וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 בדצמבר 2019

22.12.2019 / 9:12

שנה חדשה מתקרבת... אז איך נראה השבוע האחרון של השנה הישנה? למרות כל מה שקרה בשבועות האחרונים - מבולגן, מכביד ו... אופטימי

אורנוס התזזיתי, יופיטר האופטימי והשמש, מיקוד הדברים - הם אלה שמככבים בשמים השבוע, ואולי גם רומזים שזה יהיה סדר הדברים והעדיפויות של השנה המתקרבת.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס בזוית פעולה מדויקת לכוכב אורנוס.
2. השמש עוברת ממזל קשת למזל גדי.
3. צמידות בין השמש לבין יופיטר כוכב השפע במזל גדי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל קשת ההרפתקני והפרוע למזל גדי הקפדן הנוקשה והמאורגן. הגיע הזמן לחגוג יומולדת לגדיים הקשוחים שלנו, אבל לא להתפלא אם הם יגיבו בביישנות ובנוקשות: מצבים כאלה שבהם יש צורך להביע רגשות שמחים והרבה מביכים את מזל גדי המופנם והרגיש שבדרך כלל מתקשה להביא אותם בחברה ובפומבי, ולכן קפיצה ספונטנית של ערימה של חבר'ה במסיבת הפתעה עלולה להביך אותו נוראות והוא עלול להגיב בציניות ולהסתגר, לברוח לחדר צדדי, או להגיב ביובש ובחיוכו הקטן המוכר. כן, זה הגדי שלנו, מה לעשות.

מעברה של השמש למזל גדי אחרי חודש פרוע ולא מאורגן מסמל בעיקר צורך להיכנס מחדש לגישה של סדר וארגון, החל מארגון החדר וכלה בארגון לו"ז מדויק לשבועות הקרובים וארגון מדויק של סדרי עדיפויות. מה רע? אז זהו, שכל כוכב שעובר לאזור הפעולה הגדיי עלול לסבול מתחושת כובד ובדידות זמנית, להרגיש קצת לבד במערכה, ולהיות ביקורתי ושיפוטי בעיקר על עצמו ופעילותיו שלו.
זהו זמן שבו כדאי אכן להתמקד בצד המעשי של החיים, החל מהנעשה בחשבון הבנק וכלה בחזון המקצועי שלכם ובמיסוד מערכת יחסים או הקמה שותפות לצורך מימוש של רעיון או יזמה חדשה - כל מה שקשור לדיאלוג עם סמכויות ולפורמליזציה (רשמיות?) של כל דיאלוג שהוא מעניקה סוג של הכרה מצד אחד ובטחון פרקטי מצד שני, ויכולת לפעול באזור פעולה מוגדר היטב ובגישה מעשית ונטולת פניות. שמתם לב למשפטים האחרונים? זהו סוג של הגדרות מילוליות שמעניקים לגדיים - ולא רק להם - בטחון ואמון בעשייה פרקטית, וכדאי אכן להשתמש במשפטים כאלה בתקופה הקרובה קצת יותר, גם למזלות ספונטניים ואימפולסיביים שלהם המלים האלה לא ממש באות בקלות.

אז מי יושפע ממעברה זה של השמש? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, גדי סרטן מאזניים וטלה.

הזוית הקשה של השבוע - זו הצמידות הטעונה בין ונוס הרגשית, לכוכב אורנוס התזזיתי והלא צפוי.
זו אחד הזויות הפחות קלות על פני גלגל המזלות. היא עלולה לגרום לנו לנתק קשרים בפתאומיות, לגרום לשינויים מהירים במצבי הרוח שלנו, ולהפעיל אותנו בעצמה ומהבטן כשאנו מפרשים לא נכון את המלים או המעשים של מי שנמצא ממול, ומחליטים להתנתק - אפילו רגעית - כדי להגן על עצמנו מפני ניתוק שעלול להגיע מהצד השני. זהו זמן של צורך גבוה בחופש אישי בעיקר מול מערכת יחסים חונקת, ואולי גם ברצון לקחת פסק זמן מיחסים אינטנסיביים שבהם איבדנו קצת את עצמנו, ולו רק כדי לחזור לקרקע ולזכות בנו מחדש. מה עושים? נושמים עמוק כשמרגישים כשאורנוס מפעיל אותנו בעצמה, סופרים עד עשר, ואז - נותנים חיבוק במקום להתנתק או פשוט חיוך קטן שאומר למרות הכל - אני עדיין כאן...
וזה - אפשרי.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים עקרב טלה דלי סרטן גדי ואריה.

הזוית הטובה של השבוע - זו הצמידות של השמש שזה עתה עברה למזל גדי, עם יופיטר כוכב השפע שלא מזמן עבר לכאן בעצמו. יופיטר הוא כוכב אופטימי במהותו, וכשהוא נצמד לכוכב משמעותי כמו השמש, הוא מביא איתו אווירה אופטימית ושמחה, ותחושה שהכל - או לפחות הרבה - אפשרי.
תחת זוית כזו אנו יכולים לחזור ולגלות בתוך עצמנו את התשוקה, את ההשראה לעשות דברים, ואת הרצון לממש את מה שחשוב לנו באמת, גם אם בעבר הקשיים שחווינו ריפו את ידינו. צמידות שכזו מביאה איתה גם רצון חזק להרחיב אופקים, בין אם דרך לימודים של משהו מעניין, ובין אם דרך נסיעה, קצרה או ארוכה, ופתיחת אזור פעולה חדש ומעניין במיוחד. יופיטר גם מביא איתו את האמונה בעצמנו וביכולות שלנו, וצמידות כזו אפקטיבית במיוחד כשאנחנו בתקופה שבה אנחנו מאותגרים רגשית כלכלית ומעשית מול אתגרים שדורשים מאתנו להתגבר על הפחדים שלנו, בעיקר כשאנו בודקים את הצד העצמאי שלנו שמחפש אישורים או חיזוקים: יופיטר נותן אותם בתחושה, באנרגיה, בחיוך שבזוית העין, ובסוג של סמיילי פנימי שממשיך להאמין בעצמנו וביכולות שלנו גם כשכלפי חוץ דברים אינם קלים.
ובעזרת כוחו של יופיטר, תוך כדי יזמה אמיתית שלנו, נוכל גם נוכל לנצח, ובגדול.

מי בעיקר יושפע מהצמידות של השמש ויופיטר? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, קשת, תאומים, בתולה ותאומים.

מאושרת. ShutterStock
אנו יכולים לחזור ולגלות בתוך עצמנו את התשוקה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הקשוח, ולהביא איתו עוצמה פנימית אך גם גישה לוחמנית כשדברים לא קורים כפי שרצינו. גלו קשיחות - ואיפוק!

שור
השמש עוברת למזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה והיא מביאה איתה יציבות מסוימת לשוורים שלנו, אך ונוס בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה שבוע מתוח עצבני ורצוף שינויים: נסו לא לנתק קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מבלה את מרבית ימות השבוע בזוית פעולה לכוכב נפטון המטשטש ומערפל והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה מתמיד, ולא מעשית במיוחד. נסו לשים את הרגש בצד ולהתמקד בעיקר בעובדות.

סרטן
השמש עוברת למזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם ונצמדת שם ליופיטר כוכב השפע, ונראה שלאט לאט אתם חוזרים לעצמכם ולהשקעה בזוגיות ובמערכות היחסים. אם הלב פנוי - זה הזמן להיכרויות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל גדי השייך ליסוד האדמה. המעבר הזה מכביד מעט על האריה שלנו אך עשוי במקביל גם להעניק לכם יציבות וקרקע איתנה מתחת לרגלים. זמן להתמקד בנעשה בחשבון הבנק ובפרטים הקטנים.

בתולה
השמש עוברת השבוע לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ובני מזל בתולה יכולים להיעזר עכשיו במינון גבוה יותר של אינטואיציה תחושות בטן וגישה יצירתית אמיתית. זמן לשים בצד את הציניות והביקורתיות, ולתת מקום גדול יותר לאהבה השבוע...

מאזניים
זוית פעולה מדויקת בין ונוס שליטת המזל שלכם לכוכב אורנוס התזזיתי כבר בתחילת השבוע, לא מבשרת טובות למאזנאים הזקוקים כל כך לאיזון: שליטה ומודעות גבוהה למה שקורה הן צורך השעה עכשיו. תגובות קיצוניות עלולות לקלקל: שמרו על איזון ועל החיוך.

עקרב
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו נוכחות ועוצמה לעקרבון שלנו, אך הסכנה עכשיו שמרס ידליק את הפתיל של העקרב הלוחמני ממילא בדיוק בזמן הלא נכון, ויביא איתו ריבים ועימותים. שליטה מודעת על מרס ואי כניסה לויכוחים תבטיח אקשן פורה.

קשת
השמש עוברת מהמזל שלכם לבית החומר והכספים שלכם, והתקופה הקרובה עשויה ללמד את הקשת שלנו לא מעט לגבי היכולת שלכם לשים את האקשן בצד, ולהתמקד בנושאי כמו בטחון כלכלי, ובטחון בכלל. תלוי בכם...

גדי
מזלטוף, גדיים! השמש עוברת למזל שלכם, והגדי שלנו צריך להתמודד עם מסיבות הפתעה מתנות וחיבוקים.. אין ברירה, מופנמים שכמוכם, כולל האיחולים בפייסבוק: תהיו נחמדים ואל תסתגרו. צמידות בין השמש ליופיטר כוכב השפע יכולה להביא סופגניות והפתעות בם לרוב... תנו לעצמכם צ'אנס.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם בזוית פעולה לונוס הרגשית עלולה להביא איתה אי הבנות ביחסים וקצרים בתקשורת בינכם לבין העולם ולבין אנשים קרובים. חשוב לא להתעצבן, ובעיקר - לא להתנתק... שליטה עצמית, דליים!

דגים
זוית פעולה לא קלה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון שליט המזל שלכם פותחת את השבוע מבחינתכם קצת ברגל שמאל, ולוקח זמן עד שאתם מתאפסים מול העולם והוא מולכם.. בית הקריירה שלכם פעיל ותקשורתי כעת: דברו על הדברים, והרימו את הכפפות שהעולם זורק לכם, עוד לפני סוף השנה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully