וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: סוכות

13.10.2019 / 9:31

אז מה קורה לנו בעשרת ימי החג הזה? לצערי, צדקתי לגבי התקופה הזאת והאנרגיות הלוחמניות שבה, ואפשר כבר להרגיש את השינויים באוויר

מה באמת קורה בשמים בחג הסוכות הזה, כלומר בעשרת הימים שהתחילו בראשון? די דומה לשבוע הקודם, בגדול, רק בהרבה יותר מדויק - ומאיים. דווקא בחג שבו בונים סוכה, כשהיא כשלעצמה מבנה לא יציב במיוחד בלשון המעטה, זה נראה סמלי במיוחד להחזיק דווקא את הרגלים על הקרקע, גם - ובעיקר - כשמעל ראשנו נמצא לו סכך של כפות תמרים, בעיקר כי מעליהן נמצאים אורנוס ומרס בסכסוך, השמש ופלוטו בריב, ונוס ואורנוס בעימות ומה לא.

נתחיל מהתחלה: מיקומם של מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית במזל עקרב, הופך את התקשורת שלנו הן הרגשית והן המילולית לטעונה ונפיצה. הקלילות של מרקורי במזל עקרב, השייך ליסוד המים, נעלמת, וונוס ההרמונית הופכת לטעונה רגשית ואפילו אלימה. לא קל. אם בשבוע הקודם נכנסה ונוס הרגשית למזל עקרב, הרי שהשבוע היא נכנסת לזווית מדויקת של עימות עם כוכב אורנוס שממול - וונוס כידוע שליטת השמש של מפת המדינה. ואם כבר מדברים על השמש - גם היא מעמיקה את זווית הפעולה שהתחילה בשבוע הקודם עם כוכב פלוטו היצרי, והשבוע גם מגיעה לדיוקה, ובצירוף הזה של שתי זוויות מדויקות מול אורנוס ופלוטו, אפשר לומר שזה אחד השבועות היותר מתוחים ונפיצים של הזמן האחרון. דפנטלי.

השמש, מיקוד הדברים, בזוית נפיצה במיוחד לפלוטו היצרי והכוחני, עלולה להפוך כל עימות, ויכוח וסכסוך לנפיץ כשהיא מגיעה לשיאה של הזוית, כבר ביום השני של השבוע וזאת כאשר גם הירח מגיע לזווית שכזו עם פלוטו. כן, שני ושלישי לא קלים השבוע. הלחצים ממשיכים גם בהמשכו - ובשבוע הבא עוברת גם השמש למזל עקרב הטעון. מה עושים? חורקים שינים, מחזיקים מעמד, מסתכלים בחדשות אם צריך להיזהר ממשהו וחושבים כמה צעדים קדימה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש במזל מאזניים יוצרת זווית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי.
2. ונוס הרגשית נכנסת לזווית של עימות מדויקת מול אורנוס התזזיתי.
3. כוכב מרס האסרטיבי ממשיך את זווית המתח של ה-150 מעלות לאורנוס התזזיתי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה שהתחילה בשבוע הקודם ומגיעה השבוע לדיוקה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו הכוחני והיצרי. כמו שכבר כתבתי, זו ללא ספק אחת הזויות היותר מסוכנות ואפילו אלימות שיש באסטרולוגיה. פלוטו הוא כוכב כוחני ויצרי, וכל זווית שלו עם השמש - בעיקר זוויות פעולה שכאלה - הופכת כל גירוי קטן למלחמת גרילה של ממש, אם בין אדם לחברו, ואם בגבול. הזווית הזו לא משפיעה רק על הדיאלוג בין אדם לחברו ואפילו בין אדם לעצמו, אלא גם על אלה שאמורים לקבל החלטות שצריכות להרגיע את כולנו ולתת לנו תחושת ביטחון אמיתית, אבל מה לעשות ואצל הכוכבים אין וי איי פי. כולם כולם מושפעים מהפלוטו הזה ומאורנוס מול ונוס, והתוצאות בהתאם: גישה כוחנית, החלטות אימפולסיביות - ומקום שעוזב את הראש ההגיוני או את העצות החכמות של היועצים ומתחבר אך ורק ללחץ הדם ובלוטת האדרנלין. ברמה האישית - הזוית הזו עלולה לגרום לנו להרוס יחסים יפים, כולל יחסים עם סמכויות אגב ולקלקל מרקם יחסים עדין שנרקם לאורך שנים ארוכות, רק בגלל קריזה של רגע. אז בואו ננסה להירגע כולנו, לשים את שתי הרגלים על הקרקע הכי יציבה בסביבה, ולחכות בסבלנות. אחרי החג התמונה כבר תשתנה. בשאיפה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, גדי, דלי, שור, סרטן, מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע - ונוס שעברה ממזל מאזניים העדין למזל עקרב הקשוח כבר בכיפור, יוצרת השבוע זווית עימות מדויקת בינה לבין כוכב אורנוס התזזיתי ואם הרגשות לא היו סוערים מספיק בגלל הזוית בין השמש לפלוטו, הזוית הזו בהחלט מספקת דלק נוסף לסערות האלה, ואפילו מחריפה אותן. ונוס קשורה לצורך שלנו בביטחון והרמוניה ביחסים. אולם בדיאלוג שלה עם אורנוס כוכב השינויים ההרמוניה הזו נעלמת, גובר הצורך בשינוי - אפילו קיצוני - ולפעמים גם בפסק זמן ביחסים, וקשרים שאינם ממילא יציבים עלולים לעבור טלטלה של ממש עכשיו. אורנוס בוחן את הקשרים, מערכות היחסים והדיאלוג שלנו עם עולם הרגש, מאתגר אותנו ואת בסיס היחסים האלה ולפעמים מכניס ספק, רצון לספייס וחופש אישי - או שינוי מסוג אחר שהוא ההפך מיציבות רגשית. לפעמים זה טוב - כי זה מזכיר לנו עד כמה הכל באמת פריך ושביר ולכן לא כדאי לקחת שום דבר ואף אחד כמובן מאליו. לפעמים זה נוגע בעצב חשוף ואנחנו מרגישים שאולי באמת הגיע הזמן ללכת. לשמחת כולנו הזווית הזו קצרת טווח, נמשכת בעיקרון רק יומיים-שלושה ובמקרה הטוב מהווה טריגר לתהליכים ארוכים יותר שזקוקים לניצוץ כדי שידליק את האש - לטוב או לרע. במקרה הרע זה רק סימן שהגיע הזמן להמשיך הלאה.

מה עושים? מקשיבים לאורנוס בלי פחד, בוחנים את מה שמרגיש לנו בפנים בזמן שאנחנו בוחנים אותו, ומשתמשים באינטואיציה שלנו כדי לקבל החלטה על ניעור הקשר, לקיחת קצת ספייס, או שיחת עומק סטייל "פנינו לאן" שתבהיר דברים ותנקה את הסיסטם. חשוב גם בזמן כזה להיזהר מהוצאות פתאומיות ובזבוזי כספים - ונוס גם קשורה לכסף, וחשק פתאומי ולא מוסבר למשהו שאין לנו בו צורך אמיתי עלול לקלקל את הכל. הזהרו!

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

הזוית המסוכנת של השבוע - זו זווית המתח בין כוכב מרס האגרסיבי לכוכב אורנוס התזזיתי שהתחילה בשבוע שעבר ותימשך גם בחלק מהזמן של החג הזה. שתי הזויות הקודמות שתיארתי אינן קלות, אבל זה שהן מגיעות לדיוק בחג הזה ועוד בצירוף הזוית הזו עלול להיות לא פשוט ואפילו נפיץ במיוחד. זווית של מתח בין מרס לאורנוס עלולה להיות פתאומית, לא צפויה ואפילו אלימה: אין סיבה למתח בדרך כלל, אבל היו דרוכים. זווית המתח הזו עלולה להפעיל את כולנו בעצמה, בעיקר בגלל הנפיצות של שני הכוכבים האלה, שכל אחד מהם הוא טריגר לפעולה עבור השני במתח גבוה במיוחד. הצירוף של השניים האלה הוא הפתיל הנפיץ עצמו: תגובות קיצוניות, כשנדמה לנו שמאתגרים אותנו במילים או בפעולה, עלולות לגרום לכולנו נזקים ולהרוס קשרים יפים בקריזה של רגע. שכן המלה 'קריזה' עשויה לבטא יפה את מהותה של הזוית הזו: פיצוץ פתאומי ולא צפוי של שיחה, אירוע, מפגש או דיאלוג, בגלל פרשנות לקויה או מילה שלא במקום, והפיצוץ הזה יוביל ביחד עם שתי הזויות האחרות עכשיו לפיצוץ גדול יותר של יחסים ואפילו אלימות מילולית ופה ושם גם יותר מזה. מצב הכוכבים השבוע הוא אכן נפיץ במיוחד, אולם הזוית הזו היא הפתיל האמיתי שיכול להדליק את הכל ובאופן פזיז ואימפולסיבי שלא דופק חשבון לכלום, ואצל אנשים כעסנים או בעלי פתיל קצר שכזה מלידה זה עלול להיות מודגש במיוחד.

הזוית הזו עלולה להביא איתה גם החלטות פזיזות הקשורות לפוליטיקה, מסקנות נמהרות או אפילו פעולה צבאית שהיא תגובה על איום מסוג אחר, ומה שגרוע יותר - הסיכון שלוקחים פה אינו מחושב אלא נובע ומגיע בעיקר מהאגו, מה שעלול להיות הרסני ביותר. השורה התחתונה של כל מה שקשור לזווית הזו ולמצב הכוכבים השבוע בכלל - זהירות, אנשים! זהירות במילים שלכם, זהירות בתגובות שלכם למילים של אחרים ובעיקר זהירות בהחלטות שלכם כשדברים לא צפויים קורים בסביבה והם לא קשורים ישירות אליכם, אבל אתם עלולים להינזק בגלל התגובות שלכם.

מי בעיקר עלול לסבול מכל הזויות האלה ובעיקר מזו שבין מרס לאורנוס? מזלות דלי, אריה, עקרב, שור, טלה, מאזניים, סרטן וגדי. אבל בגדול ובעצם - כמו שכבר כתבתי - כל אחד מאיתנו.

זוג יושב על המיטה. ShutterStock
פשר לומר שזה אחד השבועות היותר מתוחים ונפיצים של הזמן האחרון/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
חג טעון ונפיץ במיוחד עובר על הטלאים שלנו: בני המזל הזה ממילא סובלים מיד קלה על ההדק, אבל הפתיל עוד מתקצר כשאורנוס התזזיתי יוצר זווית מתח עם מרס שליט המזל שלכם.. השאירו את האגו בצד כשאתם הולכים לבלות ובוודאי כשאתם יוצאים לנהיגה ארוכה בחג: דווקא כאן זה עלול להיות מסוכן במיוחד. סעו בזהירות!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב הטעון שממול, מדגישה את היכולת שלכם להיפתח רגשית לקשרים נפלאים, אבל במקביל גם מזהירה מפני לקיחת הפרטנרים שלכם כמובנים מאליהם. זווית העימות של ונוס עם אורנוס עלולה להביא איתה חג מלא ריגושים והפתעות, אבל גם חג של שינויים, ניתוקים וצורך ביחסים שמיצו את עצמם. זמן טוב לשיחות עומק כנות, או להתאהבויות פתאומיות וחסרות סיכוי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם במזל עקרב הטעון רגשית, והתאום שלנו מאוד רציני בחג הזה, יחסית לאיך שהוא בחגים בכלל. כן, התאומים הקליל מחפש דווקא עכשיו משמעות, וחופר פה ושם עם הסברים ומודעות, וזקוק גם לתחושות עומק ולא רק לאקשן. זוויות פרקטיות שיוצר מרקורי עם נפטון וסטורן עשויות להביא חופש נפלא ומיוחד ולא צפוי.. אבל זה לא יקרה מעצמו.

סרטן
לא קל לסרטנונים שלנו בתקופה הזו: גם סטורן וגם פלוטו מכבידים מאוד ממול, ומחשבות על מהות החיים מאפיינות כעת אפילו סרטנונים קלילים במיוחד. אבל בחג הזה גם השמש ומרס שבמזל מאזניים הופכים את הסרטנון שלנו למשפחתי ומתוק במיוחד, מה ששולל קצת את הרעיון של נסיעות ארוכות מדי, אבל לחילופין זהו זמן מצוין לעבוד על הקשר המשפחתי, להשקיע בדיאלוג, ואין כמו סוכה אמיתית עם סכך והכל לפתוח את לבב הסרטנים ואלה שנמצאים איתם.

אריה
חג מתוח למדי עובר על האריות שלנו, כשהשמש שליטת המזל שלכם יוצרת זווית טעונה ועוינת עם כוכב פלוטו היצרי והרגשי שהתחילה השבוע הקודם אבל בחג הזה היא מגיעה לדיוקה - וזה לא קל. אריה מתוח משפיע על כל הסביבה. צאו לפעילות אתגרית לספורט או הליכה בשטח כדי לפרק מתחים, ובנו משימות שבהם אתם תהיו במרכז העניינים. יהיה מעניין.

בתולה
גם השמש וגם מרס נמצאים השבוע במזל מאזניים ומכריחים את הבתולות שלנו להיות קצת פחות הרפתקניים וקצת יותר ריאליים. אולי בניגוד לתכניות שלכם, זהו זמן טוב להיות קצת עם עצמכם, לארגן מחדש את המחשבות אחרי שבועיים שלושה לא קלים, ולארח בסוכה אנשים שכיף לדבר איתם - ובעיקר להקשיב להם. חג מעניין.

מאזניים
חג טעון והרפתקני עשוי לעבור על כוחותינו: זווית העימות של ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה ימים בלתי צפויים, אירועים לא צפויים, ואנשים לא צפויים.. זמן לצאת מהקופסה, מאזנאים, לפעול באופן אימפולסיבי ולנסוע למקומות שבהם לא ביקרתם. היזהרו לא לנתק קשרים אלא אם אתם באמת באמת מוכרחים.

עקרב
זווית הפעולה בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם מפעילה אתכם בעצמה בחג הזה ובחול המועד, וחשוב לפעול בזהירות מקסימלית ולא לעשות שטויות למרות שאצל עקרב כמו תמיד הכל טוטאלי. אז.. לא מקבלים עכשיו החלטות קיצוניות ולא עושים דברים דראסטיים. מצד שני, זמן נפלא לשיחות חפירה מעמיקות אל תוך הלילה - ותובנות חדשות.

קשת
הקשת ההרפתקן מלידה תמיד חוגג בסוכות ונוסע לסוף העולם או סתם לחברים שמזמן לא פגש לשבת איתם בזולה וליהנות בכיף. אבל עכשיו כשמקבץ הכוכבים במזל עקרב ביחד עם הזוית של השמש עם פלוטו בסביבה, זהו זמן קצת שונה. נראה שאתם קצת רציניים ומחושבים יותר, גם כשאתם מבלים באותם בילויים. מחשבות עומק לא מוכרות ואולי גם חשיבה של כמה צעדים קדימה. החג הזה יתאים להרבה שיחות משמעותיות והחלטות שחיכו זמן רב. אוטוטו זה יקרה...

גדי
הגדיים שלנו נמצאים בגדול על סף תקופה חדשה שתתחיל אמנם בדצמבר עת יופיטר יעבור למזל שלכם, אבל אפשר להרגיש זאת כבר עכשיו. הרבה גדיים מסיימים עכשיו תהליכים ומשימות, ומרגישים שהם על סף התחלות חדשות..חברים מכרים ידידים וקרובים- השקיעו בהם קצת יותר בחג הזה, והרחיבו את המעגלים החברתיים.

דלי
חזרתו של אורנוס שליט המזל שלכם מביאה איתה חומר למחשבה להרבה דליים בימים אלה, ובעיקר כשהאורנוס הזה יוצר זווית של עימות לונוס הרגשית: קונפליקט בין הצורך בקרבה והצורך בחופש? זמן מעניין של התלבטויות, אבל גם של שינויים פתאומיים שטריגרים לא צפויים מפעילים אותם. מרגישים את הצורך בשינוי? תזרמו, דליים, ואל תעשו שרירים. יהיה מעניין.

דגים
נסיעות טיולים והרפתקאות מעניינות - נראה שמרקורי וונוס שנמצאים בבית הנסיעות שלכם בימים אלה ובזויות הרמוניות לנפטון שליט המזל שלכם מבטיחים הנאה אם תסכימו לצאת מהאקווריום הפרטי שלכם, ולומר 'כן' למה שהחיים מזמנים להם בחג הזה. אם תקשיבו - תראו שיש שם יותר מהזדמנות אחת: להחליט - ולנסוע!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully