וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 בדצמבר 2019

שבוע מרובה אקשן מתקרב אלינו בצעדי ענק, עם כל כך הרבה אירועים כוכביים שממש קשה לשקלל את ההשפעה הסופית שלהם על השבוע ועל כל אחד מאתנו בנפרד

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. שמש בזוית פעולה מדויקת 90 מעלות לנפטון המערפל ומטשטש.
2. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל קשת.
3. מרקורי בזוית מדויקת של מתח 150 לכוכב אורנוס.
4. ונוס הרגשית בצמידות לכוכב סטורן הנוקשה.
5. ונוס הרגשית בצמידות לכוכב פלוטו היצרי והכוחני.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל עקרב למזל קשת. מרקורי שהה זמן רב במזל עקרב, אחרי שבין היתר גם שהה בו בהילוך אחורי. התקשורת העקרבית היא מופנמת, טעונה ולא קלה, והרבה דברים נשארו בבטן או יצאו החוצה באופן עוין ולא קל. כעת התקשורת שלנו משתנה ובאופן מהותי: מרקורי במזל קשת הוא אופטימי וילדי ובעיקר הרפתקני, ודברים לא נשארים בבטן יותר מכמה דקות אלא יוצאים, ומהר! ספונטניות ואותנטיות - אלה מלות המפתח של המרקורי הזה, וזה - מצוין! אבל כשכוכב משמעותי כמו מרקורי עובר למזל ביסוד האש, יש תמיד סכנה של אירוע אלים כזה או אחר, שמבטא שחרור חזק מאוד של אנרגיה כלואה שהצטברה בזמן שהכוכב שהה במזל השייך ליסוד המים, שבא תמיד לפני מזל ביסוד האש. נקווה שלא יגיעו הפתעות שכאלה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וכמובן קשת.

הזווית המתוחה של השבוע - זו זווית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב אורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה להביא איתה שינויים פתאומיים במצב הרוח, פרצי כעס ותסכול שאי אפשר לצפות מראש, וניתוקים מהירים כשדברים לא קורים כפי שרצינו. גישה אימפולסיבית עקב כך עלולה להביא איתה החלטות פזיזות, ושיקול דעת גרוע שנוצר משילוב של פתיל קצר וחוסר סבלנות וסובלנות, ומכאן - תסכול שרק גדל בגלל תוצאות שתואמות את דרך קבלת ההחלטות הזו. בגדול זו זווית קצרת טווח - וטוב שכך - אבל היא עלולה להכות בלי הודעה מוקדמת, וניתוקי קשרים פתאומיים טריקות טלפון או החלטות גרועות עלולות ללוות את אמצע השבוע שלנו ובהחלט לא להקל על חיינו. מה עושים? נושמים עמוק כשמרגישים את הגל הרגשי הזה מגיע מבפנים ומציף אותנו, מנסים להרגיע את בלוטת האדרנלין שעולה על גדותיה, ומנסים בכל זאת לשלוף איזה חיוך שובבי כדי להקל ולהרגיע. אם רק נצליח לעצור בזמן את התגובות המהירות ולהגיע לחיוך מהר יותר - זה בהחלט יהיה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, עקרב, שור אריה ודלי.

הזוית הרגשנית של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, שנמצאת במזל קשת, לבין נפטון המטשטש ומערפל שנמצא במזל דגים. כמו תמיד בזויות פעולה בין שני יסודות שכאלה, דרמות הן בהחלט פועל יוצא ולא קל שעלול בהחלט להקשות גם קבלת החלטות הגיוניות וגם עלול לגרום לנו לפעול באופן רגשני ולא מעשי במיוחד, ולעשות שטויות. אכן, כשהרגש מציף, כמו שקורה בזוית שכזו, אפשר לומר שהחיים הופכים השבוע לנדנדה חסרת שליטה שקשה מאוד לייצב, אלא אם נוכל לשים לרגע את הרגש בצד ולהתבונן לעומק בפרטים הקטנים של כל סיטואציה לגופה, ולקבל החלטות אופרטיביות בזו אחר זו בלי להעמיס על עצמנו יותר מדי בכל רגע נתון.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, דגים, קשת תאומים ובתולה.

הזוית המכבידה של השבוע - זו הצמידות שיוצרת ונוס הרגשית עם כוכב סטורן הנוקשה במזל גדי. זו אחת הצמידויות המעיקות שקיימות באסטרולוגיה. ונוס הרגשית העדינה נצמדת לסטורן הזקן והקפדן, ולא מעטים מאתנו יחושו כובד ובדידות, ביקורתיות ושיפוט עצמי נוקשה. סטורן הוא המורה הגדול, והוא מלמד בדרך הקשה: אכזבה בתחום החומרי או הרגשי, תוצאות קטנות יותר ממה שציפינו בתחום העסקי או תחושה שכל העולם על כתפינו כעת וקשה להשתחרר מהמטלות שלנו - כל אלה ועוד הם חלק ממאפייני הצמידות הזו. מצד שני, יש גם משהו בונה בצמידות: ונוס הרגשית בדרך כלל הופכת רשמית יותר כעת, וזהו זמן טוב להפוך רומנים וסיפורי אהבה לרשמיים, לפתוח עסק, להתחיל עבודה חדשה, ולעשות עבודת מודעות ועומק ביחסים קרובים - גם אלה הם חלק מהזוית הזו. יומיים-שלושה נרגיש את הכובד הזה, אבל אחר כך זה עובר, ואם נצליח בפרק הזמן הזה לעשות כמה דברים מועילים עבור חיי הרגש שלנו או עבור חשבון הבנק - נרוויח, ובגדול.

הזוית הכוחנית של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית לכוכב פלוטו היצרי והכוחני. אחרי שונוס מסיימת את הצמידות המעיקה עם סטורן הנוקשה, היא ממשיכה ופוגשת במעלה מזל גדי את פלוטו היצרי. ונוס הרגשית עוסקת במערכות היחסים שלנו, בנתינה, ובכל מה שקשור לתחום הכספי. מפגש שלה עם פלוטו היצרי עשוי להכניס אלמנטים עוצמתיים מאוד של תשוקה למערכות היחסים הרגשיות שלנו, והמיטה הופכת אביזר משמעותי בהן כעת. אבל סקס זה לא הכל בצמידות שכזו: פלוטו מכניס אלמנטים כוחניים וחתרניים לחיינו, ומאבקי כוח ומאבקי אגו שכיחים תחת השפעת הזוית הזו, והם עלולים להופיע בזוגיות, במערכת יחסים חברית, ואפילו בשותפויות עסקיות: המעורבות הרגשית גבוהה עכשיו במיוחד, ועלולה להרוס יחסים עדינים ויפים בגלל ויברציות כוחניות שמגיחות אל מעל פני השטח, רצון להשיג עמדות כוח, מאבקים על כסף ורכוש, ובעיקר - אגו.

כן, אגו הוא חלק משמעותי שאנו פוגשים במאבקיו של פלוטו, והמלה שליטה הופכת להיות משמעותית אפילו יותר: שליטה ברגשות - שלנו או של אחרים, שליטה במערכת יחסים עם הצורך לומר את המלה האחרונה, שליטה בחיי הרגש שלנו או איבוד שליטה, וגם מלים כמו אינטנסיביות, עומק, חיפוש אחר משמעות, צורך לחפור במה שקורה מתחת לפני השטח, ורגשות שליליים שבדרך כלל אנחנו נוטים להפנים ודווקא הם יוצאים עכשיו בשפע: כעס, זעם, תסכול, צורך חזק בשליטה כאמור או צורך לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה, וגישה טוטאלית של שחור ולבן, בלי גווני בינים שיכולים להקל עלינו לקבל פרופורציות, ולא לאבד את הראש כשהקרקע מתחת לרגלינו מאבדת יציבות. אכן, זו אחת הצמידויות הפחות קלות של ונוס העדינה, אבל כמו בצמידות הקודמת שבה ונוס נצמדת לסטורן, גם פה יש בונוס: היכולת להחצין רגשות עמוקים ולהתבונן בהם לבד עם ביחד עם הפרטנרים שלנו, ולפעול באופן טוטאלי ומחייב בכל סיטואציה, בלי לייפייף דברים או להתבונן בהם מבחוץ: פשוט להיות - ובעוצמה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה, טלה, דלי עקרב מאזניים וסרטן.

אילוסטרציה. ShutterStock
ספונטניות ואותנטיות – אלה מלות המפתח של השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הטעון, והמיקום הזה עלול להביא איתו פתיל קצר ותגובות לוחמניות כשדברים יוצאים משליטה. ונוס ויופיטר בבית התקשורת שלכם מאפשרים לכם ליצור קשרים יפים, ולהצליח בפגישות חשובות - אם תיקחו יזמה.

שור
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שממול ולהביא איתו דיאלוג טעון עם הפרטנרים שלכם, ופה ושם גם עימותים וויכוחים מיותרים. הילוכו האחורי של אורנוס במזל שלכם ממשיך להביא עצבנות וצורך בשינויים, בעיקר לאלה שנולדו בתחילת המזל. גלו פתיחות לשינוי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר סוף סוף ממזל עקרב הטעון והמופנם למזל קשת הפתוח והאופטימי, והתקשורת שלכם משתנה בהתאם. הגיע הזמן ליזמות חדשות בכל מה שקשור לשותפויות ועשיית דברים עם אנשים אחרים, ועם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי - גם להיכרויות חדשות...

סרטן
מיקומם של ונוס ויופיטר בבית הזוגיות והיחסים שלכם השבוע מראה על יכולת לשדרג את הקשרים הזוגיים שלכם ואת מערכות היחסים שלכם בכלל. יופיטר מביא איתו שנה שלמה ומאתגרת שבה תוכלו גם למצוא לכם שותפים עסקיים, ופרטנרים לעשייה בכלל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מביאה איתה שבוע טעון רגשית ולא קל: זוית פעולה בין השמש לבין כוכב נפטון הרגשני ממסמסת את חדות הפעולה של האריה שלנו, ומצד שני מביאה מעורבות רגשית רבה מדי להחלטות הפרקטיות שלכם. תנו לרגש לדבר אבל... בקול נמוך.

בתולה
השמש ומהשבוע גם מרקורי במזל קשת מביאים איתם יכולת לשדרג את היחסים עם הבית והמשפחה, בתולות. זהו זמן טוב לעבוד קצת פחות, ולהשקיע יותר בבית ובסביבתו. זהו גם זמן טוב להחלטה לעבוד מהבית, או עם בני הבית. זמן לדבר ולפתוח דברים, ולנקות משקעים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מעבירה אתכם שבוע לא קל: במזל גדי היא אמנם מביאה איתה רגעים של ביחד עם המשפחה, אבל הצמידות שלה עם סטורן הנוקשה ואחר כך עם פלוטו היצרי מביאה איתה שבוע של נדנדה רגשית קיצונית בין כובד לאגרסיה, בין תסכול לכעס, וקיצוניות למאזנאים לא בריאה... נסו לגלות איפוק ושליטה למרות הכל.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת שהה זמן רב במזל שלכם, הלך קדימה ואחורה, ועזר לכם לשפץ ולשדרג את התקשורת שלכם ובעיקר לאלה מכם שהיו מוכנים - ללמוד לדבר ולשתף צמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם מנסה לחבר בין תשוקה לאהבה, ולעקרבים זה לא תמיד קל.. אבל מעניין.

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים: מעבר לשמש שחוגגת לכם ימי הולדת, עובר גם מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם, והקשת האסרטיבי וההרפתקני שלנו לא לא רק לפעול אלא גם לדבר, והרבה.. הגיע הזמן לכמה וכמה יזמות תקשורתיות חדשות, קשתים. תנו למלים לפעול אתכם - ועבורכם.

גדי
צמידות מעניינת מתרחשת לה השבוע כשונוס הרגשית נצמדת לסטורן הנוקשה שליט המזל שלכם, גדיים. ונוס מאפשרת לכם להוריד קצת את השריון הגדיי המוכר, לפתוח את הלב, לאפשר לאנשים אחרים להתקרב אליכם קצת יותר, ובעיקר - לתת מקום גדול יותר לאהבה ביומיום שלכם השבוע. תנו לה צ'אנס...

דלי
כוכב מרקורי עובר לבית החברתי שלכם, והדלי שהוא מזל עם אוריינטציה חברתית מטבעו מגלה כמה כיף זה להכיר חברים חדשים ולהרחיב את המעגלים החברתיים בכלל, ולצרף קרובים וידידים לרשימת התפוצה הרגשית שלכם... זמן טוב גם לחדש קשרים עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם.

דגים
השמש ומהשבוע גם מרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם, ונראה שהדרייב שלכם הולך ומתחזק. כן, הדגיג שלנו מתעורר היצירתיות מתחזקת וזהו זמן טוב למהלכים אמביציוזיים חדשים, להחלטות הקשורות לקריירה, ובעיקר ליזמות חדשות ורעננות שמתחילות השבוע... גו גו גו, דגיגים!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully