וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25-31 באוגוסט 2019

22.8.2019 / 17:58

על פניו נראה שהרוחות אמורות להירגע סוף סוף, אך האם הדרמות אכן יפסקו? הנה מה שמצפה לנו השבוע על פי הכוכבים

על פניו נראה שהרוחות אמורות להירגע, כשאחרון הכוכבים במזל אריה - מרקורי כוכב התקשורת - עובר גם הוא השבוע למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, מה שאומר שמקבץ הכוכבים במזל בתולה הופך משמעותי במיוחד, ויגיע לשיאו בסוף השבוע הרחוק אז יככבו לא פחות מחמישה כוכבים: השמש, מרקורי, ונוס, מרס ואפילו הירח - במזל הזה, כשממול נוכל למצוא את כוכב נפטון הרגשני והמעורפל, מחפש אהבה אבודה או משמעות שהתאיידה לה מתחת למזגן. בתשובה לשאלה האם יחזור סוף סוף השקט למחוזותינו? האם באמת יתחילו סוף סוף הדרמות להירגע? האם כולנו נרד ממרומי האגו הצודק לקרקע מעשית ופחות דרמטית? אז זהו - שלא ממש.

נתחיל מאיכות המזל הזה, בתולה: בניגוד אולי לרגיעה שהמזל הזה משדר - הבתולות שייכים לזן המופנם שמשאיר כעסים בבטן וסובל מעצירות זמנית או קבועה כך או אחרת. זו עצירות ביקורתית, צינית, מתעכבת על פרטים ומצטיינת בפרטנות ודאגנות יתר. האם זו האווירה שאנחנו רוצים בשבוע האחרון של אוגוסט שלנו?

נמשיך בזוית המעצבנת של השבוע, שבה ונוס הרגשית נצמדת לכוכב מרס באופן מדויק, אחת הצמידות המרגיזות שקיימות, שכן חוסר השקט שהיא מביאה יכלול לא רק את היחסים שלנו עם העולם אלא גם - ובעיקר - את חוסר השקט בדיאלוג הזוגי וביחסים הקרובים שלנו. למה לריב דווקא עכשיו עם שירות החדרים במלון או עם האישה ששכחה את המתנה לילד בקבלה או עם החשבון המנופח שקיבלנו למרות שלא שתינו - טוב, אולי לגימונת. כן, החודש האחרון היה בלתי נסבל והשבוע האחרון בחודש הזה נסבל עוד פחות. נראה שכולנו כבר מתגעגעים לגנים, לבית הספר ולכמה שעות רגועות יחסית עם עצמנו.

מזל בתולה, לפחות על הנייר ומבחינה קוסמית הוא באמת אמור להיות רגוע יותר ממזל אריה הדרמטי. אז... מה באמת קורה בשבוע הזה?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:

1. השמש עוברת למזל בתולה.
2. צמידות מדויקת בין ונוס הרגשית למרס כוכב האקשן במזל בתולה.
3. כוכב מרקורי עובר למזל בתולה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל אריה למזל בתולה. השמש הייתה אחד המעוזים האחרונים שלנו שעזר לנו לקחת דברים בקלות, להירגע במהירות מכל הדרמות שהיו סביבנו ועם חיוך או שנים לעבור הלאה. זה משתנה מהשבוע: השמש עוברת למזל בתולה, הכל הופך מאופק ומעשי יותר. כעת נרגעים חלק מהבילויים המוטרפים והמסיבות אל תוך הלילה, והחיים חודרים אל תוכנו עם שלל הדאגות המוכרות והאוברדראפט שגולש שוב על גדותיו אחרי ההוצאות המוגזמות שהוצאנו במזל אריה. כן, הגיע הזמן לנחות, להסתכל מסביב ולהתמקד לא רק בתכניות הגדולות ובחזון הנפלא של סטרטאפ אישי או אהבה מטורפת, אלא בהרבה פרטים קטנים שלא הספקנו - לשלם חשבונות למשל, המחשב שהתקלקל, שני חברים שרבנו איתם על שטויות וההורים שמתחשבנים איתנו ועם הילדים/הנכדים/האחיינים. השמש עוברת למזל בתולה: הגיע הזמן להתמקד בעובדות ולעזור להן למקד אותנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, בתולה קשת ודגים.

הצמידות המרגיזה של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי. הצמידות הזו מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט גם לרגעים הכי יפים שלנו, בארץ או בחו"ל, בבית או בנסיעות - בכל אחד מהמקומות נמצא כמה דברים קטנים אך מרגיזים שיוציאו אותנו מהשלווה שלנו והטרמינל עלול להפוך לזירה של זוגות עצבניים ומאשימים שחוזרים מהנופש עצבניים יותר מאיך שיצאו אליו. האגו עלול לעבוד שעות נוספות כעת ולהפוך להיות האויב של כולנו: הוא גורם לנו להתחשבן על שטויות, להתמקד במה שלא חשוב ולהיות יותר צודקים - ופחות החכמים... האם הוא פוסח על אנשים אינטליגנטיים? ממש לא: כולנו עלולים להפוך להיות הקרבנות שלו השבוע אם לא ניזהר - והחום הזה כמו גם הלחצים של השבוע האחרון של אוגוסט ממש לא מוסיפים לו שקט ולנו בריאות. אז מה עושים? מנסים לנשום עמוק כשהכעס מציף, להירגע, לחשוב פעמיים לפני שכועסים ו... לחייך. זה תמיד מחזיר את כולנו לפרופורציות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן, גדי, עקרב, אריה ודלי.

התקשורת שלנו - מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל בתולה והתקשורת שלנו הופך מדרמטית ואגוצנטרית למעשית וביקורתית. האם יש הבדל משמעותי בין שתי האבחנות האלה? לא ממש כשמדובר במרקורי שלנו. ביקורתיות ופדנטיות הן שתי תכונות שיכולות להוציא מהדעת כל אדם רגוע יחסית, כל שכן אדם שכל גירוי לא צפוי או גבינה שמזיזים לו מביאים לו את הקריזה. לכן עצם זה שמרקורי עובר למזל השייך ליסוד האדמה לא אומר בהכרח שהמילים שלנו או הפרשנויות שלו יהיו רגועות יותר, ולפעמים אפילו להפך: מה יותר מוציא מהדעת ממי שרואה אצלנו כל פרט קטן, כל כתם או הערה שלא במקום וכל שגיאת כתיב או פיסוק? האמת, אין הרבה אפשרויות: זה עלול באמת להוציא מהדעת ואלה חלק מהתכונות שמרקורי מקבל כשהוא עובר למזל בתולה.

מרקורי שלנו במזל בתולה עובר על כל נגע, רואה כל פג, ומעורר בנו את הצד הביקורתי האינסופי הזה שהוא בדיוק, אבל בדיוק מה שאנחנו לא צריכים בשבוע האחרון הזה של אוגוסט. מה עושים? מורידים את הטונים ומנסים אכן לראות את הדברים הקטנים - אבל במקביל גם את אלה החיוביים. גם אם אנחנו מעבירים ביקורת, כדאי בסוף המשפט או בראשיתו להזכיר משהו טוב ונחמד, כדי שהיא תעבור באופן חיובי ובונה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, ובעצם...כולנו, באופן כזה או אחר.

ילדים בחופש. ShutterStock
סופו של החופש הגדול: מתכוננים לחזרה לשגרה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל בתולה הביקורתי, והוא לא עושה לכם חיים קלים. הצמידות שלו עם ונוס השבוע קצת מרככת אתכם, אבל הטלה הוא ילד וגם כאן הוא יעשה בלגן... הגיע הזמן להתארגן מחדש, טלאים, ויפה שעה אחת קודם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה ועל פניו אמור להיות רגוע יותר. ואכן, יש רגיעה השבוע עד..שונוס נצמדת למרס ומביאה שלל כעסים פתאומיים וצורך לשבור את הכלים. גלו איפוק, כי השבוע הבא יהיה שונה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, והתאומים שלנו מתחיל להירגע סוף סוף, כשמוקד הפעילות שלכם הופך לא דווקא בית התקשורת אלא הבית והמשפחה. כן, הגיע הזמן לשיחות משפחתיות רגועות יותר, אבל להזהר עם הציניות..

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל בתולה דווקא עושה לכם טוב, והסרטנון המופנם הופך להיות דברן לא קטן בשבועיים הקרובים. כן, הגיע הזמן להוציא את מה שצברתם בבטן בשבועות האחרונים, לנקות משקעים רגשיים, ובעיקר לחלוק עם אנשים קרובים רגשות ותכניות.

אריה
זהו, מסע האקשן הגדול של ארבעת הכוכבים האישיים - ונוס הרגשית מרס כוכב האקשן מרקורי כוכב התקשורת והשמש שליטת המזל שלכם - מסתיים סופית השבוע: הגיע הזמן לתרגם את כל מה שצברתם בחודש האחרון ולקבוע עובדות בשטח, אריות. אל תדחו!

בתולה
נראה שהבתולה הביישן והמנומנם מוצא את עצמו כבר משבוע שעבר באור הזרקורים, והשבוע זה אפילו מתגבר! כן השבוע חותם מרקורי שליט המזל שלכם את התהליך כשהוא עצמו עובר למזל שלכם, והגיע הזמן לעמוד באור הזרקורים, ולהראות לעולם את הבתולון שלנו בשיא תפארתו! מוכנים?..אה, ויומולדת שמייח..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה, לא מקום הכי סימפטי למאזנאים שצריכים להתמודד עם עובדות תרחישים מטלות ומשימות שלא מתאימות לאופי הנסיכי, והצמידות של ונוס עם מרס בכלל מוציאה אתכם מהכלים... שבוע נרגן שבו כל דבר מוציא אתכם מהפוקוס. ההרמוניה נעלמת, ושם המשחק - הישרדות. אוף..

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה עושה צרות לכמה מזלות בסביבה, אבל דווקא לעקרבים מסתבר הוא יותר ממתאים.. כן, העקרב שלנו פתאום מרגיש במרכז האקשן, נהנה מעולם חברתי כיפי ושמח יותר, המעגלים החברתיים שלכם מתרחבים, והגיע הזמן לפגוש חברים וידידים חדשים ולצרפם לחייכם. נייס.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה הופך את הקשת ההרפתקן שלנו לאמביציונר מסיבי, ולמזל ממוקד מטרה! ואכן, הגיע הזמן לאסוף את עצמכם ולהתמקד במטרות ספציפיות כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת. במקום לבזבז אנרגיה - התמקדו במטרה אחת, ורוצו איתה רחוק ככל האפשר!

גדי
הצורך בצמיחה אישית בנסיעות ובלימודים מתגבר מאוד השבוע, עם מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה. הגיע הזמן גם לגדי שלנו לצאת קצת למרחבים, אבל סטורן עדיין מכביד עליכם עם שלל משימות שלקחתם על עצמכם. זמן טוב לראות את כל התמונה ולחשוב כמה צעדים קדימה למרות הכל.. צאו ללמוד משהו.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה מכריח אתכם לנהוג במשנה זהירות השבוע, דליים, הן בחיים והן בכבישים ובדרכים. חשוב כעת לא לקחת סיכונים, ומצד שני - להמנע מגישה מרדנית שעלולה לקלקל יחסים יפים. זמן מצוין לשיחות עומק שמפילות אסימונים כבדים..

דגים
ריכוז גבוה של כוכבים מול המזל שלכם מביא איתו פרק זמן מאתגר במיוחד שמתחיל השבוע. זהו זמן להרים כל כפפה אפשרית בלי פחד, ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים גדולים בתקופה מאתגרת מאוד. גייסו לעזרתם שותפים ובני ברית לדרך או לרעיון, ואל תוותרו על מה שחשוב לכם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully