וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 3-9 בנובמבר 2019

זה לא יהיה שבוע קל לזוגות מביניכם - ובכלל: כל דיאלוג בין אדם לחברו עומד השבוע בפני התפוצצות. כדאי להיזהר במילים ולפעמים גם ללמוד לשתוק

ונוס ומרס - אלה שאחראים בחיינו גם על אהבה וגם על מלחמה, גם על יזמה וגם על הענקה, גם על אקשן וגם על רילקסן - שני אלה חוטפים השבוע שתי זוויות אכזריות כל אחד מהם בתחומו: ונוס חוטפת מאורנוס, מרס חוטף מפלוטו, ואנחנו חוטפים קריזות מעצבנות בשבוע של ג'ננה שנראה שלא מגיעה לסיומה על רקע הילוכו האחורי של מרקורי במזל עקרב, שמכריח אותנו להיזכר בפשלות שלנו ובכל מה שלא ממש עובד עכשיו בחיינו, כדי שנוכל סוף סוף לתקן, לפייס, לשדרג או סתם להתאכזב תוך כדי התקפים של מצב רוח משתנה ולא יציב. אז מה כן? הברקות של רגע, ניצוצות מדהימים של יצירתיות ופתרונות מבריקים בחשיבה מחוץ לקופסה לבעיות שמציקות לנו זמן רב - ואלה שהשבוע הזה עצמו יוצר. שבוע מעניין.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס בזוית של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי.
2. מרס בזוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי והכוחני.

הרגשות השבוע - אלה עשויים ללכת לשני כיוונים שונים שהמשותף להם - הקיצוניות. זווית המתח - 150 מעלות - של ונוס הרגשית עם אורנוס התזזיתי הזה שלא דופק חשבון לכלום בהחלט מסעירה את הרוחות. אנחנו, חסרי שקט ושליטה, זקוקים לסיפוקים מידיים, קצרי רוח להוטים אינטנסיביים עם פתיל קצרצר, עושים שטויות שמביאות איתן תגובות קיצוניות, שמביאות איתן החלטות גרועות וחבל. אלא אם נחליט כבר עכשיו שמה שלא קורה - אנחנו לא מאבדים את הראש ולא נסחפים אחרי כל גירוי מזדמן אלא נשארים ממוקדים ובפוקוס, ומנצלים את גלי האנרגיה המהירים האלה של אורנוס ופלוטו כדי להזיז דברים שעד עכשיו היו תקועים ולא זזו גם בגלל מרקורי בהילוכו האחורי שקצת מקשה עכשיו על הכל. ונוס בזוית של מתח לאורנוס מביאה איתה גלים של חוסר שקט שבו אנחנו רוצים לפרוק עול לצאת לחופש לשבור מסגרות ואפילו לבדוק לעומק קשרים עכשויים. עם זוית שכזו יש לנו נטייה לעשות דווקא לעולם, כולל אנשים קרובים, ובעיקר - לרצות קצת יותר ספייס וחופש אישי לעצמנו, תוך כדי כעס כלפי מי שלא מבינים אותנו או קולטים שאין לנו באמת סבלנות לאנשים איטיים או טיפשים - או כאלה שלא מגיבים מהר מספיק. שבוע תזזיתי לפנינו. כדאי לפעול בזהירות בעיקר ביחסים שלנו, לא לנתק קשרים בגלל קריזות של רגע, ולא להגיב בקיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. והם יצאו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לפלוטו היצרי והכוחני. בגדול, זו אחת הזויות הלוחמניות ביותר שקיימות באסטרולוגיה. פלוטו ומרס, שני אקדוחנים שמגיבים מהבטן, עלולים בזוית פעולה ביניהם לגרום לנו להגיב במהירות הבזק כשדברים יוצאים משליטה או שנדמה לנו שזה מה שקורה, ואז ללכת על התגובה הקיצונית ביותר שיש לנו, בלי חשבון. מרס ופלוטו מאיימים לפוצץ הכל בכל רגע נתון בזוית הפעולה הזו ולעבור למצב לוחמני. בין אם המדובר בדיאלוג במפגש בשיחה של אחד על אחד בכנס גדול או במפגש בין ראשי מדינות או מפלגות פוליטיות: הכעס השבוע עלול להיות גבוה וחסר פרופורציות, אבל כמו תמיד כשהמדובר במרס - גם יכול להירגע מהר. לכן, כדאי לגלות איפוק מקסימלי, ואם אנחנו מרגישים שאנחנו נסחפים קצת בגלים של כעס או תסכול כדאי לעצור לרגע, לנשום עמוק, לספור עד עשר, ואז לפני שמגיבים - לשלוף איזה חיוך קטן, כזה בזוית הפה... וזה לא רק אפשרי, אלא גם רצוי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הלוחמנית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, עקרב אריה דלי שור וקשת.

תמימה. ShutterStock
ברקות של רגע, ניצוצות מדהימים של יצירתיות ופתרונות מבריקים בחשיבה מחוץ לקופסה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
נראה שזה אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון, טלאים: הזוית בין מרס שליט המזל שלכם לבין פלוטו עלולה להיות קטלנית. איפוק אורח רוח ובעיקר שליטה - אלה ממש מאסט כעת.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה בזוית של מתח עם כוכב אורנוס, זוית שלא ממש עושה לכם חיים קלים השבוע. השור הרגוע והאיטי עלול להכנס למשברון או שנים, ולקבל החלטות פזיזות.. זהירות! דחו אותן לשבוע הבא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי אבל השבוע לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שעלול להביא איתו תחושת בדידות וכובד. זמן טוב לחשבון נפש, ולסגירת מעגלים שמיצו את עצמם.

סרטן
כוכב מרס שוהה בבית המשפחה שלכם, והרבה סרטנים מוצאים את עצמם עכשיו בבולמוס של ארגון מחודש של הבית וסביבתו, זריקת ג'אנק מסירת בגדים וניקוי כללי. חשוב עכשיו לא לריב עם בני הבית: גלו איפוק, והדגישו את הביחד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם כבר ביציאה מזוית העימות עם כוכב אורנוס התזזיתי, ולאט לאט אתם חוזרים לעצמכם. מקבץ הכוכבים במזל עקרב ובעיקר חזרתו של מרקורי מכריחים אתכם לשדרג יחסים עם בני הבית. דברו, ועל הכל.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי בבית התקשורת שלכם משמעותי במיוחד. זהו זמן שבו כדאי להזהר במלים שלכם, ומצד שני - להתפייס עם מי שהמלים שלכם פגעו בו, וכמו שאנחנו מכירים את הלשון הצינית של הבתולות - יש פה ושם כאלה..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת,ותחושת החופש החזקה מתחילה כבר להגיע אליכם, ואיתה השמחה הפנימית הזו כשאתם בפעילות פיזית. זמן טוב לשתף ברגשות, ובמקביל - לקפוץ לחדר הכושר, להפעיל את הגוף, ולשחרר שרירים...

עקרב
מקבץ הכוכבים במזל שלכם ממשיך לשים אתכם במרכז העניינים כעת, אבל הילוכו האחורי של מרקורי מראה על צורך בפסק זמן חשיבה מסוג אחר וסגירת מעגלים שמעיקים עליכם. הגיע הזמן לחשיבה מסוג אחר. יזמות חדשות - בחודש הבא.

קשת
משהו טוב קורה לכם בימים אלה, קשתים: ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ואלה מכם שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל כבר מרגישים את הלב הפתוח והשמחה.. זמן להתמסר לכל מה שקשור לאהבה, לאחרים ולכם..

גדי
הילוכו האחורי של מרקורי בבית החברתי שלכם מדגיש את היכולת שלכם לעשות דברים קצת אחרת עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן לתשלומים של שילמתם, להחזר חובות, וטלפונים לחברים שנעלמו ואתם רוצים להחזירם לחייכם.

דלי
הילוכו האחורי של מרקורי והזוית של ונוס עם אורנוס שליט המזל שלכם מאפשרים כמה שינויים בנושאי קריירה, ויזמות אישית. זמן לשפר עמדות, להזיז דברים בקריירה שהיו תקועים לאחרונה, ולהפיח רוח וגיצים במדורת ההתלהבות שלכם שקצת כבתה לאחרונה.

דגים
ונוס מטפסת במעלה מזל קשת והופכת לפראית והרפתקנית בבית הקריירה שלכם, ובעיקר מביאה איתה ריגושים והתלהבות שמאפשרים לכם לצאת ביזמות חדשות ומעניינות, ולשדרג תדמית: הגיע הזמן לחבר מחדש את השמחה - לאהבה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully