וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 ביולי 2019

21.7.2019 / 11:25

כוכב התקשורת מרקורי ממשיך לסגור מעגלים וחוגג במזל סרטן הרגשני, פוגש תוך כדי התהליך לקפה קוסמי את השמש וונוס, בעוד השמש ממשיכה קדימה למזל אריה ומביאה עמה ים של דרמות פעולה והרבה אקשן. שבוע של סגירת מעגל

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. שמש נעה קדימה ופוגשת את מרקורי כוכב התקשורת שנע בהילוך אחורי בצמידות במזל סרטן.
2. ונוס בזוית של עימות לפלוטו היצרי והכוחני.
3. מרקורי בצמידות לונוס במזל סרטן בהילוך אחורי.
4. השמש עוברת למזל אריה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל סרטן הרגשני, למזל אריה האקטיבי והאינטואיטיבי. אחרי חודש רגשני מאוד - עדיין רגשני למדי כי ונוס ומרקורי עדיין מבלים שם השבוע - עוברת השמש למזל אריה, ומשהו חדש מתעורר בנו: מן שמחת חיים בסיסית שכזו, צורך ליהנות ממה שיש, ועם שני אלה גם הרצון לעשייה פעולה ובעיקר יזמה. כעת עטיפת הרגש שסבבה אותנו בשבועות האחרונים ויצרה מדי פעם דרמות משפחתיות או קצרים בתקשורת עם אנשים קרובים בגלל קרבת יתר, מתחילה להתפוגג, ואנו מתחילים בעדינות אך בתקיפות להחזיר את הרגש למגירת הלב, ולהתחבר לצד חסר השקט שחייב לפעול ולעשות כדי לנוע ולהרגיש את דופק החיים האמיתי מתחת למעטפת הרגשית הדביקה. כן, החיים הופכים עכשיו דביקים קצת פחות, אבל הצירוף של השמש ומרס במזל אריה עלול להיות בתקופה הקרובה לא רק אקטיבי אלא גם אגרסיבי, וכדאי לגלות איפוק כשדברים לא קורים כפי שרצינו ופשוט ליהנות ממה שיש.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, ובעקיפין - כולנו.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי והכוחני.
ונוס שלנו אמורה להיות הרמונית ועוסקת בנתינה ובשיתוף וכמובן באהבה, אולם בזויות שלה עם כוכב פלוטו מתחזק מאוד הצד היצרי של ונוס, והצד היצרי של היחסים תופס מקום גדול יותר מהרגיל.
אבל הצד היצרי הזה לא קשור רק לביטוי פיזי ולסקס: הוא קשור גם לאגו שלנו, ולצורך להגדיר מחדש את הטריטוריה שלנו ולהלחם עליה, כשהאגו נדחק פנימה גם ליחסים שלנו והופך פעיל במיוחד.
במצד כזה כל ויכוח קטן או אי הבנה עלולים בקלות להפוך למלחמת עולם זעירה, שם מופיע גם הפתיל הקצר שלנו, ומשם הדרך להחלטות גרועות ותגובות קיצוניות קצרה מאוד, כידוע. מה עושים? מחליטים כבר עכשיו מתוך מודעות ורצון טוב שאת השבוע הזה - שבו הזוית הזו מגיעה לדיוקה כבר ביום שני - עוברים באיפוק ושליטה, ולא מאפשרים לפלוטו הזה להכתיב לנו על מי לכעוס ומתי, אלא פשוט להתאפק. נשימה ארוכה, ספירה עד עשר, חיוך... ועברנו את זה. בשאיפה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי אריה שור טלה סרטן וגדי.

התקשורת שלנו - השבוע אנחנו חווים מפגשים מעניינים של מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא עכשיו בהילוך אחורי עם השמש ועם ונוס במזל סרטן. אכן, אלה עשויים להיות מפגשים קצרים אך מעניינים במיוחד, עם כמה וכמה תובנות לגבי העבר הקרוב ואולי גם לגבי העתיד הרחוק.

המפגש של מרקורי עם השמש - השמש הולכת קדימה ומרקורי הולך אחורה, מה שאומר שתכניות הפעולה והיזמה שלנו ממשיכות לפעול כרגיל, אולם הצד התקשורתי שלנו עוסק בעיקר בהווה ובעבר ולא בעתיד. דוגמא טובה לזה היא כשאנחנו נוהגים במכונית אולם במקום להסתכל דרך השמשה קדימה, אנחנו מסתכלים בעיקר במראה שמעל ההגה שמראה את החלון האחורי ומה שנמצא בו. זהו זמן טוב בעיקר לשדרג את מה שיש או את מה שהיה ולא לחשוב כמה צעדים קדימה, ואולי משום כך אנו עלולים לפגוש שוב ושוב ביטולי פגישות או שינויים בלוח הזמנים: מרקורי מנסה לתזמן אותנו לפעול בזמן הקוסמי שלו ולגרום לנו להיות מחוברים יותר לעצמנו מאשר למה שמחוצה לנו, על כל המשתמע. שינויים בלוחות הזמנים שלנו ובתכניות שלנו צפויים עכשיו יותר מתמיד בעיקר בסביבת המפגש של מרקורי עם השמש: אין מה להתרגש, אלא לנסות ולראות מה אנחנו פוגשים עכשיו: באופן מעניין דווקא עכשיו אנו יכולים להבחין בדברים שלא הבחנו בהם קודם לכן, ולהפיל אסימון או שנים לגבי ההתנהלות שלנו שלא עלו על סדר היום קודם לכן. שימו לב גם באיזה קלות ומהירות הופכות שיחות חולין וסתם סמול טוק לשיחות עומק על מהות החיים, ותבינו אולי מה שמרקורי מנסה לעשות בעצם: להפגיש אותנו עם עצמנו ומזוית קצת אחרת, לטוב ולרע.

המפגש של מרקורי עם ונוס - כאן מרקורי מפגיש אותנו עם הרגשות שלנו, ומה שטמון מאחורי או מתחת למערכות היחסים שלנו. זהו פרק זמן מצוין לפגוש אנשים מהעבר שלנו, בעיקר כאלה הקשורים למערכות יחסים שהיו לנו, ולו רק כדי לסגור את המעגל באופן סופי ואפילו עם קריצה (עדיף) כדי לנקות את הלב ולהמשיך הלאה, תוך שאנו מקבלים פרופורציות אמיתיות לגבי מה שבאמת קרה ביחסים ומה שבאמת פגשנו שם. זהו גם זמן טוב לקחת את בן או בת הזוג לשיחת עומק מצויה, לדבר על מה שקורה מאחורי הקלעים ותחושות הבטן שלנו, ולא רק על מה שרואים בחוץ, להבין לעומק דבר או שנים, ואם צריך - אפילו לקחת פסק זמן זעיר כדי להתבונן לרגע במערכות היחסים שלנו מבחוץ כדי להסיק מסקנה או שתים, ואפילו לשדרג את הקשר כשנחזור אליו ממקום רגוע חכם שקט יותר ובעיקר מודע לעצמו ליחסים ולפרטנרים שלנו.

מי בעיקר יושפע מסדרת המפגשים האלה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, שור, מאזניים, סרטן, גדי, אריה, דלי עקרב ובעצם כולנו. יהיה - באמת - מעניין. תלוי בנו אם נרים את הכפפות האלה, בעצם, אבל גם אם לא - סומך על מרקורי שהוא כבר ידאג שהמסרים האמיתיים שצריכים להגיע, אכן יגיעו.

אהבה. ShutterStock
זהו זמן טוב לקחת את בן או בת הזוג לשיחת עומק/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, ולאט לאט הדברים לא רק מתייצבים אלא גם תופסים תאוצה. מעברה של השמש למזל טלה גם היא מחזקת את הטלאים שלנו: זמן טוב לתת עדיפות ללב ולמה שבאמת אוהבים.. וזה כולל בילויים ואפילו סתם אהבה. טינג.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של עימות עם פלוטו היצרי, והשבוע הזה הולך להיות טעון מאין כמוהו. כל דבר קטן עלול להביא איתו התפוצצות גדולה וחשוב יותר מתמיד לפעול בזהירות, ולא לקלקל יחסים בגלל קריזה של רגע, הבנתוש?

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מטייל לו אחורנית ופוגש ברברס גם את השמש וגם את ונוס, תוך שהוא מאפשר לכם לסגור מעגלים שנשארו פתוחים ביחסים ובדיאלוג עם העולם. זמן נפלא לשיחות של קלוז'ר ולהשארת טעם טוב בכל מה שקשור לניתוקים הקשורים לעבר.

סרטן
השמש עוזבת את המזל שלכם בצער אחרי שנהנתה מהפינוקים הביתיים אבל משאירה אחריה את ונוס שממשיכה לעזור לכם לפתוח את הלב, סרטנונים... מעברה של השמש לבית הכספים ביחד עם מרס מדגישים צורך מיוחד לעשות סדר מדויק בחשבון הבנק, ויפה שעה.

אריה
מזלטוף אריות! השמש שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף למזל שלכם, והאריה - מי כמוהו יכול ויודע לחגוג יומולדת, ואם לא הוא - אלה שסביבו (אוי ואבוי להם אם לא.. האריה לא שוכח לא סולח!) זמן נפלא למסיבות הפתעה מתוכננות היטב עם טיימינג מופלא וחיבוקי רבי דמעות כמו שהאריה הדרמטי שלנו אוהב...

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם פוגש במזל סרטן את השמש ואת ונוס, ומאפשר לכם לנהל דיאלוג יצירתי במיוחד בכל מה שקשור למוסדות וארגונים איתם אתם נמצאים בקשר. זמן מצוין לקידום אישי שנשכח לאחרונה, או להשלמת משימות שאין ברירה וצריך לעשות, אחרת...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם, וממשיכה להמטיר עליכם נוכחות קסומה וקסם אישי שאין כמוהו... אולם זוית העימות בין ונוס לפלוטו הופכת אתכם ליצריים מהרגיל ופה ושם גם כועסים מאוד, מה שמאפשר לאחרים לראות מאזנאי כועס בגודל טבעי, ולא רק בספרים... וזה לא פשוט.

עקרב
זוית של עימות בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם מביאה איתה לא מעט ויכוחים ועימותים בגלל מעורבות רגשית עודפת בעיקר במקומות שבהם לא צריכה להיות כמו במקומות מסחריים או כלכליים. חשוב לדעת לוותר ולא להתעקש עד הסוף כמו עקרב מצוי: קצת רכות, עקרבים, תעשה לכם טוב על הלב. פרומיס.

קשת
השמש עוברת למזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש שם נמצא כבר מזמן כוכב מרס וכל האש הזו גורמת לקשתים להרגיש נינוחים ורבי מעש. כן, הגיע זמן האקשן, בעיקר כשהמדובר בהרחבת אופקים ואזורי פעולה כמו תכנון של נסיעה שמחה במיוחד, או לימודים שמזמן רציתם...

גדי
ונוס ממשיכה לנוע במזל סרטן שממול ולגדיים הקשוחים שלנו יש עוד פרק זמן שבו אפשר ורצוי להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל. זמן טוב לשיחות עומק של אחד על אחד ובארבע עינים, הן בזוגיות והן בשותפויות שלכם. השמש ומרס במזל אריה מזהירים מפני לקיחת סיכונים מיותרים.

דלי
השמש עוברת היום למזל אריה שם נמצא כבר כוכב מרס, והצירוף הזה שנמצא בבית הזוגיות והיחסים שלכם מדגיש את הצורך לפעול באופן חכם ומדויק ביחסים שלכם ובעדינות מירבית כדי שלא ליצר ריבים וסכסוכים תוך כדי שאתם עומדים על שלכם. זמן טוב לשיחות בירור זוגיות, ולפנויים שביניכם - פרק זמן מצוין לשלל היכרויות מעניינות.

דגים
השמש ומרס שדוהרים ביחד מהשבוע במזל אריה מדגישים כעת בעיקר את התחום המקצועי בחייכם. זהו זמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, להתמקד במטלות ובמשימות, ובעיקר לבנות לכם תכניות פעולה ארוכות טווח הקשורות לעבודה או ללימודים. לאן אתם הולכים מכאן, דגיגים? הגיע זמן להתמקד במה שחשוב באמת, ולא לפזר אנרגיה והסחות דעת לכל עבר.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully