וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 במאי 2019

נראה שהשבוע הזה של חג העצמאות טומן בחובו כל כך הרבה אקשן וזוויות בין כוכביות, עד שנדמה שאפשר בשקט לחגוג תקופה חדשה בחייה של המדינה הזו, אם אכן מסתכלים על התאריך הזה כיום ההולדת של המדינה שלנו

עומס כזה של כוכבים וזוויות פעולה מזמן לא ראיתי - ואולי זה גם מסמל את כל מה שאנחנו הולכים לעבור בשנה הזו שמתקרבת. אם להסתכל על מצב הכוכבים השבועי - מעבר למה שאנחנו הולכים לחוות השבוע - זה בהחלט לא מעט. אז מה עושים? קוראים בשקט, משתדלים להפנים וכשהאקשן מגיע - מנסים להישאר בשליטה ולא להיסחף... וזה אפשרי.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרס בזוית של עימות יופיטר וזוית של מתח לפלוטו.
2. כוכב מרקורי עובר למזל שור.
3. כוכב מרקורי נצמד לאורנוס התזזיתי.
4. ונוס בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה.
5. ונוס בזוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי והכוחני.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל טלה האסרטיבי, למזל שור המאופק והמופנם. מזל שור שייך ליסוד האדמה ולמזלות הקבועים, בעוד מזל טלה שייך ליסוד האש, מה שאומר שבגדול, אמורה להיות למעבר הזה השפעה מייצבת על מצב הרוח הקולקטיבי, ועל הצד המתלהם והאינטנסיבי שחווינו כשהיה במזל טלה. ברם אולם, מרקורי מיד נצמד לאורנוס התזזיתי, ורוב השבוע הזה יעזור כשהוא צמוד אליו או לידו, וזה ממש לא יתרום לשלוות הנפש של כולנו, אולי אפילו ההפך... במזל שור מכריח אותנו מרקורי לעזוב את המחשבות ולהתמקד בעובדות, בין היתר לאלה שקשורות בקרקע שמתחת לרגלים, ובחשבון הבנק. אם נצליח לעשות כמה פעולות חכמות בחשבון ולחזור לתחושת יציבות מעשית אחרי שמרקורי יתנער בהדרגה מאורנוס התזזיתי שצמוד אליו, המעבר הזה בהחלט יוכיח את עצמו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, שור עקרב אריה ודלי.

הזוית המפתיעה של השבוע - זו הצמידות בין מרקורי שעבר למזל שור, לבין אורנוס התזזיתי. הצמידות הזו מקפיצה במהירות את היכולת שלנו לחשוב, להגיע למסקנות, ואפילו להגיב - ומהבטן, לפני שהמחשבה המהירה הזו מגיעה אפילו לראש. זה טוב או רע? תלוי את מי שואלים ובאיזו סיטואציה. מצד אחד היכולת שלנו לעבד נתונים ולהגיע להחלטות מהירה במיוחד, ומצד שני - ההחלטות האלה עלולות להיות פזיזות למדי... מצד שלישי, צמידות שכזו מביאה איתה כמה הארות נפלאות ואסימונים שנופלים חרש בדיוק כשאנחנו זקוקים להם, ועוזרים לנו לפתור בעיות שהתחבטנו בהן בזמן האחרון ללא פתרון... וזה - מבורך כשלעצמו. האפקט היותר מעצבן הזוית הזו, הוא השינויים במצב הרוח ובחוסר היציבות שלנו, שעלול לגרום גם שינויים קיצוניים בתכניות שלנו, וקריזות של רגע שמתורגמות מהר מאוד לפעולות נחפזות ללא שיקול דעת, כמו בכביש למשל. כדאי להיזהר בזווית הזו, ולא לקבל החלטות קריטיות ברגע, אלא להסתכל בדברים שוב ושוב, ובעיקר - לא להתפרץ בכעסים מטופשים שיהרסו לנו יחסים יפים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי אריה ועקרב.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זווית העימות בין מרס כוכב האקשן, לבין יופיטר כוכב המרחבים האופטימי. הזוית הזו מביאה לנו סוג של הצצה לעולם הגדול, ויכולת לקבל החלטות הקשורות להתרחבות - עסקית כלכלית או פיננסית - או לגבי נסיעה, ארוכה או קצרה, שהאפקט שלה יהיה דומה. גם נושאים הקשורים ללימודים והרחבת אופקים עולים עכשיו על הפרק, אבל כמו בכל זוית שקשורה למרס הדברים עלולים לקבל טוויסט קיצוני, ואופטימיות יתר שכזו עלולה לגרום לנו לבזבז כספים שלא לצורך, או לקבל החלטות גרועות שלא יעמדו במבחן הזמן. מה עושים? נהנים מהאנרגיה הזו, אבל את ההחלטות שבאות בעקבותיה כדי לעכב - לפחות עד השבוע הבא, כדי שאז נוכל לקבל פרופורציות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, קשת, סרטן, גדי, מאזניים, דגים בתולה ותאומים.

הרגשות השבוע - אלה משתנים במהירות, באותה מהירות שונוס, אותה פלנטה חביבה שאחראית על הרגשות שלנו, משנה זויות ומיקום, ומעלה ומורידה אותנו בשרשרת של אפים דאונים החלטות מעשיות ופחדים, מעלה מטה. אכן, שתי זויות הפעולה שיוצרות השבוע ונוס הרגשית עם סטורן ופלוטו, לא תורמות הרבה מדי ליציבות שלנו, בלשון המעטה, וגורמות בעיקר לפחדים להפעיל אותנו בעוצמה.

1. זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה - זו עלולה להיות אחד הזויות המתסכלות שיש באסטרולוגיה, אבל אם לא נעשה עניין מסבך הרגשות ומתחושת הכובד, אולי נוכל ללמוד משהו חשוב על ההתנהלות החכמה והנכונה שלנו בנושאי חומר וכספים...

סטורן מכריח את ונוס - ואותנו - לעשות שוב ושוב חשבון אמיתי, כזה שבו קונים אם יש כסף ומנסים לא להכנס לאוברדראפט. זה נכון גם עסקית, וגם בכל נושא שבו אפשר לתרגם רגשות - לעובדות. אם נצליח להיעזר בוונוס למרות תחושות של כובד ובדידות מסויימת להפעיל נכון יותר את חשבון הבנק ולהשקיע קצת יותר בצד הפורמלי הן של היחסים שלנו והן בדיאלוג עם העולם כולל כל התשלומים שלא שילמנו וכו - הזוית הזו תשתלם, ובגדול.

מי יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, גדי סטרן וטלה.

2.ונוס הרגשית בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני - זו אחת הזויות המרגשות והדרמטיות שקיימות על פני גלגל המזלות, ובמקרה הזה - גם יחסי המין כלולים. ואכן, מה מרגש ודרמטי יותר מיחסי מין? ונוס שלנו עוסקת בדרך כלל בדרך עדינה של יחסי קח ותן, ובדיאלוג הזוגי בכלל. אולם בזוית עם פלוטו היא חוטפת כמה ויברציות אחרות, החל ממיניות עוצמתית וכלה במאבקי אגו וכוח שלא ממש היו שם קודם: עוצמה הוא שם המשחק. תחת הזוית הזו אנו זקוקים ליותר מגע, אבל גם ליותר הוכחות שרוצים אותנו ונמשכים אלינו. גם האגו משחק פה תפקיד פעיל, ואפשר יהיה לראות את זה בדיאלוג שלנו עם הבוס בחברה שאנחנו עובדים בה כשאנחנו רוצים להתקדם, או ברצון להלחם על עקרונות שחשובים לנו גם במחיר של אובדן תדמית ה'נחמד' שונוס בדרך כלל אחראית עליה.

התוצאה - בדרך כלל אחרי שזוית כזו נגמרת - משך הזוית הוא בדרך כלל שלושה ארבעה ימים ואולי עוד אחד או שנים כדי להתפייס - אנחנו נדרשים לפעמים לתקן את ההרס הקטן שעשה הפתיל הקצר שלנו שהתעקש להתעמת ולא לוותר היכן שאסור, ולהלחם על מה שמראש מצביע על מלחמה אבודה, וכך גם לקלקל יחסים נאים ולעזאזל הכל. אז זהו, שכשונוס ממשיכה הלאה ופלוטו יורד מהמרקע, מגיעות החרטות (לא החארטות..:-) ) וקצת קשה להחזיר מלים קשות שאמרנו, כידוע, בעיקר אם הטון שלנו עצבני או שאנחנו גם טורחים לשלוח אותן באסמס ולא למחוק כשעוד אפשר. מה עושים? חושבים שוב לפני שמחליטים ללכת על כל הקופה ולומר לבוס אחת ולתמיד מה אנחנו באמת חושבים עליו, או לקלקל יחסים בגלל שמישהו אחר התעקש לומר את המלה האחרונה. אם נצליח - שיחקנו אותה... אם לא - כתבו לי, ואנסה למצוא זוית שאפשר להשלים ולהתפייס איתה בשבוע הבא, בלי שהאגו יינזק יותר מדי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן גדי וטלה.

זוג עושה שופינג אונליין. ShutterStock
נסו לשמור על קור רוח ולא להרוס את היחסים בגלל פיוז שקפץ/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אופטימי ורחב אופקים מצד אחד, מתוח ולחוץ מצד שני - כך בערך נראה השבוע שלכם. תצטרכו מנה גדושה של דיפלומטיות - שבדרך כלל אין לטלה - כדי לחצות בבטחה את השבוע הזה, ולהגיע בחיוך.. אבל זה אפשרי.

שור
השמש חוגגת לכם יומולדת, ואורנוס כוכב השינויים עושה צעדים ראשונים במזל שלכם ומביא איתו - בעיקר לאלה שנולדו בתחילת השנה - את הצורך בשינויים. הגיע הזמן לחשוב קצת אחרת.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל שור, ונדמה שהגיע הזמן לנקות את מה שהצטבר מאחורי הקלעים שמעיק עליכם לאחרונה. צמידות בינו לבין אורנוס התזזיתי מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. המנעו מהחלטות פזיזות.

סרטן
גם מרקורי וגם ונוס שוהים כעת בבית הקריירה שלכם, ומאפשרים לכם לקדם נושאים שחשובים לכם. זמן טוב ליזמות חדשות. כוכב מרס בבית הכספים שלכם עלול לגרום לכם לבצע עסקאות פזיזות, ולהוציא כספים מיותרים. זהירות.

אריה
גם הירח וגם ונוס שוהים עכשיו במזל טלה המסמל את בית הצמיחה והרחבת האופקים שלכם. ביחד עם מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל שור, אפשר לנצל את התקופה הקרובה לצמיחה אישית מואצת, והתחלות חדשות.

בתולה
השמש ומרקורי ששוהים מהשבוע במזל שור מאפשרים לכם עכשיו לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות ממקום חדש ונועז יותר. זהו זמן טוב להתמקד באתגרים חדשים, ובמקביל - לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, בתולות.

מאזניים
גם מרקורי וגם ונוס שוהים כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרים לכם להשקיע קצת יותר ביחסים הקרובים, ובדיאלוג בכלל. זהו זמן טוב לשדרוג הקשר, או..להיכרות חדשה אם הלב המאזנאי פנוי.

עקרב
השמש ששוהה עכשיו במזל שור ממול ומרקורי שעובר למזל שלכם מאפשרים לכם לשפר תקשורת עם העולם בכלל, ובתחום המקצועי בפרט. זמן טוב לשותפויות חדשות, ולבני ברית שאפשר לעבוד איתם.

קשת
הירח וונוס שבמזל טלה עוזרים לקשת שלנו לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להיכנס... זווית העימות בין מרס ליופיטר שליט המזל שלכם, לעומת זאת, מחייבת אתכם לפעולה זהירה, ולהמנעות מסיכונים מכל סוג.

גדי
נושאי בית ומשפחה זוכים כעת לעדנה, כשגם מרקורי וגם ונוס מאפשרים לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג המשפחתי ולהשקיע בדיאלוג מקרב לבבות. במקביל, זוית פעולה בין ונוס לסטורן עלולה להכביד מעט כעת: נסו לפתוח דברים ולדבר על הכל.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת נפגש עם אורנוס שליט המזל שלכם ששוהה במזל שור, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לשדרג תקשורת, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולבצע פריצות דרך שעד עכשיו פחדתם לבצע. קדימה.

דגים
המצאות ונוס ומרקורי השבוע בבית החומר והכספים שלכם מצביעה על צורך לחדש מלאי, ואפילו לשדרג הופעה. אולם חשוב במקביל להימנע מרכישות רגשניות, שעלולות לגרום לאוברדראפט גדול מדי. הימנעו מהוצאות מיותרות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully