וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 בנובמבר 2019

24.11.2019 / 9:44

אחרי שבוע מרגיז מעצבן ובעיקר תקוע אחרי חזרתו של מרקורי במזל עקרב להילוך רגיל, אחרי החדשות המפתיעות (או שלא...) של השבוע, מופנות העיניים כעת לכוכבים בשאלה: אוקיי, הבנו. מה הלאה?

אין ספק, הילוכו האחורי של מרקורי שהסתיים השבוע עשה כאן כמה נזקים קטנים לאחרונה והתחום הפוליטי היה אחד מהם, כשכל נושא הקמת הממשלה של החודש האחרון עמד בצלו. דברים נתקעו, לא זזו, ואחרי תהליך ארוך של פול גז בניוטרל נאלצנו כולנו להודות ש...כן, אנחנו בבעיה. בגדול אין לכך משמעות גדולה: הילוכו האחורי של אורנוס מביא איתו את הצורך בשינויים - והם כבר קורים, אולם אורנוס שייך לקבוצת הכוכבים ארוכי הטווח ותהליכי השינוי שהוא מביא איתו קורים לאט, כך שהוא כרוך בסוג של הבשלה לקראתו והבנה - לעיתים בצער, לעיתים בשמחה - שאין ברירה והשינוי הזה הוא צורך השעה. אולם, עד שהשינוי בשטח יקרה, הוא לפעמים מוציא לנו את הנשמה ממש, כמו עכשיו למשל, כשכל כך הרבה אנשים מסרבים להקשיב לרוחו של השינוי למרות שהם יודעים שהוא הכרחי, נאחזים בקצות המזבח בתירוצים כאלה ואחרים וחושבים שתכף זה יעבור או לפחות ידחה לזמן ארוך... אז זהו, שלא.

הרמז הראשון לכך הגיע כעת: כתב האישום נגד ביבי. מי שחשב שאפשר להילחם מול אורנוס טעה והטעה וגם המשך המלחמה לא יעזור, אלא אף יקשה: מפת הלידה של ביבי כפי שכבר כתבתי מותקפת מכמה וכמה כיוונים שונים וכעת עם הזוית המדויקת של פלוטו לירח במפת הלידה שלו כשגם סטורן ונפטון יוצרים זוויות אליו, נראה שהתהליך הזה מגיע לשיאו. (במפה המצורפת נפטון מסומן בסגול, סטורן בירוק, ופלוטו בשחור). כשכוכב אורנוס סיים את דרכו במזל טלה ועבר לשור בבחירות הראשונות מול האופק של מפת המדינה (במעלה הראשונה במזל עקרב לפי החישוב שלי ולא רק), התחיל תהליך השינוי והמשיך עם חזרתו של אורנוס להילוך אחורי בבחירות השניות - ואז ההפסד (של ביבי, לא של הגוש) בבחירות.

במשך שש שנים יצר אורנוס את הצורך הזה בשינוי במפת הלידה של ביבי, עובר מול כל אחת מהפלנטות שממול במזל מאזניים. כשסיים את הילוכו במזל טלה ועבר למזל שור בבחירות הראשונות התהליך הסתיים והתחיל השינוי. בבחירות השניות אפשר היה כבר לראות את השינוי בתוצאות הבחירות. כעת אפשר לראות שלב נוסף של השינוי בהגשת כתב האישום. תהליך הבחירות השלישי, אם אכן יקרה (או כל תהליך אחר שיקרה במשך הזמן הזה מה שעושה את זה אפילו סמנטי במידה מסוימת) ידגיש את שיאו של התהליך, הן במפת הלידה של ביבי והן במפת המדינה.

הבעיה שאצל אורנוס ושאר הכוכבים הגדולים כמו שכבר ציינתי, הדברים קורים לאט. שבע שנים במזל. לכן תהליך הקיפאון בין שני הגושים ממש עכשיו הוא רק סמן ראשוני לכך שגם השינוי כפוף לחוקים של המערכות שבהן הוא מופיע, ואת זה לפעמים אי אפשר לקצר. אולם, בדיוק כפי שלמנדלבליט לקח זמן רב להגיש כתב אישום - והיו כאלה שכבר לא האמינו שיגיש אותו או שיגיש אותו במתכונת של הקלה - אורנוס חוזר בחיוך לבמה ומגיש את כתבי האישום המפורטים באופן מדויק וחד משמעי, ומזכיר לנו - בעיקר למי שמבין קצת באסטרולוגיה - שהתהליכים הקוסמיים אינם ניתנים לעצירה, כיון שהם מייצגים את כוחות הטבע עצמם.

ההוכחה לשלב האורני השני הגיעה לפני מספר ימים: כתב האישום. כעת נשב ביציע ונראה איך הכוחות שמתנגדים לשינוי יפצחו במלחמה קשה בכל הכלים האפשריים - מלחמה אבודה מראש כמובן כשהמדובר באורנוס או פלוטו - כדי לנסות ולעצור את התהליך, אבל בדיוק כפי שאי אפשר לעצור את הים או הרוח ושלל כוחות הטבע, אי אפשר יהיה לעצור גם את זה. השאלה כמה הרס ייגרם תוך כדי התהליך, אבל כשחוטבים עצים - ניתזים שבבים, כידוע, ואורנוס שלנו הוא אחד החוטבים הוותיקים. שלא לדבר על פלוטו, אוהו.

כאן יתחיל המאבק בין שני הצדדים: כאן ימדדו כוחה וחוזקה של המערכת להתמודד עם הכוחות המפחדים משינוי ועלולים גם להרוס את המערכת עצמה, תהליך שקורה כמעט בכל תהליך אנטי אורני שהוא. מה יהיה מחיר ההגנה על כוחות הטבע וההיגיון - את זה עוד נראה, אבל בגדול אולי זה לא רע? אולי אפילו יתכן ואורנוס גם יבריא את תהליך השינוי עצמו בחברה שלנו, כך שהצעדים הבאים יהיו ישירים, ממצים ובעיקר מהירים יותר. זה נכון גם לחברה עצמה ולמערכות ההגנה והשלטון שלה. אמן.

בינתיים נחווה כמה שלבי ביניים, כמו השלב שמגיע כבר בשבוע הקרוב: כוכב אורנוס חובט גם בכוכב מרס וגם בשמש, שני הכוכבים האקטיביים, ובעצם שני מנועי הצמיחה על פני גלגל המזלות - ועשוי להביא איתו כמה אירועים מפתיעים, שינויי כיוון פתאומיים, ניתוקים, וחשיבה מחוץ לקופסה: אצל אורנוס הכל אפשרי. אולי באמת עכשיו, אחרי חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, אורנוס האחראי על השינוי הגדול שמתחולל ממש מול עינינו, יעשה טובה לכולם וידאג גם לשינויים הקטנים - יחסית - אך המצופים, כדי שהזרימה שאורנוס התחיל תמשיך הלאה ולא תיעצר.

יהיה בכל מקרה מעניין אם כי אולי גם לוחמני ואפילו מתיש: הכוחות האנטי אורניים למיניהם - אלה שמתעוררים בעיקר כשהוא נמצא בהילוך אחורי כיוון שאז הוא מממש את איומיו - יתחילו לבחון את הכוחות הסטורניים - סטורן הוא הכוכב שמסמל את חוקי המערכת וגם הוא עכשיו בהילוך אחורי - ונראה שהמעורבות הרגשית שנחווה כולנו תהיה בהחלט גבוהה יותר אם כי עדיין סביבה, כל זאת בתנאי שאורנוס לא יפתיע אותנו גם מההיבט הבטחוני כשהמדובר בו ובמרס זה בהחלט אפשרי.

המפה האסטרולוגית של ראש הממשלה בנימין נתניהו

מפה אסטרולוגית - נתניהו. יאיר טריבלסקי
מפה אסטרולוגית - נתניהו/יאיר טריבלסקי

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרס בזוית עימות מדויקת 180 מעלות לכוכב אורנוס.
2. השמש בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס.
3. צמידות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע במזל קשת.
4. ונוס עוברת למזל גדי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין מרס, כוכב היזמה והאקשן האסרטיבי, לאורנוס התזזיתי. על פניו זו, ביחד עם זווית העימות של מרס עם פלוטו הכוחני, אחת הזוויות המסוכנות באסטרולוגיה. אני כידוע לא נביא זעם וזה גם לא אומר שיקרו דברים נוראים בשטח, אבל הפוטנציאל הנפיץ פה בהחלט קיים: אישית, גלובלית, קרבית, פוליטית וזוגית. יו ניים איט. אכן, תחת זווית כזו אנו עלולים לפגוש כמה הפתעות לא בהכרח נעימות, בעיקר כאלה שמגיעות ללא שום הכנה מוקדמת, אם כי סביר להניח שקרו קודם תהליכים מתחת לפני השטח אלא שהם לא נראו כלפי חוץ והזוית הזו הפכה סוג של טריגר שהוציא אותם החוצה, מהפוטנציאל אל הפועל.

ניתוקים, שינויים, התפרצויות זעם פתאומיות, נטישת חברות או ברית ושינוי כיוון קיצוני - כל אלה בהחלט עשויים לאפיין את הזוית הזו. גם אורנוס וגם מרס הם כוכבים אקטיביים במהותם, והם פועלים באופן כוחני אם כי בהבדלים מסוימים: מרס פועל בעיקר לטווח קצר מהרגע להרגע ואורנוס לטווח ארוך, מרס הוא פיזי בעיקר ואורנוס הוא גם מנטלי והשינויים שהוא מביא עשויים להתרחש קודם כל אצלנו בראש ורק אחר כך בשטח, מרס מביא איתו דרמות אך לא שינויים מבניים בעוד אורנוס משנה דברים באופן מוחלט - ולתמיד, כשהוא מסמל לא רק מנגנון הפעלה אלא גם כוח טבע שדואג להמשכיות של זרימה ועשייה. תחת זוית כזו יכולות גם להתרחש פריצות דרך אמיתיות, כשתחת לחץ הזוית העצום אנשים מוכנים לשנות כיוון גישה ודרך, ולעשות דברים שלא היו עושים באופן רגיל. מה שכן - כדאי להזהר מגישה כוחנית בשיחות שלנו כשדברים לא קורים כפי שרצינו: הפתיל של הזוית הזו קצר מאוד, ואורנוס מפעיל את מרס בעוצמה כוחנית כשדברים לא קורים כפי שרצינו, לטוב ולרע.. זהירות!

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, דלי אריה שור ועקרב ובעקיפין - כולנו.

הזוית המעצבנת של השבוע - זו זווית המתח בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי. זו אחת הזויות המעצבנות שיש, כי היא מביאה איתה בעיקר מתחים ולחצים שמתחברים למתחים וללחצים שמביאים איתם אורנוס ומרס בזוית העימות ביניהם. מתח ולחץ לא משרת אף אחד, ובסיטואציה שכזו אפילו הופך את המצב לטעון ונפיץ הרבה יותר. לכן חשוב בעיקר השבוע להימנע מהחלטות גדולות שמתקבלות תחת לחץ או בגללו, אחרת כולנו נשלם על כך ביוקר, אם זה יקרה במרחב הציבורי, ואם במרחב הפרטי - גם שם עדיף לדחות אותן לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

הזוית הטובה של השבוע - כן, יש גם זוויות טובות השבוע בעיקר כשגם ונוס הרגשית וגם יופיטר כוכב השפע - שני המיטיבים שלנו - נצמדים במזל קשת. הצמידות הזו מתרחשת פעם בשנה בדרך כלל אבל היא תחזור באמת רק עוד 12 שנה עת יופיטר יהיה שוב בקשת - ממש בקרוב הוא עובר למזל גדי - והיא מביאה איתה שלושה-ארבעה ימים שבהם אם נהיה ממוקדי מטרה ובעלי פוטנציאל הצלחה ורצון טוב נוכל לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו, ולהצליח להזיז דברים שעד כה לא הצלחנו. מבחינת אפקט - זה משהו בנוסח בלאק פריידיי: שפע הצלחה ואופטימיות לעשייה, ורק חשוב להיזהר מאופטימיות יתר שעלולה לגרום לנו לבזבז הרבה יותר כספים ממה שתכננו למרות - ובגלל - שהמחירים זולים יותר, וכך בעצם לתקוע גול עצמי. חום, חיבה אופטימיות ואמונה בעצמנו - עם צירוף שכזה אפשר באמת לעשות הרבה, כולל למלא כמובן כרטיס לוטו, ורק חשוב להישאר עם הרגלים על הקרקע ולא לעשות שטויות בגלל בטחון יתר בצדקת דרכנו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת, תאומים, דגים ובתולה.

חושב לעצמי: האם הזוית הזו ביחד עם הזוית של השמש עם אורנוס יביאו את פריצת הדרך לגישה חדשה, לממשלה החדשה או אולי תגובה אירנית לא קלה? או שמא גם וגם? התשובה נמצאת אצל אורנוס ומרס שצוחקים שם למעלה, זה מול זה, כשהאצבע הקלה שלהם על ההדק, מוכנה לירות בכל רגע נתון איום כוחני - או הארה, ופריצת דרך לכיוון בלתי צפוי. או שמא פריצת דיסק אצל אלה שלא יכולים לעמוד במתח?

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל קשת האופטימי למזל גדי הפסימי והפרקטי. ונוס שלנו שעוסקת בנתינה במימוש פוטנציאל ובאהבה, מורידה את הג'ינס ההרפתקני השבוע ועוברת לחליפה מחויטת, ואלה מסמלים בעיקר את שינוי סדרי העדיפויות שלנו. כעת מוחלף הצד ההרפתקני והפלרטטני של ונוס בגישה מעשית ואפילו אמביציוזית במיוחד בנושאי חומר וכספים, ויכולת לעזוב לרגע את הלב ולהתמקד ברגלים שמונחות עכשיו איתן על הקרקע. כן הרגש מוחלף עכשיו בחומר, ויש תשלום על כך: הצד הרגשי מתקשח, ניסגר, ולא מעטים יחושו כובד ובדידות שמביא איתו לונוס מזל גדי. מצד שני זהו זמן מצוין למסד יחסים, לעשות קניות לבית ולהשקיע בקשרים הרגשיים מהצד המעשי שלהם, שכן כידוע נושא החומר משמעותי מאוד בכל מה שקשור ליחסים ואהבה בכלל, לפחות בהמשך הדרך. ונוס עוזרת לנו לזכור שאהבה היא לא רק מלה אלא גם עובדה, וככזו היא מחייבת אותנו להשקיע בבסיס כלכלי איתן לפני שמתפנים אל הלב.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן, וטלה.

זוג מתחבק. ShutterStock
הפוטנציאל הנפיץ השבוע בהחלט קיים: אישית, גלובלית, קרבית, פוליטית וזוגית/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זווית העימות בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס התזזיתי מביאה איתה שבוע מתוח מאוד ואפילו אלים: נסו להאריך את הפתיל הקצר שלכם, ולא לכעוס כשדברים לא קורים כפי שאתם רוצים ובעיקר - אל תהרסו קשרים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה כמו השור, אלמנט שמחזק את הצד הפרקטי בחייכם כעת, ומאפשר לחשוב ברצינות על מצבים של הרחבת אופקים וצמיחה אישית. זמן טוב לחדש או לחזק קשרים עם חו"ל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מתאושש בהדרגה גם השבוע מחזרתו להילוך רגיל, וקצב הילוכו עדיין לא נמרץ ואינטנסיבי כמו תמיד, אלמנט שעלול לגרום לכם להרגיש שדברים עדיין בקושי זזים אם בכלל.. סבלנות היא מלת המפתח של השבוע.

סרטן
ונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והסרטנון הרומנטי שלנו לא יכול היה לקוות למשהו טוב יותר שיקרה לו בזוגיות ובקשרים הקרובים. זמן טוב לדבר על מה שחשוב באמת ביחסים, ולקבל החלטות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של מתח עם אורנוס התזזיתי השבוע, ולא עושה לכם חיים קלים: האריה שואג ללא סיבה, והגו'נגל פוחד כשהאריה עצבני.. מה עושים? מנסים להתחנף ללביאה, ואם את הלביאה - הולכים לחוג להעצמה נשית, ומשאירים אותו בבית להתגעגע...

בתולה
ונוס עוברת השבוע לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ולכן עדיף לכם כבר בתחילת השבוע להוריד את מפלס הביקורתיות והציניות, לפתוח את הלב, ובעזרתה של ונוס - לאפשר לאהבה להכנס... אם הלב פנוי לו - זה הזמן לדייט.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל גדי, מיקום לא קל עבור ונוס שלנו שאוהבת בני אדם וחיבוקים ונאלצת דווקא עכשיו לשבת על האותיות הקטנות שמקבלים בחשבון שהבנק שולח... אבל אין ברירה: אם אין קמח אין אהבה (גם לא קמח כוסמין..). קצת סבלנות - והיא תמשיך.

עקרב
כוכב מרס שוהה במזל שלכם ומביא איתו יום של אנרגיה ודרייב לעשייה. אלא שמרס מביא איתו גם עצבנות חוסר סבלנות וגישה אלימה כשדברים יוצאים משליטה, ועם זה תצטרכו להתמודד השבוע באופן משמעותי כי מרס יכול להרוס, והרבה.. איפוק ושליטה!

קשת
ונוס נצמדת השבוע ליופיטר שליט המזל שלכם ב..מזל שלכם, וזהו מיקום מצוין לאלה מכם שמחפשים נקודת זינוק חדשה יזמות חדשות והתחלות מעניינות: השתמשו באנרגיה הזו של הזוית הזו שתחזור רק עוד 12 שנה כי רק אז יופיטר יחזור לקשת, וטוסו קדימה!

גדי
משהו טוב קורה לכם בהמשך השבוע הזה, גדיים: ונוס הרגשית עוברת למזל הקשוח שלכם, ואם גם תפתחו את הלב תתנו לה להכנס ביחד עם האהבה שהיא מביאה - תרויחו בגדול... זמן מצוין לפתוח את השריון, ולהראות את הצד הרומנטי של הגדי שמעטים מאתנו מכירים.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם נמצא השבוע בזוית עימות עם כוכב מרס והדלי שלנו עלול לסבול מרכבת הרים קופצנית - זה בערך התיאור של מצב הרוח השבועי תחת זוית שכזו. אורנוס מטלטל אתכם בין כעסים ותסכולים להארות נפלאות, וחשוב להתמקד בעובדות ולא לאפשר לרגש להעיף אתכם רחוק מדי.

דגים
ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית החברתי שלכם, והדגיג המופנם שלנו עשוי לגלות בהפתעה שיש יותר חברים ידידים וקרובים שאוהבים אותו ממה שחשב.. וזה אכן זמן להשקיע קצת יותר במעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים, ולהתחבר לביחד.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully