וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 במאי 2019

מעברם של השמש ומרקורי למזל תאומים, מסמל יותר מכל דבר אחר שינוי בתקשורת שלנו: תקשורת בין אדם לחברו, תקשורת עם הבית והמשפחה, תקשורת מילולית שמאפשרת לתרגם למלים מצבים רגשיים שהחזקנו בבטן בשבועות האחרונים - כל זה, ועוד

הגיע הזמן לדבר ולא רק על עצמנו אלא גם להיות קשובים ובגדול - לשתף ולחלוק, חברים, ויפה שעה אחת קודם.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש עוברת למזל תאומים.
2. מרקורי עובר למזל תאומים.

המעבר המשמעותי של השבוע - בגדול, יש שני מעברים כאלה, וכולנו נרגיש אותם היטב, ואם נלמד לפעול איתם גם נדע איך לנצל אותם באופן הטוב ביותר. המעבר המשמעותי של השבוע: השמש עוברת למזל תאומים - כמדי שנה בתאריך הזה, עוברת השמש ממזל שור השייך ליסוד האדמה, למזל תאומים השייך ליסוד האוויר. השוני בין שני המזלות הוא גדול. בעוד השור הוא קבוע ואף מקובע, מזל תאומים שייך לקבוצת המזלות המשתנים, הוא דינמי מאוד, והיכולת שלו לבטא את מה שעובר עליו - בעיקר אם גם מרקורי שליט המזל שלכם נמצא גם הוא במזל תאומים -גבוה במיוחד. ואכן, אחרי כחודש ימים שבו הכריחה אותנו השמש להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק ובצד הפרקטי של החיים, היא עוברת למזל תאומים ומאפשרת לנו לתרגם את כל התובנות של החודש האחרון למילים, ואת המלים - למעשים..

השמש ביסוד האוויר הופכת את הדברים לאווריריים יותר, ובטוחים קצת פחות. כעת קל להבטיח אבל המימוש לא בהכרח יקרה כמו שאנחנו חושבים או רוצים. מה שכן - זמן מצוין לתקשורת משופרת ומשודרגת עם הגוף הפיזי שלנו, וקפיצות מתוכננות לחדר הכושר או חזרה לפעילות ספורטיבית יתקבלו על ידי הגוף שלנו בשמחה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי עקרב שור תאומים בתולה קשת ודגים.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל שור הפרקטי למזל תאומים עליו הוא שולט. הגיע הזמן להפסיק קצת עם המעשים - ולחזור למילים. כן, כשכוכב התקשורת שלנו עובר למזל תאומים, וביחד עם השמש, נראה שהגיע הזמן לדבר ולחלוק, חברים. זהו זמן שבו למילים שלנו יש ערך וכוח משל עצמם, גם בלי קשר לעובדות. כעת אפשר להתמקד ביזמות חדשות וביצירת קשרים חדשים תוך שאנחנו מרחיבים את המעגלים החברתיים שלנו. זהו גם זמן טוב לדבר על כל מה שלא דיברנו בשבועות האחרונים, ולומר את המילים ששמרנו בבטן: גם אם יש קושי מסוים בתחילה, זה בהחלט ישפר אוירה ואת האמון בינינו לבין האחרים. הגיע הזמן לתת למילים את הכבוד - ואת הכוח - כדי שיוכלו לפעול איתנו ועבורנו, ולטובת כל הצדדים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה וטלה

אישה לוחשת באוזנו של גבר צעיר שלצדו היא יושבת בבית קפה משיכה. ShutterStock
למילים שלנו יש ערך וכוח משל עצמם/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן השייך ליסוד המים, מיקום לא קל כשלעצמו שעלול ליצור כמה וכמה סערות רגשיות ודרמות לתיאבון.. חשוב לא לאבד פרופורציות עכשיו. התמקדו בשיפוצים בבית ובסביבתו.

שור
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים השבוע לבית החומר והכספים שלכם, והגיע הזמן לעשות את השינויים שהתעצלתם לעשות בשבועות האחרונים... זמן טוב לשנות סדרי עדיפויות לגבי הוצאת כספים, ולסגור אוברדראפט.

תאומים
משהו משתנה אצלכם השבוע, תאומימים: אחרי חודש איטי וקצת מרגיז שהכריח אתכם להתמקד בעובדות ולא במלים, עובר מרקורי למזל תאומים והאפקט מתהפך: הזמן הזמן לגישה דינמית ותקשורתית וליזמות תקשורתיות חדשות.

סרטן
כוכב מרס ממשיך לנוע בתחילת המזל שלכם, ולהפוך את הסרטנון הביתי והמנומנם לסרטן אסרטיבי ותאב אקשן. כן, הגיע הזמן לעשות למען עצמכם - ובגדול, ויפה שעה אחרת קודם. זמן טוב לפרוץ בדיאטה מקומית, וביזמה אקטיבית ונועזת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים המאכלס את הבית החברתי שלכם, והאריה החביב שלנו מפסיק קצת להיות מרוכז בעצמו, והופך חברי וחברתי. זמן טוב להרחיב מעגלים, להכיר אנשים חדשים ומעניינים, ולהכניסם לחייכם.

בתולה
מעברם של השמש ומרקורי לבית הקריירה שלכם, הופך את הבתולה שלנו לאמביציוזית במיוחד. כן, הגיע הזמן למהלכים מאתגרים בנושאי דרייב וקריירה, ולעשייה ממוקדת מטרה. זמן טוב להעז ולחשוב לא רק על הכאן והעכשיו, אלא גם על המחר והאחר כך..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור, ומכריחה אתכם לפעול באופן מעשי מאחורי הקלעים. זהו לא מיקום קל שכן ההכרח הוא כעת להתבונן בעובדות ולא במלים דווקא או בתקשורת הבינאישית. אל תקחו סיכונים בזמן שכזה, מאזנאים.

עקרב
ונוס שנמצאת מול המזל שלכם עוזרת לכם לשדרג את התקשורת הזוגית ולפעול באופן נמרץ יותר לשיפור התקשורת עם הפרטנרים שלכם. השמש ומרקורי במזל תאומים עלולים לגרום להחלטות פזיזות - זהירות...

קשת
מעברם של השמש ומרקורי לבית היחסים שלכם, מאפשר לכם להשקיע בתקופה הקרובה קצת יותר במערכות היחסים שבניתם. אם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי - זה בדיוק הזמן לדייט... אם יש כבר נפש תאומה בסביבה - זה הזמן להעמיק את הקשר.

גדי
מיקומו של כוכב מרס במזל סרטן מול המזל שלכם עלול להביא איתה אתגרים מעניינים עם דמויות אסרטיביות ממול, אך גם פתיל קצר ותגובות קיצוניות. נסו לא להכנס לעימותים כשדברים יוצאים משליטה. מלים רכות יכבו דליקות גדולות..

דלי
קרבה בין ונוס הרגשית לאורנוס שליט המזל שלכם עלול להביא איתה שבוע חסר שקט, וכדאי לברר דברים ולא לנתק קשרים כשמגיעה תחושה של אי ודאות. השמש ומרקורי שבמזל תאומים עוזרים לכם לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס...

דגים
מיקומם של השמש ומרקורי בבית המשפחה שם את השבוע על הנעשה בבית ובסביבתו. זהו זמן טוב לשנות אווירה בבית, ולחזור לתחושת הביחד. ונוס שבמזל שור מביאה איתה תקשורת עדינה אך מעשית: זמן טוב להתחלות חדשות בתחום המקצועי.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully