וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 באוגוסט 2019

מרקורי סוף סוף נע קדימה ולאט לאט גם מגביר את הקצב ואפשר להסתכל קדימה אחרי שסגרנו לא מעט מעגלים. זוויות המתח שיוצרים השבוע גם מרס וגם ונוס לא עושות לנו חיים קלים, הן במערכות היחסים שלנו והן בדיאלוג עם העולם

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. כוכב מרס האסרטיבי בזוית של מתח לפלוטו.
2. ונוס הרגשית בזוית של מתח לכוכב סטורן.

מרקורי כוכב התקשורת חוזר למסלול במזל סרטן הרגשי - ואפשר סוף סוף להחזיר את הרוח התקשורתית הטובה שהייתה לנו, בעיקר בנושאי בית ומשפחה, רוח שהתחלנו לחוש אותה כבר בסוף השבוע הקרב. זמן טוב לשדרג יחסים משפחתיים, להשלים ולהתפייס, וליצור מחדש את הבריתות הפנימיות עם הפרטנרים שלנו, הילדים שלנו, ובעיקר - עם עצמנו.

מי בעיקר יושפע מחזרתו המהירה יותר של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, סרטן גדי מאזניים וטלה.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית המתח בין כוכב מרס, כוכב האקשן, לבין פלוטו היצרי והכוחני. זוויות בין השנים האלה אף פעם לא תרמו יותר מדי להרגעת הרוחות וכשהמדובר בזוית של מתח אפילו משמה של הזוית אפשר ללמוד על רוח הדברים. הזווית הזו מביאה איתה בעיקר מעורבות רגשית גבוהה בכל החלטה ופתיל קצר במיוחד. כך למשל כל דבר קטן שפעם היה מעצבן אותנו הפעם הכעס רב יותר והצורך שלנו להלחם בגללו ובגלל עקרונות שכביכול מישהו עובר עליהם, חזק יותר. בגדול, הפרשנויות שלנו כעת לא אובייקטיביות וכל מלה קטנה עלולה לעורר מלחמת עולם זעירה תחת הזוית הזו. אולי משום כך חשוב כעת לחשוב פעמיים לפני ששוברים את הכלים ויוצאים לקרב גלל זוטות של מה בכך. פשוט חבל על האנרגיה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, עקרב שור אריה ודלי.

הרגשות השבוע - מתוחים במיוחד. לא די בכלל שוונוס הרגשית נמצאת במזל אריה הדרמטי
ושעד אמצע השבוע היא מושפעת עדיין מאורנוס התזזיתי - היא גם יוצרת זווית של עימות עם כוכב סטורן הנוקשה, זווית שעלולה להביא איתה כובד ותסכול. אכן, למרות כל האש שוונוס מביאה איתה במזל אריה, הרי זוית מעשית וביקורתית ומכבידה מהסוג שסטורן שולח בהחלט יכולה לכבות את אש ההתלהבות והיצירתיות, ולגרום לתחושות של תסכול ואכזבה ממה שרצינו וציפינו ומהתוצאה הסופית. זווית שכזו מעמיסה צד מאוד מעשי על עולם הרגש העדין שלנו, ומינון גבוה מדי של חובות ומחוייבות מביא איתו תחושות של כובד ובדידות. מצד שני, דווקא תחת זווית שכזו אנשים מרגישים שהם רוצים למסד קשרים אולי כי הם מפחדים לאבד אותם, או פשוט רוצים הכרה בהם מצד הממסד. סטורן מכריח את עולם הרגש שלנו להתייחס גם לעובדות, ולא רק לרגשות. אם נוכל לחבר את השנים השבוע באופן יצירתי ואישי - שיחקנו אותה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן גדי וטלה.

זוג בודק את חשבון הבנק. ShutterStock
זווית שעלולה להביא איתה כובד ותסכול/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית של מתח עם כוכב פלוטו היצרי, ומביא איתו הרבה מתחים ולחצים. חשוב להעביר שבוע מאופק ושקול ככל האפשר, כי התפרצויות זעם וכעס עלולות לקלקל יחסים יפים. סבלנות.

שור
זוית הפעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם לאורנוס לא עושה לכם חיים קלים עד אמצע השבוע... גלו איפוק. מקבץ הכוכבים במזל אריה מצריך השקעה בבית בסביבתו ובמשפחה בכלל. זמן לשנות אווירה בבית, להכנס לשיפוצים, ולהשקיע במשפחה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף מתחיל לנוע קדימה ביתר זריזות אך עדיין לא חזר לקצב הרגיל, מה שאומר שדברים מתנהלים באיטיות כלשהי, ומדי פעם נתקעים. בקיצ - סבלנות, תאומים, כי בקרוב מרקורי יעבור לאריה והקצב יואץ.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם והפעם - בהילוך רגיל, אלמנט שבהחלט מביא איתו כמה וכמה אנחות רווחה מכיוונים שונים. התקשורת שלכם משתפרת, ואם גם תנקו את כל המשקעים והכעסים שהצטברו השבוע שלכם יראה הרבה יותר נחמד מהקודם.

אריה
מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל שלכם מכריח אתכם לפעול בכמה וכמה כווני פעולה שונים. נראה שכולם רוצים מכם משהו, וגם אתם מתפזרים לכם... נסו להתמקד במה שחשוב באמת, ולהמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי שתמנע גישה מעשית.

בתולה
לא מעט מתרחש השבוע מאחורי הקלעים, כשמקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל אריה עלול להביא איתו מערכת של לחצים מטלות ומשימות שמעיקות עליכם. נסו להשתחרר ממה שלא חיוני באמת השבוע, ובעיקר נסו לנוח ולמצוא זמן פנאי לעצמכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם במזל אריה מביאה איתה מעורבות חברתית נעימה, אבל גם עצבנות ומתחים בתחילת השבוע בזמן זוית הפעולה בין אורנוס התזזיתי לונוס. חשוב להזהר עכשיו מהחלטות פזיזות ומניתוקי קשרים. התמקדו בעובדות ולא ברגש.

עקרב
דרייב חזק ליזמה ופעולה - את זה גורם מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה השבוע. אתם נמרצים ופעילים יותר מתמיד, וחשוב למצוא דרכים לפרק את האנרגיה האקטיבית הזו באופן יצירתי. מלות המפתח השבוע - יזמה ופעולה.

קשת
כשיש כל כך הרבה כוכבים במזל השייך ליסוד האש, הקשת שלנו חוגג. זהו זמן נפלא להרחיב אופקים, ללמוד דברים שלא ידעתם על העולם, ואולי גם למצוא לכם אזורי פעולה וחשיבה לא מוכרים. זמן טוב לעשות קצת ספורט, ובעיקר - לנסוע לטייל.

גדי
מרקורי כוכב התקשורת מתחיל לנוע באופן מהיר יותר והתקשורת במערכת היחסים שלכם הולכת ומשתפרת. זהו זמן טוב לדבר על מה שחשוב באמת, לפרק מתחים ולחצים, ולשדרג את הדיאלוג הזוגי. אם הלב הגדיי פנוי, מרקורי בהחלט יכול לעזור עכשיו בדייט מקסים..

דלי
השבוע נפתח באופן מתוח במיוחד, דליים, כשאורנוס שליט המזל בזוית פעולה לונוס הרגשית מביא איתו מצבי רוח משתנים במהירות ותחושה של חוסר יציבות רגשית. נסו להגיע לאמצע השבוע בלי ריבים וסכסוכים. מקבץ הכוכבים במזל אריה מביא איתו תקשורת מאתגרת ואנשים מעניינים.

דגים
התחום המקצועי דורש השבוע מכסימום תשומת לב, דגיגים. אל תעמיסו על עצמכם מטלות יתר. זהו זמן להשקיע דווקא בגוף ובנושאי בריאות וכושר, דגיגים. זמן טוב גם להחלטות משמעותיות הקשורות לתחום המקצועי, ולטווח ארוך.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully