וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 ביולי 2019

14.7.2019 / 10:16

פלוטו וסטורן מככבים השבוע בשמים, כשהם יוצרים זוויות עימות עם השמש ועם ונוס שבמזל סרטן שממול, אלמנט שלא עושה לנו השבוע חיים קלים בלשון המעטה, אם בדיאלוג עם העולם ואם בדיאלוג עם אנשים קרובים - ועם עצמנו

השבוע צפויים לנו עימותים על רקע כלכלי או עקרוני, או אולי כאלה שבוחנים את סולם הערכים שלנו, הרגשי או החומרי, ותחושות של כובד מצוקה או כניסה למוד כוחני ואפילו אגרסיבי יכולות להיות הפועל היוצא של העימותים האלה. אבל... כמו תמיד, אין רע בלי טוב: גם פלוטו וגם סטורן מכריחים אותנו לבטא רגשות גם אם הם שליליים (בעיקר) וגם להגדיר מחדש את הגבולות שלנו מול העולם ומול אנשים קרובים. מרקורי בהילוכו האחורי, בוחן במקביל את התקשורת הרגשית המשפחתית שלנו ומאפשר לנו גם לשנות סדרי עדיפויות וגם לבדוק לעומק עד כמה אנו באמת יכולים להשפיע על מה שקורה מתחת לפני השטח של תחושת הביחד. לא יהיה קל, אבל בהחלט מעניין...

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. שמש בזוית של עימות לפלוטו היצרי והכוחני.
2. ונוס בזוית של עימות לסטורן הנוקשה.
3. מרקורי עובר בהילוך אחורי ממזל אריה למזל סרטן.

הזוית הקשה של השבוע - זו ללא ספק זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה להציב אותנו שוב ושוב בסיטואציה של עימות בין עולם הרגש הפרטי שלנו, לבין דרישות העולם שממול לשנות אותו, לוותר עליו, או לבחון אותו לעומק. זהו זמן שבו אנו מסוגלים לראות עד כמה אנו מסוגלים להגיב מול אתגרים עוצמתיים שהעולם מציב לנו - או אנחנו לעצמנו - בנושאים כמו התחברות לעוצמה האמיתית שלנו, או ביטוי רגשות עוצמתיים מהכיוון השלילי - זעם, כעס קנאה וכו'. אפילו מול הצורך לפרוץ דלתות שהיו סגורות עד עכשיו מבחינת שאיפות ועוצמה. אנו עלולים לפגוש כעת בסיטואציות מהסוג הטוטאלי של הכל או כלום: ללכת עד הסוף עם האמת שלנו או להתפשר מול אלה שממול. במקרים שכאלה עלולה לעלות גם אפשרות לוותר על מה שחשוב לנו (כמו להתפטר מעבודה למשל) - ופשוט לעזוב (גם קשרים, אגב).

פלוטו בוחן את האמת שלנו ולפעמים גם מציב אותנו בפני עימותים של ממש עם סמכויות או אנשים שמולנו. גם בגלל הילוכו האחורי של מרקורי כעת - חשוב לא להרוס קשרים יפים בגלל הצורך לומר את המילה האחרונה, לא להתפטר בגלל הצורך הזה ולא לעזוב אלא אם זה באמת בא ממקום משמעותי. אז - לוותר, להתפשר ולא לשכוח את החיוך.

הזווית המכבידה של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה שממול. ונוס מייצגת את יכולת הנתינה שלנו כמו גם את היכולת שלנו לפעול נכון מבחינה כלכלית. סטורן מייצג משמעת, גבולות מוגדרים היטב, וצורך לנווט את כל נושא הרגשות לצד הפרקטי והחומרי - ולכל מה שגורם לנו לתחושת בטחון כולל פעילות כלכלית. כשונוס נמצאת מול סטורן קשה לנו לבטא רגשות רכים, אם בגלל הפחד מביקורת של הצד שכנגד ואם בגלל הביקורת שלנו עצמנו על ביטוי הרגשות הזה. אולי משום כך אנו עלולים לחוש עכשיו כובד ובדידות מבחינה רגשית, ותחושה שאנחנו לבד בעולם וכל העול מונח על כתפנו הצנומות. זה עלול גם לומר שאנו לוקחים על עצמנו עכשיו קצת יותר מטלות ממה שאנחנו יכולים לבצע באופן יעיל, שאין לנו זמן פנאי לעצמנו ומרווח נשימה רגשי, שאדם אחר עלול להעיק עלינו עכשיו בדרישותיו, ושכעת יותר מבכל זמן אחר אנו מרגישים לבד בעולם, בין אם זה מוצדק עובדתית ובין אם לא.

פרק זמן כזה יכול להכריח אותנו לבצע כמה מהלכים משמעותיים בחשבון הבנק כדי לחזור לתחושת בטחון כלכלי שאיבדנו, או לחילופין לגרום לנו לשים את הרגש בצד ולפעול בעיקר בצד ההגיוני והרציונלי שלנו. בזמן שכזה עדיף לנהל דיאלוג רשמי יותר עם העולם: חתימה על חוזים, הסכמים על שותפויות והסכמים בכלל, וכל מה שקשור להתקשרויות שהן לא רגשיות אלא מעשיות פרופר. פרק הזמן של הזוית הזו הוא כיומיים שלושה, ועדיין תחושת הכובד הזו עשויה לגרום לנו לנקוט בצעדים שיוכיחו את עצמם לטווח ארוך כשהמדובר למזל בסגירת אובדראפט, החזר חובות, בניית תכנית כלכלית לטווח ארוך, ואפילו מיסוד קשרים רגשיים כמו חתונה למשל.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, גדי, סרטן וטלה.

מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל סרטן - הילוכו האחורי של מרקורי שמשבש כעת ללא מעטים בתוכנו תכניות ומבטל פגישות, ממשיך גם השבוע, אבל במישור רגשי יותר. מרקורי עובר כעת בהילוך אחורי ממזל אריה למזל סרטן השייך ליסוד המים והמסמל את התקשורת המשפחתית הקרובה שלנו, וזה בדיוק הזמן לבדק בית רגשי אמיתי לא רק לסרטנים הגדיים הטלאים והמאזנאים, אלא גם לכולנו. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ביחסים הקרובים שלנו, לדבר על הכל, ולפתוח דף חדש של תקשורת כנה, ישירה - ובעיקר מקרבת.

אילוסטרציה. ShutterStock
חשוב לא להרוס קשרים יפים בגלל הצורך לומר את המילה האחרונה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השבוע נפתח בלחצים לא קטנים: זוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לאורנוס עדיין בסביבה, וגורמת לעצבנות וחוסר שקט. בהמשך השבוע הזוית מתרחקת, הלחץ יורד, והאנרגיה מתחברת מחדש. צריך רק סבלנות.

שור
שבוע כבד ומכביד עובר על כוחותינו, והשור שלנו זקוק לכל טיפת סבלנות כדי להתמודד עם הזוית הזו שבין סטורן לונוס שליטת המזל שלכם. שבוע של החלטות רציניות וארוכות טווח, של סיכומים והחלטות מעשיות, ובעיקר פורמליות. התמקדו בעובדות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם לא רק בהילוך אחורי אלא גם חוזר למזל סרטן בהילוך הזה, מה שאומר שהמעורבות הרגשית חוזרת להיות גבוהה במיוחד, וכשהרגש שולט קשה לקבל החלטות מעשיות ומוצלחות מדי השבוע... חשוב לא להגיב ברגשנות כשאתם רבים ובעימות, ולא לקלקל יחסים נאים בגלל קריזה רגעית.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים: מעבר לעובדה שהשמש ממשיכה לנוע קדימה ולחגוג לכם ימי הולדת וונוס הרגשית עוזרת לפתוח את הלב, גם מרקורי כוכב התקשורת חוזר לשדרג את התקשורת, לסגור מעגלים שנשארו פתוחים, ולדבר על מה שרציתם לדבר בשבוע האחרון, ולא יצא...

אריה
מרס כוכב האקשן ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו דרייב ועוצמה, אולם במקביל גם השמש מול פלוטו גורמת לעצבנות חוסר שקט, וריבים על שליטה. מרקורי בהילוך אחורי חוזר אל מאחורי הקלעים, וזהו זמן טוב לנקות משקעים שהצטברו עם אנשים קרובים ולהתפייס בריבים שהעיקו עליכם, ולחזור לתלם. גלו איפוק.

בתולה
מיקומו של מרס מאחורי הקלעים במזל אריה עלול להביא איתו התפרצויות כעסים פתאומים וזעמים שלא שחררתם. חשוב להיות עם היד על הדופק, ולא להרוס קשרים. השמש ונוס ואפילו מרקורי במזל סרטן מחזקים את הצד החברתי שלכם. זמן טוב לשיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת מול סטורן הנוקשה השבוע והכובד בשיאו. לא מעט מאזנאים יצטרכו השבוע לקבל החלטות משמעותיות לגבי תהליכים שהם נמצאים בהם ולגבי נושאי חומר וכספים. זמן טוב למסד קשרים הן בזוגיות והן בשותפויות, ולהתמקד בעובדות, לא ברגשות.

עקרב
זה עלול להיות שבוע לא קל מבחינתכם, עקרבים: מיקומה של השמש בזוית של עימות לפלוטו שליט המזל שלכם עלול להביא איתו ריבים עם סמכויות, ופתיל קצר במיוחד. חשוב לספור עד עשר לפני שכועסים השבוע, כי כל ריב עלול להביא איתו גם השלכות מרגיזות על המשכיות היחסים עם מי שאיתו אתם רבים.

קשת
כוכב מרס ששוהה במזל אריה מביא איתו רצון לנסוע לחוות וליהנות מכמה וכמה הרפתקאות קיציות כעת, כולל מסיבות ובילויים. הצד הפיזי זקוק כעת להרבה אקשן: טיולים רגליים, הליכה, ריקודים... זמן לזוז, קשתים. מקבץ הכוכבים במזל סרטן קצת מעיק ועודף הרגשות עלול לגרום לכמה דרמות קטנות.

גדי
השמש וונוס במזל סרטן מביאות איתן את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים קרובים. מרקורי חוזר גם הוא למזל סרטן ולגדיים יש עכשיו את המלים לפתוח דברים לשחרר כעסים ומלים שמזמן לא אמרתם, ולשדרג את הקשרים שלכם. זמן טוב לתת לרגש לדבר, אבל.. עם מלים.

דלי
מרס במזל אריה מביא איתו גישה מעט תוקפנית במערכות היחסים ובשותפויות, ואולי גם צורך להלחם על עקרונות מול העולם. חשוב ללכת עכשיו בין הטיפות, ולא לגרום לדברים לפעול באופן אימפולסיבי ומהבטן: שליטה - זו מלת המפתח של השבוע הזה, דליים.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת חוזר בהילוך אחורי לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ומאפשר חיזור עדין ומלים רגשניות שלא אמרתם בשבועיים האחרונים... זמן טוב לוידויי אהבה, למפגשים עם אקסיות או אקסים מיתולוגיים, ולזכרונות מתוקים של אהבה ורגשות בכלל... שבוע שכזה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully