וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 בספטמבר 2019

והנה הוא מגיע, הכובד שציפינו לו אחרי הבחירות - והוא לא נהיה יותר קל או נוח, אלא אם נבצע פעילות אקטיבית איתו. החיים הופכים מעשיים יותר והגיע הזמן לשים את הרגשות בצד ולהתמודד עם הדברים פנים אל פנים

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים:
1. השמש עוברת למזל מאזניים.
2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה.
3. ונוס הרגשית בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל בתולה המעשי השייך ליסוד האדמה למזל מאזניים החברתי השייך ליסוד האוויר. המעבר הזה שם את הדגש מהשבוע על תקשורת אישית ובין אישית, אלמנט שרק מדגיש את השינוי שהתחיל בשבוע שעבר עת ונוס ומרקורי עברו גם הם למזל מאזניים, והופך את כל האנרגיה הביקורתית של השבועות האחרונים להרבה יותר רכה ומודעת, כשמילת המפתח היא - דיאלוג. המדובר בדיאלוג בעיקר של אחד על אחד, וביכולת שלנו לפעול מתוך מודעות לזולת ולקשרים איתו, ומודעות בכלל. זמן טוב לשיחות עומק מסוגים שונים ולקידום יחסים קרובים מכל סוג.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה, עקרב, סרטן, גדי, אריה ודלי.

התקשורת השבוע - מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא במזל מאזניים, והיכולת שלנו לנהל דיאלוג חכם ומודע של אחד על אחד, גבוהה במיוחד. אולם זווית פעולה בין מרקורי לסטורן הנוקשה עלולה לגרום לנו להיות פחות אישיים ויותר רשמיים, להתמקד בעובדות במקום באנשים שמולנו, ולהתמקד בפרטים הטכניים יותר מאשר במלים רגשניות. זהו זמן טוב לשיחות רשמיות מסוגים שונים, לדיאלוג עם סמכויות, להפיכת יחסים לרשמיים (נישואים, שותפויות) ולהתמקד בצד המעשי של המלים, ולא הרגשי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע - על פניו ונוס הרגשית שוהה במזל מאזניים ומביאה איתה זמן איכות רגשי נעים יחסית, כשהדגש הוא על תחושת ה"ביחד". אולם, לאחר שסטורן הנוקשה מכה במרקורי כוכב התקשורת שלנו, הוא עובר ומתאכזר גם לונוס שלנו, וזה בהחלט עלול לעשות לנו רע על הלב. זו זווית קשוחה למדי, שעלולה להביא איתה אכזבות וכתף קרה למי שזקוק עכשיו למלה טובה או לדיאלוג חמים וחיבוק. כן, כעת מופיעות להן אכזבות פה ושם, כשהמציאות הפרקטית מכה בחלומות ובפנטזיות שלנו, ולא מאפשרת לנו לפעול באופן שרצינו עד כה אלא מתווה דרך פורמלית וקרה במקום דרך פתוחה ולבבית.

זו אחת הזויות הפחות סימפטיות באסטרולוגיה שמפגישה את הצד הרגשני שלנו עם המציאות הקרה, ולא עושה לנו חיים קלים. אולי משום כך חשוב כעת לפעול באופן מדויק וללא מעורבות רגשית גבוהה, כדי שלא נתאכזב או ניפגע. מצד שני, זה בדיוק הזמן להפוך קשרים רגשיים או עסקיים לפורמליים, לחתום על חוזים, לסיים עסקאות, ולפעול עם שותפים ובני ברית כדי להתמודד עם אתגרים גדולים שמצריכים הרבה תשומת לב - וגישה קרה ומעשית.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, גדי וסרטן.

חברים. אילוסטרציה. ShutterStock. ShutterStock, ShutterStock
מילת המפתח היא – דיאלוג/ShutterStock, ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים אחרונים במזל בתולה, וכדאי לנצל את הזמן הזה לעשייה ממוקדת מטרה, ולהגדיר מחדש מטרות בתחום המקצועי. הקפידו על הבריאות שלכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים ומאפשרת לכם לפתח קשרים חדשים. אולם זוית פעולה בין ונוס לסטורן הנוקשה הופכת אתכם מעשיים במיוחד: התמקדו בקביעת עובדות בשטח.

תאומים
גם מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות, ומאפשרים לכם להרחיב מעגלים היכרויות. זוית נוקשה של סטורן עם מרקורי מכבידה עליכם, ומכריחה אתכם לפעול בזהירות - ובחכמה. התמקדו בפרטים הקטנים.

סרטן
השמש עוברת למזל מאזניים שם נמצאים גם מרקורי וונוס, ונושאי בית ומשפחה הופכים משמעותיים השבוע, ומצריכים השקעה רבה יותר מצדכם. זמן טוב לארגן מחדש את הבית וסביבתו, לשנות אווירה, ולהשקיע יותר בבני המשפחה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל מאזניים המאכלס את בית התקשורת שלכם, והאריה שלנו לומד לא רק לשאוג - אלא גם לדבר לשתף ולחלוק, ולו רק כדי לקדם את מה שחשוב באמת. זהו זמן תקשורת איכותית מבחינתכם.

בתולה
השבוע נגמרות חגיגות יום ההולדת, ובני הבתולה הביישניים נושמים לרווחה. מעברה של השמש אל בית החומר והכספים שלכם מקום בו נמצאים כבר מרקורי וונוס, מדגיש את הצורך להשקיע מחשבה בחשבון הבנק, ולקדם נושאי חומר וכספים.

מאזניים
מזלטוף, מאזנאים! השמש עוברת למזל שלכם, הקסם האישי העדין חוזר לו, והכוכבים מרקורי וונוס ששוהים עכשיו גם הם במזל שלכם מאפשרים לכם להיות מקסימים ותקשורתיים מתמיד. זמן לפתוח את הלב עם ונוס, ולאפשר לאהבה להכנס..

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים לא ממש עושה לכם טוב על הלב, ובעיקר רומז שהצטברו לא מעט משקעים מאחורי הקלעים שכדאי וצריך לנקות. זמן לדבר על מה שהציק בזמן האחרון, לשתף ברגשות, ולחלוק עם אחרים את התובנות שלכם.

קשת
מקבץ הכוכבים שגדל השבוע במזל מאזניים עם מעברה של השמש למזל הזה מדגיש את היכולת שלכם לפעול במרץ ובחכמה עם מוסדות וארגונים בחייכם השבוע. זמן להרחיב מעגלים חברתיים, ולתת מקום בחייכם לחברים חדשים.

גדי
סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם יוצר השבוע זויות פעולה עם מרקורי כוכב התקשורת ועם ונוס הרגשית, ואתם חשופים למערכת לא קטנה של לחצים ומתחים. נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי מטלות ומחויבויות, ומצאו זמן איכות פנאי לעצמכם.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, דליים, ולהביא איתו מינון גבוה במיוחד של מימוש רעיונות ותכניות, בעיקר כאלה שהתחילו כרעיונות בחודשים האחרונים. ואכן, הגיע הזמן לקחת צעד אחד קדימה, ולקבוע עובדות בשטח.

דגים
זה השבוע האחרון של כוכב מרס במזל בתולה, מיקום שהביא איתו לא מעט מתחים וקצרים בתקשורת בזמן האחרון. כעת הזמן להרים טלפון או שנים, להתפייס עם מי שאיתו רבתם לאחרונה, ולפתוח דף תקשורתי חדש והרמוני עם העולם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully