וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 בנובמבר 2019

10.11.2019 / 9:37

בגדול, אפשר לומר שחלה רגיעה מסוימת: חלק מהזוויות הלוחמניות מתחילות להתפוגג ובעיקר מרס מתרחק מהזוית עם פלוטו שיצרה הרבה מאוד מתחים ופוטנציאל נפיץ במיוחד. הרגשות כעת מתחזקים, הצד האלים קצת נחלש והזוית של ונוס ונפטון מביאה איתה בעיקר מבוכה ובלבול בכל שטח

המתח מתפוגג והמעורבות הרגשית הולכת וגדלה - זה הבונוס הגדול אבל זו גם הסכנה הגדולה שבגללה שיקול הדעת שלנו הוא רגשני ואינו במיטבו, ולכן אנו עלולים לקבל החלטות שגויות ולהצטער מאוחר יותר. שיקול דעת מעשי והתמקדות בפרטים הקטנים - אלה יחזיקו אותנו השבוע מעל עולם הרגש הפחות יציב ומצבי הרוח המשתנים ויעזרו לנו לחתור בבטחה אל החוף.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית שבמזל קשת, לבין נפטון הרגשני שבמזל דגים. ונוס ונפטון הן שתי פלנטות רגשיות מאוד. אפשר לומר אפילו שנפטון הוא אוקטבה גבוהה של ונוס. בעוד היא עוסקת בנתינה והענקה, הנתינה של נפטון היא רבה ובאה אפילו על חשבוננו, כשהיא מבטלת את האגו ומביאה איתה אופוריה זמנית, אשליות קטנות וקושי לראות את המציאות כפי שהיא - ואז התפכחות, אכזבה, מרירות ותסכול. התהליך הזה אינו תמיד מחוייב המציאות: במפות מאוזנות פחות או יותר כששתי הרגלים שלנו מונחות היטב על הקרקע, לא יזיק לנו להתעופף קצת רגשית, לתת מקום גדול יותר לדמיון ליצירתיות ולפנטזיות שלנו, בתנאי כאמור ששתי הרגלים שלנו איתנות על הקרקע. במיקום שכזה, התהליך הזה מייפה את חיינו, מוסיף להם צבעוניות ושמחה, והדמיון שלנו מוביל אותנו למחוזות יצירתיים אך גם מעשיים.

בתקופות שאנו פחות יציבים, הרגשנות הזו עלולה לגרום לנו לאבד קצת את הצפון, כשהרגע מתעתע ומביא איתו אופטימיות מוגזמת, או גישה פסימית ואפילו דכאונית, ובכל מקרה אפס אנד דאונס קיצוניים לשני הצדדים. במצב כזה שההגיון שלנו הופך לעיסה רגשנית שמשתנה כל רגע, קשה לנו לסמוך על אחרים כל שכן גם על עצמנו, ואיבוד הבטחון הזה מביא איתו ערפול ובלבול, שתי מלים שהן קלאסיות לתיאור השפעתו של נפטון עלינו. לשמחתנו הזוית הזו היא קצרת טווח, משהו כמו שלושה ארבעה ימים, אבל למרות הכל המעורבות הרגשית הגבוהה וההחלטות שאנו מקבלים בעקבותיה עלולות לגרום לתחושות של תסכול ומפח נפש. לכן לפני כל החלטה גדולה - כדאי להתייעץ עם אדם מעשי בסביבה שלכם (כזה שבדרך כלל יורד עליכם כי לא התייעצתם איתו קודם). לא יזיק לשמוע דעה נוספת.

מעבר לזה, גם אם קיבלתם החלטות גרועות בגלל כל הרגש הזה - היו סלחניים כלפי עצמכם: אחרי הכל, תצטרכו את כל ההיגיון והרצון הטוב כדי לצאת מהמצב הזה, ומצב רוח מתוסכל לא ממש יועיל, נכון מעבר לזה - ונוס בזוית לנפטון מביאה איתה לפעמים זיכרונות של אהבה מהעבר שאנחנו נוהגים ליפות ולשכוח את הדברים הגרועים שהיו בה. היו מציאותיים! ונוס בזוית לנפטון מביאה איתה גם נטייה להתאהב וללכת שולל אחרי פנטזיות ואשליות - אז לפני שאתם מחליטים כבר לפגוש את ההורים או לנסוע לווגאס - עצרו רגע, קחו פסק זמן, ותנו לונוס לעבור הלאה... סביר להניח שבסוף השבוע או בשבוע הבא דברים כבר יראו אחרת.

מי יושפע בעיקר מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה, דלי, עקרב, קשת תאומים בתולה ודגים.

אהבה. ShutterStock
המתח מתפוגג והמעורבות הרגשית הולכת וגדלה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם במזל מאזניים שממול, ואתכם לא במיטבכם. עייפות, חוסר אנרגיה, ומיקוד ביחסים במקום בעצמכם - זה האישו. מרס משתחרר מהזוית עם פלוטו שהכבידה בשבוע הקודם, והחיוך חוזר בהדרגה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זווית פעולה עם כוכב נפטון, והשור המעשי שלנו עלול להפוך לחולמני מפוזר ולא ממוקד.. התמקדו בפרטים הקטנים ואל תאבדו את הראש, גם כשהרגש מציף: בקרוב זה יעבור.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל עקרב, מה שאומר שזה בגדול שבוע לא יציב, עם לא מעט מבוכות, סימני שאלה, ואפילו צורך מעניין להיות קצת יותר לבד, או לסיים יחסים שמיצו את עצמם. הקשיב לעצמכם, תאומימים.

סרטן
כוכב מרס שבמזל מאזניים מביא איתו עצבנות וחוסר שקט לאזור הבית והמשפחה. חושב להמנע כעת ממאבקי כוח, ולפתור דברים בעדינות ובהגיון בריא, ללא אמוציות. מרקורי בהילוך אחורי עשוי להביא אהבות מהעבר.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב והדגש כעת הוא על הנעשה בבית ובסביבתו. זויות מעשיות שיוצרת השמש עם סטורן ונפטון מאפשרות שיתופי פעולה נאים בתחום המקצועי. שווה לנסות, אריות.

בתולה
ונוס שבמזל קשת מביאה איתה רגשות ענוגים ליחסים במשפחה, מאפשרת לאחד כוחות מחדש, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש. זמן טוב לשתף את בני הבית ברגשות ובתכניות שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם צועדת בשמחה במזל קשת, ומביאה איתה קשרים חדשים ושמחים, במקביל לשמחה בקשרים הישנים.. זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות מכל סוג, ולהצלחה בעמידה מול קהל, מאזנאים.

עקרב
השמש ממשיכה לחגוג לכם יום הולדת והולכת קדימה, אבל מרקורי כוכב התקשורת מתעקש לנוע בהילוך אחורי, והשבוע הזה מעניין ולא צפוי. זמן נפלא לשיחות נפש ועומק על מהות החיים... ממילא תראו איך כמעט כל שיחה פשוטה הופכת בקלות לכזו.

קשת
השמש ומרקורי במזל עקרב גורמות לתחושה שיש הרבה מאחרי הקלעים כעת, אבל ונוס הרגשית מפצה עם לב פתוח ולא מעט אהבה... כן, הגיע הזמן לתת למלה הזו ללא ספק עדיפות גבוהה יותר בימים אלה, קשתים.

גדי
השמש ומרקורי במזל עקרב מגבירים את הצורך והיכולת לפעול בחכמה מול מוסדות וארגונים בחייכם כעת. הילוכו האחורי של מרקורי עלול להביא איתו השלמת תהליכים מאוחרת, או לחילופין התקעות של תהליכים עכשוויים. גלו אורך רוח.

דלי
קריירה ודרייב - כאן הדגש כעת, בעיקר כשגם השמש וגם מרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם. אבל מרקורי שוהה כעת בהילוך אחורי, וזהו זמן להשלים ולהזיז תהליכים שעלו על שרטון, לשלם חשבונות שהתעכבו, ולהחזיר עטרה לישנה.

דגים
נפטון שליט המזל שלכם בזוית פעולה לונוס הרגשית, והמעורבות הרגשית שלכם היא מקסימלית. כן, אתם הם אלה שעלולים לסבול מהחלטות גרועות יותר מאחרים אם תתנו רק לרגש לנווט אתכם: התמקדו בעובדות,ודחו החלטות לשבוע הבא. קצת סבלנות, וזה עובר.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully