וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 ביולי עד ה-3 באוגוסט 2019

24.7.2019 / 22:54

נראה שלא מעט אקשן בפתח והדרמות חוזרות לחיינו השבוע, כשוונוס הרגשית עוברת למזל אריה הדרמטי והיא והשמש יוצרות זוויות פעולה לאורנוס התזזיתי. למרקורי כוכב התקשורת שלנו נמאס לנוע נגד הכיוון: הוא אורז וחוזר להילוך רגיל לשמחת התאומים והבתולות שכבר מותשים לגמרי

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש יוצרת זווית פעולה מדויקת עם אורנוס התזזיתי.
2. ונוס הרגשית עוברת למזל אריה.
3. ונוס יוצרת זווית פעולה עם אורנוס התזזיתי.
4. מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל סרטן.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן הרגשני למזל אריה הדרמטי. המעבר הזה מחזיר את הדרמות לחיי האהבה והרגש שלנו: כעת כל דבר קטן, שינוי או מילה שלא במקום, עלולים ליצור דרמה גדולה ודרמות גדולות יוצרות אהבות גדולות, בדרך כלל גדולות מהחיים. לא קל לחיות איתן, אבל נראה שבחודש הקרוב יהיה קשה לחיות בלעדיהן. ונוס הרגשית מביאה איתה לא מעט דרמות למערכת, עם צבעי אדום שחור או לבן, פרידות והתאהבויות נואשות ועוד ועוד. כשתיצור בהמשך זווית פעולה עם אורנוס זה יהיה קיצוני יותר.

מי יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, דלי, עקרב, סרטן, גדי ואריה.

התקשורת שלנו - מרקורי חוזר להילוך רגיל בסוף השבוע וזו בשורה טובה לכולנו, נכון? די, נמאס כבר לשכוח מפתחות או פגישות ובטח את הטלפון. הגיע הזמן להתקדם.חשוב לזכור שייקח זמן למרקורי לחזור למהירות שבה התקדם קודם מה גם שהוא עדיין במזל סרטן הרגשי, כך שלא כדאי לחכות לשינוי אמיתי לפני אמצע השבוע הבא. בכל זאת - טוב להתחיל להתקדם, לשם שינוי.

מי יושפע מהילוכו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, סרטן, גדי מאזניים וטלה.

הזויות הקשות של השבוע - אלה שתי זוויות הפעולה שיוצרות השמש וונוס עם כוכב השינויים, אורנוס התזזיתי.

1.השמש בזוית פעולה לאורנוס - זו זווית פעולה לא קלה, ויכולה להשפיע על כולנו, למרות שתכלס בפועל היא נמשכת בין יומיים לשלושה. הזוית הזו מביאה איתה שינויים פתאומיים בתכניות שלנו, בהתנהלות שלנו, ובדרכי הביצוע שלנו. היא מביאה איתה שיקולי דעת גרועים, וצורך גדול מהרגיל בספייס וחופש אישי, אלמנט שעלול להפריע בכל מה שדורש השבוע אחריות ומחויבות. שיקול הדעת שלנו הופך פזיז וכנ'" גם ההחלטות שלנו. בכבישים ובדרכים אנו עלולים להיות מושפעים מאוד מהתהליך הזה, לנסוע מהר מהרגיל לא לעצור בזמן ולקבל החלטות פזיזות: כדאי מאוד להיזהר. ניתוקים ושינויים עלולים להגיע כעת ממקומות לא צפויים ואיתם גם שינויי גישה פתאומיים ומצבי רוח לא צפויים. חשוב להגיב בזמן אך לא להיכנס לפניקה אלא לאלתר ולפעול בחכמה: לקראת סוף השבוע כבר לא נרגיש את הזוית הזו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור, ועקרב.

2. זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם כוכב אורנוס - הזוית הזו אינה קלה כעת לצד הרגשי שלנו, ולמערכות היחסים שאנחנו מעורבים בהן. כן, ההשפעה של הזוית הזו תהיה בעיקר רגשית. בעוד ונוס הרגשית נעה במזל אריה הדרמטי, הרי שכל שינוי - בוודאי ובוודאי כשהמדובר בניתוק או שינוי במצב הרוח שלנו - יוצר אפקט דרמטי לא פחות ומאוד משפיע עלינו. ההשפעה העיקרית של אורנוס בזווית שכזו תהיה במערכות היחסים שלנו. כעת אנו זקוקים פתאום להרבה יותר ספייס וחופש אישי - וחלק מאתנו ירגיש חנוק כשהקשר אינטנסיבי מדי וירצה להתרחק מעט או לקחת פסק זמן כדי לחשוב שוב על מהות הקשר. בכלל, כעת כל קשר הדוק מדי עלול ליצור פעולה הפוכה: צורך להתרחק מעט כדי לחזור לעצמנו ואולי בעקיפין גם לחשוב שוב על מהות הקשר כשאנחנו מתבוננים בו לרגע מבחוץ. אורנוס גם עשוי לעורר שאלות הקשורות למהות הקשר: האם הקשר באמת מתאים לי או שהוא הדוק וחונק מדי? האם אני מרגיש בו חופשי להיות אני? האם אני לא מחמיץ קשר אחר שמתאים לי יותר כשאני בתוכו? זהו זמן טוב לשאלות, אם כי לא חייבים באמת להתרחק בפועל כדי לשאול אותן, ואפילו עדיף ליצור כעת סוג של דיאלוג חכם ומכיל עם בן או בת הזוג כשבתוכו נוכל להיות באמת אנחנו, לחלוק פחדים הסוסים כעסים ותסכולים, וכל זאת כדי שנוכל להיות אמיתיים בקשר עצמו ללא צורך לשחק או לזייף. תוך כדי הזווית הזו שבין אורנוס לוונוס - זה בהחלט אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי, עקרב, וכמובן אריה.

זוג יושב על המיטה. ShutterStock
כעת כל דבר קטן, שינוי או מילה שלא במקום, עלולים ליצור דרמה גדולה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, ואתם במצב לא רע יחסית. זהו זמן טוב לפעול בשיתופי פעולה נאים, ובעיקר לחבר גם את הלב והרגש לעשייה שלכם, אריות. זה הזמן להתרגש מחדש, ואפילו לרגש את מי שבחרתם להיות איתו בימים אלה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה ויוצרת זווית פעולה עם כוכב אורנוס, והשבועות הרגועים יחסית שלכם נגמרו: הגיע הזמן לפעול קצת אחרת, כי כל פעולה מביאה איתה דרמה קטנה. שינויים במצב הרוח או בגישה ואפילו בתכניות עולים על הפרק, כולל בנושאי בית ומשפחה ויחסים עם בני הבית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם קיבל כבר סחרחורת מההילוך האחורי בשלושת השבועות האחרונים, ולכן לקראת סוף השבוע הוא חוזר לעצמו ולהילוכו הרגיל, ומחזיר גם אתכם בחזרה למסלול. אמנם קצב הדברים עדיין איטי ודברים בקושי זזים, אבל לפחות החיוך מתחיל לחזור.

סרטן
אחרי שסיימה חודש שלם במזל שלכם עזרה לכם לפתוח את הלב וחיברה אתכם מחדש לעולם הרגש, ממשיכה ונוס במהלכה עוברת למזל אריה ואל בית החומר והכספים שלכם. ונוס היא בזבזנית מטבעה והחודש הקרוב עלול להביא איתו ים של הוצאות חדשות ובלתי צפויות. כדאי להתאמן בלהתאפק עם כרטיס האשראי.

אריה
אל השמש שנמצאת במזל שלכם מצטרפת השבוע גם ונוס הרגשית, וביחד שתיהן יוצרות זוית פעולה לאורנוס התזזיתי, ובמלים אחרות - שבוע של נדנדה רגשית מעלה מטה לפנינו, וכדאי לפעול בזהירות מכסמלית כדי שלא ליצור יותר דרמות ממה שאתם הולכים לפגוש ממילא. ונוס עוזרת לפתוח את הלב, אבל הזוית של השמש עם אורנוס מכריחה אתכם לפעול בזהירות.

בתולה
מעברה של ונוס למזל אריה שם נמצאת גם השמש יוצר לחץ סמוי מאחורי הקלעים, בתולות. זהו זמן לנקות משקעים רגשיים ולפתור בעיות דרך שיחות, ולא להיכנס לעימותים או ויכוחים מיותרים. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, מביאה איתה נשימת רווחה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה השייך ליסוד האש, ובהחלט מביאה איתה הקלה אנרגיה טובה וגישה חיובית. אולם זוית הפעולה שלה עם כוכב אורנוס עלולה להביא איתה שינויים קיצוניים במצב הרוח, והחלטות קיצוניות ופזיזות על ניתוקי קשרים ודרמות מיותרות. נסו להשאר השבוע באיזון למרות הקושי, והמנעו מהחלטות דרמטיות.

עקרב
אל השמש שנמצאת בבית הקריירה שלכם ביחד עם כוכב מרס מצטרפת גם ונוס הרגשית וביחד יוצרים שלושתם מיקוד עוצמתי ואמביציוזי במיוחד. זה הזמן לפרוץ קדימה לפחות ביזמה חדשה אחת, ולא להשאיר את החלומות שלכם בבטן: חפשו מה אפשרי עכשיו, ואל תדחו לשבוע הבא.

קשת
ונוס שעוברת למזל אריה ומצטרפת לשמש ולמרס בהחלט עוזרת לכם באנרגיה נפלאה וחיובית. הצד ההרפתקני שלכם מתחזק בהדרגה, ואיתו מתחזקת גם האופטימיות. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, וללכת עליהן בכל הכוח, קשתים.

גדי
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מסמל את סיומו של פרק זמן שבו הדיאלוג הזוגי והדיאלוג בשותפויות ובמערכות היחסים היה משמעותי מאוד. כעת מתחיל פרק זמן חדש שעיקרו - תרגום כל התובנות החדשות לעשייה בשטח, והפנמתן ותרגומן לתוך מערכות היחסים שלכם,והתקשורת הזוגית.

דלי
שבוע חסר מנוח עובר על כוחותינו. אורנוס שליט המזל שלכם יוצר זויות פעולה עם השמש ועם ונוס הרגשית, ומערכות היחסים שלכם מושפעות מכך ומביאות איתן כמה שינויים למערכת: שינוי בגישה, שינוי בהתייחסות, ואולי גם צורך בפסק זמן כדי לחשוב על שינוי ביחסים, או אפילו על ניתוק. שווה לשתף את הפרטנרים שלכם.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול השבוע במזל אריה שכולל את השמש ונוס ואפילו מרס מדגיש את הצורך במיקוד בתחום המקצועי: יתכן והגיע הזמן לשינוי בגישה או במיקוד המקצועי שלכם. זמן להשקיע גם בתחום הבריאותי, לפרוץ בדיאטה חדשה, לאכול נכון, לעשות קצת ספורט, ללכת או לשחות, ולהתחיל להפעיל את הגוף קצת אחרת.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully