וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 באוקטובר 2019

היה לנו קצת שקט בשבוע שנגמר? זה הולך להשתנות ובאופן קיצוני בשבוע הזה. הכינו את השכפ'צים שלכם, חברים

אורנוס ממרום הילוכו במזל שור חוזר ויוצר זווית של עימות עם ונוס הרגשית, השמש יוצרת זווית פעולה עם פלוטו הכוכני - וכאילו זה לא מספיק - גם מרס האגרסיבי יוצר זווית של מתח עם אורנוס התזזיתי. זה אומר שכל הערה לא במקום, כל פרשנות לא נכונה של המהלכים שלנו, כל גיחוך מיותר או התגרות לא מכוונת, עלולים ליצור ריבים ועימותים השבוע: כשגם אורנוס וגם פלוטו בזוית פעולה ועימות בשטח - יש בהחלט סיבות למתח.

האם זו מלחמה? האם זו הודעה דרמטית הקשורה לבחירות? האם זו הודעה הקשורה לחיינו פה בכלל או החלטה קיצונית כזו או אחרת? אורנוס מפעיל את כולנו בעוצמה, וזה נכון לפשוטי העם כמו גם לאלה שמקבלים את ההחלטות שם למעלה עבורנו. אני לא אומר שיקרו דברים קשים, ממש לא - אבל הפוטנציאל שהם יקרו באוויר, והוא נפיץ, כשאמצע השבוע שבו גם הירח וגם השמש יוצרים במקביל זווית פעולה אגרסיביות לפלוטו היצרי, הוא המקום הפגיע קצת יותר. וזה - נכון פוליטית וגם אישית ורגשית. מה עושים? חושבים פעמיים על כל מילה ובעיקר נזהרים גם לא לפעול מהבטן אלא מהראש, וגם לא להסיק מהר מדי מסקנות שבקרוב עשויות להתברר כמוטעות.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש במזל מאזניים בזוית פעולה לפלוטו היצרי.
2. ונוס הרגשית בזוית של עימות 180 מול אורנוס התזזיתי.
3. כוכב מרס האסרטיבי בזוית של מתח 150 מעלות לאורנוס התזזיתי.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה המדויקת בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו הכוחני והיצרי. על פניו זו ללא ספק אחת הזויות היותר מסוכנות ואפילו אלימות שיש באסטרולוגיה. פלוטו מפעיל בעוצמה את השמש, מיקוד הדברים, גורם לנו להיות רגישים מאוד לכל גרוי מלה ותגובה, ומפעיל בעוצמה את הטריגר האישי שלנו, ועלול לגרום לנו לפעול בפזיזות ולהרוס יחסים או תהליכים בגלל אגו פעיל מדי וגישה לוחמנית מדי. בימים שכאלה כדאי לגלות איפוק מקסימלי ולעצור ברגע שמתחילים להרגיש את הג'ננה עולה במעלה הגרון או מציפה את הלב, לחשוב שוב לפני שמחליטים לפרק קשרים או להיכנס באם-אמא של מישהו ואפילו לנסות ולהעלות איזה בדל חיוך כדרך של סיום ויכוח או עימות עוד לפני שהחל. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, גדי, דלי, שור, סרטן מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע - זווית העימות בין ונוס הרגשית לכוכב אורנוס התזזיתי עלולה לסמן שאלה עלולים להיות סוערים במיוחד, בעיקר בכל מה שקשור לדיאלוג הרגשי הקשור לזוגיות או ליחסים. ונוס מסמלת יותר מכל את הצורך שלנו בביטחון והרמוניה רגשית. אורנוס מסמל את עיקרון השנוי, ואת הצורך להזיז גבינות ואת כל מה שהפך כמובן מאליו כדי לבדוק לעומק עד כמה באמת הדברים כנים ישירים ויושבים על בסיס מוצק אותנטי ואמיתי. כשונוס יוצרת זווית של עימות עם אורנוס בשמים, אנו עלולים לסבול מיומיים שלושה של עצבנות, חוסר יציבות, ורצון חזק במיוחד בספייס וחופש אישי.

בזמן שכזה אנו זקוקים להיות קצת יותר עצמנו ויחסים חונקים מדי או בני זוג שמתעקשים להעמיס את עצמם ודאגותיהם עלינו מרגיזים אותנו, ואנו עלולים להגיב באופן קיצוני ולבקש פסק זמן - ואפילו ניתוק הקשר, באופן זמני או קבוע. לעיתים קרובות תחת זווית שכזו אנו חווים ניתוק באחד הקשרים הקרובים שלנו, בעיקר כשמדובר בקשר שהבסיס שלו אינו חזק ונטוע בקרקע. בן הזוג עשוי דווקא עכשיו לבקש שינוי, אם בגישה ואם באינטנסיביות של הקשר עצמו - וכדאי שנהיה קשובים לבקשה ונראה את בן או בת הזוג שלנו, קצת יותר מאשר את הפחדים שלנו עצמנו - ונכבד אותם ואת בקשתם. הזוית הזו עשויה גם לאפשר לנו מבט אחר על היחסים שלנו, ממקום מתבונן ולא רגשי. במקביל, חשוב להתבונן כך גם בכל מה שקשור לכספים בחיינו, ולהיזהר מהחלטות פזיזות הקשורות להוצאה אימפולסיבית של כספים שאין בה צורך אמיתי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן גדי וטלה.

הזוית המסוכנת של השבוע - זו זווית המתח בין כוכב מרס האגרסיבי, לכוכב אורנוס התזזיתי. שתי הזויות הקודמות שתיארתי אינן קלות, אבל בצירוף לזווית הזו הן עלולות ליצור אפקט נפיץ במיוחד, וכדאי מאוד להיזהר השבוע. זווית המתח הזו עלולה להפעיל את כולנו בעוצמה, בעיקר בגלל הנפיצות של שני הכוכבים האלה, שכל אחד מהם הוא טריגר לפעולה עבור השני במתח גבוה במיוחד. הצירוף של השניים האלה הוא הפתיל הנפיץ עצמו: תגובות קיצוניות כשנדמה לנו שמאתגרים אותנו במלים או בפעולה עלולות לגרום לכולנו נזקים ולהרוס קשרים יפים בקריזה של רגע. שכן המלה 'קריזה' עשויה לבטא יפה את מהותה של הזוית הזו: פיצוץ פתאומי ולא צפוי של שיחה אירוע מפגש או דיאלוג, בגלל פרשנות לקויה או מלה שלא במקום, והפיצוץ הזה יוביל ביחד עם שתי הזויות האחרות עכשיו לפיצוץ גדול יותר של יחסים ואפילו אלימות מילולית ופה ושם גם יותר מזה.

מצב הכוכבים השבוע הוא אכן נפיץ במיוחד, אולם הזוית הזו היא הפתיל האמיתי שיכול להדליק את הכל ובאופן פזיז ואימפולסיבי שלא דופק חשבון לכלום, ואצל אנשים כעסנים או בעלי פתיל קצר שכזה מלידה זה עלול להיות מודגש במיוחד. הזווית הזו עלולה להביא איתה גם החלטות פזיזות הקשורות לפוליטיקה, מסקנות נמהרות או אפילו פעולה צבאית שהיא תגובה על איום מסוג אחר, ומה שגרוע יותר - הסיכון שלוקחים פה אינו מחושב אלא נובע ומגיע בעיקר מהאגו, מה שעלול להיות הרסני ביותר. השורה התחתונה של כל מה שקשור לזווית הזו ולמצב הכוכבים השבוע בכלל - זהירות, אנשים! זהירות במילים שלכם, זהירות בתגובות שלכם למילים של אחרים, ובעיקר זהירות בהחלטות שלכם כשדברים לא צפויים קורים בסביבה, והם לא קשורים ישירות אליכם, אבל אתם עלולים להינזק בגלל התגובות שלכם עצמכם.

קל לפעול מהזווית הזו כי היא מביאה איתה מינון גבוה במיוחד של אדרנלין באוקטן גבוה, אבל כשמתחילים - קשה לרדת משם, בעיקר כשאנשים אחרים מעורבים, ושליטה גדולה מדי על המחשבות והתגובות שלנו פשוט לא קיימת. בקיצור - לא לוקחים צ'אנס השבוע, מתאפקים בכל הגזרות ועוברים שבעה ימים כדי לקרוא את התחזית של השבוע הבא ולשמוע שהסיכון נגמר, עשינו עסק?

מי בעיקר הוא פוטנציאל להינזק מזווית המתח הזו? מזלות דלי, אריה, עקרב, שור, טלה, מאזניים סרטן וגדי. אבל בגדול ובעצם - כל אחד מאיתנו.

פחד חרדה וחשש. ShutterStock
זהירות במילים שלכם, זהירות בתגובות שלכם למילים של אחרים ובעיקר זהירות בהחלטות שלכם/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע נפיץ במיוחד מגיע לטלאים שלנו: כוכב מרס שליט המזל שלכם לא במיטבו וחוסר השקט שלכם גדל כשהוא יוצר זוית מתח עם כוכב אורנוס: לא רבים, לא כועסים, ולא שוברים את הכלים גם אם מאוד מתחשק, ברור?

שור
אורנוס הכוכב התזזיתי יוצר השבוע זווית של עימות עם ונוס שליטת המזל שלכם, והשור השקט והבוטח הופך להיות תזזיתי עצבני וחסר שקט.. זמן לתת קפיצה לחדר הכושר, ולשחרר את הגוף.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם במזל עקרב הטעון רגשית, אבל למזלכם יוצר רק זוויות חיוביות מה שאומר שזהו שבוע מצוין לניצול הזדמנויות מעניינות לשיתופי פעולה, ולעשייה ממוקדת מטרה. קחו יזמה!

סרטן
השמש ומרס שבמזל מאזניים מעבירים את כובד הפעולה והעשייה לבית ולמשפחה, אבל סטורן ופלוטו שממול מכריחים אתכם להשקיע קצת יותר גם בדיאלוג הזוגי. משפחה או זוגיות? נסו לחבר ביניהם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זווית טעונה במיוחד עם כוכב פלוטו היצרי והרגשי, והאריה שלנו צריך להיזהר מגישה תוקפנית ואגו פעיל מדי שגורמים לו לאבד פרופורציות השבוע.. רגיעה וחיוך נינוח בסוונה - זו ההמלצה שלי. בי קול!

בתולה
גם השמש וגם מרס נמצאים השבוע בבית החומר והכספים שלכם, בתולות, אלמנט שמדגיש את הצורך לפעול בחכמה בחשבון הבנק, ולא לבזבז כספים ולעשות שטויות. זמן טוב ליזמה כלכלית חכמה.

מאזניים
גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס שליטת המזל שלכם מתקדמים בבית הכספים שלכם ומאפשרים לכם לשפר עמדות, אבל זווית העימות של ונוס עם אורנוס מזהירה מפני החלטות פזיזות וסיכונים לא מחושבים: קרפול!!!

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית ממשיכים לנוע במזל שלכם ולהביא איתם תקשורת חכמה ויוזמת, ולב רגשני פתוח לרווחה. אולם זוןית בין השמש לפלוטו עלולה להפוך אתכם ללוחמניים במיוחד: הימנעו מריבים וסיכונים מכל סוג!

קשת
הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד כעת, כשגם השמש וגם כוכב מרס נמצאים בבית החברתי שלכם. זהו זמן טוב ליזמות חדשות הקשורות למוסדות וארגונים בחייכם, אולם גם לזהירות ביחסים עם חברים: זמן לוותר ולהתפשר, קשתים.

גדי
מרקורי וונוס מאפשרים לגדי שלנו להיות הרבה יותר חמוד וחברי השבוע, כשהם נעים במזל עקרב ומאפשרים לו להוריד קצת את השריון הקשוח, ולהרחיב את המעגלים החברתיים עם אנשים חדשים. נעים.

דלי
על פניו זה נראה כמו שבוע מתוח במיוחד, דליים: זווית של עימות בין אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לניתוקים ביחסים, פסק זמן בזוגיות, או ריבים מיותרים. קחו קצת ספייס, ונסו להתיידד עם העולם.

דגים
מיקומם של ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים, גישה יצירתית, וחשיבה מחוץ לקופסה. זמן ליזמות חדשות ומרגשות, ולגישה אחרת.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully