וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 באוקטובר עד ה-2 בנובמבר 2019

27.10.2019 / 9:18

במבט ראשון, אין ספק - שבוע רב תהפוכות לפנינו והמרגיז הוא שהן קורות במקביל ומתמקדות בעיקר בשתי מילים: ניתוקים ושינויים

בין אם המדובר בשינוי גישה, שינוי כיוון, שינוי בסדרי עדיפויות, שינוי בחשיבה ושינוי מפסימיות לאופטימיות, זה הולך להיות שבוע מלא בתהפוכות. כן, יש גם שבועות כאלה ומה שקורה בהם הוא בהחלט סוג של חוויות מכוננות, בעיקר אם נדע איך להשתמש באנרגיות האלה בחכמה. השמש ואורנוס, ונוס שמשנה מזל ובעיקר מרקורי כוכב התקשורת שמשנה כיוון - כל אלה מביאים לנו שבוע שבו חשוב מאוד כעת להתמקד באופן מדויק במטרות שלנו ולדעת לנצל את מה שקורה לטובתנו ולטובתן.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש יוצרת זווית עימות מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי.
2. מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי במזל עקרב.
3. ונוס הרגשית עוברת ממזל עקרב למזל קשת.
4. מרס כוכב האקשן יוצר זוית פעולה מכבידה עם סטורן הנוקשה.

הזוית הקשה של השבוע - למרות שבעיקרון יש שתיים כאלה, הקשה יותר היא זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב השינויים אורנוס התזזיתי והאינטנסיבי. אורנוס התזזיתי מביא איתו את הצורך של כולנו לשנות גישה, כיוון וסדרי עדיפויות. כעת, כשהוא בהילוך אחורי, הוא מביא איתו את הגל האורני השני, זה שהתחיל באפריל עם השוק שהביא איתו וכעת הוא מביא את הצורך לתת לשינויים האלה גוון פרקטי בשטח. כבר אז כתבתי שזו הפאזה הראשונה שלו ושהוא יסודי מאוד - כעת אפשר גם לראות זאת בשטח אפילו בפוליטיקה שלנו: אין איש חסין מאורנוס והשינויים שהוא מביא, אבל זו רק ההתחלה של ההתחלה. אורנוס יהיה במזל שור קצת יותר משש שנים, כדאי לזכור, ולכן התהליך הארוך הזה יהיה מורכב מהרבה פרטים קטנים שיצטרפו יחד לתמונה שלמה, ולאט לאט נרגיש איך האדמה כולה זזה מתחת לרגלינו.

חלק מאתנו יחוש זאת בחרדה גוברת והולכת, בעיקר אלה שהתבצרו בעמדות כוח שמיצו את עצמן. חלק אחר ישמח לשינוי באווירה ובכווני החשיבה, וחלק אחר - זה שכבר מוכן לשינויים רגשית ומנטלית בשנה האחרונה ואף מצפה להם - ייהנה מהם בגדול, אם כי כאמור לא תמיד אפשר יהיה לראות את כל התמונה בכל רגע. אז מה נשאר? להתמקד בתחושה הפנימית שלא מכזיבה ובאינטואיציה שלנו שנראה שהשנה הזו תכריח אותנו אם נרצה או לא נרצה להקשיב לה יותר.

הזוית הזו של השמש מול אורנוס תהיה אמנם קצרה יחסית, ימים מספר, אולם היא תסמן בתחושות הקיצוניות שהיא תגרום לחלק מאתנו לאן הדברים הולכים, וששום דבר לא בטוח כאן יותר: נשאר רק להחליט בינינו לבין עצמנו מה אנחנו באמת רוצים לשנות, ומה באמת כבר דורש את השינוי הזה זמן רב: באהבה, ביחסים, בדיאלוג המשפחתי, וכן כן, גם בפוליטיקה על כך אני כותב לא מעט לאחרונה. בקטן יותר - זוית העימות בין השמש לאורנוס עלולה לגרום לשינויים קיצוניים במצב הרוח, להחלטות פזיזות מאוד, לנהיגה מאוד לא זהירה בכבישים, ולכעסים פתאומיים ולא רצוניים שעלולים להרוס יחסים יפים באבחה של רגע, אם נתעקש להקשיב לאנרגיית התדר האורני הקיצוני הזה, בעוד אורנוס השובב עצמו יושב שם למעלה על הגדר, מסתכל למטה, וצוחק בהנאה על הכאוס שהוא יוצר.

אז... מה עושים? מתאפקים ולא הורסים הכל בגלל קריזות של רגע, ואת השינויים שעולים עכשיו מבפנים אל פני השטח מנסים לייצר באופן מדורג ובשלבים, ולא באופן קיצוני מדי כדי שלא תיווצר רגרסיה לאחר מכן, ואיתה - חרטה, רצון לתקן, ומכאן גם הליכה אחורנית לאותו שיט ישן ושל פעם, אבל.. מוכר, ולכן גם חוזרים אליו, סטייל הרע במיעוטו.

כשאורנוס מול השמש - יש סיבות טובות להיות במתח, בעיקר אצל אלה מאתנו שלא רוצים או מפחדים מהשינוי. אצל אלה שמוכנים אליו ומקבלים אותו בזרועות פתוחות - אורנוס יביא סיבות טובות להיות אופטימיים, אם יצליחו להתגבר על הצורך להיצמד לקיים, ולשאוף לחתור הלאה, למקומות מרתקים ומאתגרים יותר. מעניין שאחד מהתהליכים שעליהם משפיעה הזוית הזו ואורנוס בכלל, הוא המנדט שקיבל גנץ להרכיב ממשלה. אורנוס לא עושה לו חיים קלים מצד אחד, אך מצד שני - אורנוס דווקא מאפשר לו פריצות דרך מעניינות, וחשיבה מחוץ לקופסה.

הילוכו האחורי של אורנוס מתרחש כעת תוך יצירת זוית לכוכבים שבמזל אריה במפת הלידה של גנץ, וכדרכו של אורנוס - מי שבאמת מקשיב לו ולא לסטיגמות לנסיונות העבר או למשקעים הרגשיים שחוסמים ועוצרים - יכול בהחלט לא רק לחשוב מחוץ לקופסה, אלא אם - ובעיקר - ליצור קופסה חדשה... אם נוסיף לכך גם את הילוכו האחורי של מרקורי כעת נבין שאנחנו נמצאים על סיפה של תקופה חדשה ומעניינת במיוחד שהתחילה בעצם באפריל אך כעת מנסה לממש את ההבטחה שהיתה בה, ותימשך כ 60 יום הקרובים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, ובעקיפין - כן כן, אתם כבר מכירים אותי - כולנו, איש בחלקת האלוהים הקטנה שלו, ובאורנוס הפרטי שלו שדוחק בו ומזרז אותו לתת לשינוי הזה מקום.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא במזל עקרב הטעון, והשבוע הוא עוצר ומתחיל לנוע בהילוך אחורי. ההילוך האחורי במזל עקרב משמעותי במיוחד. הרגשות הטעונים, הקושי לשחרר ולבטא אותם, ובעיקר מיקומו של מזל עקרב מול כוכב אורנוס שבמזל שור - כל אלה גורמים להילוך האחורי הזה להיות כעת עוצמתי, ולא קל. יש אסטרולוגים הטוענים שלגנץ יהיה לא קל כעת להרכיב ממשלה כעת תחת הילוכו האחורי של מרקורי. אני טוען ההיפך: כשמרקורי הולך אחורנית, הוא מאפשר לנו לראות דברים אחרת, לחשוב מחוץ לקופסה, ולעשות דברים שברגיל לא היינו עושים. מרקורי בהילוכו האחורי הוא לא שלילי כמו שמציגים אותו רבים, ואפילו להיפך: הוא ממש עשוי ליצור ניסים: הוא מביא איתו אפשרות לשנות כוונים לא רק של תקשורת אלא גם של תודעה, מביא איתו אפשרויות חדשות שלא נשקלו אל השולחן, ואפילו מביא איתו חשיבה נועזת שיכולה לפתוח דלתות שהיו סגורות עד עכשיו, ולפרוץ לדרכים חדשות לא מוכרות ולא צפויות.

מהמקום הזה, דווקא הפוליטיקה שלנו עשויה להיות נשכרת במיוחד: כל מה שקרה עד עכשיו קרה בהתאם לתהליכים האורניים אך באופן איטי יחסית, ואפילו קצת צפוי, כולל המבוי הסתום שהדברים הגיעו אליו. אבל דווקא הילוכו האחורי של מרקורי ביחד עם אורנוס מול השמש עשוי ליצור פריצות דרך מעניינות במיוחד, שינויים אסטרטגיים, וחשיבה מסוג אחר. נקווה.

הילוכו האחורי של מרקורי במזל עקרב עלול להאט במידה מסויימת את תהליכי השינוי שכבר התחילו אצל המזלות הקבועים - עקרב שור אריה ודלי - בגלל תחושה של צורך לכבות שריפות מקומיות, במקום להתייחס לתהליכים הגדולים. אולם דווקא כאן אפשר לבצע שינויים מקומיים מעניינים, ליצור שיחות נפש מרתקות שמנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולשדרג את התקשורת שלנו עם אנשים קרובים ותקשורת בכלל למקום מעמיק ובוחן יותר, כזה שבודק מה באמת חשוב - ומסיק מסקנות בהתאם.

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, שור עקרב דלי ואריה.

המעבר השמח של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב הטעון והתוקפני, למזל קשת האופטימי והשמח. ונוס הרגשית חפרה לא מעט בתודעה שלנו בשבועות האחרונים, הכריחה לא מעטים מאתנו להתבונן בתהומות הרגש והנפש בלי מסיכות והעמדת פנים, אבל גם הביאה איתה גישה מעט תוקפנית והעלתה אל פני השטח רגשות לא קלים כמו קנאה כעס זעם ותסכול. כעת כשהיא עוברת למזל קשת האופטימי וההרפתקני, אפשר לומר שלא מעטים בינינו ינשמו לרווחה: העומס הרגשי הזה במזל עקרב לא התאים לרבים, שלא ממש אוהבים לחפור פנימה ומתרחקים ברגע שהדברים נוגעים בכאב שלא טיפלנו בו, או במקום כועס שעלול להתפרץ דווקא עכשיו במאבקי כוח ואגו.

כעת כשונוס עוברת למזל קשת, הצד השמח של ההרמוניה הזוגית מתחזק, ואיתו גם היכולת שלנו לראות את הצדדים האופטימיים בכל נושא, ובעיקר בכל מה שקשור ליחסים רגשות בכלל ואהבה בפרט. ונוס במזל קשת מביאה איתה הרבה תנועה שמחה ואופטימיות ותחושה שהכל אפשרי. זהו מיקום שמאפשר לנו לקום לנער את האבק לשים את טעם הכאב או הכשלונות בצד, להתמתח, ולחזור שוב למירוץ הזה מול העולם, ובעיקר למקום שדורש מאתנו מחוייבות רגשית וקשר אמיתי בגובה העינים כתנאי להתפתחות ולצמיחה אישית. ונוס פלרטטנית במזל קשת וכעת נוכל ליצור מחדש לא מעט קשרים חדשים אם לבנו הרך פנוי, ואם אנחנו חלק מקשר זוגי - להחזיר את האהבה שקצת נשחקה לאחרונה, להעמיק את הקשר, ולהחזיר אליו את הצד ההרפתקני שבעקבותיו ובעקבות ההומור שמגיע איתו, גם האהבה חוזרת, או לפחות הצד השמח שלה. כל שצריך הוא באמת לפתוח את הלב אבל לא רק מול האהבה אלא גם מול החיים בכלל כפי שמזל קשת אוהב, לטייל ביחד, ולראות את הצד ההרפתקני של הרגשות בחיים כחלק אינטגרלי מצמיחתנו גם כבני אדם, גם מחוץ לקשר. זמן טוב לדבר על רגשות, ולתת להם ביטוי גם בעולם שלנו באופן אקטיבי ובעיקר שמח יותר.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, קשת, דגים בתולה ותאומים.

הזוית המכבידה של השבוע - זו זוית הפעולה בין כוכב מרס במזל מאזניים, לכוכב סטורן במזל גדי. מרס וסטורן הם שני כוכבים שפעולתם מנוגדת: בעוד מרס כל הזמן דוחף אותנו קדימה לעבר עשייה יזמה וקביעת עובדות בשטח ובאופן מהיר, הרי שסטורן מכריח אותנו להאט לעצור לבחון שוב ושוב את הפעולות שלנו ולעשות בדק בית אמיתי בהן ובתכניות המקוריות שעשינו. זוית הפעולה הזו מסמלת קונפליקט בין הצורך שלנו לרוץ קדימה לבין הצורך לעצור ולבדוק, ועלולה להביא איתה תסכולים לא מעטים לאלה מאתנו שרצו לא מעט בשבוע האחרון וכעת הם נאלצים לעצור ולבחון שוב את העשייה הפעולה והתוצאה לפני שימשיכו הלאה. מכשולים טכניים, אנשים שלא מבינים אותנו, בוסים ביקורתיים או אפילו אנחנו עצמנו שמרגישים שיפוטיות יתר עם מה שעשינו - כל אלה מכבידים עלינו השבוע כבר מתחילתו, ומכריחים אותנו לעצור להתבונן ולקבל החלטות מחודשות, או להלחם על העקרונות שלנו מול מי שנמצא ממול. אם נעשה זאת מתוך הבנה שהמדובר בתהליך שהוא בעצם לטובתנו ורק עוזר לנו להשתפר ולהישתדרג, הרי אז למרות הקושי נקבל זאת בהבנה וברוח טובה, נשדרג את עצמנו, ונצליח למצות את התהליך עצמו באופן הטוב ביותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה גדי סרטן ומאזניים.

אילוסטרציה. ShutterStock
שבוע רב תהפוכות לפנינו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
לחצים ומתחים מגיעים השבוע לשיאם כשמרס שליט המזל שלכם יוצר זוית מכבידה עם סטורן הנוקשה. הגיע הזמן להתארגן מחדש כלכלית ואישית, ולגלות רצינות - ואחריות. אל תקחו על עצמכם מחויבויות יתר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את בית הזוגיות והיחסים, ועוברת למזל קשת ההרפתקני והמהיר שאופיו הפוך משל השור. זמן לתת גז אבל בזהירות מכסימלית, ולהמנע מסיכונים ומהחלטות פזיזות.

תאומים
מעברה של ונוס לבית היחסים שלכם מביא איתו חודש שבו אפשר להתמקד בדיאלוג הזוגי. אולם מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם להילוך אחורי מכריח אתכם לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, ולהיערך מחדש בכל התחומים. מעניין, ולא קל.

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי להביא איתו חשיבה מחודשת בנוגע ליחסים או לגישה ליחסים שמיצו את עצמם. הגיע הזמן לצאת מקופסת ההרגלים, ולחשוב אחרת.

אריה
זוית העימות שיוצרת השמש שליטת המזל שלכם עם כוכב אורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה שבוע מהיר אינטנסיבי וקיצוני: המנעו מהחלטות דרמטיות, וקחו דברים בפרופורציות. אל תנתקו כעת קשרים. נהגו בזהירות בכביש.

בתולה
כוכב מרס צועד לו בבית החומר והכספים שלכם, ועלול לעשות בלגן לבן הבתולה המאורגן. חשוב כעת לא לבזבז כספים שלא לצורך, ולא לפעול באופן אימפולסיבי ופזיז, אלא להיות מדויקים ויעילים. שמרו על הקרקע.

מאזניים
כוכב מרס שבמזל שלכם מביא איתו הרבה מאוד מרץ ואנרגיה לעשייה וליזמה, אולם במקביל גם עצבנות חוסר שקט וגישה תוקפנית שלא מאפיינת את המאזנאים שלנו. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, אולם להמנע מתגובות קיצוניות. בי קול!

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת ששוהה במזל שלכם מביא איתו אמנם צורך לדבר ולתקשר, אולם כניסתו להילוך אחורי מביאה איתה צורך בבדק בית אמיתי הקשור למלים שאמרתם לאחרונה, ובעיקר שלא אמרתם.. זמן לדבר לשתף ולחלוק.

קשת
משהו טוב קורה לכם בהמשך השבוע הזה, קשתים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, הנוכחות והקסם האישי מתחזקים, ואם גם תפתחו את הלב ותתנו מקום גדול יותר לאהבה הדבר יעצים אתכם גם בכל התחומים. קדימה.

גדי
זוית של מתח נוצרת בתחילת השבוע בין כוכב מרס במזל מאזניים לבין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם, ומכריחה אתכם לעשות בדק בית. המנעו מגישה מרדנית וכוחנית, ונצלו אותה דווקא ליזמות חדשות ומעניינות של התפתחות והפתחות אישית.

דלי
זוית העימות שבין אורנוס שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה ותגובות קיצוניות, דליים, בעיקר מול סמכויות. זמן לצאת לפעילות פיזית כדי לשחרר לחצים, אולם גם להזהר מאוד בכבישים ובדרכים.

דגים
ונוס הרגשית עוברת לבית הקריירה והתדמית שלכם, והדגיג המופנם שלנו מגלה את קסם היזמות האישיות והיציאה לעולם האקשן. הקסם האישי שלכם מתחזק ואיתו גם היכולת שלכם לממש תכניות, ולזכות באהבה ובהערכה מצד העולם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully