וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 בספטמבר 2019

אם בשבוע הקודם שלטו השמש ומרס - והטון היה בוטה ואגרסיבי, הרי שהשבוע יוצר נפטון זוויות של עימות של השמש עם מרס ונראה שעמימות מעורבות רגשית גבוהה ותחושה של ערפול ומבוכה ממלאים את הסביבה

הרגש תופס עצמה כעת, אבל גם הביטחון של השבוע הקודם מפנה את מקומו לתחושות של אכזבה, תסכול וערפול מטרות. נראה שדברים לא קורים כפי שרצינו, והניסיון שלנו לעזור או לשפר רק הופך אותם גרועים יותר. מה עושים? נדבקים למבחן התוצאה, מתמקדים בפרטים הקטנים ונשארים מחוברים לאמת שלנו, למרות הקושי ואולי גם תחושת התבוסתנות הזמנית. בשבוע הבא דברים יראו כבר קצת אחרת.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. זוית של עימות בין השמש לנפטון המטשטש ומערפל.
2. זוית של עימות בין מרס לנפטון המטשטש ומערפל.
3. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לונוס הרגשית.

הזוית הבעייתית של השבוע - בעצם יש שתי זוויות כאלה - זוויות עימות בין נפטון ובין השמש ומרס, ושתיהן - אין לא - קשורות לשני הכוכבים שהיו כל כך החלטיים ואסרטיביים בשבוע הקודם. שמש ומרס. אכן, ההחלטיות של השבוע הקודם נעלמת, האסרטיביות וההתלהבות הופכות מעורפלות ולא ברורות, והמעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד. אולי משום כך גם ההחלטות הנלהבות שלנו מהשבוע הקודם עלולות להתפוגג ולדעוך די מהר השבוע, כשהרגש משתלט והופך גם את שיקול הדעת שלנו ללא מוצלח במיוחד. נפטון ממסמס את ההחלטות שלנו, מצבי הרוח משתנים במהירות, ומה שהיה החלטי בשבוע הקודם הופך למבולבל ולא ברור השבוע. מה קורה עם כל ההחלטות הגדולות, עם הרצונות שעלו בנו להתחיל סוף סוף את הדיאטה, ללמוד ספרדית, לקנות משהו קיצי ומדליק, לצאת לים בערב.

כל אחת מהפעולות האלה שבדרך כלל קל לנו איתן עלולות להיראות פתאום מעצבנות ולא קלות לביצוע. עדיף להישאר בבית כשמצב הרוח משתנה, לחשוב על מהות החיים, לדמיין נסיעה או שתיים. נפטון גם מביא איתו גלים זעירים של עצב לא ברור, בעיקר בשעות בין ערביים, כשאנחנו מתבוננים בנעשה בחשבון הבנק, או בטלפון שהיום - דווקא היום - לא מצלצל. חשבונות הנפש של נפטון הם מהסוג המעצבן: אף אחד לא באמת אוהב אותי. אני לא חסר לאף אחד ובעצם למה שיאהבו... זה נפטון שלנו: רגשני, דביק ולא חביב. החלק הגרוע של נפטון, הוא הצד התבוסתני שלו. נפטון גורם לנו להרים ידיים, להתייאש, להפסיק להלחם כי אין טעם, וחוסר הטעם הזה נמצא במקומות רבים, לא רק בתחום המוטיבציה שלנו.

נפטון גם מביא איתו טאץ' יצירתי מעניין, ופתאום דווקא עכשיו בא לנו לצייר, לצלם את השקיעה הזו, או אולי להיזכר ברומן האחרון ולהתפתות להתקשר לאקס או לאקסית ולשמוע בקולם אם התגעגעו אלינו, למצוא עוד קצת שרידי נוסטלגיה שהיו חשובים לנו פעם (היא בעצמה אמרה שאני חשוב לה..) ועוד ועוד. כן, נפטון זה גם זיכרונות, אבל בדרך כלל ללא פרופורציות: מתוקים מאוד או איומים.. חוסר פרופורציות, חוסר בלאנס, חור איזון: הרגש מטה את הכל מטה, ואז בתנופה למעלה, וחוזר חלילה. נפטון במיטבו. אי לכך ובהתאם לזאת, החלטות משמעותיות, בעיקר במישורים הפרקטיים הקשורים לעבודה או לכסף, כדי לדחות לשבוע שלאחר מכן. והשבוע? סבלנות, והרבה. לעצמנו בעיקר.

מי בעיקר יושפע משתי הזויות האלה? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזניים, דגים קשת תאומים ובתולה.

גבר מתעלם מאישה. ShutterStock
המעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השבוע נפתח ברגל ימין, אבל זוית עימות בין כוכב מרס שליט המזל שלכם לבין כוכב נפטון המגיעה בהמשך עלולה להביא איתה ערפול ובלבול בקשר לתכניות שלכם, ופה ושם גם כמה דרמות לתיאבון. אל תאבדו שליטה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בסופו של מזל בתולה, ונצמדת למרקורי כוכב התקשורת, מה שהופך את השבוע הזה לתקשורתי במיוחד מבחינתכם. כן, השור שלנו יודע לדבר השבוע וכדאי באמת לנצל את הבונוס הזה כדי לקדם נושאים שחשוב לכם, ו..לדבר על זה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים אחרונים במזל בתולה הביקורתי, ולפני שהוא עובר למזל מאזניים הוא נצמד לונוס הרגשית, ומביא אליכם קסם מיוחד. נצלו את סופו של השבוע כדי לקדם תכניות יזמות ופרויקטים - ואפילו יחסים...

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול בבית התקשורת שלכם הופך את הסרטנונים שלנו לתקשורתיים במיוחד השבוע. זה הזמן לדבר לשתף ולחלוק ובמקביל גם להתמקד בגישה אסרטיבית ויוזמת. הסרטן המופנם פוגש שבוע סופר תקשורתי: זמן למלים חכמות, שיעבדו איתכם ועבורכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצאת מהצמידות עם כוכב מרס, הלחצים יורדים, ובהמשך הופכת המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד כשהשמש נכנסת לזוית של עימות עם כוכב נפטון הרגשני שממול. האריה הנוטה לדרמות עלול להקצין אותם השבוע: שמרו את הרגלים חזק על הקרקע, אריות.

בתולה
השמש מרקורי ונוס ומרס שוהים עדיין במזל שלכם השבוע, בתולות, וכדאי לנצל את עודף האנרגיות והאקשן הזה לכל יזמה חדשה אפשרית, ולא לחכות לסוף השבוע כשמרקורי עובר למזל מאזניים: חפשו אפשרויות והזדמנויות, ורוצו קדימה.

מאזניים
אתם לא בתקופה קלה, זה ברור, ויש לא מעט עומסים מאחורי הקלעים. הבעייה שקשה עכשיו לבטא את הלחצים והמתחים האלה, ולנקות משקעים רגשיים. אבל ממש בסוף השבוע עובר מרקורי למזל שלכם ואו ט וטו עוברים גם כל השאר.. כיף!

עקרב
היחסים שלכם עם מוסדות ארגונים וכל מה שקשור אליהם מודגשים במיוחד השבוע. זהו זמן מצוין לקידום אישי, להרחבת מעגלים מקצועיים וחברתיים, להיכרות עם חברים מכרים וידידים או קולגות מקצועיות, ולהכנסת ידידים חדשים לחייכם. נייס.

קשת
האמביציה והדרייב שהרגשתם בשבוע הקודם ממשיכים גם השבוע אם כי במינון קטן יותר, אך עדיין יש כמה וכמה אפשרויות להתפתחויות וצמיחה אישית שיכולות לפתוח עבורכם דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. התמקדו במה שהיה קשה בעבר, ואפשרי עכשיו...

גדי
פתיחות לרעיונות חדשים ואימוץ גישות חדשות ויצירתיות עומדות כעת בראש סולם העדיפויות שלכם, גדיים, וזהו זמן טוב לצאת קצת מהגישה השמרנית או המסורתית או מהקפיאה על השמרים ולנסות אפשרויות חדשות וגישות לא קונבנציונליות. זה עשוי לעבוד...

דלי
זה שבוע משמעותי מבחינתכם, דליים: מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה דורש מכם לשנות כיוון בתחומים מסויימים, להתחדש, לפעול אחרת, ולבדוק אזורי פעולה חדשים ואנשים לא מוכרים. אולם חשוב השבוע לא לקחת סיכונים לא מחושבים בכל תחום, דליונים.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה שבבית הזוגיות והיחסים שלכם מתחיל להשתנות בשבוע הבא, אבל השבוע העומס והלחץ על היחסים שלכם עדיין גדול. קחו יזמה, החליטו שאתם משדרגים את הקשר, דברו על מה שחשוב באמת, נקו משקעים רגשיים, והשקיעו בזוגיות או בשותפויות שלכם קצת יותר.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully