וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 באוגוסט 2019

שבוע של שינויים קיצוניים לפנינו. לא נרגיש אותם מיד בהתחלה, אבל ככל שהזמן יעבור הדברים יהיו ברורים יותר ויותר

משהו מרתק קורה השבוע: מקבץ הכוכבים ששהה שבועיים-שלושה במזל אריה מתפרק ברובו ושלושה כוכבים עוברים בבת אחת למזל בתולה. נכון, מרקורי, כוכב התקשורת, נשאר במזל אריה - ולשמחתנו הזוית שלו עם אורנוס התזזיתי מתפוגגת לאיטה ואפשר שוב לנשום לרווחה ולא לנתק קשרים בגלל קריזות פתאומיות. אין ספק: שבוע של שינויים קיצוניים לפנינו, שאולי לא נרגיש אותם מיד בהתחלה, אך ככל שהזמן יעבור הדברים יהיו ברורים יותר ויותר - וזה לא אומר שזה דווקא לטובה.

מה בעצם משתנה? היו לנו עכשיו שבועיים וחצי מאוד דרמטיים שבו מקבץ הכוכבים במזל אריה הביא איתו סערות, דרמות החלטות קיצוניות ולא מעט בלגן לתפארת, כולל כמה רגעים אלימים של רציחות מטעני חבלה תאונות קשות ועוד כיד הדמיון הטובה על הכוכבים שמשום מה נדמה להם שמשעמם לנו פה למטה. כן, אקשן לא חסר פה, אבל כעת התמונה משתנה: כעת נוכל לראות מה באמת קרה בזמן הזה מתחת לפני השטח ולאן כל הסערות והדרמות האלה הולכות וזורמות, למרות שמרקורי ממשיך לספק עוד עשרה ימים דרמטיים לא פחות.

הגיע הזמן לנער את הרעמה, לרדת קצת לקרקע ולהבין מה באמת היה כאן כשהכול סער וגעש - ומה מכל זה נשאר בשטח ובעיקר הפך לפרטים פרקטיים מספריים מדויקים ובעיקר - לעובדות בשטח.
כן, השבוע הזה הולך להיות שונה ובו נוכל לראות מה באמת מניע את הדברים מאחורי הקלעים ולאן נושבת הרוח הסוערת שנדנדה פה לא מעט צמרות וטלטלה גזעים. היכן תתחיל לנוח לה ועל איזה קרקע השבוע היא סוף סוף הולכת להנחית אותנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרס כוכב האקשן עובר למזל בתולה
2. ונוס הרגשית עוברת למזל בתולה
3. השמש עוברת למזל בתולה

נראה שבאמת לא מעט כוכבים משמעותיים החליטו שנמאס להם מהאקשן הדרמטי והמתיש של השבועות האחרונים והם עוברים אחד אחד למזל בתולה המעשי כשהם מנופפים לנו בידם בחיבה וביד השנייה מחליפים את השריון הנוצצים המיקרופונים ומחיאות הכפיים (או הבוז) לבגדי עבודה. מרקורי עדיין כאן במזל אריה, אז צפו להמשך חלקי של הדרמות, לפחות אלה מבחינה תקשורתית, למרות הכל.

המעבר האנרגטי של השבוע - זה ללא ספק מעברו של כוכב מרס, כוכב האקשן, ממזל אריה הדרמטי למזל בתולה הפרקטי והמעשי. מרס יצר בחודשיים האחרונים הרבה מאוד בלגן, חלקו אלים פיזית או מילולית - וחלקו קריאת תיגר על סמכויות, על היררכיות ועל כל מה שניסה לשלוט בחיינו או להכתיב לנו מהלכים. זה לא היה קל ולא מעט מורדים הגיבו אליו בהתלהבות. כעת עובר מרס למזל בתולה, מזל יעיל ומדויק אך אפרורי משהו (ובצדק- כי כדי לקבוע עובדות צריך שקט ודיוק - ולא בלגן) והחיים שלנו מתחילים להיראות קצת אחרת.

מרס מביא איתו את בשורת השרוולים המופשלים, העבודה השחורה והסיזיפית, והיכולת שלנו לתרגם את כל הדרמות של החודשיים האחרונים לעובדות שמקדמות אותנו לקראת יצירת מערכי עשייה מאורגנים, מחושבים, ובעיקר ממוקדי מטרה שהיא הפעם לא האגו שלנו - או של אחרים - אלא של העובדות בשטח. מרס מוריד אותנו מהדרמות הגדולות במזל אריה אל הפרטים הקטנים במזל בתולה, מכריח אותנו לבנות תכנית כלכלית - או לפחות תקציר זמני שלה - לחודשיים הקרובים, ומפציר בנו לעזוב את השטויות והבלגן ולהתמקד ב"אאוטפוט" של הדברים, בתוצרת - ובשורה התחתונה שעיקרה שירות ונתינה פשוטה ולא רעמים וברקים. זה יעבוד, תאמינו לי, אם כי ייקח לזה זמן והשבוע הזה הוא רק יריית הפתיחה של התהליך הזה שיכריח את כולנו להתמקד במה שחשוב באמת ולא בעצמנו, באיך אנחנו נראים ובמה שנראה חשוב כלפי חוץ אבל דיפ דאון הוא רק אוויר חם. הגיע הזמן, חברים, להתמקד בחשבון הבנק שלנו, בנושאי עבודה ממוקדי מטרה ובעיקר - בנושאי בריאות ובכל מה שקשור לגוף הפיזי אליו מחזיר אותנו מרס כעת בדרכו, בעדינות - אך בתקיפות.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, סרטן גדי בתולה דגים קשת ותאומים.

המעבר הרגשי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית הקשורה ליחסים אך גם לכספים בעקיפין, ממזל אריה הדרמטי למזל בתולה האפרורי והפרקטי. ואכן ונוס שלנו עוזבת את הדרמות שליוו באחרונה את היחסים שלנו ואת הצד היצרי שלהם כמו גם את האגו שפעל נמרצות בכל מערכת, ומפנה אותנו לצד המעשי של היחסים: הגיע הזמן להתבגר ולהתמקד בעובדות, ולא בפנטזיות ובדרמות שגורמות לנו לבזבז הרבה אנרגיה אבל על ריק, יענו פול גז בניוטרל, ולא ממש גורמות לנו להרגיש בטחון או שייכות: אלא מגיעים דרך עשייה שקטה ורגועה ונתינה מאופקת, ולא על ידי צעקות הכרזות פוסטים דרמטיים או ניתוקים דרמטיים לא פחות... לא לא.

ונוס במזל בתולה עוסקת בעיקר בנתינה מאופקת, בדיאלוג שיש בו הרבה אורך רוח והשלמה שקטה עם דרישות היומיום שאינן דרמטיות או גדולות מהחיים אלא להפך: הדרישות של החיים עצמם..
אבל ונוס מביאה איתה גם צד נוסף למערכות היחסים שלנו: את היכולת להתבונן בדברים מבחוץ, לשפוט ולבקר, להגיב בציניות מרוחקת משהו כשדברים לא באמת קרובים מספיק, ובבגרות מהורהרת מול הניצוץ הילדותי הפרוע שחווינו כשהייתה במזל אריה. לונוס במזל בתולה אין הרבה אשליות: היא ממוקדות בעובדות הקטנות המרכיבות את חיינו: שיחות מעשיות עם הבוס, קניות יעילות לבית, בדיקות רפואיות, ושמירה זהירה על האגו שלא יחרוג מהתקציב. נכון, אין פה הרבה רומנטיקה - לא כמו בדרמות שחווינו בחודשיים האחרונים ועדיין חווים פה ושם גם השבוע - אבל יש פה בטחון שקט הקשור לעשייה נטו, ורק צריך להיזהר מביקורתיות יתר וציניות שאינה במקומה בעיקר בסיטואציות רומנטיות או משפחתיות.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, גדי, טלה, בתולה דגים קשת ותאומים.
על מעברה של השמש שכבר קורה בשבת שבעצם כבר יורגש בעיקר מהשבוע הבא והלאה - בשבוע הבא.

אילוסטרציה. ShutterStock
שבוע של שינויים קיצוניים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס עובר למזל בתולה האנרגיה שלכם משתנה. כעת הזמן להפסיק להתלהב להתלהם או להתרגש מכל שטות, אלא לנצל את המיקום הזה לעבודה ממוקדת מטרה, ולהתמודדות עם המטלות והמחויבויות שלכם. זמן לתת עדיפות לגוף ולבריאות שלכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, והחיים הופכים נינוחים ואיטיים יותר, אם כי קרבתה של ונוס למרס עדיין מביאה איתה כמה וכמה דרמות חביבות. הגיע הזמן לנחות על קרקע רגועה אחרי חודשיים שמקבץ הכוכבים במזל אריה התיש אתכם... לנוח, להרגיע, ולחזור לעצמכם.

תאומים
בעוד שלושת הכוכבים מרס ונוס ואפילו השמש עוברים למזל בתולה, מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל אריה האסרטיבי ומביא איתו ים של אקשן. השבוע הוא יוצא מזוית הפעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי, ונראה שמצב הרוח שמח וכבר יציב יותר. זמן נפלא לאקשן מכל הסוגים, תאומימים.

סרטן
השמש מרס וונוס עוברים השבוע לבית התקשורת שלכם, ואין ספק שמהשבוע הבא הסרטן המופנם שלנו יהפוך להרבה יותר אסרטיבי ממה שהיה עד כה. כן, הגיע הזמן לפתוח את הלב את הראש ואפילו את הכיס, ולהעביר הילוך: זה בהחלט יעשה לכם טוב, סרטנונים. זמן לדבר באופן סוליסטי, או מול קהל.

אריה
נראה שגם מרס גם ונוס וגם השמש שליטת המזל שלכם עוזבים אתכם השבוע, אחרי פרק זמן שבו הפעילו אתכם ואת התכניות שלכם בעוצמה, וגרמו לכם לרוץ קדימה בפול ספיד. כעת הם עוברים לבית החומר והכספים שלכם ומאפשרים לכם לתרגם את כל זה לחומר, לכספים, ולעובדות בשטח. לחשוב - ולפעול.

בתולה
משהו טוב קורה לכם השבוע, בתולות: המזל שלכם מתמלא באקשן כוכבי. הראשון למעבר למזל שלכם הוא כוכב מרס, עם ים של אנרגיה ועוצמה שאפשר לתרגם ליזמות חדשות. השניה- ונוס שעוזרת לכם לפתוח את הלב, והשלישית - השמש שמזכירה לכם שמסיבות ההפתעה של הבתולה יכולות להיות מקסימות.. זמן לחגוג, בתולות!

מאזניים
אחרי חודשיים מלאים שמחה ואקשן עם דגש מיוחד על התחום החברתי, עוברת ונוס שליטת המזל שלכם למזל בתולה, והאנרגיה שלכם קצת בירידה. ונוס מביאה איתה צורך בחשבון נפש זמני, בהתבוננות עומק בנעשה מאחורי הקלעים, ובצורך להיות קצת יותר עם עצמכם, להחליף כוחות, ולטעון מצברים. זמן לנוח.

עקרב
העקרב הסוליסט והמופנם שלנו הופך להיות מהשבוע הרבה יותר חברתי, כשמקבץ כוכבים המכיל את השמש את מרס ואת ונוס עובר למזל בתולה. זהו זמן לקדם נושאים שחשובים לכם במוסדות וארגונים בחייכם, ובמקביל - זמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להיכר חברים חדשים, ולהתיידד מחדש עם העולם.

קשת
אמביציה היא אחת המלים שיסוד האש שהקשת שייך אליו מפעיל בעוצמה, וכששלושה כוכבים בבת אחת עוברים לבית האמביציה והקריירה שלכם, התוצאה עוצמתית עוד יותר. הגיע הזמן לרוץ קדימה, אבל כדי לא לבזבז אנרגיה יקרה כמו שקורה לקשת לפעמים, כדאי לבנות סדר עדיפויות מדויק לתקופה הקרובה.

גדי
גם השמש גם מרס וגם ונוס עוברים למזל בתולה השייך כמו הגדי ליסוד האדמה, אלמנט שמביא איתו אפשרויות פעולה הרמוניות ושיתופי פעולה מוצלחים בתקופה הקרובה. זהו פרק זמן שכדאי להקדיש לצמיחה אישית ולהרחבת אופקים, גדיים. זמן טוב לקשרים טובים עם חו'ל, ואפילו לנסיעה קרובה.

דלי
מקבץ הכוכבים במזל אריה שהפעיל אתכם בעוצמה בחודשיים הקרובים מתפרק לאיטו, ושרשרת הלחצים בירידה. כדאי להזהר בתחילת השבוע מזוית הפעולה של אורנוס שליט המזל שלכם עם מרקורי ולא לנתק קשרים או לקבל החלטות פזיזות. המשך השבוע יהיה רגוע יותר. הגיע הזמן לתכנית כלכלית ארוכת טווח.

דגים
בית הזוגיות והיחסים שלכם הופך עמוס במיוחד מהשבוע: גם מרס האסרטיבי גם ונוס הרגשית וגם השמש עצמה עוברים אליו, והצורך בדיאלוג אמיתי ובתקשורת יוזמת מתחזק בהדרגה. חשוב למצוא כעת שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך שמבינים אתכם, ומקבלים אתכם כפי שאתם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully