וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 בדצמבר 2019

עצבנות וחוסר שקט הם עדיין חלק מהמאפיינים של השבוע הזה ויש עדיין חשש מהתפרצויות אלימות וכעסים חסרי פרופורציות שמביאים איתם הכוכבים מרס ומרקורי במזל עקרב

הצירוף של מרס האסרטיבי ומרקורי כוכב התקשורת שמקבלים גוון לוחמני במזל עקרב, שמש אופטימית במזל קשת, וונוס רצינית במזל גדי ביחד עם סטורן הנוקשה ופלוטו הכוחני - כל אלה ממשיכים להביא איתם שבוע לא יציב של אפס אנד דאונס, אבל למרות אלה משהו השבוע הופך להיות רציני יותר, אחראי יותר ואפילו מעשי יותר: זה קורה כאשר יופיטר, כוכב השפע, עובר למזל גדי המאורגן והמדויק, השייך ליסוד האדמה, והגישה של כולנו הולכת להיות בתקופה הקרובה הרבה יותר רצינית ואחראית מאשר בשנה שחלפה.

התהליך המשמעותי בשמים השבוע:
1. יופיטר, כוכב השפע, עובר ממזל קשת למזל גדי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של יופיטר כוכב השפע ממזל קשת ההרפתקני השייך ליסוד האש, למזל גדי האחראי המדויק והמאורגן השייך ליסוד האדמה. יופיטר שוהה שנה שלמה במזל מסוים. הוא מביא איתו שפע של הזדמנויות ואפשרויות לבני המזל הזה, ועובד באופן אקטיבי גם על מוטיבציה שכזו אצל המזלות הקשורים לקבוצת הפעולה שלו. השנה שהה יופיטר במזל קשת, והביא איתו גישה ממוזלת לקשתים עם לא מעט קשרים חדשים ואפשרויות חדשות לעשייה וליזמה, והפעיל בעוצמה גם את מזלות דגים תאומים ובתולה - כל סדרת המזלות המשתנים. כעת עובר יופיטר למזל גדי השייך לקבוצת המזלות הקרדינליים. מעבר לאפשרויות החדשות שהוא יעניק לגדיים, כולל מצב רוח אופטימי ויכולת לממש תכניות ורעיונות, הוא יפעיל בעוצמה גם את מזלות טלה סרטן ומאזניים, ויגרום להם להיות אקטיביים ואסרטיביים יותר: הטלאים יחוו אותו בבית הקריירה שלכם, הסרטנים - בבית הזוגיות והיחסים, והמאזנאים - בבית המשפחה והבית הפיסי וסביבתו. כל אחד מאזורי הפעולה האלה יזכו לתנופה מסויימת של עשייה ויזמה בשנה הקרובה, ויביאו למזלות המעורבות רצון לצמוח ולהתפתח באופן אסרטיבי ויעיל.

הרבה אסטרולוגים קשרו הרבה כתרים ליופיטר: שפע מכל הבחינות אופטימיות ואושר גדול... אולם חשוב לזכור שלמרות שיופיטר נחשב לכוכב מאוד אקטיבי ופותח דלתות חדשות, הרי שמעבר לתחושה ולרצון צריך גם ללחוץ על ידיות הדלתות האלה כדי שהדברים גם יקרו בפועל. קצת עזרה ליופיטר - הגדיים בכל תחום אך בעיקר בתחום האישיותי ושאר המזלות הקרדינליים כל אחד בתחומו - והשנה הזו באמת יכולה להיות שנה של פריצת דלתות ואפשרויות חדשות למכביר.

אז מי יושפע בעיקר מהמעבר הזה? מזלות קשת, תאומים, דגים ובתולה שאחרי שהותו של יופיטר במזל שלהם בשנה שחלפה מקבלים אפשרות כעת לתרגם את האופטימיות והאסרטיביות שהפיח בהם לעובדות בשטח. כמו כן יושפעו באופן ישיר מזלות טלה, סרטן, מאזניים ובעיקר גדי שיקבלו אפשרות להתבונן בדברים מזווית אופטימית וקצת אחרת והרבה עידוד להזיז דברים, להגדיר מטרות ולהתחיל לממש חלומות שחיכו זמן רב או דלתות שנתקעו בשלב הידית בעבר ולא נפתחו מאז. יהיה, מעניין, מרתק ובעיקר - פורה.

הוא לא בעניין. ShutterStock
מצפה לנו שבוע לא יציב של אפס אנד דאונס/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב, והופך אתכם לטעונים ותוקפניים. חשוב לפעול בזהירות אך להימנעות מסיכונים ומתגובות לוחמניות. זמן טוב לפעילות מתחת לפני השטח, לשיעורי בית לפני יזמות חדשות, ולזהירות מקסימלית בכבישים ובדרכים, טלאים.

שור
מצד אחד שוהה כוכב אורנוס בהילוך אחורי במזל שלכם ומביא איתו את בשורת השינוי לאלא שנולדות בתחילת המזל, ובמקביל - מרס במזל עקרב עלול לגרום לוויכוחים ועימותים מיותרים שעלולים בקלות להסלים. זמן טוב לשיחות עומק אך לא לניתוק קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סופית להילוך רגיל במזל עקרב, מיקום טעון ולא קל לתאומים הקלילים. אולם דווקא עכשיו התאומים שלנו יכול להתמקד בתחום המקצועי ולקדם את מה שחשוב לו באמת, ושקצת התעכב בחודש חודשיים האחרונים. תנו גז!

סרטן
ונוס במזל גדי מביאה רגעים יפים בקשרים הקרובים ובמערכות היחסים שלכם, סרטנונים. מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל הזה בהמשך השבוע, מדגיש את היכולת שלכם להשקיע השנה קצת יותר בכל מה שקשור לזוגיות וליחסים בכלל: מעמיקים קשרים, או משקיעים בהיכרויות.

אריה
כוכב מרס במזל עקרב מביא איתו כמה וכמה מתחים ולחצים באזור הבית והמשפחה. המיקום הזה דורש הרבה יותר סבלנות לבני הבית וליחסים בתוך הבית, ומלחמה על עקרונית רק תרחיק את השקט שאתם זקוקים לו. זמן טוב לשיפוצים בבית ובסביבתו. צאו לחדר הכושר.

בתולה
ונוס הרגשית שוהה בבית הרגשי שלכם ואליו מתקדם ועובר גם יופיטר כוכב השפע, אלמנט שרומז שהשנה הזו הולכת להיות שנת היצירתיות שלכם, ו...גם שנת האהבה. יופיטר יעזור לכם השנה לפתוח את הלב, לשחרר קצת את הציניות המוכרת, ולאפשר לאהבה ליהכנס אם לא תערימו מכשולים..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מתקדמת במזל גדי, וזהו זמן טוב להתמקד בבית, ובבני הבית. זמן מעולה לשנות אווירה בבית, פיזית ורגשית, לקנות ריהוט או לצבוע ולשנות מיקום רהיטים, ובעיקר לחזור לתחושת הביחד הביתית שקצת חסרה לכם לאחרונה, מאזנאים.

עקרב
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא אליכם הרבה מאוד אנרגיה לעשייה, אבל גם עצבנות וחוסר שקט. מרקורי כוכב התקשורת מביא איתו שבוע נוסף של תקשורת משופרת - השתמשו בו ליזמות תקשורתיות חדשות לפני שימשיך הלאה לקשת..

קשת
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל יופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל גדי והשנה הקרובה יעזור לכם לתרגם את כל התובנות שהגעתם אליהן השנה למעשים ולעובדות בשטח. הגיע הזמן לעבודת עומק על הנעשה בחשבון הבנק שלכם, ויפה שעה אחת קודם, קשתים...

גדי
ונוס פותחת את השבוע כשהיא במזל שלכם, ומביא איתה לב פתוח לרווחה וים של רגשות עדינים... בהמשך עובר גם יופיטר כוכב השפע למזל שלכם, והשנה הקרובה הולכת להיות רצופת אפשרויות ויזמות - אם תסכימו להרים את הכפפות שיופיטר יזרוק לכם, ולטוס קדימה... אל תדחו תכניות לשבוע הבא!

דלי
גם מרס וגם מרקורי ששוהים בבית הקריירה שלכם הופכים אתכם לאמביציוזיים במיוחד, דליים. אולם כוכב מרס עלול להביא איתו גם מצב רוח מרדני, וגישה לוחמנית מול סמכויות, וחשוב לגלות עכשיו איפוק ואורך רוח, בעיקר כשדברים יוצאים - והם יצאו - משליטה.

דגים
כוכב יופיטר עובר לבית החברתי שלכם, והשנה הקרובה תעזור לדגיג המופנם שלנו קצת לצאת מהקונכיה, להכיר אנשים חדשים, ולהרחיב את המעלים החברתיים שלו. כן דגיגים, הגיע הזמן להעז ולפגוש אנשים לא מוכרים, להתמקד בשיתופי פעולה מקצועיים, ולהתיידד עם העולם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully