וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 ביוני 2019

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל סרטן הרגשני שם שוהה גם כוכב מרס, כוכב האקשן. הצירוף הזה מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה לעשייה ולתקשורת שלנו, אלמנט שהופך את השבוע לסוג של רכבת הרים רגשית - ובה כולנו מתנודדים בים של השערות ספקולציות והחלטות לא מוצלחות

מה עושים עם רכבת ההרים הרגשית שמצפה לנו השבוע? מנסים בכל זאת להחזיק איתן במוט האוהל, ולנסות לפעול בהגיון בריא למרות הקושי... וזה אפשרי, בעיקר עם נתמקד בעובדות ולא ברגשות.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל סרטן הרגשני.
2. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פרקטית לכוכב אורנוס התזזיתי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ממזל תאומים התקשורתי והשכלתני, למזל סרטן הרגשי והביתי. מיקומו זה של מרקורי לא ממש עושה טוב למערכת קבלת ההחלטות שלנו. כעת הכל הופך רגשי מאוד ואפילו רגשני, והרגש משפיע עלינו יותר מההיגיון וגורף אותנו ימינה ושמאלה, מעלה מטה, אל סבך של החלטות אימפולסיביות ולא ממש מעשיות, ביומיום שלנו. מיקומו של כוכב מרס שגם הוא נמצא במזל סרטן הופך את השבוע הזה לסוער ונרגש במיוחד, והוא מסעיר גם את מרקורי שלנו שמושפע ממנו. היום הרגשי שכולנו שוחים בו הופך השבוע עמוק יותר, ופה ושם אפילו גבה גלים. אז.. מה עושים? מנסים לנווט בחכמה בין הגלים, נותנים אכן עדיפות להחלטות הקשורות לבית ולמשפחה, אך מנסים במקביל לא להסעיר את הרוחות בקשרים הקרובים שלנו, בעיקר אלה הקשורים למשפחה.

מי בעיקר יושפע ממעבר זה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, סרטן גדי טלה ומאזניים.

הזוית המעשית של השבוע - זו הזוית הפרקטית שיוצר מרקורי כוכב התקשורת שלנו עם מעברו למזל סרטן, עם כוכב אורנוס המבריק והתזזיתי שנמצא בתחילתו של מזל שור. זוהי זווית מעניינת, שכן אורנוס נחשב ככוכב השינויים, והשילוב שלו ושל מרקורי בזוית הזו מראה על יכולת מעולה של שיתופי פעולה בגישה חדשנית ומקורית, שמשלבת הן חשיבה מעשית מצד אחד, והן יכולת לנסות גישות חדשות שלא ניסיתם עד כה, קיצורי דרך מעניינים, ודיאלוג עם אנשים מעניינים ומסוג אחר. ואכן, מילות המפתח של השבוע הן שיתופי פעולה, בעיקר כשהמדובר במזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, מאזניים עקרב ושור.

אמא ובת הולכות יד ביד. ShutterStock
מילות המפתח של השבוע הן שיתופי פעולה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מיקומו של כוכב מרס שליט המזל שלכם במזל סרטן עלול להסעיר את הרוחות בעיקר בסביבת הבית והמשפחה, ולהביא איתו ויכוחים אי הבנות ודרמות לתיאבון. נסו לא לקלקל יחסים ולהלחם בכל הכוח כדי שאפשר יהיה לרדת מהעץ בהמשך.

שור
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם, והשור הרומנטי ממילא הופך רומנטי אפילו עוד יותר... מעברו של מרקורי לבית התקשורת שלכם מרכך אתכם, למרות שכוכב מרס שנמצא שם מביא איתו לא מעט דרמות לסביבה.. זמן לדבר, ועל הכל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל סרטן המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ואולי דווקא הוא יוכל לאזן קצת את הבלגן שמביא איתו לשם בזמן האחרון כוכב מרס. זמן טוב לשיחות חכמות על כסף ועסקים, אבל גם לזהירות עם ההוצאות.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, והסרטנון המופנם שלו מקבל חודש שלם לדבר לשתף ולחלוק, ואפילו לספר על עצמו.. הגיע הזמן לסמוך על המלים שלכם ולאפשר להן לפעול אתכם ועבורכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל תאומים ומחזקת את התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת. מעברו של מרקורי ושהותו של מרס במזל סרטן לא עושים לכם חיים קלים.. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו בזמן האחרון.

בתולה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל סרטן מחזק מאוד את הצד החברתי שלכם, בתולות. זהו זמן טוב לחזק תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולקדם דברים שחשובים לכם הן בתחום המקצועי והן בתחום החברתי. זמן טוב להרחיב מעגלים, בתולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור, וקצב הדברים קצת איטי כעת לטעמכם. אולם מיקומו של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם אליו עובר השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, מריץ אתכם קדימה: הגיע הזמן ליזמות חדשות, מאזנאים.

עקרב
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המיםבהחלט מקל עליכם, עקרבים. זהו זמן טוב לתקשורת נינוחה ורגשית יותר, לכנות וישירות, ולמינון גבוה יותר של השראה ויצירתיות. תנו ללב להוביל מהלכים.

קשת
מרקורי כוכב התקשורת יוצר בתחילת השבוע זוית של עימות עם יופיטר שליט המזל שלכם, ומאפשר לכם להתמודד בהצלחה באופן מילולי עם בוסים אחראים ואנשים שמאתגרים אתכם. זמן טוב גם לתכנן נסיעה, ארוכה או קצרה, לצורך הרחבת אופקים.

גדי
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל סרטן מקום בו נמצא גם כוכב מרס, שם את הדגש על היכולת שלכם לשדרג את התקשורת במערכות היחסים הקרובות, ובזוגיות ושותפויות בפרט. זמן טוב לדבר על מה שחשוב באמת, בדיאלוג ישיר בגובה העינים.

דלי
זוית מעשית שיוצר השבוע מרקורי כוכב התקשורת עם אורנוס שליט המזל שלכם, עשויה להביא איתה שבוע מעשי ויעיל במיוחד. זמן טוב לשיתופי פעולה עם אנשים שמשלימים אתכם או חושבים כמוכם, ועשייה מדויקת מול אתגרים גדולים ומטרות משותפות.

דגים
אל כוכב מרס שמביא איתו גישה עצבנית וריגושית בבית היצירתיות הביטוי האישי שלכם מצטרף כוכב מרקורי, ומקל על התקשורת שלכם. זמן לדבר לחלוק ובעיקר לשתף את הרגש הזה בהצלחה עם אנשים קרובים, כמו גם ליצור ממנו ואיתו בתחום המקצועי.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully