וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 במאי עד ה-1 ביוני 2019

תקשורת - זהו שם המשחק השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו מושפע גם מנפטון הרגשני, פלוטו היצרי וסטורן הנוקשה, ואנחנו צריכים לנווט בחוכמה עם המילים שלנו בין השינויים הפתאומיים לבין הצורך בעוצמה מול הכוחות הפועלים מולנו לבין הצורך לא רק לדבר - אלא גם לעשות

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל.
2. מרקורי בזויות של מתח לסטורן הנוקשה ולפלוטו היצרי והכוחני.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ששוהה במזל תאומים, ויוצר זוית פעולה מדויקת עם נפטון הרגשני, המטשטש ומערפל. במזל תאומים מביא איתו מרקורי תקשורת צלולה שמחה וזורמת, שכן הוא שולט על המזל הזה. אולם זוית הפעולה שלו עם כוכב נפטון הרגשי מביאה איתה חוויה הפוכה: כעת התקשורת שלנו הופכת לא מעשית אלא רגשית, מלווה במצבי רוח משתנים ולא יציבים, ובאפים ודאונים שמביאים איתם חוסר יציבות. זהו זמן שאינו מעשי במיוחד, מבחינת קביעת עובדות בשטח, אך מצד שני היצירתיות והדמיון שלנו פורחים עכשיו. ובאמת, זהו זמן לשתף אותם בכל תהליך שאנחנו עוברים, אם בעבודה ואם בלימודים או בתקשורת היומיום, ולהוציא מעצמנו חשיבה יצירתית מיוחדת מחוץ לקופסה. אולם מצבי הרוח עלולים לגרום לנו להגיע להחלטות גרועות, וכדאי להתייעץ עם אחרים כדי לקבל פרופורציות, כשהמדובר בהחלטות משמעותיות בחיינו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת, אך כמו בכל מקרה כשמדובר בכוכב שהוא כל כך משמעותי לכולנו, בעצם כולנו.

זויות המתח של השבוע - יש שתי זויות שכאלה, וגם אותן יוצר מרקורי, בעיקר לקראת המשך וסוף השבוע. הזויות האלה מביאות איתן מתח וחוסר שקט בתחומים שונים, אך דווקא הן גורמות לנו לפעול כדי לפרק את המתחים האלה, ולחזור שוב לאיזון. זוית המתח של מרקורי עם כוכב סטורן הנוקשה והמעשי - בגדול, זו זוית של מצוקה מסוימת, בעיקר בנושאים מעשיים בחיינו כמו נושאי חומר כספים עסקים וחשבון הבנק, שמכריחה אותנו לפעול כדי להסיר דאגה מסוימת - לשלם חשבון לפני עיקול, למשל או לסגור אוברדראפט - שדחינו או התעלמנו ממנה, או שאנו צריכים לבצע פעולה מקדימה כדי לנטרל אותה מראש. זויות כאלה עוצמתיות במיוחד בחייהם של הדחיינים שבינינו, או אלה שלא מנהלים נכון את המשאבים הכלכליים שלהם. בכל מקרה, הזוית מכריחה אותנו לעשות בדק בית חומרי ומעשי בחיינו, להתמודד עם לחצים מבחוץ, ופה ושם גם בטעות גורמת לנו לקחת על עצמנו יותר מחויבויות ממה שאנחנו מסוגלים למלא. קצת סבלנות וזה עובר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

זוית המתח בין מרקורי לכוכב פלוטו הכוחני והיצרי - זו זוית שעלולה לגרום לנו נזקים תקשורתיים או לא נהיה מודעים לה ונסחף אחרי הרגשות שהיא מעלה איתה. הזוית הזו מביאה איתה לתקשורת שלנו גישה עצבנית וחסרת סבלנות, ופתיל קצר במיוחד, שעלול להתפוצץ על כל הערה שלא במקום, או פרשנות מוטעית שאנו מביאים איתנו לשיחות עם מי שנמצא ממול. תחת הזוית הזו קל להיכנס לעימותים מיותרים, להפוך כל ויכוח למאבק לחיים ולמוות, ולהקצין דיאלוג עד כדי גישה לוחמנית שגורמת לנו לנתק קשרים, או להגיב באלימות מילולית כלפי מי שלדעתנו נלחם דווקא בנו, ולא אנחנו בו. תחת הזוית הזו אכן אנחנו יכולים לאבד בקלות כמה וכמה קשרים משמעותיים בחיינו אם לא נזהר, כי באופן לא מודע אנחנו מקצינים קונפליקטים והולכים עד הסוף בגישה טוטאלית של שחור ולבן, במקום לנסות להתגמש, להתפשר, ולחפש את המכנה המשותף ונקודות האמצע. מה עושים כשמגיע רגע שכזה? לוקחים אויר, נושמים עמוק, סופרים עד עשר ו..מעלים חיוך, שגם אם הוא עלול להיראות מלאכותי לרגע הוא בהחלט יכול לפוגג את המתח, ולהחזיר את כולנו לפרופורציות, כאמור.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, אריה דלי ושור.

זוג רומנטי מאחור. ShutterStock
לוקחים אויר, נושמים עמוק, סופרים עד עשר ו..מעלים חיוך/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך להתקדם במזל סרטן הרגשני, והצירוף בין השנים האלה עלול להיות עצבני וסוער. חשוב להמנע מריבים משפחתיים או עם אנשים קרובים, ולהגיב באיפוק.
זמן טוב לאקשן, אך לא לדרמות..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא איתה רגעים רגשניים ועדינים, ופה ושם גם גישה יצירתית. כוכב אורנוס שעושה צעדים ראשונים במזל שור, מביא איתו את בשורת השינוי לאלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה אמנם במזל שלכם אך יוצר כמה זויות לא קלות שגורמות לשבוע טעון ולא צפוי. נסו לפעול באופן רגוע ומאורגן ובעיקר להצמד לעובדות, ולא לאפשר לרגש להפעיל אתכם באופן דרמטי וקיצוני.

סרטן
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת מכריחים אתכם השבוע לפעול בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולאסוף כוחות, במקום להתיש את עצמכם במאבקי כוח מיותרים, ואי הבנות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי אבל כמה חבל - דווקא עכשיו היא כמעט ולא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים לאורך השבוע. יש הרבה אפשרויות מעניינות, אבל אתם מרגישים פעמים רבות לבד במערכה.. סבלנות.

בתולה
השמש ומרקורי שוהים עכשיו בבית הקריירה שלכם, האמביציה שלכם חזקה במיוחד, ובמקביל גם היכולות שלכם לממש אותה בגדול ולנצל אותה כראוי גבוהות גם כן. יש לא מעט אפשרויות מעניינות בסביבה של עשייה ושיתופי פעולה: נסו לזהות אותן.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור, ומכריחה את המאזנאים הקלילים יחסית ללכת על הקרקע באיטיות, ולבצע תהליכים עומק פרקטיים במיוחד. זמן טוב לעשות סדר בחשבון הבנק, ולנצל את המומנטום כדי לחזק את הבסיס.

עקרב
ונוס הרגשית שוהה עכשיו בבית היחסים והזוגיות שלכם, וזהו זמן מצוין לעקרב החשדן והקשוח להוריד את השריון, ולתת לחלקים הרומנטיים והרכים שלו לצאת לפעולה: קוראים לזה 'אהבה', ואם תפנימו וגם תקחו יזמה, היא תגע בעדינות גם בכם...

קשת
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, וזהו זמן מצוין למצוא לכם שותפים ובני ברית לדרך - או לחיים, אם הלב הקשתי הפרוע פנוי במקרה... זמן מצוין לדבר ולשתף ברגשות, ולפתוח את הלב.

גדי
סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם מכריח את הגדיים שלנו, לבנות מערכת כלכלית ואישית עוצמתית ומאורגנת היטב, ויש לזה גם מחיר.. אולם ממש ממול נמצא עכשיו מרס האגרסיבי במזל סרטן, וחילוקי דיעות וויכוחים עלולים לקלקל את התהליך. גלו איפוק.

דלי
מיקומם של השמש ומרקורי במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר, מאפשר לכם כעת לתקשר טוב יותר ובעוצמה רבה יותר. זוית מעשית שיוצר כוכב מרס עם אורנוס שליט המזל שלכם מביאה איתה כמה הזדמנויות פרקטיות או עסקיות למערכת.

דגים
זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לטעויות בהבנה קצרים בתקשורת והחלטות שגויות בגלל מעורבות רגשית עודפת. חשוב במיוחד כעת להצמד לעובדות ובעיקר לפרטים הקטנים. אל תאפשרו לרגש להסיט אתכם מהמסלול.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully