וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 באוגוסט 2019

11.8.2019 / 14:17

בשבוע הזה כולנו מעבירים הילוך ובאמת הגיע הזמן לזה, בעיקר כי התהליך הזה מביא איתו לא רק דרמות וסערות אלא גם כיוון חיובי של אקשן. התקשורת הופכת אקטיבית ושמחה יותר ועמה גם אופן החשיבה שלנו

החום בחוץ נראה שרק מתחזק, הילדים (ואנחנו אחריהם) מטפסים על הקירות - אבל בגדול נראה שבשבוע הזה כולנו מעבירים הילוך ובאמת הגיע הזמן לזה, בעיקר כי התהליך הזה מביא עמו כיוון חיובי של אקשן. כן כן, אקשן, זו המלה: מרקורי עובר לאריה גם הוא, התקשורת הופכת אקטיבית ושמחה יותר וזווית הפעולה שלו עם אורנוס מביאה איתה לא רק אירועים פתאומיים בלתי צפויים אלא גם עליית מדרגה מבחינת החשיבה האקטיבית, שמבקשת גם לעשות שינויים במה שלא עובד ולא רק לנתק את מה ששלילי.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל אריה.
2. צמידות לאורך השבוע בין השמש לוונוס הרגשית במזל אריה.
3. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זה מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל סרטן המשפחתי והרגשני, למזל אריה השמח והאקטיבי. אז כן, אולי באמת המלה שמחה היא זו שחוזרת אלינו בגדול, שמחה שאפשר כבר לתת לעשייה וליזמה לנהל את הדברים ולא רק לעודף הרגשות הזה שמציף אותנו בקלות כזו, כמו ילד שסוף סוף מוכן לעזוב את הטלוויזיה ולהתחיל לרוץ בחוף הים. מרקורי מביא איתו תקשורת שמחה ואופטימית ולא רק תקשורת מקטרת, וזה חשוב, אם כי חשוב לזכור שבכל פעם כוכב משמעותי - ומרקורי הוא בהחלט כזה - עובר למזל השייך ליסוד האש, הוא גם מביא איתו איזה פרץ אלימות קצר אך מסיבי שלא עושה לנו טוב על הלב, כשהוא בעצם משחרר את הצד האלים הזה בתוכנו שנמאס לו להבין או לקבל. הוא פשוט יוצא החוצה כדי לקבוע עובדות בשטח ושכולם יקפצו. לצערנו זה עלול להיות גם בכבישים עם הנהיגה שהופכת אגרסיבית יותר, להביא דיאלוג אגרסיבי יותר בתקשורת שלנו בין אדם לחברו ובעיקר לגרום לפתיל קצר שמתפרץ בקלות בכל פעם שאנחנו מאבדים שליטה או מתעקשים על המילה האחרונה.

אז זהו, שעם כל זה - בהחלט כדאי להתאפק ולהתמקד בעיקר בצד החיובי של מרקורי במזל אריה שבעצם גורם לכולנו להעביר הילוך ולעבור ממצב פסיבי ורגשני למצב של אקשן שלא יכול לסבול יותר את הפסיביות הזו וחייב לקבוע עובדות בשטח. מוכנים?

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה דלי עקרב ושור.

הזווית החיובית של השבוע - זו הצמידות הארוכה שנמשכת בעצם לאורך כל השבוע בין ונוס הרגשית לשמש וזה קורה במזל הזה, אריה, שבו בעצם מתמקד האקשן בכלל השבוע. השמש מסמלת את מיקוד האנרגיה הבסיסי שכולנו נהנים - או סובלים - ממנו. ונוס מייצגת את הצד הרגיש והרגשני שנהנה לתת ולקבל, שקשור למערכות יחסים אך גם בכלל לאהבה ולרגשות.

צמידות בין השתיים האלה - כמו צמידות בין אישה אסרטיבית באמת, סוג של מנהלת או מנכ"לית נמרצת, ובין אישה שהיא מנהלת מועדון היכרויות או בכלל עוסקת בתחומים נשיים יותר כמו קוסמטיקה מודעות והקשבה רגשית בכלל - עשוי להיות נפלא עבור כולנו, שכן הוא מחזק את הצד הנשי שיש בכל אחד ואחת מאיתנו ומתגמל את אלה מאיתנו שהולכים עם הרגשות העדינים ונותנים מקום להקשבה, למודעות ובעיקר בעיקר - לאהבה. כן, הנה מופיעה לה המילה המוזרה הזו והפעם בהרכב של שתי פלנטות עצמתיות שיכולות גם לקבוע את טון הדברים ומזג האוויר הרגשי השבוע עבור כולנו, ועוד במזל אריה הדרמטי, אוהו. כל אחד ואחת מאיתנו יכול באמת להתמקד בצד הרגשני העדין הזה בתוכו השבוע ולתת ביטוי שמח ודרמטי לאהבה שבתוכו או שאיתו - וגם לפעול מהמקום הרגשני הזה גם באזורי פעולה שונים לגמרי כמו למשל בתחום המקצועי - ולשלב אותה גם שם, את האהבה הזו לגוף למשל שזה חלק משמעותי מהסגנון של מזל אריה, לעולם, ואפילו, כן כן, לעצמנו. זו לא רק סיסמה מיופייפת מהעולם הרוחני סטייל אור ואהבה (עור ואהבה?) אלא באמת סוג של סטייטמנט שיכול להגיע מהכוכבים ישר אלינו אם באמת נשכיל - ובעיקר נסכים - לפתוח את הלב, ולאפשר לה, לאהבה הזו, להיכנס פנימה, לחזק, לעודד ובעיקר לרכך ולתת מקום לכל הטוב הזה שקצת קשה לראות אותו בסביבה, באינטרנט ובעצם בעולם בכלל, אם רק נסכים. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהצמידות החביבה הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה, טלה, דלי, סרטן, עקרב, וגדי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שבמזל אריה, לכוכב אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, שנע עכשיו בשליש הראשון של מזל שור. בעצם זו לא חייבת להיות זווית קשה כל כך, כי שינויים - ובעיקר שינויים בתקשורת שלנו - הם אלמנט חיובי בעיקרון, אלא שלא כל אחד מאתנו מוכן שיזיזו לו בקלות כזו את הגבינה שלו ועוד באוגוסט. הזוית הזו מאפשרת לנו בעצם נקודת מבט קצת שונה, הסתכלות קצת אחרת על הדברים, עם פחות מעורבות רגשית - ובמקביל גם צורך גדול יותר בספייס, חופש אישי וצורך לקצר דרכים ותהליכים, תוך חשיבה יצירתית במיוחד מחוץ לקופסה.

אולם, במקביל הזוית הזו עלולה להביא איתה יומיים-שלושה עצבניים מלווים בחוסר סבלנות בולט כלפי כל מי שלא מבין אותנו, חושב באופן איטי ולא מוכן לקבל את התובנות וקיצורי הדרך שלנו, מה שעלול להביא לכמה וכמה קצרים בתקשורת - מלווים בסגנון הדרמטי המוכר של מזל אריה שבו מרקורי שוהה עכשיו - ואפילו ניתוק או שנים על רקע עקרון או החלטה דרמטית קיצונית. מאלה כדאי להימנע: זה זמן טוב להתחדש - ולא להיכנס לאולטימטום מטופש או להחלטות עקרוניות נוקשות מול אנשים שמתקשים לקבל את דעתנו, שעלולות לקלקל את היחסים בגלל קריזות של רגע. בקיצור - סבלנות, אורך רוח ותובנות חדשות ומעניינות שהזווית הזו יכולה להביא, אם נצא רגע מהגוון האישי ונהפוך את התהליך לשכלתני, מדויק ולא אישי. גם זה בהחלט אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, אריה, עקרב, שור ובעיקר דלי.

חברות צוחקות. ShutterStock
מרקורי מביא איתו תקשורת שמחה ואופטימית/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים אחרונים במזל אריה, קצת מותש מכל האנרגיה הזו שהפיץ סביבו ומכל הדרמות שליוו אותו. חשוב לא לריב השבוע ולא לקלקל יחסים כי בשבוע הבא הכל משתנה. איפוק, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם צמודה לשמש במשך כל השבוע כמעט, אלמנט שמעניק לכם הרבה כוח ועוצמה לממש את הרעיונות והיזמות שלכם ולפעול באופן מדויק ויוזם. במקביל, זמן טוב להשקעת אנרגיה אמיתית בבית ובמשפחה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל אריה האסרטיבי ומצב הרוח שלכם משתנה פלאים: הגיע הזמן לאקשן, תאומימים, ובגדול. זוית הפעולה עם אורנוס של מרקורי מצריכה זהירות מיוחדת: חפשו את המכנים המשותפים, ואל תנתקו קשרים.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה וכל האקשן שקורה שם מכריח אתכם להתמקד כעת בצד החומרי והמעשי של החיים, ובעיקר בנושאי כספים. זמן לפתור בעיות בתחום הכלכלי, ואולי גם לקבוע דרך פעולה חדשה שתעזור להגיע ליציבות בחשבון הבנק או יזמה חדשה בתחום המקצועי.

אריה
נראה שאצלכם קורה רוב האקשן השבוע, אריות: השמש עדיין במזל שלכם צמודה לונוס הרגשית ומביאה איתה רגשות ענוגים, מרס עדיין מביא איתו הרבה אנרגיה לעשייה, ומרקורי עובר אליכם גם הוא ומאפשר לדבר ולשתף.. זמן לזריקת אנרגיה אחרונה לעשייה לפני שמרס עובר למזל בתולה.

בתולה
יש המון אקשן כעת מאחורי הקלעים, והשבוע הזה מביא איתו ים של לחצים מכל הכיוונים. חשוב כעת לנקות משקעים כדי לא לסחוב אותם גם לשבוע הבא. כל מקרה מהשבוע הבא עת מרס יעבור למזל שלכם תהיה לכם כבר הרבה יותר אנרגיה. עד אז - איפוק ובעיקר שליטה במצב,מבלי להתפרץ בציניות. יותר עדיף.

מאזניים
צמידות בין ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם לבין השמש למשך שבוע שלם מביא איתו ים של עוצמה ממוקדת שאפשר לנצל כדי לפתור בעיות שליוו אתכם בחודשיים האחרונים, ולקבל החלטות משמעותיות שישפיעו על שלושת החודשים הקרובים. זמן טוב לחבר שכל לרגש - או להיפך - ואת השילוב הזה להשקיע במה שמסעיר אתכם במיוחד, כולל מוסדות וארגונים שיכולים עכשיו לסייע.

עקרב
נראה שמקבץ הכוכבים הזה שנמצא במזל אריה מריץ קדימה את העקרבים שמחכים עם הגלשן ביד לגל הנכון וכעת הוא בהחלט נכון מבחינת הצורך לקפוץ למים ולחתור בכל הכוח. נצלו את השבוע האחרון שבו מרס שוהה במזל אריה כדי לפתוח את הדלתות שבאמת חשובות לכם בימים אלה.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש בהחלט עוזר גם לקדם את התכניות שלכם בימים אלה, קשתים. זהו זמן מעולה להפתח לאזורי פעולה חדשים, לפעול קצת יותר בכל מה שקשור לחו'ל כולל נסיעה קרובה שתהיה יעילה מקצועית או סתם לשנות מצב רוח, ולראות את כל התמונה הכוללת בדרך לקבלת החלטות חשובות לתקופה הקרובה. אל תפחדו מאתגרים גדולים.

גדי
לחצים ומתחים מופיעים כעת כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה מכריח אתכם פעם אחר פעם לצאת מאזור הנוחות שלכם כדי לפתור בעיות או לשנות גישה. נסו לראות זאת כאוסף של אתגרים חיוביים בזמן שסטורן שנמצא במזל שלכם מעיק אמנם, אך מכריח אתכם לשמור על איפוק וזהירות במקביל לצורך להשתנות ולהתחדש. הימנעו מסיכונים הקשורים לחומר וכספים.

דלי
זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה קצת בלגן תקשורתי השבוע, עם כמה וכמה אי הבנות קטנות וקצרים בתקשורת שעלולות לקלקל יחסים יפים אם לא תזהרו. חשוב במיוחד השבוע להיות ברורים ומדויקים כדי למנוע בדיוק את התחושה הזו, ואל תקחו שום דבר ואף אחד כמובנים מאליהם.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול - שמשתנה בשבוע הבא - במזל אריה מכריח אתכם לתת לחיצה אחרונה על הדוושה בתחום המקצועי, אחרי חודשיים מאתגרים במיוחד שדרשו מכם לא מעט אבל גם תגמלו אתכם באופן כזה או אחר. זמן טוב להגדיר מטרות באופן מדויק לחודשיים הקרובים, ולא לפחד לקחת סיכונים: אתם חזקים ועוצמתיים יותר ממה שנראה כלפי חוץ. גם לעצמכם, אגב.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully