וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 בספטמבר 2019

זה אולי אחד השבועות המעניינים ביותר של הזמן האחרון, לפחות מבחינת נושא הבחירות שנערך בו. מעברו לאחרונה של כוכב אורנוס ממזל טלה למזל שור אחראי ללא מעט שינויים המתחוללים כעת בחיינו, בעיקר כשהוא משמיט לא מעט שטיחים מתחת לרגלנו

התהליכים המשמעותיים של השבוע:

1. מרקורי וונוס עוברים למזל מאזניים.
2. אורנוס פוצח בהילוך אחורי ומביא את בשורת השינוי.

כתבתי פעם שכשאורנוס בשטח - יש סיבה למתח וזה אכן כך. דברים שנראו בטוחים פתאום מאבדים את עצמתם, ונדמה שכל גירוי קטן או שינוי במצב הרוח רק מגבירים את תחושת חוסר היציבות שחווים כולנו. עכשיו כשהוא הולך אחורנית זה רק יתגבר, אבל עם התהליך תהליך השינוי הזה גם יתחיל ללבוש צורה. אולם אורנוס לבדו אינו יכול להביא איתו כמות כזו של ערפול ובלבול ללא הזוויות של השמש ומרס שממשיכות גם השבוע הזה בחלקן. לעומת זאת, נושאים הקשורים לתקשורת ולרגשות - גם לכספים - משנים כיוון השבוע. מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר כבר בשבת למזל מאזניים, ויום אחד אחריו עוברת לשם גם ונוס. עדינות? מודעות? כל אלה ועוד יככבו גם הם בשמים מהשבוע.

חודש שלם השניים בילוי במזל בתולה הביקורתי, אכלו לנו את הראש, ומילאו את האינטרנט בעקיצות ובציניות במקום להתמקד בדברים החשובים באמת. אלא שכעת הם משנים סגנון והופכים להיות תקשורתיים יותר, נעימים יותר, ובעיקר עוסקים יותר באנשים ולא למספרים או עובדות בשטח או בגישה מרוחקת ושיפוטית. את ההשפעה הזו נרגיש השבוע והיא בהחלט תייצר הקלה מסוימת: כעת נוכל להתמקד באנשים עצמם ולא בהכפשות למיניהן.

למרות זאת, הרי שבסוף השבוע הקרוב שוהה יוצר עדיין כוכב מרס, כוכב העשייה והיזמה, זווית של עימות עם כוכב נפטון הרגשני המעורפל והלא ברור. סוף השבוע הזה אכן מוצא לא מעטים מאתנו בתחושות לא פשוטות של מבוכה ובלבול, אם בצורך למצוא כוון פעולה חדש ואם טעונים רגשית בכל מה שקשור לבחירות הקרבות.

כן, המעורבות הרגשית בתחילת השבוע בהחלט לא עושה לנו חיים קלים, והיא עדיין פעילה גם ביום הבחירות עצמו. מרקורי וונוס אמנם התקדמו מעט במזל מאזניים השייך ליסוד האוויר השכלתני והחברתי, אבל כוכב מרס נמצא עדיין בטווח זווית העימות עם כוכב נפטון והמעורבות הרגשית הזו שתימשך בגדול עד אמצע השבוע, תבלבל ותערפל את כולנו. במי בוחרים? מי מציע מה? ואיך זה ישפיע על כולנו? בגלל מיקומם של אורנוס ונפטון נדמה שמערכת הבחירות הזו שונה מאחרות, ובעלת השפעה משמעותית יותר על כולנו גם לטווח ארוך.

וזה.. נכון. אין ספק שאורנוס מטביע את חותמו בגדול על הכל. האופק של מפת המדינה כפי שאני חישבתי נמצא במעלה הראשונה במזל עקרב. זה אומר שאורנוס נמצא עכשיו ממש ממול, ומכריח אותנו לחשוב מחוץ לקופסה, ולשם שינוי גם להגדיר מחדש את כל מה שקשור לקופסה הזו ומה יש בתוכה.. צירוף של כעסים. תסכולים, מבוכה וחשבון נפש הוא תמהיל לא בריא בשבוע שכזה ובעיקר ביום הבחירות עצמו.

אולם, הצורך הזה בשינוי שמביא איתו כוכב אורנוס לא ישתנה, אלא יתגבר ויתחזק. אורנוס כאן כדי להישאר, ולשש שנים תמימות... איזה שינוי? למעשה כמעט בכל תחום בחיינו, וכשהמדובר בבית הראשון - גם בתדמית של המדינה מול העולם, ומול מי שנמצא מולנו. יש הבדל משמעותי בין הבחירות הקודמות שלפני חצי שנה, לבין הבחירות האלה. אז שהה אורנוס בהילוך רגיל, בעוד כעת הוא נמצא בהילוך אחורי. ההבדל הוא משמעותי: כשאורנוס הולך קדימה הוא מביא איתו את בשורת השינוי, ומכניס את כולנו לשוק. בתקופה שכזו שכזו לא מעט מאתנו מתחילים להתבונן מסביב, לחפש דרכי מילוט או שינוי, ולהתחיל להתארגן. לא פלא שהבחירות נדחו - זה עדיין לא היה הזמן להחלטות משמעותיות.

ב-4 לאפריל עבר אורנוס סופית למזל שור שם חותם ראשוני על הבחירות הראשונות, ומאז דהר קדימה, מכניס לא מעט אנשים ללחץ עם אנרגיית השינוי החזקה שלו. אכן, רוח השינוי הגיע לסביבה, אחל ממפלגות חדשות וכלה בהסתכלות חדשה וגישה חדשה. לא מעט אנשים גם נכנסו לפניקה בגלל אורנוס, והתחילו להיערך אחרת, אבל השינוי האמיתי עדיין לא הגיע.

איך זה עובד? כל אחד מהכוכבים הגדולים - יופיטר סטורן אורנוס נפטון ופלוטו - עובר בערך שלוש פעמים על אותה מעלה ויוצר זוית אליה: המגיע הראשון מביא איתו את רוח השינוי, ההילוך האחורי שבא בעקבותיו - מימושו הראשוני של השינוי בפועל. בפעמים השניה והשלישית רוח השינוי כבר מוטמעת בנו ובחיינו, ואפשר כבר לראות אותו קורה, ואותנו - גם יכולים לצמוח ממנו. אולם, ההילוך האחורי הראשון הוא אולי הקשה מכולם : כעת כבר האפשר להבין שהשינוי הוא כבר כאן, לידינו, בתוכנו, ואי אפשר לעצור אותו יותר. כעת כבר מלים לא מספיקות, הגיע הזמן להתחיל לעשות התאמות, ויפה שעה אחת קודם, ומי שינסה לעצור אותו יווכח מהר מאוד שלא רק שזה בלתי אפשרי, אלא הוא גם משלם מחיר יקר על הניסיון הזה.

וההילוך האחורי הזה - מתחיל ממש היום בחמישי, ה-12 לחודש: בזמן שאני כותב את ההורוסקופ הזה, מסתובב אורנוס ופוצח בהילוך אחורי. הגלקסיה מחייכת, הכוכבים מוחאים כפיים, כי מעכשיו - מתחיל השינוי האמיתי שרובנו או כולנו התחלנו להרגיש בחודש אפריל, ואם לדייק - אפילו באוגוסט הקודם, לפני שנה, כשאורנוס נגע בפעם הראשונה במזל שור ונסוג לאחור. כן, הגיע הזמן לשינוי, חברים. קורה עכשיו. כעת, ב-12 לאוגוסט עובר אורנוס להילוך אחורי ומגיע הזמן להתחיל לממש את רוח השינוי שאורנוס דיבר עליה בדרכו הכוכבים - ברמזים קטנים, במצב רוח מוזרים, בעצבנות ובחוסר סבלנות - וכעת הזמן להתחיל להפעיל את הדברים גם בשטח עצמו.

בין אפריל לבין ספטמבר, בין ההילוך הרגיל קדימה להילוך האחורי, מגיע אכן הזמן למימושו של אורנוס, והוא פותח דף חדש לתקופה חדשה. הילוכו האחורי של כוכב אורנוס הכניס מאפריל לא מעט אנשים כאמור ללחץ, חלקם יצאו עם הכרזות שונות לאוויר העולם, וחלקם ניסו להגן על עצמם באמצעים שונים ובתחבולות, נאחזים במה שיש. אולם, אורנוס הוא כוח טבע, ואין הגנה ממנו. זהו כוכב מסיבי ואינטנסיבי, ולמרות שהוא מביא איתו עצבנות חוסר סבלנות ותחושה שהקרקע נעלמת מתחת לרגלים, הוא פועל באופן לאט ובביטחון. אתה יכול לברוח אבל לא להסתתר, אומר המשפט הידוע באנגלית, והאפקט שלו נכון לא פחות בעברית, ובימים אלה - אפילו יותר.

הבחירות האלה, בעיקר עקב מיקומו של אורנוס במזל שור ובמפת המדינה, מביאות איתן את המימוש הראשוני של הצורך בשינוי. כשהמדובר בשינוי של אורנוס, זהו שינוי יסודי: שינוי בגישה, שינוי בהסתכלות על דברים, שינוי בקצב שבו הכל קורה, שינוי בתובנות החדשות ובאסימונים שנופלים, מי ברעש גדול יותר או פחות.

מי שמתנגד לכוחו של אורנוס, לא יחזיק מעמד בסופו של דבר, וישלם מחיר לא קטן. הוא עצמו יצטרך לעשות שינוי - או לפנות את מקומו. אורנוס הוא כוח טבע לא אישי, ואי אפשר לעשות עליו מניפולציות. זה נכון באופן גלובלי, זה נכון באופן פוליטי, וזה נכון באופן אישי. יהיה מעניין, אוהו, לראות את השינוי הזה מתחיל לקרום עור וגידים, אם באווירה ואם בגישה, ואת אלה שמנסים להתנגד לו ולשמר את העבר ואת מה שהיה, נאחזים במקומות המוכרים כדי להתנגד לשינוי, ולעקוב אחרי השינוי הזה צעד אחרי צעד, כמו רוח סערה שהולכת ותופסת תאוצה.

גם אם לא תמיד הוא יהיה מהיר מספיק או אינטנסיבי מספיק - זה תמיד יהיה חלק מהתהליך שיגע בכל אחד מאתנו, ובגלל מיקומו של אורנוס במפת המדינה - גם במדינה עצמה. בהמשך, כשאורנוס יגיע גם לשמש במפת המדינה, יחול השינוי האמיתי, ולעומק. בינתיים, בבחירות האלה, נפגוש את תחילת השינוי הזה. מי ינצח בבחירות האלה? מצד אחד הרצון להתחיל לנקות אורוות ולפעול אחרת שמביא איתו אורנוס, ומצד שני - הקצנה ימנית או דתית שמביאים איתם הכוכבים סטורן ומרס במזל גדי. שני הכוחות האלה יהיו פעילים במיוחד כעת: השינוי - וההקצנה לצד השמרני.

כולם שואלים אותי - מי ינצח? גנץ או ביבי? ואני אומר: לבחירות האלה יש מנצח אחד אמיתי - אורנוס. מי שידבק בו בדרך פעולתו ויהיה נאמן לעקרונותיו - ינצח. בכל מקרה, השינויים האמיתיים יתרחשו אחרי הבחירות - ובעיקר בבחירות הבאות כיון שאז כבר התהליך האורני יקיף גם את השמש במזל שור. בין לבין תשתנה רוח הדברים, ולא מעט דמויות ירדו מהבמה, המשך תהליך שהחל כבר בבחירות הקודמות. מהרבה בחינות ביבי בנוסף לשינויי אורנוס גם מושפע כעת מצמידות עוצמתית במזל גדי של סטורן ופלוטו ובזויות שהם יוצרים למפת הלידה שלו, והוא עצמו כבר חווה את השינוי הזה, ובעוצמה, בעיקר אם לא יתמסר לתהליך האורני, כיון שבהמשך התהליך הזה רק ימשיך ויתחזק. חלק ממנו כאמור נראה כבר בבחירות האלה ואפילו לפניהן.

הבחירות עצמן מבחינת התהליך האורני הן תהליך סימבולי שרק מתחיל לייצג את תהליך השינוי האמיתי, שאפשר לראות כבר בעיקר בבידולם של שני גושים שונים: אלה שכבר חווים את השינוי האורני הזה ונושאים את בשורתו, ואלה שמנסים להיאחז בקרנות המזבח ולעצור את השינוי ככל יכולתם. יותר מכל דבר אחר הבחירות האלה מבטאות את הילוכו האחורי של אורנוס: החיים הם דבר דינמי, ואיש אינו חסין מפני השינוי, שעדיין לא ראינו אפילו מחצית מעוצמתו האמיתית כפי שתתגלה אחרי הבחירות. לחילופין הן גם מבטאות כיוון הפוך של הקצנה שמרנית בגלל הצמידות הנוקשה בין סטורן ופלוטו במזל גדי. שני כיוונים שונים והפוכים. מי ינצח? לטווח ארוך - אורנוס, שכן סטורן הוא קצר טווח יותר, ופלוטו גם הוא מייצג רוח של שינוי משמעותי, אם כי השינוי שלו הוא בעיקר מבפנים, ולא מבחוץ.

לא נותר לי אלא לאחל לכולם מפגש מעניין עם אורנוס בהילוכו האחורי, איש איש בחייו שלו, תוך הקשבה והדהוד לקריאתו של אורנוס שלנו לשינוי, ובכל התחומים. וזה... אפשרי. אז מה נשאר? לבקש מכם לא להישאר בבית, אלא לצאת ולהצביע: עצם האקט הזה מראה שאתם מוכנים להצטרף לאורנוס שלנו ולכוח החיים שהוא מייצג, יהיה מה שתצביעו אשר יהיה, ולקבוע גם את עומק ואיכות השינוי הזה בשנים הקרובות, ובחיינו בכלל.

אילוסטרציה. ShutterStock
המעורבות הרגשית בתחילת השבוע בהחלט לא עושה לנו חיים קלים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא בזוית של עימות לכוכב נפטון המטשטש ומערפל, ורק לקראת אמצע ואפילו סוף השבוע אתם חוזרים לעצמכם. התמקדו בפרטים הקטנים כי קשה קצת לראות עכשיו את התמונה הגדולה.

שור
וונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים החביב ונצמדת לכוכב מרקורי, ומביאה אליכם יכולת תקשורתית משופרת. שבוע מצוין לשוורים שמחליטים לנקות משקעים ו..לדבר לשתף ולחלוק, במקום להתעקש על דרכם.

תאומים
צמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה שבוע חמים רגשית, ואפילו רומנטי למדי. ונוס עוזרת לתאומימון שלנו לחבר קצת יותר רגש למלים, ולעבוד מהלב..תנו לשני אלה צ'אנס.

סרטן
גם ונוס וגם מרקורי עוברים למזל מאזניים, ונושאי בית ומשפחה שכל כך אהובים על הסרטן חוזרים ומקבלים דגש מיוחד. זהו זמן טוב לשדרג את התקשורת הביתית, לחזור ולהיות קשובים לבני המשפחה. זמן טוב גם לשיפוצים בבית, ולשינוי אווירה בבית, פיזית ורגשית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה והדגש כעת הוא על נושאי חומר וכספים, אריות. זמן טוב לסדר חדש בחשבון הבנק שלכם. ונוס ומרקורי עוברים לבית התקשורת שלכם, והאריה שלנו הופך משכנע מתמיד..

בתולה
השמש ומרס - שני הכוכבים האסרטיביים יוצרי האנרגיה - שוהים עדיין במזל שלכם, ומאפשרים לכם עשייה עוצמתית במיוחד. שילוב של שני אלה עם מרקורי וונוס בבית הכספים עשוי להיות מעולה - וכלכלי. חישבו חכם.

מאזניים
מעברם של מרקורי כוכב התקשורת וונוס שליטת המזל שלכם למזל שלכם, מביא איתו הקלה משמעותית מבחינה רגשית, אחרי חודש טעון ביקורתי ולא קל שבו שהתה ונוס במזל בתולה. הגיע הזמן לכמה פינוקים, ולב פתוח לרווחה...

עקרב
השמש ומרס במזל בתולה מעצימים את הצד החברתי שלכם. זהו זמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולמרות שאתם פופולאריים יותר בימים אלה זהו זמן מעולה להכיר אנשים חדשים ומעניינים. אפשרו להם להתקרב.

קשת
השמש ומרס ממשיכים לדחוף אתכם במלוא עוצמתם, והקשת ממוקד המטרה שיודע לאן הוא הולך ולמה - ולא מבזבז אנרגיה לריק - נהנה מתקופה אסרטיבית ואופטימית במיוחד. הגדירו מטרות - וצאו לדרך.

גדי
מרקורי וונוס עוברים השבוע לבית הקריירה והתדמית שלכם, ומאותתים שהגדי שלנו יכול לשלב הופעה מרשימה ותקשורת חכמה ויוזמת באמביציה שלכם. זמן טוב לדיאלוג חכם מול סמכויות, בשילוב תדמית משודרגת.

דלי
מעברם של ונוס ומרקורי למזל מאזניים השייך גם הוא ליסוד האויר מביא איתו קלילות וזרימה, פתיחות לרעיונות חדשים, ושיפור יחסים עם חו'ל. האופטימיות חוזרת, וזהו זמן טוב לתכנן נסיעה לתקופה הקרובה.

דגים
מיקומם של השמש ומרס במזל בתולה מול המזל שלכם, מאתגר אתכם מבחינת עשייה ופעילות, אך עלול להביא איתו גם עצבנות וחוסר שקט ביחסים קרובים ובזוגיות. נסו להמנע ממאבקי אגו וכוח עם שותפים ובני זוג, אלא להקשיב להם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully