וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שנתית - ראש השנה העברי: ספטמבר 2019 עד ספטמבר 2020

29.9.2019 / 15:00

פתוחים את השנה העברית החדשה עם התחזית האסטרולוגית השנתית של יאיר טריבלסקי

התחזית השנתית האסטרולוגית מופיעה בכל מקום בעולם בסוף דצמבר, כלומר בסופה של השנה הלועזית. אולם בכל זאת.. בתוך עמי אני יושב, ויש כל כך הרבה שינויים ואקשן מסביב, בעיקר בימים שכאלה, אז פטור בלא כלום בסופה של השנה העברית אי אפשר, ולכן כמו בכל שנה אני כותב על התהליכים המשמעותיים שכל מזל עבר השנה ויעבור בשנה שעברה, לאור שינויי המיקום של כמה כוכבים גדולים וארוכי טווח, שהשנה הם יופיטר, סטורן ואורנוס פלוטו ונפטון, שבעיקרון משפיעים על כל אחד ואחת מאתנו. מה מיוחד בשנה הזו? בגלל הילוכם האיטי של הכוכבים הגדולים בדרך כלל אנו חווים מעברים של כוכב גדול אחד ממזל למזל, מכסימום שנים. השנה אנו חווים שנים כאלה, אבל השינוי האמיתי של השנים האלה יגיע כבר בשנה הבאה, אם כי נרגיש זאת כבר בשנה הזו.

אז מי ומי במשנים ובמשתנים?

יופיטר - פותח הדלתות הגדול. זהו כוכב השפע, שנמצא בכל מזל אסטרולוגי כשנה אחת. יופיטר הוא זה שאחראי על פתיחת דלת האפשרויות בחיינו. יופיטר מביא איתו כמה וכמה הזדמנויות לעשייה, לפעולה ולשינוי בחשיבה שלנו, אבל.. זה לא יקרה עצמו: הדלת לא תפתח אם לא נלחץ על הידית, חברים... אז על איזה ידית כדאי שנלחץ השנה? בשנה הזו הוא רץ קדימה במזל גדי ובסופה - בדצמבר - יבקר אפילו כבר במזל הבא.

בשנה שחלפה שהה כוכב יופיטר במזל קשת, והפעיל בעוצמה את המזלות המשתנים: קשת, תאומים, דגים ובתולה. הרבה הזדמנויות קיבלתם השנה לצמוח להתפתח ולהתרחב (ולא רק באזור הכרס..). מי שהצליח לנצל - שיחק אותה כי תיכף יופיטר ממשיך למזל גדי, חברים, ותוכלו רק להיזכר... וכשיופיטר במזל גדי - זה בדיוק הזמן לארגן מחדש את כל המסגרות בחיינו ולתת מסגרת ראויה ואפקטיבית לצד ההרפתקני והיוזם שלנו, כדי לפעול ולמצות פוטנציאל באופן מבוקר ואחראי יותר, ומכאן - גם נושא פירות.

סטורן - המכבש האולטימטיבי. סטורן הוא הכוכב המשלים בפעולתו את יופיטר ונמצא כשנתיים וחצי בכל מזל. בעוד יופיטר מביא איתו מצב רוח אופטימי ואפשרויות חדשות, הרי שסטורן הוא פסימי בעיקרו, מתבונן לעומק במה שיש, ועוסק במימוש הפוטנציאל הקיים. סטורן עושה זאת דרך מבט ריאלי מבט בעובדות ולא ברגשות או בכוונות, ולעיתים קרובות יוצר גם תחושות של קושי ומצוקה בנושאים מסויימים כדי להכריח אותנו לפעול בדיוק בתחומים האלה, כי טבע האדם כידוע מפונק מטבעו, ומה שהוא לא מוכרח לעשות הוא בדרך כלל גם לא עושה.. סטורן בילה את השנתיים האחרונות במזל גדי והגדיים - ואיתם גם הסרטנים הטלאים והמאזנאים - הרגישו היטב את נחת זרועו המעשית. אבל השנה הוא כבר מגיח אל מזל דלי..זה אומר שהוא משחרר את הגדיים? תשכחו מזה. אחרי שלושה חודשים בדלי הוא חוזר אליכם כדי לגבות חובות ולראות שבאמת פעלתם לפי ההוראות, כי אם לא - הלך עליכם.. ככה הוא.

אורנוס - מזיז הגבינות הבינלאומי. אורנוס נחשב ככוכב השינויים הגדול, הן בגישה, והן בעשייה. אורנוס נמצא כשש שנים במזל ונחשב כפלנטה דורית, כלומר שש השנים שבהם הוא נמצא במזל מסויים מאפיינות דור שלם בגישה ובהתנהגות. למשל כשאורנוס היה במזל סרטן, אותו מזל הקשור לבית ולמשפחה, גדל דור הפרחים שמה שאפיין אותו היה המרד במוסכמות הבית והמשפחה, ובניית קונספט חדש לכל מה שקשור למלים בית ומשפחה. זה היה דור ההיפיס שנדד וטייל בעולם, הקים קומונות, ומרד בסדר המשפחתי הקיים של אז. המרדנות של אורנוס בסדר הקיים היא אחד הסימנים המאפיינים אותו: בעוד סטורן ויופיטר עוסקים במימוש הפוטנציאל בשתי גישות שונות, הרי שאורנוס עוסק במה קורה דקה אחרי המימוש הזה: בלי מרד ושינוי גישה יגיעו הרי ניוון וקמילה. ולכן אורנוס עוסק בשינויים וניתוקים מהסדר הקיים, ובניית סדר קיים כדי שהמערכות בחיינו לא יסתיידו, יקבלו דם חדש, ויפתחו גישה חדשה כלפי המציאות שתתרום בעקיפין לכולנו, גם אם לעיתים השינוי הזה עלול להיות מכאיב, בעיקר אצל אלה מאתנו שקשה להם להזיז את הגבינה האישית שלהם.. על אורנוס אני כותב הרבה לאחרונה כי הוא זה שאחראי על הרבה מאוד שינויים שקורים בסביבה, כולל בפוליטיקה. השנה הזו תהיה המשך לשנתיים הקודמות שבהם התחילו והמשיכו השינויים הגדולים של המזלות הקבועים. מי שייך למזלות האלה? שור, אריה, עקרב ודלי. מי במזלות האלה שעוד לא התחיל עם השינויים, בטוח שכבר מרגיש אותם דופקים בדלת... תודו.

אפרופו אורנוס ופוליטיקה: שימו לב לקשר בין אורנוס והצורך בשינויים, לתאריכי הבחירות שהיו עד כה. הבחירות באפריל היו ממש עם כניסת אורנוס למזל שור והילוכו קדימה. אז הרגשנו את השינוי. הבחירות בספטמבר היו עם מעברו של אורנוס להילוך אחורי - ואז ראינו אותו גם קורה בפועל, אך עדיין לא בלבל וברמה שאורנוס יכול להציע או לבצע. אבל.. הקרקע כבר מתחילה לפרכס מתחת לרגלנו, מרגישים? אם יהיו עוד בחירות - מה שדי סביר למען האמת - שימו לב להילוכו של אורנוס השנה: מראש השנה הוא נמצא בהילוך אחורי במזל שור. כעת זה סיומו של התהליך האקטיבי הראשון. מה 11 לינואר הוא שוב הולך קדימה מהמעלה 2 בשור... האם סביר להניח שהבחירות הבאות יהיו בין הזמן הזה לבין מעברו להילוך אחורי ב 16 לאוגוסט ב 2020? אם יהיו בחירות נוספות כי כנראה הן יהיו בין התאריכים האלה, ואז נוכל לראות איך התהליך האורני מתממש במלואו. אתם מוזמנים לעקוב איתי. יהיה מרתק.

נפטון המטשטש ומערפל ופלוטו ההורס ובונה מחדש - גם הם כוכבים ארוכי טווח ועוצמה, אולם הם הרבה יותר איטיים. השינויים שאנחנו חווים דרכם הם בעיקר כשהם נעים קדימה חלק מהזמן, ואז - אחורנית: כשהם נעים קדימה הם שורפים שטח חדש, וכשהם נעים אחורנית הם מאפשרים לנו לחוות את השנוי באופן מעשי, להיערך בהתאם, וגם - לשנות, כי בדרך כלל מול כוכבים עוצמתיים שכאלה, פשוט אין ברירה. נפטון עובד בתקופה הזו חזק על השלישון השני של מזל דגים וממשיך לשלישון השלישי, ופלוטו - על השלישון השלישי של מזל גדי. אלה שנולדו בשלישונים האלה - זה אומר בעשרת הימים האחרונים הן של מזל דגים והן של מזל גדי, ירגישו זאת בעוצמה הרבה ביותר, אולם נפטון ישפיע גם על אלה שנולדו בשלישון השלישי של ילידי קשת תאומים ובתולה, ופלוטו - על השלישונים האחרונים של ילידי גדי, טלה, מאזניים וסרטן.

החלטה לראש השנה. ShutterStock, ShutterStock
שיהיה לכולנו שנה עברית טובה ומוצלחת/ShutterStock, ShutterStock

התחזית העברית השנתית

טלה: הגדרה מדויקת של מטרות- תביא להכרה ולמימוש

בני מזל טלה משלימים השנה - עד חודש מאי 2018 - תהליך משמעותי של שינוי שעברו והם עוברים בשנתיים האחרונות. הצירוף של סטורן ופלוטו, שני המכבשים הכבדים האלה, בבית הקריירה והתדמית של הטלאים היה קטלני לכמה מהם, ונפלא לאחרים, בעיקר לאלה שהצליחו להסתכל לכובד לאחריות למאמץ הכלכלי - אפילו עד מצוקה לפעמים - ולצורך להרים את עצמם למעלה, ממקום של קושי למקום של מחוייבות ושליטה.

ואכן, לא מעט טלאים עשו דרך מרשימה בשנתיים האלה, והשנה הם בהחלט יכולים לראות פירות בעמלם, אם כי הפירות האמיתיים יופיעו רק מאמצע 2021, עת סטורן יעזוב סופית את מזל גדי ויתחיל את העבודה על הדליים. עד אז הטלאים עובדים קשה, ומכיון שמזל טלה הוא מזל שבנוי על סיפוק מיידים ותהליכים קצרים, אפשר להבין עד כמה קשה להתמודד גם עם פלוטו וגם עם סטורן בשנה אחת, ולהרים את הכפפות ששני המאניאקים האלה זורקים לכם בלי חשבון, בין אם במחוייבות ואחריות ליחסים לשותפויות ולנעשה בחשבון הבנק, ובין כשהמדוברק בהחלטות של צמיחה אישית וגדילה משמעותית.

אבל הנה מגיע לו הבונוס הגדול: יופיטר כוכב השפע. כן, יופיטר שהשנה הזו הביא להרבה טלאים פתיחות לאזורי פעולה חדשים כמו קשרים חדשים עם חו'ל לימודים וצמיחה אישית, עובר השנה הזו - כבר בדצמבר, למען האמת - למזל גדי המאכלס את בית הקריירה שלכם, והוא יביא איתו את כל הבונוסים שחיכיתם להם השנה ולא הגיעו, או לפחות חלק מהם: הכרה של העולם בכישורים שלכם, שליטה גדולה יותר במשאבים ובנושאי חומר וכספים, יכולת צמיחה אישית עסקית, ותדמית מאוד משופרת מבחינת העולם - אבל זה יקרה רק, אני חוזר רק - אם באמת עשיתם עבודה יסודית בשנה האחרונה על כל הנושאים האלה, כי אם לא - ההצלחה תהיה חלקית בלבד, בדיוק בהתאם למה שהשקעתם. אם לעומת זאת העדפתם להזדהות עם החרגול והכינור ולא עם הנמלה והיומן של גוגל - סורי פוקס, זה יהיה יותר מתסכל מאשר קל, אבל למרות זאת - הרבה יותר אופטימי... תלוי איך תשתמשו ביופיטר הזה ומה תעשו איתו, בעיקר בנושאי אמביציה וקריירה.

במקביל ליופיטר ממשיכים לעבוד פלוטו וסטורן על השלישון השלישי של בני מזל טלה, ולהמריץ אותם לא רק להזיע ולהשקיע - אלא גם להגדיר מטרות באופן מדויק ונכון, כדי גם להגיע. השיעור הזה של פלוטו וסטורן לא קל לטלה הממוצע, אבל כשהטלה שהוא גם הקרדינל של מזלות האש נחוש ומכוון את כל מרצו למטרה אחת - אין דלת שתוכל לעמוד בפניו. השנה - זה במיוחד אפשרי. קדימה, טלאים!


שור: יציאה לחופשי בכל מחיר? עדיין לא ממש, אבל השנוי בגישה כבר בשטח

נראה שאתם חלק מאלה שעוברים את השינויים המשמעותיים ביותר בשנה הזו, שוורים: אחרי שבשנה הקודמת התחלתם להרגיש כבר את הצורך בשינוי וחלקכם נלחם בתחושה הזו וניסה לבצר את העמדות כדי לא להשתנות, השנה כבר אי אפשר יותר להעמיד פנים: מחצית השנה האחרונה כבר היתה תחת השינויים שאורנוס מביא איתו, הן בגישה והן בהתייחסות לחיים לעצמכם ולנושאים כמו כסף רכוש ואפילו יחסים ויציבות. אורנוס כוכב הניתוקים והשינויים עוזר לכם לפרוץ לדרכים חדשות של חוויה והשפעה וביטוי אישי, אך גם שובר מוסכמות ומסגרות או לפחות משנה אותן, כולל מסגרות של יחסים... הצורך בספייס וביטוי אישי מתגבר, ואיתו גם הרצון לצאת מיחסים חונקים וממסגרות מדכאות מצב רוח.

בתחילת השנה הזו נמצא אורנוס בהילוך אחורי עד ה 11 לינואר 2020, וזה בדיוק הזמן לבצע בפועל את השינויים שהיו על השולחן בשנה האחרונה: שינויים מקצועיים, שינויים חברתיים, זוגיים או תדמיתיים - זה הזמן לקפוץ פנימה אל הלא נודע ולשחרר את שרשרת הבטחון שכביכול שמרה עליכם עד כה: אם לא תשחררו, הרי שכל מה שלא באמת בנוי על בסיס כן ואותנטי, ישתחרר מעצמו בהמשך, ויצא משליטה באופן כזה או אחר בהמשך השנה או בשנה הבאה. כעת בהילוכו האחורי כבר אי אפשר יותר להתנגד לשינויים, בעיקר אם נולדת בשלישון הראשון של המזל הזה, כלומר בעשרת הימים האחרונים.

השלישון הזה הוא גם זה שיחווה את הילוכו הבא של אורנוס קדימה ואחורה: זה תהליך ארוך ויגיע כעת בעיקר לאלה שנולדו בתחילת המזל הזה. כל השאר כבר ירגישו זאת מינואר אבל האפקט האמיתי יגיע רק בהמשך.. אז לבנות יחסים או לא? להתחיל עבודה חדשה ולעזוב את מה שלא מתאים לי? לשנות מקום מגורים, חברים, מקצוע.. כן - אם אתם מרגישים שזה כבר ממש לא מתאים לכם, כי אם לא ממש תשנו - אורנוס כבר יעשה זאת, ובדרך שלו.

יופיטר כוכב השפע עובר לבית הנסיעות והטיולים שלכם, מה שאומר שהשנה הקרובה עשויה להיות דינמית גם מבחינת תנועה, ואולי אפילו רילוקיישן יבוא בחשבון, לך תדע מה יופיטר מתכנן.. העיקר - להיות מוכן לשינוי ולא לפחד ממנו, כמו שהמזלות הקבועים - שור עקרב דלי ואריה - מפחדים מבואו: קבלו את פני השינויים בחיוך, ואורנוס יחייך בחזרה.


תאומים: לבסס זוגיות ויחסים, ולהתמקד בנושאי חומר וכספים

אצלכם זו היתה שנה מאתגרת מאוד, תאומימים: בשנה שעברה עזר לכם יופיטר לפתוח אשנב למקומות מקצועיים חדשים, ולהרחיב את הדעת והאפשרויות בנושאי עבודה, וצמיחה מקצועית. השנה לעומת זאת, כוכב יופיטר שהה - ועדיין שוהה עד דצמבר - במזל קשת שממול, המאכלס את בית השותפויות ומערכות היחסים שלכם, ומאתגר את רוב התאומימים בצורך בדיאלוג אמיתי ובגובה העינים, עם מי שנמצא ממול.

בין אם המדובר בזוגיות בשותפויות או בדיאלוג עם בני ברית - יופיטר מביא איתו את הצורך לנהל דיאלוג אותנטי בגובה העינים עם מי שנמצא מולכם. לא פלא שבני תאומים רווקים רבים נכנסו למערכות יחסים משמעותיות השנה, ואפילו מערכות מחייבות. הצורך לא רק לפגוש מישהו שמשלים אתכם אלא גם לבנות איתו משהו בר קיימא חזק במיוחד כעת, ואתם מגלים שהערך המוסף של קשר של שנים גדול וחזק יותר ממונולוג בודד עם המציאות.

כוכב יופיטר גם מביא איתו פרטנרים אופטימיים, שמחים, אולי כאלה הקשורים גם לחו'ל או נולדו בחו'ל, או כאלה שיש להם גישה אחרת לחיים, פתוחה ומאפשרת יותר. מפגשים עם פרטנרים שכאלה מאתגרים אתכם, ומאפשרים לכם להרחיב את היכולת לראות להרגיש ולתקשר עם הזולת, ולבנות מערכת יחסים אופטימית ושמחה.

אבל יופיטר לא הביא רק את מערכות היחסים למקום משמעותי השנה מבחינתכם: יופיטר אתגר את התאומימים שלנו גם בצורך בהרחבת אופקים, ובצמיחה אישית מוגברת. זהו זמן מצוין לצמיחה והתפתחות גם בהשקפת העולם שלכם, ובדרך שבה אתם רואים דברים.

מיקומם של פלוטו וסטורן במזל גדי הכריח אתכם השנה למקד לא מעט תשומת לב בנושאים הקשורים לכספים ולחומר בכלל, נושאים שלא תמיד קלים לתאום המצוי. התהליך הזה ימשך גם בשנה הבאה, ומעברו של יופיטר למזל גדי יתרום גם הוא לגישה רצינית ואחראית יותר לעולם החומר והכספים בפרט. אפשר לומר שבן התאומים שהוא צעיר נצחי, הולך להתבגר מאוד בשנה הבאה, לקחת אחריות רבה יותר על חייו ורכושו, ואפילו להצליח ליצור לעצמו אמביציה מעשית וקריירה שלא הצליח לממש עד עכשיו.

מעברו של יופיטר למזל גדי בדצמבר הקרוב, מביא איתו שנה מאתגרת יותר מהקודמת. זהו זמן להעמיק את מערכות היחסים והשותפויות שבניתם השנה, ובו בזמן - להשקיע קצת יותר מחשבה בתחום הכלכלי, ובבניית בסיס כלכלי יציב לאורך זמן. הצירוף של יופיטר סטורן ופלוטו במזל גדי לא יהיה קל השנה, אבל מבחינתכם הוא יאפשר לתרגם את היצירתיות שלכם לנושאי חומר וכספים, ליזמות כלכליות חדשות, ולבניית גישה מעשית וחכמה לטווח ארוך.


סרטן: זוגיות, שותפויות, ומערכות יחסים קרובות

דווקא לכם, סרטנונים, השנה הזו היא שנת בשורה. במשך שנתיים אתם סובלים מנחת זרועו של סטורן הנוקשה שמכביד ומציק, ומפלוטו שגם הוא צמוד לסטורן ומכריח אתכם להתחבר מחדש לעוצמה שלכם, ולפעול מהבטן. אין ספק, גם לגדיים וגם לסרטנים לא קל היה בשנתיים האלה וביחד השנה. פלוטו וסטורן ימשיכו להכביד עליכם גם בשנה הבאה, וללמד אתכם מחדש לבטא רגשות עמוקים ובמקביל גם לבנות בסיס כלכלי ובסיס בכלל, כזה שאפשר להישען עליו.

דווקא כאן יש הפתעה לטובה: יופיטר כוכב השפע עובר בדצמבר למזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאתגר אתכם בנושאי זוגיות ויחסים ובכלל. יופיטר פותח אפשרויות חדשות להעמיק קשרים קיימים, ובעיקר מביא איתו אפשרויות להפתח לקשרים חדשים מסוג אחר, בעיקר כאלה שמאפשרים לכם לצמוח ולהתפתח ביחד. קשרים עם אנשים מחו'ל וקשרים עם חו'ל בכלל, עוזרים לסרטן העדין והמופנם שכל כך זקוק לבטחון להפתח לחוויות חדשות ואנשים מסוג אחר, אנשים פתוחים שלא מהססים להביע רגשות, ולפעול גם מחוץ לקופסה.

זה יכול לרגש ולפתוח אפשרויות חדשות למרות שפה ושם הסרטנון שלנו עלול לפחד מפתיחות יתר, ולהסגר בקלות. אבל יופיטר - הוא פותח את הדלתות והרבה אפשרויות חדשות, ואם בכל זאת תנסו להקשיב לו ולאפשר לעצמכם לנוע לקראתו ולקראת החיים בכלל באופן בוטח יותר ולוקח קצת יותר סיכונים - אתם בהחלט עשויים להרוויח בגדול.

יופיטר מביא איתו גישה חדשה, ומרחבים חדשים בכל מה שקשור לדיאלוג עם פרטנרים, בני זוג בני ברית ושותפים. זהו זמן לפתוח קצת את המנעולים המוכרים והחשדנות הסרטנית הרגילה, ולאפשר לאחרים להכנס למרות הכל לעולמכם, או לפחות להכיר אותו קצת יותר. זה נכון לבני זוג או פרטנרים, וזה נכון גם לחברים חדשים: תנו מקום גם לאנשים שהם קצת יותר מוחצנים ממה שאתם מכירים, גם אם מסוג לא מוכר לכם, ובאים ממקומות לגמרי שונים. אתם עשויים להיות מופתעים בגדול...

כשגם יופיטר וגם פלוטו נמצאים במזל גדי, אנחנו בהחלט יכולים לצפות בשנה הבאה להרבה יותר מחויבויות רגשית ביחסים, נישואים, חיים משותפים, ועשייה משותפת גם עסקית ופרקטית. שווה לנסות... מיקומו של אורנוס במזל שור מביא איתו חוויות אחרות בנושאים חברתיים. אחר. כבר מהשנה הקודמת נדרשתם לפעול באופן מעניין שנקרא - שתופי פעולה. כן, הסרטנון שלנו למד ולומד לסמוך על אחרים או להיעזר בהם כדי להגיע למטרות שלו, וזה לא בהכרח קל... אבל אולי משום כך נראה שאתם הולכים להכיר בשנה הקרובה חברים מסוג אחר, והמעגלים החברתיים שלכם יעברו שינוי מעניין: חברים ישנים יעלמו מחייכם, בעיקר חברים שמפחדים מהצורך לשנות דברים וקצת העיקו עליכם, וחברים חדשים יכנסו לחייכם.

במקביל גם המעורבות שלכם במדיה החברתית תגדל, ביחד עם האפשרויות החדשות שלכם לשווק רעיונות חדשים וגישה חדשה ופתיחות לרעיונות מקוריים בחייכם. יופיטר ואורנוס יעזרו לכם אם אתם..תעזרו לעצמכם. בקיצ - גו גו גו סרטנונים! ואל תאפשרו לסטורן ופלוטו שנמצאים ממול לעצור אתכם, אלא רק ללמד אתכם את השעורים החסרים כדי שתוכלו להמשיך הלאה בלי לעצור.


אריה: מיקוד בעבודה, קידום מקצועי, והשקעה בבריאות שלכם

יופיטר כוכב השפע הביא איתו שנה מעניינת, נהנתנית ורומנטית בעיקרה, לאריות שלנו. כן, האריה שלנו מצא את עצמו נהנה מעברם של יופיטר כוכב השפע למזל גדי שם נמצאים כבר גם סטורן הנוקשה וגם פלוטו היצרי, ושל אורנוס כוכב השינויים למזל שור, משפיעים עליכם באופן משמעותי, אריות. כן, מהרבה בחינות אפשר לומר שהרבה אריות נהנו מתקופה מרגשת, אפילו מלהיבה, בעיקר בכל מה שקשור לביטוי אישי, ואפילו לרומנטיקה. אולם כל זה הולך להשתנות כשיופיטר כוכב השפע עובר למזל גדי. מזל גדי מאכלס את בית העבודה שלכם ובעצם אחראי על כל התחום המקצועי, מקום בו השנה סטורן ופלוטו מעבידים אתכם לא מעט, והאריה שלנו נאלץ להשקיע הרבה יותר ממה שהוא בסופו של דבר מרויח או מגיע למטרתו הסופית. מעברו של יופיטר כוכב השפע לבית המקצועי שלכם, עשוי להביא איתו לא מעט אפשרויות חדשות להפתח, לצמוח מקצועית, לבנות לכם קריירה, ואפילו לצאת למקצה שינויים של שינוי מקצוע ועבודה תמורת עשייה של מה שאתם באמת אוהבים לעשות, כפי שמנסה להבטיח יופיטר שעובר לבית העבודה שלכם.

מזל גדי מאכלס גם את בית הבריאות שלכם, אריות. לכל אלה שזלזלו עד עכשיו - זה בדיוק הזמן ללכת לבדיקות, לפרוץ בדיאטה עם צריך, לאכול נכון, ולצאת מהמקום הנהנתני הזה שלא דופק חשבון, ובעזרת יופיטר שעובר למזל גדי המבוקר - לעבור לגישה של משמעת עצמית הדוקה יותר, שעוזרת לכם להשקיע בגוף שלכם, ובבריאות שלכם בכלל. זמן טוב גם להירשם לחדר הכושר, שכן לאריה הממוצע הגוף הפיזי חשוב במיוחד: זהו זמן טוב לתת לו גם ביטוי גם בשטח, לצאת להליכה, ריצה או שחייה, ובערבים - לבלות עם חברים.

אין ספק שיופיטר יביא אליכם כמה וכמה בונוסים נאים, אולם האריה שלנו יצטרך להסתכל למינון גבוה יותר של משמעת עצמית על כל מה שכרוך בה, גם כשהיא מגיעה ללא סיפוקים מיידיים, אלא כהשקעה בגוף ובבריאות שלכם לטווח ארוך. יופיטר יעזור גם לאריות שלנו מבחינה עסקית, אם בנושאי נדל'ן ואם בכל מה שקשור לארגון מחדש של המטרות שלכם באופן פרקטי. יהיה מעניין לראות איך האריה הנהנתן יסתגל לעשייה ממוקדת מטרה לטווח ארוך, ולא לטווח קצר. זה לא יהיה קל, זה יקח זמן, אבל.. זה בהחלט ישתלם לטווח ארוך.


מזל בתולה: להוריד את מפלס הביקורתיות והציניות, ולהתחבר ללב

שהותו של יופיטר כוכב השפע במזל קשת השנה, השפיעה מאוד על ככל מה שקשור לבית ומשפחה בחייכם, ובעיקר לטובה. זה בהחלט עשה טוב לרבים מכם ושדרג את היחסים בבית, ועם בני הבית. אבל לא רק.. הרבה בתולות גילו למשל את האפשרות לעבוד מהבית, ובתוך הבית. יופיטר הביא איתו את השפע דרך התחום המקצועי ובעבודה בסביבה ביתית ומשפחתית, ובני בתולה רבים שינו את סדרי העדיפויות המקצועיים שלהם, והעדיפו לעבוד בסביבה משפחתית או סגורה ומוגנת, על פני עבודה בחללים גדולים מדי. זה היה זמן טוב לקניית בית, למעבר מגורים, עיסוק בנדל'ן, ואפילו רילוקיישן.

יופיטר עזר לכם לבסס את הבסיס שמתחת לרגלים, ובנה משענת יציבה שאפשר ממנה להמריא השנה למחוזות רחוקים יותר. בשנה המתקרבת יופיטר עובר לבית הביטוי האישי היצירתי והרומנטי שלכם כבר בדצמבר, אבל נראה שהבתולות שלנו צריכות השנה לעבור שינוי מסויים בגישה, מה שאומר להוריד את מפלס הציניות והביקורתיות, ולהתחבר מחדש לרגשות העדינים וללב. בגדול - זה אומר לתת מקום גדול יותר בחייכם לאהבה, בתולות. בין אם המדובר בקשר שכבר קיים ששווה להעמיק אותו או בהתחלה חדשה ולוהטת עם אהבה בוערת שרק יופיטר יכול להביא - זה בדיוק הזמן לתת לרגשות ענוגים את המקום הראוי להם... אהבה, בתולות - ולא בציניות, אלא ממקום חי בוער וסוער! כן כן...

בבית הרומנטיקה שלכם אנחנו מוצאים עדיין גם את סטורן וגם את פלוטו, והם לא עושים חיים קלים לבתולות, עם או בלי אהבה. אבל מצד שני, אם היא כבר שם - הם גם יעזרו לכם לממש אותה, להפוך אותה לרשמית עם כל הטקס והכל (ההורים שלה ישלמו..) ועם כל הטררם הנלווה. כן, לא מעט בני בתולה הופכים את האהבה לרשמית השנה, אחרי שנתיים של חיבוטי נפש, וחוסר יכולת להחליט: השנה הזו אתם מחליטים, ולא יעזור כלום! נפטון הרגשי ממשיך לנוע ממול, ולהשפיע גם על הסרבנים מבני המזל שלכם, ולרכך את לבם הקשוח. אם לא השנה - יהיה כבר קשה למצוא את הזמן הבא להתאהב, ויופיטר כידוע רק שנה אחת במזל. אז.. מהרו לפתוח את לבכם הביקורתי, בתולות, ולתת השנה לאהבה את המקום הראוי לה!

ראש השנה. ShutterStock, ShutterStock
זו הולכת להיות שנה מאוד מורכבת לחלקינו. שנהיה לראש.../ShutterStock, ShutterStock

מאזניים: חוזרים הביתה, והופכים אותו לציר פעולה מעשי

יופיטר כוכב השפע שהה כשנה בבית התקשורת שלכם במזל קשת, והמאזנאים פיתחו להם ים של קשרים חדשים, רגשניים ומלהיבים, בין היתר - לא מעט קשרים עם חו'ל, או עם אנשים שנולדו בחו'ל. ואכן, יופיטר פתח לכם ים של ערוצי תקשורת חדשים עם אנשים מעניינים, והביא איתו לא מעט הזדמנויות לצמיחה והתפתחות - כולל גם בחו'ל - אישית ומקצועית. השנה הוא עובר לבית המשפחה שלכם, ומחזק את השורשים שלכם, ואת כל התחום המשפחתי בכלל.

סטורן ופלוטו כבר נמצאים כאן, במקום הזה, כמה וכמה שנים. פלוטו עזר לרבים מכם לבנות בית ולהקים משפחה וילדים, ולרבים אחרים - שבר את המסגרת שהפסיקה להתאים לכם, וחיבר אתכם מחדש למה שבאמת חשוב ביחסים: הקשרים הרגשיים. פלוטו עזר לכם לשבור דפוסים ישנים הקשורים לפחדים ולכאב, להתמודד איתם, ולפתוח דף חדש של תקשורת יצירתית, כנה ובונה. התהליך הזה עדיין בעיצומו, והשנה ישפיע בעיקר על אלה שנולדו בשלישון השלישי של המזל.

השנה עובר גם יופיטר כוכב השפע למקום הזה, והראשונים שיושפעו מכך בחייכם הם הצד המשפחתי שלכם, הבית וסביבתו. יופיטר מביא איתו גישה אופטימית ושמחה לבית. יש מקרים שבהם בזמן שכזה נולד לו תינוק חדש, והוא שמח וכיפי (לעיתים קרובות גם במזל קשת בגלל יופיטר..). בגדול, זהו זמן מצוין לשנות אווירה בבית, לשפץ את הבית, לסגור מרפסת או לשתול עוד עצים בגינה, ולהפוך אותו למקום נפלא לחיות בו. אבל יופיטר גם קשור לחו'ל, ולכן לא מעט מכם יעברו לגור בח'ול השנה, או לחילופין יקנו בית בחו'ל. יופיטר גם מביא איתו את היכולת להצליח בהשקעות נדל'ן, וכמובן - נדל'ן בחו'ל.

במקביל עוזר לכם סטורן הנוקשה לקדם את עצמכם מבחינה עסקית, ולבנות ציר יציב בכל מה שקשור לאדמה לקרקע ולשורשים שלכם, תהליך שהחל כבר בשנה הקודמת. סטורן יופיטר ופלוטו מאפשרים לכם להפוך את הבית למרכז של פעילות עסקית, ולהצליח להזיז דברים מבחינת חומר וכספים שלא הצלחתם בשנתיים האחרונות. זהו גם זמן טוב להגדיל את מספר יושבי הבית. יופיטר ופלוטו עשויים להביא איתם גם לידות נוספות, ובמקביל גם להביא הביתה גם הורים ומבוגרים שחייבים לטפל בהם. זמן טוב להפוך את הבית למרכז חברי קטן ושמח, ולבנות שם משהו חמים שילווה אתכם לשנים ארוכות.

במקרים אחרים מביאה איתה הצמידות המשולשת הזו החלטה לגור בבית אבות, ולא לחיות לבד. גם כאן עובד יופיטר שעות נוספות כדי לשפר ולשדרג אווירה, ולהביא איתו חמימות ושפע לאווירת הבית.


עקרב: מקסום הפוטנציאל הכלכלי, ותקשורת שמחה ויוזמת

יופיטר כוכב השפע שהה השנה בבית החומר והכספים שלכם, ועקרבים רבים גילו בעצמם את היכולת להשקיע בעסקים לפתח יזמות חדשות ולבנות בסיס כלכלי יציב שיחזיק מעמד לאורך זמן. אין ספק שעקרבים רבים התחילו להאמין בעצמם מבחינה עסקית וכלכלית כמו גם ביכולת שלכם לבנות לעצמם תחושת בטחון גם בתחומים אחרים, ולכך אחראי יופיטר ששהה בבית החומר והכספים שלכם השנה, וגם עזר לכם למצוא מקורות הכנסה נוספים, ואפילו כאלה הקשורים לח'ול.

אולם במקביל סבלו לא מעט עקרבים גם מכניסתו של כוכב אורנוס למזל שור ממול, בבית הזוגיות והיחסים שלכם. זה מה שכתבתי לעקרבים לפני שנה: אורנוס שעובר לבית הזוגיות ינער את מערכות היחסים שלכם בשנים הקרובות ובעוצמה: אלה ששרשיהן עמוקים ובנויים על אהבה ואמון יתפתחו ויעצימו, בעוד שאלה שבנויות על אוסף של פשרות מקרי עלולות לעבור טלטלות של ממש, למרות שהמזלות הקבועים שהעקרב נמנה עליהם פוחדים מאוד משינויים מבניים שכאלה. אבל בחיים כמו בחיים - אורנוס מטלטל את הגזע, משיר עלים, ואם הגזע איתן - לא יאונה לו כל רע. חוויית הזוגיות והיחסים בכל מקרה תשתנה, כמו גם הגישה לזולת וליחסים בכלל. יהיה מעניין. ואכן, השנה הזו היתה בהחלט מעניינת מהזוית של אורנוס השובב: היא ניערה עקרבים רבים התקועים במערכות יחסים מדשדשות או בבדידות סוליסטית ונוקשה, והכריחה אותם להתבונן פנימה, אל המקום הנוקשה שעושה קודם כל לעצמם חיים קשים בגלל הצד הפרפקציוניסטי והביקורתי, ושלא מאפשר לאחרים להתקרב בקלות עם בכלל, ומעדיף שליטה רגשית על פני נטילת סיכונים ברגשות עדינים, ובאהבה בכלל.

בשנה הזו שמתקרבת עובר יופיטר לבית התקשורת שלכם, והעקרבים הציניים והנוקשים הופכים להיות הרבה יותר אופטימיים ושמחים. זהו זמן טוב לאפשר למלים שלכם לצאת ולעזור לכם להכיר אנשים חדשים וסיטואציות לא מוכרות, ובמקביל גם להיות הרבה יותר דינמיות עם שלל נסיעות קצרות, ביקורי חברים, ואפילו נסיעות ארוכות שפותחות אפיקים חדשים ואפשרויות מעניינות גם מבחינה עסקית. אורנוס תמיד הוא מביא איתו הזדמנויות חדשות לצמיחה, להרחבת אופקים (לא הכרס, זהירות..) ולתקשורת אופטימית, שינוי מבורך לעקרב שהוא פסימי בעיקרו, או כמו שהוא קורא לזה, ריאלי.

בבית התקשורת שלכם עוזר יופיטר לפתוח ערוצי שפע חדשים, גישה אופטימית לחיים (ואנשים שמחים שהפלא ופלא - אוהבים אתכם למרות הכל כפי שאתם. השנה הזו אתם בהחלט חוויתם קונפליקט מסוים, שרק יתחזק בשנה הבאה: אורנוס כוכב השינויים שנמצא במזל שור ממול, משמיט לעקרבים רבים את הקרקע מתחת לרגלים, אבל משקפיו הורודים של יופיטר מאפשרים להם לעוף ולהתנתק מקרקע הפחדים מהשינוי שאופיינית לעקרב המצוי. אם אכן תאפשרו ליופיטר להראות לכם דרכים חדשות של תקשורת ואופטימיות - בהחלט תרוויחו בגדול.


מזל קשת: חומר, כספים, ובניית ציר כלכלי חכם לטווח ארוך

כוכב סטורן הנוקשה שהה כשנתיים במזל גדי בבית החומר והכספים שלכם ביחד עם פלוטו העוצמתי, והחרגול הקשתי וההרפתקן לומד בדרך הקשה בבית הספר של הנמלים, שמי שטורח בערב שבת - אוכל בשבת. הצמידות הזו של פלוטו וסטורן בבית החומר והכספים שלכם עשתה עבורכם לא מעט בשנתיים שחלפו, למרות שהשנה נוצר קונליקט רציני בין מיקומו של יופיטר שליט המזל שלכם ב..מזל שלכם, מיקום שפתח ים של אפשרויות שמחות ואופטימיות מול קדרותו של סטורן, ושעזר לקשתים רבים להתחבר לאופטימיות הטבעית של יופיטר, לפתח קשרים חדשים עם ח'ול, ולהרחיב אופקים למקומות שבהם לא היו מעולם. אין, אין כמו הקשתים לאופטימיות ולבזבוז משווע של אנרגיה קסומה לכל כיוון אפשרי, אבל זה הולך להגמר השנה: יופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל גדי כבר בחודש דצמבר, ביום ההולדת שלכם, וזו הולכת להיות שנת ההתבגרות שלכם. אלה שמכירים אתכם לא יכירו אתכם בסופה של השנה המתקרבת: יופיטר יכריח את כל אלה מכם שלא למדו את השעור של סטורן ופלוטו בשנתיים האחרונות, להפסיק לבזבז אנרגיה לריק אלא להתמיר אותה בבניית יסודות איתנים לקרקע מוצקה מתחת לרגלים, רגשית כלכלית וחברתית, ויפה שעה אחת קודם.

יופיטר האופטימי ומזל גדי הפסימי הם שני הפכים, ואנחנו מקבלים ילד אופטימי בביתו של זקן פסימי.. האם הוא ירגיש שם טוב? לא בתחילה, אבל הקשת שייך לקבוצת המזלות המשתנים, והוא לומד מהר אם מאפשרים לו ולא עומדים לו על הראש עם סרגל. רבים מהקשתים יעשו השנה היכרות עם הצד הרשמי של החיים, ולמרות שהקשת בבסיסו הוא לא פורמליסט גדול הרי שנושאים כמו ניהול ספרי חשבונות, עמידה בלוחות זמנים בלי לאחר, עבודה קבועה ומטלות פרקטיות שהחיים מחייבים אתכם לעשות כמו לשלם חשבון חשמל בזמן, יהיו חלק ממנת חלקכם, ואתם עשויים אפילו - שומו שמים! - ליהנות מהם בסופה של השנה המתקרבת.. כן כן.

מזל גדי וסטורן שיצמד ליופיטר שליט המזל שלכם ילמדו השנה את הקשת השובב את החוקים, וחלק לא קטן מכם יהפוך בתום השנה למשלמי מסים חרוצים, עובדים אפקטיביים, ובעלי עסקים שעושים חייל כשאתם - כן, אתם - מנהלים אותם ביד רמה, עם האנרגיה החזקה של יופיטר, אך גם עם המשמעת של סטורן ופלוטו ובעיקר מזל גדי יקנו לכם השנה הזו. על פניו זה נראה שאתם נכנסים לטירונות נוקשה, שדורשת מכם לא מעט, אבל בינינו - הקשת ההרפתקן מתבגר רק כשהוא מוכרח ולא דקה אחת לפני כן. החיים מלמדים אותו שאין ברירה - ואז, רק אז, הוא מוכן להפנות את המשאבים הנפלאים שלו לבניית רוחב ועומק, ולא רק שטח ומרחב.


גדי: הרחבת מעגלים חברתיים. שיתופי פעולה למימוש מטרות

הגדי שלנו, הפסימי והריאלי, הולך להפוך השנה למחויך ואופטימי מתמיד: יופיטר, אותו כוכב אופטימי עם המזוודות החיוך והיכולת לגרום לכם להאמין בטוב לבו של העולם, ישפיע גם - ובעיקר - עליכם השנה הזו, תאמינו או לא, והגישה הסמי פסימית (יענו ריאלית..) שלכם עשויה אפילו להשתנות, ולגרום לכם לא רק להאמין שהעולם יכול גם לחבק ולאהוב אתכם, אלא גם לגרום לכם לאהוב קצת יותר - למרות האיזמל הביקורתי הקשוח - את עצמכם.

ולכן אני פונה מכאן גם לשאר המזלות: אם אתם רוצים למצוא לכם חברים אמיתיים, יועצים חכמים, אנשים שתמיד יהיו שם עבורכם, ובגדול אם אתם רוצים לעשות עסקים עם גדיים - השנה הזו שמתקרבת. ליתר דיוק מחודש דצמבר עת יופיטר יעבור למזל גדי - זה בדיוק הזמן. בשנה הבאה תחזור הקדרות והפסימיות האופייניות, הגדי יחזור להיות שוב ריאלי ומחושב ופחות ספונטני, ושוב יהיה קשה לפצח את השריון המוכר.

ואכן, מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל שלכם, הופך אתכם לחברתיים וידידותיים מהרגיל, והמעגלים החברתיים שלכם הופכים אקטיביים ושמחים יחסית: החברים הטובים הולכים להכיר השנה את חוש ההומור הידוע של הגדי: היכולת לספר בדיחה סופר מצחיקה בלי להזיז שריר בפנים, העינים החכמות שרואות הכל ועוזרות למי שצריך, וחיוכו הקטן בזוית הפה, חיוכו הציני של המזל הזה שראה הכל, ולא צריך לומר מלה אלא פשוט לחייך - וכבר מבינים...

מיקומו של סטורן שליט המזל שלכם במזל גדי בשנתיים האחרונות, לא עושה לכם חיים קלים, ודורש מכם לא מעט, בלשון המעטה. סטורן אך מביא איתו אחריות רצינות וכובד ראש, בצד היכולת להתמודד עם האמביציה שלכם באופן חכם ועקבי. שאפתנות, אסרטיביות ועשייה ממוקדת מטרה - אין כמו סטורן להטמיע בחייכם את כל אלה בשנתיים האחרונות, וכל זה במסגרות פעולה מדויקות.

מעברו של אורנוס למזל שור ידגיש את היכולת שלכם להתמקד במקביל בביטוי האישי הייחודי שלכם, להשתחרר ממה שעוצר אותכם ולשתף במה שמשמח ומרגש אותנו באמת. הצד החברתי שלכם הופך פעיל יותר, ובעזרתו של יופיטר האופטימי גם מביא אליכם לא מעט חברים חדשים ידידים טובים וקולגות מקצועיות.

פלוטו שנמצא גם הוא במזל שלכם השנה, מפעיל לא מעט עוצמה על השלישון האחרון של בני המזל הזה, אחרי שהעביר כבר את מכבש הדרכים שלו על שני האחרים בשנתיים הקודמות. מי שלמד את השעור - עכשיו כבר מתחיל לממש. מי שעדיין נלחם ומתנגד - יש לו עוד שנה שלמה להפיל את האסימון הזה.

ובינתיים מביא איתו מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל שלכם שפע של הזדמנויות חדשות, ואפשרויות חכמות ליזמה פעולה ולרווחים. אם יש מזל שיודע לנצל הזדמנויות באופן מכסימלי זה הרי מזל גדי, ואם יש כוכב שיכול לפתוח דלתות עבור הגדי או לפחות לגעת בידית והוא כבר יפתח בעצמו - זה יופיטר כוכב השפע: הגדי בדרך כלל לא צריך יותר מרמז, ויופיטר הוא אחד הרמזנים הגדולים ביותר בתחום, כידוע.

יהיה לא רק מעניין, אלא גם מחכים - ובעיקר אפקטיבי. כן כן.


דלי: שינויים בדיאלוג עם הבית והמשפחה, וניקוי משקעים שהצטברו

מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל גדי, הוא מקום מוזר ולא ברור עבור הדלי המוחצן שלנו. מקבץ של שלושה כוכבים מאחורי הקלעים עשוי להיות אוסף של סלעים מכבידים ומדאיגים, או מקור של השראה דמיון ויצירתיות - תלוי במה תבחרו. יופיטר כוכב השפע מצטרף מדצמבר לסטורן הנוקשה ולפלוטו היצרי במזל גדי, השוהה מאחורי הקלעים של מזל דלי. המקבץ הזה אינו קל עבור שום מזל, כל שכן עבור הדלי השכלתני והחברתי שלנו, שעלול למצוא את עצמו בצומת רגשית לא קלה עם קושי מסויים לבטא את מה שעובר עליו, ובצדק.

את השנה הזו כדאי לקחת ברצינות ובזהירות, דליים. מה שחשוב כעת הוא היכולת לטפל בכל המשקעים הרגשיים שנמצאים מאחורי הקלעים ושמעמיסים עליכם דאגות ומטלות שכבד לכם לשאת, אם כשהמדובר במטלות ודאגות שלכם, ואם של אחרים. המיקוד במזל גדי מראה שהמדובר במיקום לא קל לגישה, בעיקר כשאתם נוטים לא לשתף אחרים בדאגות שלכם למרות מראית העין המוחצנת כביכול, אלא לשאת לבד בנטל הכובד.

המעניין הוא שדווקא עכשיו עושה אורנוס שליט המזל שלכם עבודה הפוכה במזל שור השייך גם הוא למזלות הקבועים, להם השינוי הוא אמנם כורח המציאות השנה, אולם הקושי בשינוי גדול יותר מאשר אצל מזלות אחרים. אורנוס שבמזל שור פועל באופן מסיבי במזל שור המאכלס אצל הדלי שלנו את נושאי הבית והמשפחה. דליים רבים מתנתקים עכשיו משורשים משפחתיים ומשורשים בכלל שהעיקו עליהם זמן רב, כדי לפנות מקום לדיאלוג אחר, לתקשורת שונה פתוחה ומאפשרת, וגם..פחות אישית.

כן, השפעתו של אורנוס היא יותר חברתית ופחות אישית. אורנוס מביא איתו את הצורך בספייס וחופש אישי, ובמקביל - צורך בהמנעות ממחויבויות מכל סוג שהוא. זהו זמן להתגרש בנישואים שמיצו את עצמם או שממילא בנויים על קרקע לא יציבה, או לחילופין לחזק את אלה שבנויים על בסיס רגשי איתן שרק יתחזק תחת ההשפעה הזו. המדובר לא רק בנישואים אלא במערכות יחסים בכלל, חברתיות, מקצועיות או רגשיות: כשאורנוס נמצא בבית הרביעי המדגיש את נושאי הבית והשורשים שמהם צמחנו ועליהם אנו עומדים כעת, כל קשר שהוא נמצא בעצם תחת סוג של זכוכית מגדלת, ואלה שאינם כנים אמיתיים ואותנטיים לא ישרדו את הטלטלה של אורנוס, לטוב ולרע.

בשנה שעברה כתבתי לדליים כך: 'אורנוס שליט המזל שלכם עובר למזל שור, ויעזור לכם לבדוק לעומק את כל מה שקשור למלים בטחון רגשי, בטחון אישי, ורגשות בכלל - דרך שינויים של מערכות יחסים שמיצו את עצמם עם הבית ובני הבית, או ביחסים קרובים. ואורנוס מאפשר לשנות יחסים שמיצו את עצמם, או לפרוץ לדרכים חדשות ולא קונבנציונליות בכל מה שקשור להתפתחות אישית. זמן למינון גבוה של פתיחות לרעיונות מקוריים ויזמות מעניינות, ולקרקוע של יזמות אישיות מעניינות והפיכתן לפרקטיות ורווחיות בכל מה שקשור לחומר וכספים ממקורות חדשים ומעניינים.'

וזה - לא רק תקף גם לשנה הזו, אלא אפילו שהשנה הזו אפשר גם לראות את הפירות הראשונים של התהליך הזה בשטח. כן, אורנוס מביא איתו את בשורת השינוי: הצורך בשינוי מקום מגורים, בשינוי סטטוס חברתי, בהתנערות מכל סוג של סטיגמה או הגדרה שכובלת אותנו לתוכן הזה או מגבילה את היכולת שלנו לצמוח ולהשתנות, ומציעה במקום זאת את בשורת החופש: החופש לצמוח ולהיות מי שאנחנו וכפי שאנחנו בדרך שלנו, בלי לקבל תכתיבים של אנשים האחרים שהחופש הזה עלול לאיים עליהם. חופש הוא חופש, אומר אורנוס, ומגחך לעצמו כשהוא שט לו בכבישי בשכונה בסקייט בורד שלו וצוחק לעצמו. ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו מאחורי הקלעים, בצד הצורך לבחון באופן מדויק ונקי את היכולת שלנו להשתחרר מכל מה שמגביל אותנו ביחסים ובדיאלוג עם העולם ולהיות חופשיים, חופשיים באמת - אלה התכנים החשובים של הדליים שלנו השנה.

השנה הופכת לאמביציוזית במיוחד, ואתכם לאסרטיביים וממוקדי מטרה - ותוצאות. יופיטר מגביר את השאפתנות שלכם, ביחד עם היכולת להרחיב את אזורי הפעולה שלכם, כולל קריירה הקשורה בח'ול. נסיעות, טיולים והרחבת אזורי הפעולה והחשיבה שלכם - יופיטר שם אתכם באור הזרקורים השנה, והישגים שתגיעו אליהם השנה עשויים להיות גבוהים במיוחד, בעיקר כי המדובר בתהליך שהחל לפני ארבע שנים בערך והשנה יגיע לשיאו מבחינת היכולת שלכם למצות את פוטנציאל העשייה והתקשורת שלכם עם העולם. אורנוס שליט המזל שלכם עובר למזל שור, ויעזור לכם לבדוק לעומק את כל מה שקשור למלים בטחון רגשי, בטחון אישי, ורגשות בכלל - דרך שינויים של מערכות יחסים שמיצו את עצמם עם הבית ובני הבית, או ביחסים קרובים. ואורנוס מאפשר לשנות יחסים שמיצו את עצמם, או לפרוץ לדרכים חדשות ולא קונבנציונליות בכל מה שקשור להתפתחות אישית. זמן למינון גבוה של פתיחות לרעיונות מקוריים ויזמות מעניינות, ולקרקוע של יזמות אישיות מעניינות והפיכתן לפרקטיות ורווחיות בכל מה שקשור לחומר וכספים ממקורות חדשים ומעניינים.


דגים: אומץ תעוזה ואמביציה פורצת דרך, והתחברות למעגל החברתי

במשך שנה שלמה שהה - ועדיין שוהה - כוכב יופיטר בבית הקריירה והתדמית שלכם, ונראה שבגדול מבחינת אמביציה וקריירה - זו בהחלט היתה שנת הדגיג. אכן, הדגיג האופייני שהוא יצור רגיש מופנם ומאוד יצירתי זקוק לעיתים לדחיפה קדימה מצד כוכב אקטיבי ושמח כמו יופיטר, כדי לעמוד באור הזרקורים, לפחות של הסביבה הקרובה שלו. אבל דגיגים רבים נצלו את האמביציה שיצר יופיטר כדי לקפוץ קדימה מבחינה עסקית מקצועית חברתית ותדמיתית, וכשיופיטר עוזב בחודש דצמבר את מזל קשת הוא משאיר אחריו דגיגים הרבה יותר אסרטיביים ממוקדי מטרה ואופטימיים מאשר כשנכנס למזל הזה לפני כשנה.

כן, ללא ספק חל שיפור משמעותי השנה בעולמו ובתדמיתו של הדגיג, אבל לשם כך כמובן גם הוא היה צריך לנער סנפירים ולצאת בשחיית פרפר ממוקדת מטרה אל העולם, להגדיר דרך ולממש רעיונות ויצירתיות שכמו תמיד היא מדהימה ביופיה כשהיא מקבלת את הגיבוי הנכון. אבל לא כולם שיפרו עמדות למרות שיופיטר הביא איתו מגוון אפשרויות. חלק מהדגיגים שלנו ראו לטובה דווקא את הצד הפורמלי שהביא איתו סטורן במזל גדי, חתמו הסכמים נכנסו למסגרות יחסים מחייבות והפכו רשמית לחלק מהחברה, למרות שכמו שכולנו יודעים יש תמיד דגיג אחד מתוך השנים שבסמל המזל הזה ששוחה הפוך מהשני, ובאותה קלות שהוא מתחבר לעולם ולחוקיו הוא גם יכול להרגיש שהעולם הזה דוחה אותו שופט אותו ולא מקבל אותו ולהסתגר מתוך תחושה קרבנית.

אבל למרות זאת דגיגים רבים פצחו את סוד ההתחברות החברתית השנה, ובעצם התהליך הזה רק מתחיל בגדול, עם מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל גדי גם הוא: כעת אתם חברותיים יותר, ובאופן טבעי תגלו שהמעגלים החברתיים שלכם מתרחבים, שיותר אנשים הולכים שבי אחרי הקסם שלכם ומנסים להתקרב, ואם גם לא תעשו להם יותר מדי בחינות כניסה ותאמינו שכן, שבאמת רוצים בחברתכם - זה גם יקרה. אין ספק שבמישור החברתי צפויה לכם התקדמות ואפילו הצלחה יחסית, למרות שדגיגים רבים מרגישים שהם תמיד בצד המערכת ואף פעם לא יהיו חלק ממנה, והם גם מסתגרים בהתאם.

כוכב נפטון ממשיך גם השנה לנוע במזל שלכם שעליו הוא שולט, דגיגים, ובניגוד לשנה הקודמת הוא יפעיל בעוצמה בעיקר את אלה מכם שנולדו בשלישון השלישי של המזל. נפטון מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה, לטוב ולרע, מקשה עליכם להתמקד בצד המעשי של החיים ללא מעורבות רגשית גבוהה של דמיון, אינטואיציה, ותחושות בטן. אבל.. נפטון, עם כל בעיות הזהות והשייכות שהוא מביא איתו, גם מכריח אתכם למצוא פתרונות לתהליך המעורפל הזה, ובעצם..להמציא את עצמכם מחדש. חשיבה מחוץ לקופסה, גישה יצירתית ונועזת, כמה אנשים מקסימים שרואים ומקבלים אתכם כפי שאתם בעזרתו של יופיטר - והנה בצ'יק אתם כבר פורחים ורצים קדימה. כל שצריך הוא להאמין - בעצמכם, באינטואיציה שלכם, בטוב לבם של אנשים ואפילו בכוכבים ( כן כן, בלי בושה..) ואתם יכולים להעביר הילוך, ופתאום - להרגיש שייכים... כן כן.

כל זה - יכול לקרות בשנה הזו שמגיעה אלינו לטובה. כן, בעיקר לטובה. לא כיף? מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי שמהשנה יכלול גם את יופיטר כוכב השפע, יעזור לדגיגים שלנו להתחבר לעולם ובעיקר לצד החברתי שלכם. סטורן שהכביד עליכם בשנתיים וחצי האחרונות עובר למזל גדי, ויעזור לדגיגים הרגשניים לתקשר עם העולם באופן חברתי יותר, ולתרגם את עולמכם הרגשי היצירתי כל כך לעובדות בשטח בעזרתם של שתופי פעולה עם אחרים, תוך הרחבת המעגלים המקצועיים שלכם וקידומם בעזרת מוסדות וארגונים בחייכם. כוכב אורנוס עובר לבית התקשורת שלכם, והוא מאפשר לכם פריצות דרך מעניינות בכל מה שקשור לתקשורת יוזמת בסגנון פתוח ומאפשר, והרחבת המעגלים החברתיים שלכם בעזרת אנשים בעלי סגנון תקשורתי פתוח וחברתי יותר. הגיע הזמן לפתוח את עולמו הרגשני והמופנם של הדגיג אל העולם, ולקבל משם תמיכה פרגון וסיוע כמו גם יכולת להכיר אנשים חדשים ומעניינים שיעזרו לכם לתרגם את הרעיונות והתכניות שלכם למציאות מעשית בשטח, ולהיות כאן ועכשיו, אלמנט שלא תמיד קל לדגיג המצוי.

ואחרי כל אלה - חג שמח ומבדח, שנה טובה ומניבה, פעילות שמחה ומימוש כיפי ומהיר - מהאסטרולוג שלכם, ששמו יאיר.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully