וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית: 22-26 באוקטובר 2019

22.10.2019 / 2:07

החגים הסתיימו והגיע הזמן לחזור לשגרה. זה מה שהכוכבים צופים עבורכם לימים שאחרי החגים

טלה
שבוע כבד ומכביד לפנינו, טלאים: מרס שליט המזל שלכם נמצא בבית הזוגיות והיחסים ויוצר כמה דרמות קטנות, ובמקביל - נכנס לזוית עימות עם סטורן הנוקשה: התמקדו בעובדות, ולא ברגשות או בפרשנויות.

שור
השור הרומנטי נהנה כעת משילוב מעניין בבית הזוגיות: ונוס היחסים שלכם, וביחד עם מרקורי כוכב התקשורת מזמינה אתכם לרכך את הלב ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובפרטנרים שלכם, או...לצאת לדייט.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב הטעון, ולא קל לתאומים שלנו: הרגישות גבוהה מאוד, אבל יש כמה וכמה הזדמנויות לשיחות נפש ולשיחות עומק שמזמן רציתם לנהל, ולא הצלחתם. זמן לדבר בכנות - ובאומץ.

סרטן
מיקומו של כוכב מרס במזל מאזניים המאכלס את בית המשפחה שלכם, עלול להביא איתו כמה סערות ודרמות בבית, ועם בני הבית. נצלו את האנרגיה הזו לשיפוצים ושינויים באווירה, אבל כדי לא לריב - לוותר, להתפשר אם צריך.

אריה
השמש ממשיכה לנוע בבית התקשורת שלכם, ולעזור לכם לקדם יזמות תקשורתיות חדשות לאחר החג. זמן להתפייס עם אנשים איתם רבתם, ולפתוח דף תקשורתי חדש. ונוס ומרקורי מביאים תקשורת רגשנית ומקסימה למעגל המשפחתי.

בתולה
השמש בבית החומר והכספים שלכם מדגישה את היכולת לקדם נושאי כספים ולפתור בעיות שהעיקו עליכם. ונוס ומרקורי מאפשרים שדרוג תקשורת משפחתית ושיחות עומק ביתיות.

משרד אופן ספייס. ShutterStock
מוכנים לחזור לעבודה?/ShutterStock

מאזניים
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, בעוד מרקורי וונוס מביאים איתם כמה אפשרויות מעניינות בנושאי חומר וכספים. הגיע הזמן לחשיבה כלכלית מחוץ לקופסה.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת מביא איתו קסם מילולי וונוס הרגשית מביאה איתה ניצוצות של ריגושים - זמן מצוין לפתוח את הלב העקרבי הקשוח, ולתת מקום גדול יותר לחברים ידידים ו..כן, גם אהבה.

קשת
כוכב מרס במזל מאזניים עלול להביא איתו כמה דרמות קטנות בדיאלוג עם חברים, ועם מוסדות וארגוניים: זמן לדחוף קדימה, אבל להזהר שלא להרגיז את הבוס.. יופיטר עדיין במזל שלכם עד דצמבר - נצלו אותו ליזמות חדשות, קשתים.

גדי
מיקומו של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם מביא איתו דרייב חזק ועוצמה אמיתית לאלה מכם שמוכנים לקפוץ למרכז המגרש, ולפעול. אולם חשוב להזהר ממאבקי כוח ואגו כעת: התמקדו במטרה, ולימדו להתפשר.

דלי
גם ונוס וגם מרקורי שוהים עכשיו בבית הקריירה שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זמן מצוין ליצירת קשרים חדשים מקצועיים וחברתיים, לעמידה מוצלחת מול קהל, והרחבת המעגלים החברתיים שלכם.. צאו להכיר אנשים חדשים.

דגים
מיקומם של מרקורי וונוס במזל עקרב מביא איתו מינון גבוה במיוחד של פתיחות לרעיונות חדשים, היכרויות עם אנשים מעניינים ומיוחדים, וחשיבה מחוץ לקופסה ופתרונות לא שגרתיים. אבל.. אם לא תיקחו יזמה זה לא יקרה מעצמו.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully