וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 בדצמבר 2019

15.12.2019 / 9:47

נראה שהשבוע המתקרב מראה סימנים של קלילות רבה יותר מזה שחווינו, בעיקר רגשית: ונוס הרגשית יוצאת מתוך תחושות הכובד שהביאה איתה במזל גדי, כולל הצמידות עם סטורן ופלוטו הדרמטיות, ועוברת למזל דלי הקליל

השבוע מביא איתו סימנים של קלילות, אולם זוית הפעולה בין מרקורי לנפטון עלולה להביא איתה גם תחושות לא קלות של בלבול וערפול, וזאת - בליווי חוסר הזויות של השמש כלפי אף כוכב - מגבירה את תחושות התסכול והערפול - ובעיקר את חוסר הודאות.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס, מיקוד הדברים, ממזל גדי הנוקשה והביקורתי, למזל דלי החברתי והשכלתני. אין ספק שהשבוע האחרון הביא איתו כמה וכמה דרמות לא קטנות, ותחושות לא קלות לכולנו, בין אם בדיאלוג עם העולם ובין אם ביחסים הקרובים שלנו. גם ונוס וגם יופיטר - שני המיטיבים הגדולים - שוהים במזל גדי, מביא איתו לא מעט כובד: כעת אנחנו צריכים לפעול ולעשות כדי להיות ראויים שיהיה לנו טוב, כדי שיאהבו אותנו. במזל גדי הקפדני והשיפוטי זה לא קורה מעצמו. אולם, כשונוס עוברת למזל דלי זה משתנה. מזל דלי הוא באוריינטציה מזל חברתי מאוד, וזה יעזור לכולנו לצאת קצת מעצמנו ומהריבוע הקטן שלנו ושל הפחדים שלנו, ולהתחבר מחדש לעולם דרך המעגלים החברתיים שלנו וכל מה שקשור לחיינו החברתיים בכלל. ונוס, בניגוד לפעולה שלה במזלות המים שם היא מביאה איתה צורך באינטימיות וקרבה, במזלות האוויר היא מדגישה בעיקר את הטאץ' הידידותי שלנו ואת הריחוק הקליל שמבדיל בין חברות - לבין זוגיות.

כעת היכולת שלנו לתקשר עם אחרים וליצור קשרים חדשים תהיה גבוהה יותר, אולם הקשרים האלה יהיו בעיקר ידידותיים ויתאימו לשיתופי פעולה מסוגים שונים. יתכן ואם הייתה עוברת למזל דלי לפני שבוע אולי בכל זאת הייתה לנו ממשלה. זהו זמן לנער את רשימת אנשי הקשר בסלולרי שלנו, להרים טלפון לחברים והידידים שמעט התאדו מחיינו כשהקור המעצבן הזה בערב תפס תאוצה, לקבוע קפה משותף או אירוח על כוס יין חם או סתם יציאה כיפית של ביחד, ולהחזיר את הידידות.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס שלנו? מזלות שור, מאזניים, אריה, דלי, עקרב, טלה סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. התקשורת שלנו לא תהיה קלה השבוע: מצד אחד מרקורי מהיר והרפתקני במזל קשת שנקלע לזוית פעולה עם נפטון המעורפל והצירוף הזה מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ותגובות רגשיות למצבים שדורשים חשיבה פרקטית. זה לא יהיה קל לכולנו גם גלובלית ופוליטית וגם אישית... לכן חשוב השבוע להתמקד בעובדות ולא לאפשר לכל הרגש הזה להשכיח לנו את מה שחשוב באמת בעיקר בימים שכאלה: הקרקע שמתחת לרגלים, והעובדות בשטח.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת כמובן.

מתאמנים בחורף. ShutterStock
זמן להחזיר לחיינו ידידים שנותק עמם הקשר/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הטעון רגשית, והטלאים שלנו חייבים איפוק בתגובות ושמירה על הפתיל הקצר שלא יסתבך בשטויות.. בי קול, טלאים!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הקריירה שלכם ומביאה איתה לשוורים גישה נאה ואסרטיבית שמאפשרת לאמביציה שלכם להתבטא, ובגדול: רוצו קדימה!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת ומדגיש את הצורך להשקיע בזוגיות וביחסים. זוית עם נפטון לא עושה לכם חיים קלים: אל תתנו לרגש להכתיב החלטות!

סרטן
כוכב יופיטר מתחיל לאתגר את הסרטנים שנולדו בעיקר בתחילת המזל, וזהו זמן טוב להתחיל לחשוב בגדול, סרטנונים. ונוס עוברת מבית הזוגיות למזל דלי וזהו זמן להתארגן מחדש מבחינה כספית.

אריה
ונוס עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם: הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור ליחסים בינו לבינה, ולשים דגש מיוחד על היכולת שלכם לפעול מהלב - ולאו דווקא מהראש..

בתולה
מרקורי והשמש במזל קשת מדגישים את הצורך להשקיע קצת יותר השבוע בבית ובסביבתו. זוית הפעולה בין מרקורי לנפטון מצריכה דיוק בפרטים והמנעות מהסחות דעת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם בקלות יחסית. זמן לדבר ועל הכל.

עקרב
מעברה של ונוס השבוע למזל דלי מביא איתו חודש שלם שבו אפשר להשקיע מחדש בבית ובבני הבית. זמן טוב למסע שיפוצים ושינוי אווירה בבית ובמקביל - זמן להתקרב ולקרב, ולשתף בתכניות.

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם קשתים ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת, שני כוכבים שמאפשרים לכם מצד אחד גם ליזום ולשתף בכוונות ומצד שני - גם להגדיר מטרות ולגשת לביצוע. קדימה.

גדי
אחרי חודש שבה ריככה ונוס את השריון שלכם ואת לבכם הקשוח, היא עוברת לבית הכספים שלכם. כעת חשוב להיזהר מהוצאות גבוהות ובעיקר שלא לצורך. מצד שני, זמן נפלא לפינוקים...

דלי
משהו טוב קורה לכם השבוע, דליים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, והדלי המעופף והשכלתני יוצא קצת מהבועה ומתחבר לרגשות עדינים.. זמן לשים את השכל קצת בצד, ולהתמסר לאהבה...

דגים
מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר השבוע זוית פעולה לא קלה עם נפטון המטשטש ומערפל, אלמנט שעלול ליצור קצרים בתקשורת ולא מעט אי הבנות. התמקדו בעובדות ובפרטים הקטנים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully