וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 בספטמבר 2019

31.8.2019 / 21:17

מה צופן לנו השבוע הזה? באופן מעניין הוא שם את הדגש על כל מה שמכנים באסטרולוגיה "הצד הגברי": עשייה, פעולה, יוזמה, כיבוש, אגרסיביות... וזה קורה כשהשמש נצמדת לכוכב מרס למשך כמעט כל ימות השבוע הזה

זה הולך להיות שבוע של עשייה, פעולה, יוזמה ואגרסיביות. מצד שני, דווקא עכשיו ונוס הרגשית שאמורה לאזן את האנרגיות האלה די מבודדת ולא יוצרת זוויות עם כוכבים אחרים כמעט במשך כל ימות השבוע. האם הכוכבים מנסים לומר לנו משהו בקשר לאנרגיות של כולנו, או אולי רומזים לנו כבר עכשיו שעדיף לא להישאר בבית בזמן הבחירות ופשוט לצאת להצביע? ואם לסכם את כל התהליך הזה שפוגש אותנו השבוע במילה אחת - אקשן!

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. צמידות בין השמש למרס במזל בתולה.
2. חוסר זוויות לכוכבים אחרים מצד ונוס הרגשית.

הזוית המשמעותית של השבוע - זוהי הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים לכוכב מרס האסרטיבי האחראי על האקשן והעשייה שלנו, לאורך רוב ימות השבוע, במזל בתולה. גם השמש וגם מרס הם סוג של תת מערכת כוכבית, שכן שניהם מסמלים באסטרולוגיה את הצד האקטיבי, זה שיוזם ופועל, ומזיז דברים. כשהם צמודים זה לזו האנרגיה האקטיבית של שניהם מביאה איתה רצון חזק יותר לפעולה, חוסר סבלנות כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ופתיל קצר במיוחד כשנגמרת לנו הסבלנות מול אנשים איטיים, טיפשים או משעממים. זה היה יכול להיות עוד איכשהו נסבל אם ונוס הרגשית היתה משתפת פעולה בזויות חזקות משלה, אבל כשזה לא קורה כל מלה שלא במקום עקיפה מיותרת בכביש פרשנות גרועה של דברי אחרים או תחושה שהדברים יוצאים משליטה, עלולה להביא איתה תגובות קיצוניות, אלימות מילולית, ואולי אפילו יותר מזה. זה נכון לא רק מבחינה אישית או חברתית, אלא גם גלובלית: חשוב במיוחד להיזהר עכשיו מאלימות בכלל, ולשמור על עצמנו, חברים, גם בכבישים וגם ביחסים שבין אדם לחברו, או למעסיקו, או לשכנו. זה בעיקר אומר לספור עד עשר לפני שכועסים או מתפרצים, ואז... לחייך. בשאיפה.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, טלה, דלי עקרב שור מאזניים גדי סרטן ובעצם... כולנו.

הרגשות השבוע - ונוס הרגשית שאחראית על כל מה שקשור לרכות הכלה נתינה ויחסים, שוהה במזל בתולה הביקורתי, ומה שאפילו פחות נחמד - לא יוצרת כמעט במשך כל ימות השבוע זוויות עם כוכבים אחרים. בגדול, זה אומר שכל עולם הרגש שלנו, ובעיקר כשהמדובר ברגשות עדינים, מעט מנוטרל כעת, או לפחות לא באמת בא לידי ביטוי, ויוצר את התחושה שלא ממש מקשיבים לנו, קולטים אותנו, מכילים או מבינים אותנו. תחושות של תסכול עלולות להגיע כשביחסים עצמם ישנה תחושה של קצר מסוים בתקשורת, ושלפעמים כדי להשיג תשומת לב או התייחסות אנחנו צריכים להרים את הקול ולדרוש זאת במקום שדברים יקרו בפשטות ובאופן טבעי. מה עושים? לא מגיבים בכעס אלא מתכנסים מעט, נמצאים שם קודם כל בשביל עצמנו, ומצד שני לא מוותרים על הגבולות והעקרונות שלנו, גם כשהאווירה מתוחה ולחוצה. זמן טוב להיות עם אנשים קרובים שאוהבים אותנו ומקבלים אותנו כפי שאנחנו, ושאיתם אין צורך להלחם על מלה טובה או חיבוק... ולכל אחד מאתנו יש לפחות שנים שלושה כאלה, נכון?

מי בעיקר יושפע מחוסר הזויות הזה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, בתולה, דגים תאומים וקשת, ושוב - כולנו, איש איש ורגשותיו העדינים באשר הם.

גירושים. ShutterStock
תחושות של תסכול עלולות להגיע כשביחסים עצמם ישנה תחושה של קצר מסוים בתקשורת/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע ביקורתי ולא רגוע עובר על כוחותינו, טלאים. כוכב מרס שליט המזל שלכם צמוד לשמש וביחד יוצר מוקד כוח עוצמה והרבה חוסר שקט. זמן לפעילות פיזית וספורטיבית אך גם לזהירות מתגובות קיצוניות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שהופך אתכם נינוחים ואפילו רגועים יחסית. זמן איכות יצירתי של חשיבה מחוץ לקופסה, ואפילו הטאץ' הרומנטי הידוע של השור חוזר לפעולה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מתקדם במעלה מזל בתולה, ומקבץ הכוכבים הגדול שבמזל הזה מצביע על הצורך להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו. זמן טוב לשדרג את התקשורת הביתית והמשפחתית שלכם, ולדבר על הכל, תאומימים.

סרטן
בית התקשורת שלכם עמוס במיוחד השבוע, סרטנונים, ומקבץ הכוכבים הזה מאפשר לכם לדבר לשתף ולחלוק ולתרגם את כל זה למלים.. שבוע מצוין לנקות את הסיסטם ולדבר על מה שחשוב לכם באמת.

אריה
נושאי חומר וכספים מכריחים אתכם השבוע לפעול באופן מדויק ותכליתי, אולם מיקומו של מרס גם הוא כאן מצריך מינון גבוה במיוחד של סבלנות, אריות. זמן להתמקד בכאן ובעכשיו אבל גם להצטייד במינון גבוה במיוחד של סבלנות...

בתולה
נראה שכל האקשן שבמיקומי הכוכבים השבוע מתרחש לו במזל שלכם, מה שמצביע על כמה וכמה אפשרויות חדשות להתפתחות וצמיחה אישית מצד אחד, היכרויות מעניינות, ויזמות חדשות שיכולות לקדם אתכם בזמן הקרוב.

מאזניים
יש הרבה תכניות לשבוע הזה אבל נראה שעמדות הכוח האמיתיות שלכם כעת הן דווקא מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זהו זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו אבל להתמקד בעיקר במתן זמן איכות לעצמכם, וטעינת מצברים מסיבית.

עקרב
חברים מכרים ידידים וקרובים הופכים משמעותיים יותר השבוע, עקרבים. כן, הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בצד החברתי שלכם, להרחיב מעגלים, חברתיים כמו מקצועיים, ולהכניס לחייכם אנשים חדשים ומעניינים במיוחד. קחו יזמה!

קשת
אמביציה ודרייב - אלה מלות המפתח של של השבוע הזה מבחינתכם, קשתים. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, בעיקר אלה המקצועיות ובעיקר עכשיו כשכולנו חוזרים לאקשן אחרי אוגוסט המתיש שעברנו.. גו גו גו!

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה השייך גם הוא למזל בתולה מאפשר לכם לפעול באופן חלק וזורם יותר, בעיקר בכל מה שקשור לצמיחה והתפתחות אישית. זמן טוב לחזק קשרים עם חו'ל, ולחשוב ברצינות על לימוד של משהו חדש ומועיל.

דלי
השבוע הזה אתם חייבים להיות זהירים במיוחד, דליים: מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה מדגיש את הצורך לפעול בדיוק ובאופן מאורגן, ולא להשאיר דבר ליד המקרה. חשוב במיוחד השבוע לא לקחת סיכונים בדרכים או בחשבון הבנק.

דגים
בית הזוגיות והיחסים שלכם עמוס במיוחד השבוע, דגיגים, וזהו זמן מצוין למצוא לכם חברים לעט, היכרויות רומנטיות, ושיתופי פעולה מקצועיים פרופר. שבוע מצוין לשיחות עומק לצורך בירורים, החלטות משותפות, ודיאלוג רומנטי שעוזר לפתוח את הלב ולקדם זוגיות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully