וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 במאי 2019

אחרי מקבץ הכוכבים הקשה של השבוע שעבר ומה שבא בעקבותיו, מתחיל שינוי כיוון מסוים: ונוס הרגשית על שלל הזויות שיצרה במזל טלה כולל אלה עם סטורן הנוקשה ופלוטו הכוחני, עוברת למזל שור הרגוע, והרגשות נרגעים בהדרגה

השבוע ונוס עוברת למזל שור, מרס הערס עובר למזל סרטן, אותו מזל רגשי הקשור בעיקר לבית למשפחה ולחיי הרגש המופנמים שלנו. אלא שמרס מתפקד כאן כמו פיל בחנות חרסינה, ומכיון שהוא מקצין את פעילות המזל שבו הוא נמצא, הרגשות שלנו מתחלפים ומשתנים במהירות, והשקט היחסי שונוס מנסה להעביר אלינו מתחלף בגישה מרדנית דווקא במסגרות היותר בטוחות ושקטות שלנו, ולעיתים גם בדיאלוג תוקפני עם בני הבית והמשפחה. שבוע מעניין ולא ממש קל, אבל נראה שאת המלה הזו 'קל' כבר שכחנו בזמן האחרון, כשמדובר במצבי כוכבים... זה לא אומר שלא נוכל לבחור אחרת ולהפוך גם את הלימון הזה ללימונדה, למרות שחוסר הסוכר מביא איתו את הפרצוף החמוץ המוכר...
שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס הרגשית עוברת למזל שור עליו היא גם שולטת.
2. מרס עובר למזל סרטן בו הוא מתפקד שלא במיטבו.

המעבר המשמעותי של השבוע:
יש שני מעברים כאלה, ובאופן מעניין הם מתחילים ממש באותו היום, אלא שאחד מהם - זה של ונוס - ממשיך כחודש ימים, והשני - דווקא זה המעצבן יותר - נמשך כחודשיים. המעבר החיובי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה האגרסיבי למזל שור הפרקטי והרגוע יחסית. ואכן, זהו אחד המעברים המוצלחים של השבוע, בגדול. ונוס שולטת על מזל שור, וההרמוניה שהיא מביאה אלינו היא לא רוחנית או חברתית אלא בעיקר מעשית, וקשורה גם לעבודה נכונה עם מטלות היומיום הקשורות לחומר וכספים, וגם להנאות החיים שהשור יודע ליהנות מהם טוב כל כך כמו פינוקי גוף, אוכל טוב, שינה רגועה, וכמובן אותה מתנה שוונוס מביאה לכל אוהביה. הסקס ובעיקר המגע.

החיסרון של ונוס במזל שור - רגעי עצלות ודחיינות שהיא מביאה. ונוס לא מכריחה אותנו לפעול באופן פרקטי כדי לעבוד קשה ולהשיג את המטרה, אלמנט שמרס למשל במזל שור היה עושה, אלא מפעילה את הצד הזחוח והנינוח יותר, יחסית, שלא ממש אוהב להתאמץ, ואוהב לדחות את כל מה שלא חיוני ממש עכשיו, ודורש מאמץ יתר. התוצאה האפשרית של מעברה של ונוס - הוצאות גבוהות יחסית על פינוקים מסוגים שונים, וקושי רב מהרגיל לשלוט על הנעשה בחשבון הבנק שלנו, בעיקר כיון שהמקום שמפעיל אותנו עכשיו פה הוא בעיקר רגשי, המחפש הרמוניה ושקט.

מצד שני, ונוס יכולה דווקא עכשיו להביא איתה צד יצירתי מאוד לכל מה שקשור לכספים, ופה ושם גם את אותה מלה לא הגיונית שקוראים אותה 'מזל', שמורכב גם מקסם אישי שיכול לקדם דברים, וגם יכולת להתגבר על מכשולים תיאורטיים בעזרת אופטימיות שהטוב ינצח,וונוס היא בהחלט מהטובים, או יותר נכון מהטובות שבחבורה. זהו זמן טוב להתחיל דיאטה - כן, בעיקר עכשיו - ולהפעיל את הגוף כדי שלא יתרגל לחוסר מוטיבציה לפעולה.

זהו גם זמן טוב להתבוננות עומק ולחשיבה חיובית אך אסרטיבית לנעשה בחשבון הבנק שלנו.
ואחרון אחרון - ונוס מביאה איתה את הטאץ' הרומנטי שהיה חסר להרבה מאתנו בשבועות האחרונים. זה בדיוק הזמן להשתמש בכלים שלה, מלים רכות קסם אישי ויכולת פינוק - כדי לפתוח גם את הלב, להעמיק יחסים קיימים, או..לצאת למקבץ היכרויות מעניינות, שיפתחו עבורנו דף רגשי חדש ומלהיב לקראת הקיץ. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, סרטן גדי וטלה

המעבר המתסכל של השבוע - זהו מעברו של מרס כוכב העשייה והאקשן ממזל תאומים השכלתני והחברתי למזל סרטן הרגשי והמופנם. בגדול, זה אחד המיקומים הפחות קלים של כוכב מרס. הערס הזה רוצה רק לדהור קדימה, והמופנמות הרגשית הסרטנית הדביקה פשוט מרגיזה אותו. מרמורים, קיטורים, גישה עצבנית וחסרת סבלנות והרס דווקאי של מערכות יחסים עדינות בגלל קריזות של רגע - כל אלה עלולים להגיע עכשיו, ובגדול, וקצת לקלקל את ההרמוניה שונוס במזל שור מנסה לשדר לכולנו.
מרס שולט על מזל טלה השייך ליסוד האש.

במזל סרטן השייך ליסוד המים הוא מחולל מהומה: המים רותחים פה, ומרס ששונא את עודף הרגשות והרגישות הזו מגיב באופן קיצוני ובעיקר רגשני כשדברים יוצאים משליטה, וכשהרגש שולט וזה אכן קורה לעיתים קרובות. פעמים רבות מיקומו זה של מרס מביא איתו מהומה בדיאלוג המשפחתי: כעת כולם צודקים, כולם רוצים עדיפות, וכולם מאשימים. המעניין שדווקא עכשיו אפשר לפתוח דברים לעומק, כי הבלגן מאפשר לכולנו להתחבר לרגשות אמיתיים שחבויים מתחת לפני השטח, ועם קצת מודעות ויכולת לקחת אחריות אפשר גם להתפייס, ולפתוח דף תקשורתי חדש, אבל זה לא יהיה קל.

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן בעיקר, אך באופן עקיף - כמובן כולנו.

אישה מהורהרת על רקע כחול. ShutterStock
זמן טוב להתבוננות עומק ולחשיבה חיובית/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מעברו של מרס שליט המזל שלכם למזל סרטן לא יעשה לכם חיים קלים בתקופה הקרובה. זהו זמן של חשבון נפש רגשי עם כל מה שקשור למלים 'בית' ו'משפחה'. נצלו את האנרגיה הזו לשיפוצים ושינויים בבית ובסביבתו.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ל..מזל שלכם, איזה כיף! זה אחד המיקומים החביבים שבהם מידת הפינוק שהשור עשוי לזכות בה שווה למידת הרצון שלו...זמן מצוין לפתיחת הלב, ומכיון שהשור הוא אחד המזלות היותר רומנטיים בסביבה - גם לשבוע רומנטי במיוחד, סטייל הכל כלול, כמו שהשור אוהב...

תאומים
מרקורי כוכב התקשורת שלנו שוהה גם הוא במזל שור השבוע, אם לא ללא הרבה זויות לכוכבים אחרים. התוצאה - יכולת להתמקד באופן מעמיק בנושאי חומר וכספים, מבלי שתשומת הלב שלכם תוסט לגרויים אחרים. זמן טוב לניקוי משקעים רגשיים, לפני שזזים שוב קדימה.

סרטן
מזלטוף, סרטנונים! שומעים את הדפיקות בדלת? אלה לא דפיקות חרישיות - אלה ממש מהלומות: מרס מגיע למזל שלכם. הוא דורש ים של צומי, ומביא איתו אנרגיה עצבנית ותוססת לפעולה: מי שלא יפעל ויזיז דברים - יעצבן את כולם בחוסר השקט שלו.. אז קדימה, שתים זוז, סרטנונים!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע גם השבוע בבית הקריירה והדרייב שלכם, וכדאי לנצל את המומנטום הזה כיון שזה השבוע האחרון שבו תשהה שם: האריה שיקח יזמה וירוץ קדימה - ירויח בגדול! זמן להגדיר מטרות, ולממש בהתאם.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם נע במזל שור, אלמנט חביב ואפילו מרגיע במקצת, אחרי החודש שזה עתה הסתיים, תודו. זהו זמן טוב לחשוב בגדול ולמרחוק, לראות את כל התמונה, ולהשקיע בעיקר בצמיחה אישית ופתיחת אזורי פעולה חדשים. קדימה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור, והמאזנאים שלנו שגם ככה לא ממש החלטיים עלולים להכנס עכשיו למוד עצלני במקצת, ולא לעשות יותר מדי. חשוב להתעדכן במה שקורה עכשיו בחשבון הבנק, ולפעול בהתאם כדי למנוע צרות בהמשך.

עקרב
גם השמש גם מרקורי ועכשיו גם ונוס הרגשית - כולם נמצאים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עקרבים, ואם האביב עוד לא עשה לכם את זה, אז השלישיה הזו תעזור לכם גם לפתוח את הלב, וגם לתת לה, לאהבה, מקום אמיתי בשבוע הזה ובשאיפה גם באלה הקרובים.. שתפו איתה פעולה!

קשת
מרס במזל תאומים הביא איתו הרבה מאוד קצב ואנרגיה לחייכם בחודשיים האחרונים, אבל כעת כשהוא עובר למזל סרטן הרגשני וונוס עוברת למזל שור, קצב הדברים מואט: הגיע הזמן לשים רגלים על הקרקע, קשתים, ולעצור קצת את הצד ההרפתקני שלכם. מספיק התפרעתם בחג, נכון?

גדי
מעברו של כוכב מרס האסרטיבי למזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, לא יעשה לכם חיים קלים בתקופה הקרובה, אלא אם תשתפו איתו פעולה, ותכניסו קצת יותר פלפל לזוגיות וליחסים שלכם. מרס מכניס את האגו ליחסים, ומדגיש את הצד הפיזי שלהם. במקרה של הגדיים, גם חדר הכושר יעזור לשחרר לחצים.

דלי
מקבץ הכוכבים במזל שור מצביע על הבית והמשפחה כאזורי הפעולה המודגשים השבוע, וגם בתקופה הקרובה. כן, הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, להכנס למסע של שיפוצים ושינויים, ובמקביל גם לשדרג את היחסים בתוך המשפחה.. זמן לדבר על הכל, ולפתוח דף משפחתי חדש.

דגים
מעברו של כוכב מרס למזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, הופך את הדמיון שלכם לאסרטיבי במיוחד, אבל גם נוטל מהרומנטיקה את ההילה העדינה והשקטה.. הגיע הזמן לאפשר ללב להתפרע, ואם אין לכם פרטנרים לכך - זה הזמן לצאת ולצוד נפש תאומה מזדמנת.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully