וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 ביוני 2019

השבוע אנחנו פוגשים שתי השפעות הפוכות ואפילו קיצוניות בכוכבים ושתיהן ישפיעו גם עלינו: מצד אחד הצורך להרחיב אופקים ומצד שני הצורך לצמצם את אזורי הפעולה והעשייה שלנו ולא לבזבז משאבים על דברים שאינם חשובים באמת

השבוע אנחנו פוגשים שתי השפעות הפוכות וקיצוניות בכוכבים שישפיעו עלינו: מצד אחד הצורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה, תוך שאנחנו מרגישים איך הלב עצמו מתרחב תוך כדי התהליך, ומצד שני - הצורך לצמצם את אזורי הפעולה והעשייה שלנו ולא לבזבז משאבים ותשומת לב על מה שלא חשוב באמת, אלא להתמקד בעיקר - הן כלכלית, והן רגשית, מלווים בתחושת כובד מסוימת שמכריחה אותנו לפעול כדי להוריד לחצים ומתחים שמכבידים עלינו. אם למקד את הקונפליקט - הצורך להרחיב ולרוץ קדימה מול הצורך לצמצם ולפתור בעיות של כאן ועכשיו. וכל זאת באופן קיצוני - ובשבוע אחד.

התהליכים המשמעותיים של השבוע בשמים:
1. ונוס עוברת למזל קשת.
2. השמש בזוית של עימות ליופיטר כוכב השפע והמרחבים.
3. מרס כוכב האקשן בזוית של עימות עם סטורן הנוקשה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל שור המעשי, למזל תאומים החברתי התקשורתי והשכלתני. ונוס שהתה כחודש במזל שור השייך ליסוד האדמה עליו היא שולטת, והצד הרגשי של כולנו היה חמים ומתפנק: זו ההשפעה שלה במזל שור, והקשר לחומר לכסף ולפינוקים היה משמעותי במיוחד, ביחד עם הצורך של כולנו במילה טובה, ליטוף ואפילו חיבוק. במזל תאומים זו אנרגיה אחרת. כעת הצד הרגשי שלנו הופך יותר מילולי - ופחות נוגע. זהו זמן לא לגעת בלי מילים, אלא להפך: לחזר עם מילים והרבה מהן - ולפעמים רק מילים. מזל תאומים מביא איתו למערכות היחסים שלנו את המילים ואיתן את הצורך לדבר לשתף ולחלוק, ולתרגם את כל הרגשות של החודש הקודם למילים שאיתם אפשר להבין מה באמת מתרחש עמוק בפנים, להצהיר על כוונות, ולשתף גם אחרים בתחושות שלנו. במזל תאומים מביאה איתה ונוס את היכולת הטובה שלנו לא רק לדבר עם הפרטנרים שלנו אלא לדבר בכלל - ומאהבה. זהו זמן מצוין לעמוד מול קהל ולהעביר לו את המסרים שלנו, ובמקביל - לפתור בעיות ביחסים תוך שאנו מנקים משקעים רגשיים שהצטברו, ומאפשרים לנו לפתוח דף חדש ביחסים, ובעיקר - דף תקשורתי.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, טלה סרטן גדי דלי אריה ועקרב.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. בגדול זו באמת אחד הזויות היותר אופטימיות על פני גלגל המזלות. יופיטר עוזר לשמש - ולכולנו - לא רק להרחיב אופקים באופן מנטלי אלא גם פיזי: לפתוח אזורי פעולה חדשים מבחינה מסחרית למשל, ובכלל להעז ולראות רחוק עד כמה שניתן ומשם - לקבל החלטות ארוכות טווח המשפיעות על חיינו בגדול. זהו גם זמן טוב לתכנן נסיעה לחו"ל או לחילופין לתכנן לימודים של משהו שעניין אותנו זמן רב וכעת אנו מרגישים צורך להיכנס למעגל חדש של צמיחה אישית ומלהיבה - וללמוד את מה שבאמת מעניין אותנו. הסכנה בזווית הזו כמו בשאר הזויות של יופיטר - אופטימיות יותר, ומזעור הסכנות הנובעות כתוצאה מהחלטות מלהיבות שלא רואות גם את הסיכונים שבדרך...

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי עקרב ושור, קשת תאומים דגים ובתולה.

הזוית המאתגרת של השבוע - זו זוית העימות של מרס כוכב העשייה והאקשן שלנו, עם כוכב סטורן הנוקשה שממול. על פניו זו אחת הזויות המתסכלות שיש באסטרולוגיה. מרס הוא כוכב התנועה והעשייה, וסטורן הוא כוכב העצירה ההדחקה והמימוש של כאן ועכשיו. כשהם נמצאים זה מול זה נוצרת תחושה של פול גז בניוטרל - אנו מתאמצים להוציא לפועל תכניות פעולה ויזמות חדשות, אולם משהו כאילו עוצר אותנו ממול, נותן לנו כתף קרה, לא זורם עם ההתלהבות שלנו, ומכריח אותנו להתעורר מפנטזיות ומהחלומות הוורודים, ולהיות כאן - ועכשיו. סטורן מכריח אותנו קודם כל להתמקד במה שיש, לפני שאנחנו בונים תכניות פעולה של התרחבות וצמיחה אישית. לפני שאתם יוצאים לקניות - סגרו את האוברדראפט, אומר סטורן - ואז נדבר על השאר. הפן הכלכלי שלנו הוא אחד מאלה שנמצאים עכשיו במוקד הזוית הזו. סטורן מכריח אותנו לבנות בסיס כלכלי יציב או לפחות לעשות את כל הצעדים הדרושים לכך שדחינו עד כה, או שפחדנו לבצע.

זה נכון בגדול גם למערכות היחסים שלנו: סטורן מדבר על הצד הרשמי של היחסים. בין אם המדובר על נישואין כסוג של פורמליזציה של יחסים, או אפילו שותפויות שזה הזמן לחתום על החוזים שהופכים אותם לרשמיים: כעת הזמן לקבל את אישור החברה והממסד למה שבנינו עד כה, ולו גם כדי שנמשיך נצמח ונתפתח הלאה בתוך גבולות ברורים - ומוגנים. נכון, זה לא רומנטי ולא שרמנטי, אבל זה בטוח - והנה עוד מלה שסטורן מייצג: את הצורך בביטחון, פיננסי או רגשי, לפני שממשיכים הלאה, ולו רק כדי להגדיר באופן מדויק מה כן ומה לא, מי אני ומי אתה, כדי שדברים יהיו ברורים יותר, והדרך חלקה ובטוחה יותר. תחושות של תסכול ולחצים עלולים להגיע דווקא עכשיו כשאנחנו מעמיסים על עצמנו קצת יותר מטלות, ולכן כדאי לפעול באופן חכם ולא לשים על כתפינו הצרות יותר ממה שאנחנו מסוגלים לבצע כעת אלא לעשות הכל באופן מדורג - וחכם. זה רצוי ובעיקר אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, ובעקיפין - כולנו.

גבר מחבק אישה על ספה בסלון. ShutterStock
הצורך של כולנו במילה טובה, ליטוף ואפילו חיבוק/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זהו שבוע ממוקד ודורשני מאוד, שמכריח אתכם לבנות סדרי עדיפויות מדויקים של מה חשוב ומה פחות, ולפעול בהתאם. זמן לפעול בחכמה במישור הכלכלי, ולחשוב כמה צעדים קדימה. הפכו את תחושות הכובד והלחץ למנוף לעשייה בשטח.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את המזל שלכם ועוברת לבית החומר והכספים של השור, מיקום שעלול להביא איתו לא מעט הוצאות בתקופה הקרובה...נסו לא להוציא כספים על מה שלא חשוב לכם באמת עכשיו.

תאומים
משהו טוב קורה לכם השבוע, תאומימים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, וביחד עם מיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל סרטן נראה שהתאומים שלנו הופך רגשי ורגשני מתמיד... זמן לפתוח את הלב, כן, אבל לא לאבד את הצפון.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם, סרטנונים, ביחד עם כוכב מרס שעדיין מביא איתו מדי פעם לא מעט סערות ובלגן. זמן טוב למימוש רעיונות ויזמות, אולם חשוב יותר לדבר על הדברים ולא להשאיר אותם בבטן.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים וזוית הפעולה שהיא יוצרת עם יופיטר כוכב השפע הופכת אתכם לאמביציוזית מתמיד. זמן טוב להריץ קדימה יזמות מרחיקות לכת ולהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד אבל.. בזהירות.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ומריצה אתכם קדימה, ואליה מצטרפת השבוע גם ונוס: כעת הזמן להוריד את מפלס הביקורתיות והציניות, ולהשתמש בקסם האישי שלכם כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ובלי פחד.

מאזניים
אחרי חודש קצת איטי ומתסכל שבו עצרה אתכם ונוס שליטת המזל שלכם במזל שור והכריחה אתכם להתבונן לעומק בנעשה בתחום הכלכלי והכספי, עוברת ונוס למזל תאומים התקשורתי ומחזירה את הקלילות והזרימה. תנו גז, מאזנאים!

עקרב
ונוס הרגשית עוברת השבוע ממזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים למזל תאומים שם נמצאת גם השמש, והיא מכריחה אתכם לעבור תהליכי שינוי, שעיקרם - שדרוג תקשורתי. העקרב המופנם חייב לשנות גישה השבוע, לדבר ולשתף, ולתת כוח למלים - אולם להמנע מסיכונים מיותרים...

קשת
זוית העימות בין השמש לבין יופיטר שליט המזל שלכם הופכת את הקשתים שלנו למאותגרים באופן משמעותי. זהו זמן טוב למקד את האנרגיה שלכם בנקודת פריצה אחת או שתים ולא למסמס אותה בשלל הסחות דעת כמו תמיד. נסיעות לימודים וכל השאר - זמן טוב להרחיב אזורי פעולה.

גדי
אתם נכנסים לשבוע לא קל, גדיים: זוית העימות בין מרס כוכב האקשן לסטורן שליט המזל שלכם מאתגרת את צורת החשיבה הזהירה שלכם, ומעמידה מולה את הצורך לצמוח להתפתח ולקחת סיכונים. חשוב השבוע לא להכנס לעימותים ולא לקלקל יחסים בגלל הצורך בשליטה בכל מחיר.

דלי
מעברה של ונוס הרגשית למזל תאומים המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, הוא משב רוח שמחה שהדלי שלנו זקוק לה מאוד. כעת יכול המיקום הזה להזניק אתכם קדימה, אם תקחו יזמה תרחיבו מעגלים חברתיים ומקצועיים, ותקפצו למרכז המעגל.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית אל בית המשפחה שלכם, יכול לשדרג יחסים עם בני הבית, ולעזור לכם לצאת למסע של שיפור ושינוי האווירה בבית ובסביבתו. זמן טוב אכן להשקיע בבית עצמו, לנקות משקעים שהצטברו ביחסים בבית, ולארח קרובים ידידים ובני משפחה לשעות יפות של ביחד.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully