וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 בנובמבר 2019

17.11.2019 / 9:23

במשך שבועיים הרגשנו כולנו את המתחים המתחים בין מרס האסרטיבי לפלוטו היצרי, מיקום שפעמים רבות מביא איתו עימותים אלימים, אבל רק בשבוע הקודם - ממש לקראת סוף הזוית - נדלק הפתיל האגרסיבי של הזוית הזו והביא לנו כמה ימים אגרסיביים במיוחד. זה מה שמצפה לכם השבוע

השבוע הקודם אפשר לכולנו ללמוד עד כמה זווית שכזו יכולה בקלות לחולל מלחמות. אולם חשוב לזכור: האירוע הזה היה יזום, כלומר מישהו יזם את ההתחלה שלו. מישהו שהזוית הזו הדליקה בתוכו את הפתיל הזה או את החישובים שקשורים אליו - והוא נענה לה והחליט שזה הזמן, בראייה של לא רק המערכה הקשורה לעזה אלא בכלל.

בלעדי היזמה האישית הזו, בלי הפקודה הזו שדווקא התרחשה בזמן הזה, מן הסתם היינו עוברים את הפוטנציאל של הזוית הזו בלי אירועים מיוחדים. אבל כנראה שפלוטו ומרס מחוללים זוית שכזו - לך תדע באיזה מפה אישית של מי היא תבעיר את האש, שתבעיר את המדינה ואת האזור כולו, מעזה עד תל אביב. זה רק מראה שכמה חבל שקברניטי המדינה, יהיו מי שיהיו, לא נעזרים באסטרולוג כדי ליצור אירועים כאלה, שמשתקים מדינה שלמה, כמו פעם כשמלכים לא היו יוצאים לקרב או יוזמים מתקפות ומערכות מסוגים שונים מבלי להתייעץ באסטרולוג, ובגורמי השמיים.

השבוע, כשמרקורי יוצא מהילוכו האחורי במזל עקרב ומרס הערס האגרסיבי נכנס למזל הזה, נראה שלמרות שהתקשורת שלנו עם העולם ובכלל שוב משתפרת שוב עולים המתחים, אבל הפעם בכיוון קצת יותר שפוי, כשאת הצד הלוחמני הזה אפשר לתעל לזירות אחרות, אם כי לא בהצלחה מיוחדת.

האירוע המשמעותי בשמים השבוע - זוהי חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת ששוהה במזל עקרב, להילוך רגיל. הרבה מאוד מעגלים נסגרו לאחרונה, חלקם דרך עימותים ואפילו באלימות, כשמרקורי שהה בהילוך אחורי במזל עקרב האלים. כעת כשהוא מתחיל ללכת קדימה, אפשר להתחיל לנשום לרווחה, אולם התקשורת שלנו תחזור לעצמה רק בעוד כשבוע או שבועיים כשמרקורי יחזור למהירותו הרגילה. מרקורי חוזר אחרי שעזר לנו לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, לעשות סדר בבלגן ביחסים שעלו על שרטון לאחרונה, ולהחזיר לסדר היום את היכולת שלנו להתמודד עם רגשות שליליים שצברנו זמן רב - כמו כעסים תסכולים כאב ועלבונות - לפתוח הכל, ולדבר עליהם, לשם שינוי.

מי בעיקר יושפע לטובה מחזרתו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, עקרב שור אריה ודלי.

המעבר הקשה של השבוע - זהו מעברו של מרס כוכב האקשן ממזל מאזניים השכלתני, למזל עקרב הקשוח והיצרי. כוכב מרס הנקרא על שמו של אל המלחמה, שולט במזל טלה השייך ליסוד האש. ביסוד המים הוא יוצר בעיקר דרמות, בגלל אופיו העצבני והאגרסיבי, כשהמזלות ביסוד המים הופכים את כל עולם הרגש לאימפולסיבי ואגרסיבי. אולם במזל עקרב הופך מרס לעוין וחשדן במיוחד. זה אחד המיקומים הפחות מוצלחים שלו למרות שיש חלק מהאסטרולוגים שחושבים שהוא זה שאחראי על המזל הזה ביחד עם כוכב פלוטו. מרס במזל עקרב גורם לנו לאגור כעסים ותסכולים ואז לגרום לפיצוץ תקשורתי, אם במלים ואם באלימות פיזית. והמעורבות הרגשית הזו עלולה לפגוע בעצם בכולנו. לכן חייבים דווקא בתקופה הזו לנקות משקעים רגשיים ולא לאפשר להם להצטבר ומשם - להתפרץ ללא שליטה, כמו הר געש.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי עקרב שור ודלי.

המעבר החשוב של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל עקרב למזל קשת. נראה שיש משהו בכוכבים שממש מאזן את עצמו לפעמים: בעוד מרס כוכב האקשן עובר למזל עקרב הטעון, עוברת השמש מהמזל הזה למזל קשת האופטימי והחביב. אלא שלפעמים דווקא כשכוכב אקטיבי כמו השמש עובר למזל השייך ליסוד האש, אנו חווים פרץ אלימות קצר, וכדאי להיזהר. אחרי חודש של מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שברובו שהו גם השמש גם מרקורי כוכב התקשורת ואפילו ונוס במזל עקרב, הם עוברים אחד אחד: מרקורי חוזר להילוך רגיל, ונוס עברה כבר בשבוע הקודם למזל קשת, והשמש עוברת אליו בעצמה השבוע, ובהחלט מביאה איתה הקלה בעומס החום והכוחניות. למרות אפשרות של אלימות צפויה עם המעבר הזה, בגדול השמש במזל קשת מחזקת את הצד האופטימי וההרפתקני בחיינו שהחל עם מעברה של ונוס למזל קשת, ואת היכולת שלנו לשקם את עצמנו אחרי העוצמות והאלימות של השבוע הקודם, ולחזור לקרקע שמחה ומחויכת יותר. בשבוע הבא שבו השמש תתקדם במזל הזה ומרקורי כוכב התקשורת כבר יחזור לקצב הרגיל, כבר נרגיש זאת בעוצמה גדולה יותר.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, טלה, קשת, דלי עקרב ושור.

אילוסטרציה. ShutterStock
אפשר לחזור לנשום לרווחה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אחרי שבועיים מתוחים ולא קלים יוצא סופסוף מרס שליט המזל שלכם מהזוית עם פלוטו היצרי, אבל מיד עובר למזל עקרב העוין והאלים, שנאמר - מהפח אל הפחת.. חשוב השבוע לשמור על איפוק ושליטה, ולא להגרר לויכוחים ועימותים מיותרים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת המהיר וההרפתקני - ניגוד מוחלט לאופיו השקט והארצי של מזל שור, וזה לא ממש עושה לכם חיים קלים: האם לרוץ קדימה ולפעול באימפולסיביות? עדיף שלא: חכו עם ההחלטות הגדולות שלכם, ואל תאפשרו לונוס להשפיע עליכם בכך.

תאומים
השמש עוברת השבוע למזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מקום בו נמצאת כבר ונוס הרגשית, והשתים האלה עוזרות לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל, ובכל מה שקשור ליחסים קרובים. זמן להיות שם עבור הפרטנרים שלכם, ואם הלב פנוי - לצאת לדייטים...

סרטן
מעברו של כוכב מרס למזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, עלול לגרום לדיאלוג רגשי טעון ולמאבקי אגו כאלה ואחרים, אם לא תדעו לשחרר להתמסר ובעיקר לוותר קצת על העקרונות והעמדות המוכרות. זמן להתרכך קצת, כדי להמנע מריבים קטנים אך מרגיזים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם. עוזרת את מזל עקרב הטעון ואת המעורבות הרגשית הגבוהה וחסרת הפרופורציות שהביאה איתה, ועוברת למזל קשת השמח וההרפתקני: הגיע הזמן להתחבר ללב, אריות, ולשמחה הפנימית שלכם. זמן טוב להתאהב מחדש אם הלב פנוי, לשם שינוי..

בתולה
השמש עוברת למזל קשת מקום בו נמצאת כבר גם ונוס הרגשית, והשתים האלה מסמנות את הדגש השבוע: נושאי הבית והמשפחה. כן, על פניו זהו שבוע משפחתי למדי, בתולות. זמן להשקיע בביחד הביתי, ובעיקר בבית עצמו ובסביבתו, אם בשיפוצים ואם בצומי.

מאזניים
אחרי חודשיים שבהם שהה מרס האגרסיבי במזל שלכם והביא איתו לא מעט ריבים וויכוחים מיותרים וחוסר שקט, הוא עובר סוף סוף למזל עקרב המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. בגדול, זהו מיקום טעון למדי, שהופך את כל התחום החומרי לתלוי מצבי רוח וחוסר יציבות. הזהרו כעת מלקיחת סיכונים מיותרים בעיקר בחשבוןה בנק שלכם, מאזנאים...

עקרב
אתם די מותשים מכל מעברי הכוכבים במזל שלכם, אך הנה מתקרב כוכב מרס ובחודשיים הקרובים יטען את הבטריות והמצברים שלכם מחדש. מרס מביא איתו הרבה אנרגיה לפעולה ועשייה, אבל הוא בהקצנה, ולכן חשוב לא לאפשר לחילוקי דיעות להתפתח לריבים של ממש.

קשת
מזלטוף, קשתים! השמש עוברת למזל שלכם, החיוך חוזר בהדרגה, והוא אפילו מתרחב בגלל שהותה של ונוס במזל שלכם. הגיע הזמן לתת מקום גדול יותר לאהבה, ולא רק בזוגיות אלא גם במעגלים החברתיים שלכם, ובכל מה שקשור לדיאלוג עם ילדים והורים. זמן טוב לתכנן נסיעה ארוכה.

גדי
מעברו של כוכב מרס למזל עקרב מדגיש מהשבוע את הדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם, אולם מרס עלול לגרום לדיאלוג הזה להיות טעון מרדני ולא קל. חשוב כעת לא לריב עם בוסים ואחראים, או עם חברים טובים שיודעים קצת יותר מכם מה טוב בשבילכם...

דלי
אמביציה ודרייב - אלה מלות המפתח של השבוע, והן מראות איך הדחף למצות את שתי אלה מתחזק בהדרגה, עם מעברו של מרס כוכב האקשן למזל עקרב. הגיע הזמן לקבוע עובדות בשטח אריות מבלי לסמוך על המזל אלא רק על עצמכם, ויפה שעה אחת קודם..

דגים
השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, מקום בו נמצאת כבר ונוס הרגשית, והדגיג שלנו הופך לאמביציוזי במיוחד. כעת הזמן להגדיר מחדש את המטרות לתקופה הקרובה, ולא לפחד להתמודד כעת עם אתגרים גדולים במיוחד: זמן להראות לעולם את עוצמת הדגיג כשהוא ממוקד מטרה!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully