ובטוח, אלמנט שהסרטן הביתי שלנו אוהב לשהות בו אולי יותר מאשר מזלות אחרים.

אכן, להתפתחות ולצמיחה אישית של הסרטן השנה עלול להיות מחיר מסוים: ויתור על מרחב מוגן ומוכר תמורת הימור וכניסה לעולם מאתגר ופחות בטוח - אך בהחלט מתגמל יותר את מי שבאמת מוכן לקפוץ פנימה, על כל המשתמע, ולראות פירות בסוף השנה הבאה או בשנה שלאחריה. יופיטר פותח את השנה הזו כשהוא נמצא בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וישהה שם ממש עד סוף השנה. בשנה הקודמת שהה יופיטר בבית העבודה והמקצוע שלכם ואתגר אתכם מבחינה מקצועית ובריאותית, עם הצורך להשקיע במקום העבודה או להגדיר את המטרות המקצועיות שלכם, ולקדם את עצמכם מקצועית וכלכלית.

כעת אפשר לראות את ההשקעה של התהליך הזה: אם אכן קיבלתם החלטות נבונות - יופיטר בהחלט עוזר לכם לקטוף השנה הזו את הפירות. אם לא, יתכן דשדוש מה עד שתתאפסו מחדש, ותסמנו שוב מטרות מדויקות בדרך. יופיטר מביא איתו אופטימיות וגישה חיובית ליחסים קרובים ובעיקר לדיאלוג הזוגי. הוא פותח דלתות לסרטנונים המופנמים ומאפשר להם להיפתח לאנרגיה החיובית שלו ומשם גם לפרטנרים שלהם, ולזוגיות בכלל - וזה נכון כל זמן שאתם באמת מאמינים ביכולת שלכם לשבור את מחסומי הרגישות שלכם - לפעמים גם רגישות יתר, כידוע - או הצורך - הלפעמים מוגזם - בחום ובטחון - כשהצד הפרפקציוניסטי שלכם מוצא שוב ושוב סיבות למה לא להיפתח, או למה לא לתת אמון... ובינינו, תמיד אפשר לראות סיבות כאלה, אם באמת פותחים את הלב הרגישי שלכם, נכון סרטנונים?

סטורן ופלוטו לא עשו לכם חיים קלים במישור הזוגי בשנים האחרונות, ולמרות שהיכולת שלכם לממש פוטנציאל זוגי ולהיכנס למערכות יחסים הייתה גבוהה יחסית בגלל סטורן שלנו, הרי שבגדול היו רגעים של כובד וקושי לא קטנים, כשפלוטו דוחק בכם להעז ולבטא גם רגשות שליליים כמו כעס או תסכול, אלמנטים שלא תמיד קלים לסרטנון הביישן. אולם סטורן הנוקשה יוצא סוף סוף ממזל גדי בחודש אפריל, מה שבהחלט מקל על יופיטר להביא איתו מזמן זה ואילך כמה וכמה אפשרויות חדשות לבניית מערכות יחסים וזוגיות אם הלב הסרטני העדין פנוי, או לשדרג קשר קיים אם הוא תפוס ובעיקר עוזר לכם לחזק את הגישה האופטימית של יופיטר ולגרום לדברים להצליח.

סטורן מביא איתו תהליך של תחילת התחדשות עומק רגשית מחודש אפריל ואילך, כשהוא עובר למזל דלי. הגיע הזמן לשנות סדרי עדיפויות הקשורים להוצאת כספים, לבנות תכנית כלכלית שאפתנית יותר - ולשנות כיוון.

מזל סרטן. ShutterStock
מזל סרטן/ShutterStock

מזל אריה: שינויי כיוון בקריירה והתמקדות בשיתופי פעולה ויחסים

על פניו זו נראית שנה מאתגרת במיוחד, אריות. בין אם בנושא הקריירה ובין אם בנושאי יחסים ושותפויות. האריה הסוליסטי שלנו הולך ללמוד השנה איך לשתף אחרים בתכניות שלו, בין אם רגשיות ובין אם מקצועיות ופרקטיות, ולפתוח דף כוכב אורנוס ממשיך לנוע גם השנה בבית הקריירה שלכם, ומשפיע בעיקר על האריות שנולדו בשליש הראשון של המזל. הגיע הזמן לשינויים, אם בגישה ואם בכווני הפעולה שלכם, אריות: כעת הם מופנים החוצה, ולא פנימה.

אריות רבים עשו כמה תפניות מעניינות השנה, כשכוכב אורנוס שעבר לבית הקריירה שלכם באפריל הקודם הביא איתו צורך בשינויים, כמו למשל החלטות לעזוב את התחום שבו התמחיתם או בו עסקתם, לטובת כיוון אחר לגמרי. זה עשוי היה להיות תחום בריאותי או טכנולוגי ממקום אחר לגמרי, כזה שדורש מכם לא עשייה טכנית בלבד אלא גם התמסרות לרעיון או לקונספט מסו אחר. השנה הזו תעמיק את הכוון החדש, ויהיו גם אריות שיוותרו לגמרי על העיסוק שלכם במשך שש השנים האחרונות וייקחו פסק זמן.

כוכב יופיטר מראה שהתחום המקצועי מודגש במיוחד השנה מבחינתכם, אריות. לא מעט לחצים ומתחים ליוו את השנתיים האחרונות בגלל הימצאותם של פלוטו היצרי וסטורן הנוקשה בבית המקצועי שלכם והשנים האלה יודעים בהחלט לדרוש והרבה אולם לא תמיד לתגמל בהתאם. אולם, עם מעברו של יופיטר כוכב השפע לבית המקצועי שלכם ומעברו של סטורן למזל דלי באפריל בהמשך, הדגש משתנה: כעת נמצאים במרכז היכולת שלכם לסמוך על הרעיונות שלכם, לצמוח ולהתפתח, ובהתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד - למצוא לכם שותפים או בני ברית, לרעיון או לדרך.

במקביל, יופיטר מביא איתו דגש על כיוון בריאותי חדש. זהו זמן טוב לשנות כיוון מבחינת אכילה ופעילות גופנית, ולהיכנס לפרק זמן של גישה חדשה לגוף שלכם, ולבריאות הנפש. מעברו של סטורן למזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם באפריל יעזור לאלה מכם המהססים להכנס לברית נישואים או אירוסין לקבל החלטות. סטורן הוא האחראי על הצד הפורמלי של היחסים שלנו, וזהו זמן טוב לבנות לכם מערכת יחסים ממוסדת, או לחילופין למסד שותפות או אפילו הקמת חברה כדי להתמודד עם מטרות גדולות יותר מאשר תוכלו אתם לבד עם עצמכם.

כוכב נפטון ששוהה במזל דגים, לעומת זאת, עלול להביא איתו ערפול ובלבול מבחינה כספית לאלה מכם שנולדו בשליש השלישי של המזל. המעורבות הרגשית שלכם הופכת גבוהה יותר, אלמנט שפוגע בהחלט בשיקול הדעת המקצועי או הכלכלי שלכם, אריות, ועלול לגבות מחיר כשאתם משנים את סדר עדיפות הוצאת הכספים שלכם, ועלולים להוציא כספים ללא צורך אמיתי. חשוב כעת להתייעץ עם אחרים לפני הוצאות גדולות במיוחד.

מזל אריה. ShutterStock
מזל אריה/ShutterStock

בתולה: פתיחות לכיווני חשיבה חדשים ושינוי בסדרי העדיפויות הרגשיים

כוכב אורנוס השוהה במזל שור מאפריל הקודם משפיע עליכם לטובה, בתולות. אורנוס הוא כוכב השינויים והוא מביא איתו שינויים בהסתכלות שלכם על החיים ומשם - בשינוי בסדרי העדיפויות שלכם. מכיון שמזל שור שייך גם הוא ליסוד האדמה, אפשר לומר שהשינויים הם לא כורח המציאות, אלא אפשרויות בחירה כאלה ואחרות, והם נעשים מתוך הבנה שהם כורח השעה בקצב איטי יחסית.

מהמקום הזה, ממליץ לכם אורנוס על פתיחה של אזורי פעילות חדשים מבחינה מקצועית וקשרים טובים יותר עם חו"ל, בעיקר מקצועיים. גם נסיעה ארוכה השנה עשויה להביא איתה גישה חדשה לדברים וזווית ראייה אחרת, לתרום לכם בעקיפין ולפתוח אפשרויות חדשות של שיתופי פעולה מסוגים שונים.

הימצאותם של פלוטו וסטורן בבית הרומנטיקה היצירתיות והביטוי האישי שלכם הכבידה לא מעט בשנתיים האחרונות. נראה שלא משנה מה תעשו החיים דורשים מכם עוד ועוד, והתגמול יחסית למה שהשקעתם זעום. גם באהבה עברתם תקופה לא קלה, כשהחיים דורשים מכם מינון גבוה במיוחד של מחויבויות מסוגים שונים. יש הרבה כובד במערכות היחסים, גם כי אתם דורשים מעצמכם לא מעט עכשיו וגם כי אתם משקיעים לא מעט בתחום המקצועי ובצד הפרקטי של החיים כרגע.

אולם גם כאן יגיע שינוי, כשיופיטר כוכב השפע האופטימי עובר לבית הביטוי האישי שלכם. יופיטר מביא איתו גישה אופטימית לאהבה פתיחות לאנשים חדשים ומרגשים ופה ושם גם את האהבה עצמה. יופיטר מחזק את האהבה לדברים שאתם אוהבים כמו נסיעות למשל - ואכן נסיעה כיפית צפויה השנה כדי לרענן את מצב הרוח ולפתח גישה חדשה אופטימית ומאפשרת ללא ציניות וביקורתיות, שתאפשר לאנשים חדשים ומעניינים להיכנס לחייכם ולהעשיר את המעגלים החברתיים שלכם, בתולות.

ממש באותו זמן מתקדם לו כוכב נפטון הרגשי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עוזר לכם לפתוח את הלב ולתת ביטוי לרגשות עדינים, ואפילו לאהבה. אולם, נפטון עלול גם לערפל ולמסמס את התכניות שלכם, בעיקר של אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל. חשוב בזמן שכזה להיזהר מטעויות, משיקול דעת רגשני ולא מדויק - ומהוצאת כספים לא מבוקרת שעלולה להסתיים באוברדראפט חסר שליטה.

לאלה מכם שאכן נולדו בשליש האחרון של השנה חשוב להיזהר השנה מנוכלויות ומנוכלים מסוגים שונים, מעסקאות מפוקפקות ומאשליות ופנטזיות. נפטון אכן יכול לתעתע לא מעט, כך שאפילו בני בתולה מנוסים ופיקחיים במיוחד עלולים ליפול במלכודות שלו.

מזל בתולה. ShutterStock
מזל בתולה/ShutterStock

מזל מאזניים: בית, משפחה ומה שביניהם - ולא לשכוח גם את הלב

נושאי בית ומשפחה העסיקו אתכם לא מעט בשנתיים האחרונות. כוכב פלוטו הביא איתו יכולת לחוות רגשות עוצמתיים במיוחד בבית ועם בני הבית - ולחלק מכם גם הביא תהליכים רגשיים עמוקים ביחסים עם הורים וילדים. חלק אחר הפך את הבית והמשפחה למקום ביטוי אמיתי ועוצמתי לרגשות שעד עכשיו לא באו לידי ביטוי במלואם, למרות שחוויתם גם לא מעט רגעי כובד ובדידות בגלל מחויבויות שהכבידו עליכם מאוד, אבל לימדו אתכם לא מעט על לקיחת אחריות עליכם ועל המשפחה שלכם, כמו גם על מה שקשור לחשבון הבנק שלכם.

מעברו של יופיטר, כוכב השפע, למזל גדי מביא איתו השפעה חדשה ומעניינת בנושאי בית ומשפחה. זהו זמן טוב להרחיב ולהתרחב. מאזנאים: זמן למסע שיפוצים ושינויים בבית ובסביבתו, שינוי האווירה בבית והפיכת הבית למקום שמח ואופטימי יותר. זהו גם זמן טוב להרחיב את המשפחה, ללדת ילד או שנים, ולבנות בסיס חזק ואופטימי למשפחה הן רגשית והן כלכלית, שיחזיק שנים ארוכות - ויהיה בנוי בבסיסו על אמון ואהבה.

מעברו של סטורן הנוקשה למזל דלי בחודש אפריל משנה קצת את האווירה. כעת הזמן להתמקד בעיקר בצד היצירתי שלכם ובמימושו. זהו זמן טוב לביטוי אישי בכל תחום אפשרי שבו תוכלו להטביע את החותם האישי שלכם על כל המשתמע. אם הלב המאזנאי פנוי עכשיו, זה בדיוק הזמן לא רק לאהבה - אלא גם למיסוד יחסים. נכון, סטורן מכביד על הלב ועלול להביא איתו רגשות תסכול וקנאה עם קושי לבטא רגשות עדינים. סטורן מביא איתו אהבה בוגרת יותר או גישה בוגרת ואחראית יותר לגבי כל ביטוי רגשי שהוא ואהבה בפרט.

מיקומו של כוכב אורנוס עלול להביא איתו השנה שרשרת של ניתוקים פתאומיים, בעיקר בכל מה שקשור למערכות יחסים שמיצו את עצמם וקשה לכם לנתק אותן. זהו זמן להשתמש בכוחו של השינוי כדי לגרום למעגלים החברתיים שאתם קשורים אליהם לפעול באופן מדויק וחכם יותר, ובעיקר להיפטר מאנשים שמעיקים עליכם, שופטים אתכם ומבקרים אתכם: למאזנאי המצוי קשה לבטא רגשות שליליים, אבל השנה הזו היא בדיוק הזמן ללמוד לעשות זאת ולנתק את הקשרים שמכבידים עליכם לאורך השנים, רק שלא בדיוק ידעתם והבנתם איך. זה אפשרי עכשיו - ואפילו רצוי.

בשנה הבאה, ב-2021, יעבור יופיטר, כוכב השפע, שעושה השנה עבודה נאה ואופטימית על נושאי בית ומשפחה בחייכם, אל בית הרומנטיקה והאהבה שלכם. אז אם לא השנה הזו תביא לכם את הקמת המשפחה הרצויה עם הגבר או האישה הרצויים, יעשה זאת יופיטר בשנה הבאה - ואז כבר תצטרכו באמת להתמסר לה.

מזל מאזניים. ShutterStock
מזל מאזניים/ShutterStock

מזל עקרב: שינויים במערכות היחסים וחשיבה חדשה בנושאי זוגיות ושותפויות

שינוי היא מילה שהופכת להיות משמעותית במיוחד בחייכם כעת, עקרבים, ובעיקר כשהמדובר באלה מכם שנולדו בשלישון הראשון של המזל. את השינויים האלה מייצג אורנוס כוכב השינויים עבר למזל שור מול המזל שלכם באפריל הקודם, ולא מעטים מכם מרגישים כבר את בשורת השינוי שהוא מביא. השינוי שאורנוס מביא למזל עקרב מתבטא במערכות היחסים שלכם: לא מעטים מכם מרגישים כעת שמערכות היחסים הזוגיות או החברתיות מיצו את עצמן, אך לעקרב כמו לשור או לאריה השייכים לקבוצת המזלות הקבועים לא קל לעשות את השינוי ולכן הוא עלול לארוך זמן רב מהרגיל, כי המזלות האלה מתקשים לשחרר את ההרגלים הקבועים שלהם ואת האנשים שהיו במערכות היחסים הקבועות בחייכם.

אבל לא רק בשינוי במערכות יחסים מדובר: אורנוס מביא איתו את הצורך בספייס ובחופש אישי במינון גבוה מהרגיל. עקרב הוא מסוג המזלות הנצמדים בדרך כלל, והחוויה שלו ביחסים היא טוטאלית בדרך כלל, לטוב ולרע. אבל כעת עם תחילת תנועתו של אורנוס במזל שור שממול, נדמה שההיצמדויות האלה מתחילות להתרופף והצורך בהן הולך וקטן. העקרב לומד לשחרר מערכות יחסים ואנשים קרובים, לסמוך על עצמו ועל האינטואיציה שלו מבלי שיצטרכו להוכיח לו שוב ושוב שאוהבים אותו, ובכלל - זהו זמן טוב להתחיל להשתחרר מהרגלים שמכבידים עליכם, ולתת לצורך שלכם לחוות את עצמכם כחוויה נפרדת מהזולת ומיחסים בכלל, מקום גדול יותר בחייכם.

מעבר נוסף שתומך בגישה הזו הוא מעבר יופיטר כוכב השפע למזל גדי, המאכלס את בית התקשורת שלכם. היו לכם שנתיים לא קלות כשסטורן הנוקשה ופלוטו היצרי והכוחני כיכבו במזל גדי, שנתיים שהפכו אתכם לנוקשים יותר וכוחניים יותר. בשנתיים האלה התחלתם ללמוד שלבטא רגשות, והמדובר בכל סוגי הרגשות, בעיקר רגשות רכים שלעקרב קצת קשה לבטא בדרך כלל. כן, שנתיים קיבלנו עקרב קשוח ומתוח, והנה - האופטימיות של יופיטר מתחילה סוף סוף לרכך אותו כך שבסופה של השנה הזו נקבל עקרב נעים יותר, חיובי יותר, כזה שמחייך את החיוך הקטן שלו אבל לפחות לא מגיב באופן ציני ואגרסיבי עם ההערות המעצבנות שלו.

כוכב סטורן עובר למזל דלי באפריל, ויתחיל לעשות עבודה על כל מה שקשור לבית ולמשפחה של העקרב שלנו. כן, הגיע הזמן שלעקרב יהיה בית, לו הוא זקוק כמו הסרטנון, מקום שבו יוכל להיות הוא בלי חשש ובלי להיות פגיע. סטורן מביא איתו את היכולת לפעול באופן חכם אך לא רגשי בנושא בתים ושורשים, אבל לא רק: זהו גם בית כמו סוג של קרקע יציבה מתחת לרגלים, תהליך שבסופו העקרב ירגיש סופסוף שיש לו מקום שבו הוא מרגיש שייך וחיובי.

שנה מרתקת מצפה לעקרבים: היא דורשנית ולא קלה, אבל העקרב לא מעריך מדי - לצערנו - דברים שבאים בקלות רבה מדי. זה גורם לו להיות חשדן. קשה לו לקבל משהו מבלי להלחם עליו או להיות משוכנע שאכן זה מגיע לו, ומהכיוון הזה - אורנוס וסטורן ואפילו פלוטו שליט העקרב, בהחלט יעשו עבודת עומק טובה השנה.

מזל עקרב. ShutterStock
מזל עקרב/ShutterStock

מזל קשת: לתרגם את ההרפתקה וההתלהבות לחומר - ולבנות בסיס כלכלי

איזה שנה הייתה לכם, קשתים. יופיטר שהה שנה שלמה במזל שלכם, ורק בחודש האחרון עבר למזל גדי. אבל עד שהוא עבר הוא בהחלט הביא לקשתים ים של הזדמנויות ואפשרויות חדשות, פתח אזורי פעולה חדשים, ועזר לצד ההרפתקני שלכם לא רק לבוא לידי ביטוי אלא גם להתחיל לממש את הפוטנציאל שלכם בשטחים אחרים, ומהשנה - בצד הכלכלי והחומרי.

כלכלה וחומר הם לא אזורי הפעולה הטבעיים של הקשת, שרוצה לרוץ למרחבים, לפגוש נופים מעניינים ואנשים חדשים, ולא להשתעמם מול כל האותיות הקטנות האלה שמגיעות בהודעות מהבנק, או בהודעות הטלפוניות ממנהל הסניף או מחברת חשמל שאוטוטו הולכת לנתק לכם כי לא שילמתם. מה לו ולאלה? הוא הילד של הטבע, הקשתון, וגם אלה שנראים לנו שייכים לעולם המעונב והפרקטי שבחוץ חולמים בסתר ליבם על טיול סביב העולם או על איזה הארלי שיקנו בתשלומים - ואז לדהור איתו לאיזה שקיעה מזדמנת.

כן, לא הרבה מכירים את עולמו הפנימי של הקשת, אבל השנה הזו גם העולם הפנימי הזה הולך להשתנות, ובגדול: יופיטר שליט המזל שלכם הולך לבלות שנה שלמה במזל גדי הקשוח, ואם תרצו או לא - הגדי הזה ילמד אתכם לא מעט על כל מה שקשור לצד הפרקטי של העולם ומושגים כמו חוקים וגבולות ומסגרות פעולה ופה ושם גם חוזים ואוברדראפט ואפילו נדל"ן. כן כן, יופיטר שליט המזל שלכם מקציב לכם שנה, שנה אחת שלמה, שבה הקשת ההרפתקני לומד להתלבש כמו בן אדם ולהפנות את האנרגיה האינסופית שלו למצבים סופיים לגמרי כמו שדורשים מילים כמו מחויבות, אחריות, מיומנות, נאמנות ועקביות... רוצים עוד? או שכל אלה הספיקו לכם כדי לחפש בעדינות את הדלת?

יופיטר שליט המזל שלכם הולך לפגוש השנה גם את סטורן הנוקשה וגם את פלוטו היצרי והעוצמתי במזל גדי, ואם המזל הזה עצמו לא יספיק כדי ללמד אתכם את השיעור - הם כבר יעשו את זה, במינון מעניין של אכזבות, תהיות, טעויות, התחלות מהוססות וחיוכי ניצחון קטנים כשהשעורים שתלמדו יתחילו להיות מופנמים והתוצאות יתחילו להגיע. והן יגיעו, אוהו - ובגדול, אם תרצו או לא.

כוכב נפטון במזל דגים עובד השנה על אלה מכם שנולדו בשליש השלישי של המזל. הקשתים האלה מקבלים השנה טאץ' קצת שונה: רגשני, מעורפל, והרבה יותר רך מאשר הקשת המחוספס המצוי. נפטון עושה עבודת עומק על כל מה שקשור לבית ולמשפחה אצלכם והופך אתכם הרבה יותר רכים ומעניקים. אולם גם פה בלי גבולות מוגדרים היטב אתם עלולים ללכת קצת לאיבוד: הרגש אכן עוצמתי יותר השנה, אבל כידוע רגש כשלעצמו לא מספיק כדי לבנות מערכות יחסים ובעיקר מערכות יחסים משפחתיות ויציבות. כאן יהיה שעור מעניין.

מה שישלים את כל התהליך הזה הוא סטורן הנוקשה, שמחודש אפריל עובר לבית התקשורת שלכם. הקשת שלנו הולך ללמוד להיות שעור מעניין בלהפוך את הערכים שלו לפרקטיים, לעשות חוזים שיעגנו את השותפויות והיחסים באופן פורמלי, ובמלים אחרות - להצטרף לחוקים של העולם שבנויים מאותן אותיות קטנות שהוא כל כך שונא, אבל מבין - אם כי לעיתים קצת מאוחר מדי - שהן בעצם שומרות עליו יותר מאשר מטרידות. בסופו של דבר - גם השיעור הזה ילמד, כמו כל השאר.

מזל קשת. ShutterStock
מזל קשת/ShutterStock

מזל גדי: הרחבת אופקים, צמיחה אישית וגישה יצירתית ואופטימית

סוף סוף מסתמן משהו טוב ואופטימי שמגיע, גדיים: יופיטר כוכב השפע כבר עבר זה עתה למזל שלכם, וישהה בו במשך שנה שלמה. לפני 12 שנה הוא היה במזל שלכם בפעם האחרונה, פתח עבורכם דלתות ואפשרויות, והנה עכשיו הוא חוזר גם כדי לבדוק מה באמת עשיתם עם כל השפע הזה, וגם כדי לסמן לכם שיש לא מעט אפשרויות ויזמות חדשות בסביבה, שצריך רק לזהות אותן. כל זה יקרה במהלך השנה הזו.

אולם כבר עכשיו אפשר לחוש בו, ביופיטר הזה, משהו אופטימי וחביב שמגיע כעת לאלה שנולדו בשלישון הראשון של המזל ומסמן להם: הגעתי. כן, אחרי שנתיים של כובד וקושי שסטורן שליט המזל שלכם הביא אליכם במזל שלכם עצמו - והצורך הזה להרוס הכל או הרבה ולבנות מחדש, שהביא איתו פלוטו היצרי - סופסוף מגיע משהו טוב שמאפשר לגדי הקשוח שלנו לפתוח קצת את השריון ולהציץ החוצה.

יופיטר צריך גם לעשות משהו כדי שהדברים יקרו. גם בדלת שפותחים, צריך קודם ללחוץ על הידית, אחרת היא לא תפתח. כשיופיטר מגיע, צריך ללוות אותו בשלל יזמות חדשות ואנרגיה עוצמתית שדוחפת, כי לבד הדברים לא יקרו - עם כל הרצון הטוב: יופיטר מחייך ומסמן שטוב אבל לא לוקח אחריות - אתם הם אלה שצריכים לקחת אותה ואתכם גם כל המזלות הקרדינליים שעליהם הוא משפיע השנה: טלה, סרטן ומאזניים. קדימה להפשיל שרוולים ולעבודה, בלי לקטר, ומי שיזיע - יגיע!

באפריל סטורן עובר לבית החומר והכספים שלכם: ברוכים הבאים לעולם האמיתי, טלאים, זה שמורכב מהאותיות הקטנות ששולח לכם מנהל סניף הבנק, וכל מה שקשור לחשבון שלכם. מעכשיו - יש לכם שנתיים וחצי לעשות עבודה על כסף. יהיה מרתק! זה שסטורן שליט המזל שלכם סוף סוף מוכן לזוז כבר הצידה ולעבור הלאה, למזל דלי בחודש אפריל, זה אומר שהוא סיים ללמד אתכם את השיעור האישי שלו. מעכשיו והלאה - מי שלמד למד, ומי שלא - מוזמן ללמוד את השיעור הזה בכיתה אחרת, בבית החומר והכספים שלכם, שלשם הוא עובר ומגיע באפריל וזה יהיה השיעור הבא: התמודדות עם נושאים כמו כסף, רכוש, ומשאבים.

הגדי נחשב כמזל פרקטי ומאורגן, ולכן סטורן בבית הכספים שלכם הוא לא הפתעה גדולה. אולם, השיעור פה יהיה התארגנות מחודשת כדי להתמודד עם אתגרים גדולים יותר. ראשית סטורן יכריח אתכם לעשות עבודה יסודית יותר על חשבון הבנק ולסגור אוברדראפט אם צריך. שנית, הוא ילמד אתכם להשתמש בכסף נכון וחכם יותר - פשוט לא תהיה לכם ברירה. שלישית - הוא עוזר לכם להגדיר מחדש את המטרות שלכם ובעיקר את הכוון שהאמביציה שלכם עובדת עליו, כדי להיות מדויקים תכליתיים ואפקטיביים יותר.

אבל לפעמים הוא לא עושה את זה בדרך הקלה... כי רק ככה לומדים, נכון? בעיקר גדיים שלא מפספסים שום סנטימטר בשום שעור. ככה הם. בדיוק בגלל זה הגדיים גם מגיעים בסופו של דבר לטופ, לראש הפירמידה - והסטורן הזה שיגיע למזל דלי יהיה בדיוק השיעור שהייתם צריכים כדי להיום שם, בדיוק במקום הזה. בדוק.

מזל גדי. ShutterStock
מזל גדי/ShutterStock

מזל דלי: שינויים בבית ובמשפחה - ומימוש מעשי של יזמות וחלומות

נראה שאתם, או לפחות לא מעטים מכם, כבר מרגישים את השיעור שאורנוס שליט המזל שלכם מעביר אתכם, בתהליך שהחל כבר בחודש אפריל הקודם. ובאמת - מעברו של אורנוס למזל שור מביא איתו את רוח השינוי גם אליכם, דליים, וזה קורה אולי במקום הרגיש ביותר אצלכם: בבית ובמשפחה.

בעיקרון הדלי הוא מזל שכלתני ומבריק וגם מוגן יחסית מבחינה רגשית, שכן הראש והשכל תופסים פה לא מעט נפח ביומיום שלכם, מה שאומר שפעמים רבות הוא חי בבועה השכלתנית והמוגנת שלו, בלי להפריע לאף אחד אבל גם בלי הפרעות רבות מדי מבחוץ. הוא - טוב לו עם עצמו. אולם, כשכוכב כמו אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, מתחיל לכרסם שם מתחת לבלטות ולהזיז את השורשים, בעיקר כשזה בבית כל כך רגשי ואינטימי כמו הבית והמשפחה, כבר אי אפשר להתעלם. פה מתחילים כבר שינויים או לפחות הכנה לשינויים, תהליך שעלול להביא איתו גם פחד משינויים, בעיקר שינויים שלא תלויים בכם, ואני מדבר השנה על אלה מכם שנולדו בעיקר בשליש הראשון של המזל.

כשאורנוס מתחיל לעבוד, אפשר כבר לחוש זאת באווירת הבית. בין אם אתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי מהבית ומהמשפחה, בין אם אתם מרגישים שקצת נשאבתם לשם לאחרונה ואתם מנסים להחזיר את עצמכם לעצמכם, ובין אם אתם מרגישים רצון אולי לקחת פסק זמן מהקשר מהמשפחה או מאדם קרוב כדי לבחון את הדברים מקרוב או מבחוץ - אורנוס מכריח אתכם להתבונן במה שבניתם, לנקות את מה שמיצה את עצמו, ולשנות אופי אווירה או כיוון.

זה יכול להיות גם בבית עצמו: פתאום רוצים לזרוק המון דברים, רוצים שתהיה אווירה נקייה ולבנה, אולי אפילו רוצים לעבור דירה כי זו מתחילה פתאום להעיק - כל אלה ועוד כמה עלולים להתרחש ממש עכשיו. הדלי בעיקרון הוא מזל שאוהב מינימליזם נקי וקירות לבנים ואויר פתוח וצלול - אלא אם כן יש במפת הלידה שלו השפעות אחרות כמובן - ובמובן מסוים אורנוס מביא איתו אל סביבת הבית והמשפחה עכשיו אוירה דליית אותנטית לגמרי. אלא שבאווירה כזו לא בטוח שיש מקום למישהו אחר כרגע.

זו עוד תופעה שעלולה לקרות עכשיו: לעזוב בית. גירושים, פרידות, שינוי אווירה, או כוון אחר בזוגיות עצמה עם פרטנר שמבין וגם הוא זקוק לשינוי - כל אלה אפשריים עכשיו, כשאורנוס מתחיל לפתוח חלונות דלתות ומרתפים לאוורר את הבית ובעיקר לאוורר את חי הרגש שלכם, דליים, ולהחזיר אתכם לבסיס, למקור, לדלי הבסיסי האותנטי שלא צריך בעצם אף אחד ושום דבר... בבסיס כמובן. אבל אם הוא מוצא מישהו שדומה לו, שגם הוא קצת נלחץ מלישון כפיות או זקוק לספייס כמוהו - אהלן וסהלן. זה אולי בדיוק הזמן למצוא לכם מישהו כזה, אם הלב הדליי המבריק פנוי. אם לא, אולי זה הזמן לעשות עבודה עם הפרטנר הקיים ולשתף אותו בתהליך. גם זה וגם זה הוא מצוין.

בחודש אפריל כשסטורן עובר למזל שלכם, מתחילה תקופה חדשה: סטורן והדלי הם שני הפכים: הדלי זקוק לחופש - סטורן להגבלות וגבולות. הגדי זקוק לספייס - סטורן מעיק ומלחיץ ומעמיס. סטורן הוא בעצם סוג של בית ספר: הוא מגיע לחיינו לשנתיים וחצי של טירונות לא קלה ומלמד אותנו על החוקים של החיים בדרך כלל בדרך הקשה, גורם לנו להתרסק ולהתאכזב פה ושם אך גם ללמוד מהר מאוד שמשתלם לשמור על החוקים, ולכל התהליך הזה קוראים - התבגרות, כי בדלי האותנטי, יש בכל זאת משהו צעיר נצחי שכזה, שצריך לפעמים גם ללמוד בדרך הקשה.

סטורן פותח תקופה חדשה רצינית אחראית ומעשית. אורנוס מביא איתו שעורים בשינויים רגשיים ופרקטיים הקשורים לבית ולמשפחה. אלא שני קווי השינוי הגדולים שהשנה הזו מביאה אליכם, ובינינו - זה בהחלט מספיק ואפילו קצת מעל ומעבר גם למזל אינטליגנטי ומבריק כמו הדלי שלנו, נכון?

מזל דלי. ShutterStock
מזל דלי/ShutterStock

מזל דגים: להשתמש ברגש כדי לשדרג את החומר ולהתמקד בשיתופי פעולה

אצלכם המצב קצת מורכב, דגיגים, בעיקר לאלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל. נפטון נמצא כעת בדיוק שם, במזל שלכם, ועושה לא מעט עבודה נפטונית: הוא מטשטש, מערפל, מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל, ועלול למסמס פירות של השקעה גדולה שעשיתם בשנתיים האחרונות וקצת לעצור אתכם.

מצד שני, נפטון גם מביא איתו ים של דמיון ויצירתיות, בתנאי שתצליחו להתגבר על כל הרגש הזה שעלול גם קצת לקחת אתכם אחורנית, ובמקום זאת לתעל אותו באופן מעשי ליצירת יזמות חדשות עם מינון גבוה במיוחד של תוכן ויצירתיות, וכך ליהנות משני העולמות.

שני כוכבים בהחלט עוזרים לכם בזה השנה. הראשון הוא יופיטר כוכב השפע. הכוכב הזה עובר למזל גדי המאכלס את הבית החברתי שלכם, והוא עשוי לעזור לכם להשתלב מקצועית וחברתית במוסדות וארגונים גדולים גם כדי לקדם את עצמכם ואת הרעיונות שלכם, וגם כדי למצוא לכם שותפים ובני בית ליצירה לרעיון או לדרך, כאלה שיוכלו לעזור לכם גם לממש וגם להתמודד עם אתרים גדולים הרבה יותר.

נכון, זה ידרוש מכם השנה לצאת קצת מהקונכייה הדגית המוכרת ולהיחשף קצת יותר לעולם למרות הרגישות הגבוהה שלכם, אבל התגמול עשוי להיות גבוה במיוחד אם אכן תסכימו לעשות זאת, תוך שהוא עוזר לכם להרחיב במקביל גם את המעגלים החברתיים והמקצועיים שלכם.

הכוכב השני שבאופן מעניין עשוי לעזור לכם השנה, הוא אורנוס התזזיתי שנמצא השנה בבית התקשורת שלכם, דגיגים. התקשורת הדגית היא נפטונית בעיקרה - כיון שנפטון שולט על מזל דגים - והיא מעורפלת ולא ברורה, רגשנית ודביקה משהו, ובעיקר לא מעשית. כוכב אורנוס לעומת זאת היא מהיר אינטנסיבי פותח גבולות ודלתות ובעיקר - לא אישי, בניגוד לנפטון האישי והרגשי כל כך.

כשאורנוס נמצא בבית התקשורת שלכם הוא מאפשר לכם לפתוח דלתות שהיו סגורות עד כה בפניכם וזאת בלי מאמץ כמעט: תופתעו כמה אפשרויות יתגלו לעיניכם אם תסכימו לצאת קצת מאזור הנוחות שלכם, ולאפשר לדחף האורני האימפולסיבי לשנות גישה וכיוון ולפעול ממקום אינטואיטיבי ומהיר, ולאפשר לו במקביל לעזור לכם ליצור במהירות קשרים חדשים בלי מאמץ, להשתלב במדיה החברתית בקלות ולקדם נושאים שחשובים לכם בלי סבל ומחשבות מעכבות ומסרסות.

כן, פשוט לעשות, צוחק לו אורנוס, מרים טלפונים, קובע עובדות בשטח, ומנתק קשרים שרק שאבו מכם רגשות ולא נתנו לכם דבר: כעת - רצים קדימה ובאופן לא אישי, ולגבי מה שאישי - משאירים רק את מה ומי שהוכיחו את עצמם כתומכים בכל מצב, ולא רק קשרים שהתנהלו ממקום אינטרסנטי או אגואיסטי.
אלה מכם שנולדו בשליש הראשון או השני של המזל נראה שמסיימים כבר את השיעור, חוזרים לקרקע יציבה ומוצקה - ומשתמשים בחכמה במתנותיו של נפטון: אתם כבר למדתם את השיעור שלכם בשנתיים האחרונות. לא נותר לכם אלא פשוט לרוץ קדימה עם כל התובנות שקיבלתם ולקבוע עובדות בשטח. בקיצור, שנה מרתקת מגיעה לדגיגים שלנו ולשם שינוי עם הרבה תמיכה בעולמכם הרגיש: השתמשו בה בחכמה, בתמיכה הזו, ובנו לכם השנה משהו יציב ושורשי - עם ראש יצירתי ומדליק.

מזל דגים. ShutterStock
מזל דגים/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully