וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 באפריל עד ה-4 במאי 2019

שבוע לא קל לפנינו, כשהדגש הוא על מרקורי, כוכב התקשורת, הזויות שהוא יוצר עם כוכבים לא קלים דוגמת סטורן ופלוטו, והדגשים שאנחנו צריכים לשים על התקשורת שלנו השבוע כדי שלא לצבור כעסים מיותרים או ליצור קצרים בתקשורת עם העולם ועם הסביבה

האישו השבוע הוא נושא התקשורת. בעיקר כשגם מרס יוצר זווית של מתח עם סטורן, שמקפיצה אותנו בכל פעם שנוצרים חילוקי דעות עקרוניים עם מי שממול - וגורמת לנו להגיב בחוסר פרופורציות.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי בזוית פעולה לסטורן הנוקשה.
2. מרקורי בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת שלנו שט לו במזל טלה הילדותי והאימפולסיבי, וכדאי לזכור שכשהוא במזל הזה יש לנו הרבה פחות עכבות ומעצורים מאשר במזל אחרים, ואנחנו מתעקשים לבטא את דעתנו בכל מחיר, ממש כמו ילד שמעניין אותו רק מה שהוא חושב. אולם, יש מחיר לתקשורת שכזו, והיא - מעורבות רגשית גבוהה במיוחד במלים שלנו כשהמעורב העיקרי הוא האגו שלנו, ואיתו גם הצורך להיות צודק, וגם להתעקש לומר את המלה האחרונה. בעייתיות יתר הן שתי הזוויות שיוצר השבוע עם הכוכבים סטורן ופלוטו.

1.זוית פעולה בין מרקורי וסטורן - זו זוית לא קלה כשלעצמה, אם כי שעור ולקח בצידה: היא דורשת מאתנו מינון גבוה במיוחד של אחריות ומחויבות הן למלים והן להחלטות שלנו, בעיקר אלה שמחוברות לצד הפרקטי של החיים, הן בהתנהלות היומיום והן בהתנהלות הכספית והכלכלית שלנו בכלל.
הזוית הזו מאזנת במקצת את השפעתו הילדותית והצורך בסיפוק מיידי של מרקורי שלנו במזל טלה: היא מכריחה אותנו לקחת אחריות על ההחלטות שלנו, ועל המחויבויות שלנו כלפי העולם וכלפי הסביבה הקרובה שלנו.

הזוית הזו מכבידה עלינו: אם התחום הכלכלי אינו במיטבו, גדל כעת הצורך לקבל החלטות פרקטיות גם אם הן אינן קלות, כדי לסגור אוברדראפט להחזיר חובות או להבין בדיוק היכן אנחנו עומדים כעת מבחינת חומר וכספים, ולבנות תכנית פעולה כלכלית לטווח ארוך, כדי שנוכל לחזור לבסיס כלכלי איתן ויציב יותר.
אולי משום כך המלים 'אחריות ומחויבות' הן מלות המפתח של הזוית הזו, וכשמרקורי שלנו שוהה עכשיו במזל טלה הן ממש הכרחיות גם כדי שנחשוב לטווח ארוך ולא רק קצר, נשלם את החשבונות שלנו ולא נדחה זאת, ובגדול - כדי שלא נעשה שטויות ונשלם עליהן אחר כך מחיר יקר. אם נעמוד במחויבויות שלנו כעת לעולם ובעיקר לעצמנו, נוכל להפוך את הזוית הזו למעולה עבור אלה מאתנו שנושא איכות הצד החומרי והפרקטי כולל מחויבויות ביחסים, משמעותי עבורם לא פחות מהמחויבויות הרגשיות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי מאזניים סרטן וטלה.

2. זווית הפעולה בין מרקורי לפלוטו היצרי והכוחני - זו אחת הזויות התקשורתיות הפחות קלות שאנו צריכים להתמודד איתן. לשמחתנו הזוית הזו כמו רוב הזויות של מרקורי נמשכות זמן קצר יחסית, אבל האפקט שלהן - שתלוי מאוד בדרך שבה נגיב אליהן ומה שנעשה זמן שהן בשטח - משמעותי במיוחד.
זווית הפעולה הזו מביאה איתה פתיל קצר במיוחד, וגישה כוחנית ואגוצנטרית, וכדאי להיזהר.
בזמן שכזה, כל תגובה שלא במקום עלולה לגרום לתגובה קיצונית ומלים קשות, ופה ושם גם מלים אלימות ואפילו יותר מזה. חייבים כעת לשמור על הפה וכשמרגישים שדברים מקבלים כיוון עוין שגם מביא איתו הסלמה. זה הזמן לא להתעקש על המילה האחרונה, ולהיות קצת יותר חכמים גם אם זה אומר להיות קצת פחות צודקים.

מצד שני, יש גם בונוס לזווית הזו: אם נוותר על הצד האלים שבה, נראה איך היא מכריחה אותנו להיכנס לעומק הדברים, ולא להישאר ברובד הרדוד שלהם. בזמן שכזה יש לעיתים תגליות מעניינות של סודות ואלמנטים שלא ידענו, כשפלוטו שהוא חלק מהזוית עם מרקורי מעלה החוצה אותם אל פני השטח.
בכל מקרה, יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, שור, דלי ואריה.

התחזית השבועית

טלה
גם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים במזל שלכם, ומביאים איתם ים של קסם אישי, ופה ושם גם ניצוצות של אהבה. זווית הפעולה של מרס עם נפטון מערפלת מטרות, אבל הרגש בהחלט חוגג.. מעניין.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה שאופיו מנוגד באופן קיצוני לאופיו של הטלה, והשור שלנו עלול להפוך כעת לאימפולסיבי ולא צפוי. חשוב להיזהר עכשיו מהחלטות פזיזות, בעיקר כעת כשונוס לא יוצרת כמעט השבוע זוויות עם כוכבים אחרים. זהירות ובכל התחומים מומלצת השבוע.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל טלה האימפולסיבי, והדברים קורים במהירות. זויות שיוצר מרקורי עם סטורן ופלוטו מחייבות אתכם לפעול הן מעשית והן רגשית. שבוע טעון שבו כדאי לקבוע עובדות בשטח, כדי למצות אותו.

סרטן
אמביציה ודרייב - אלה מלות המפתח של השבוע הזה, כשגם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית שוהים בבית הקריירה שלכם, ועוזרים לכם לקדם תכניות ורעיונות. הגיע הזמן לרוץ קדימה עם יזמות חדשות בלי לעצור, ולמצוא לכם שותפים ובני ברית לדרך.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור המעשי, וזהו זמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות ומעניינות ובעיקר - מעשיות, שכן השור שייך ליסוד האדמה. זמן להניח את הרגלים על הקרקע, ולחשוב כמה צעדים קדימה, אריות.

בתולה
מרס במזל תאומים מריץ אתכם קדימה אבל גם מביא איתו עצבנות וחוסר שקט. ונוס ומרקורי במזל טלה גורמים לכם לקחת סיכונים מיותרים, וחשוב וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל עשייה ופעולה. אל תפעלו ספונטנית אלא חישבו שוב ושוב על כל צעד.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ומרקורי נמצאים במזל טלה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מיקום ששם את הדגש על הצד הזוגי, על מערכות היחסים שלכם. זמן טוב להשקיע קצת בקשרים קרובים, ואם הלב המאזנאי העדין פנוי - זה הזמן לצוד לכם נפש תאומה..

עקרב
השמש שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ביחד עם אורנוס כוכב השינויים, וזה אולי הזמן להסתכל קצת אחרת על כל מה שקשור לזוגיות ויחסים בכלל. התחום המקצועי מצריך עכשיו השקעה אמיתית מצדכם: זה הזמן לרוץ קדימה עם התחלות חדשות, אבל עם קרקע מתחת לרגלים.

קשת
גם ונוס וגם מרקורי שוהים בבית הביטוי האישי שלכם ומדגישים את היכולת שלכם לעשות את מה שאוהבים, להתרגש ולרגש. זמן טוב לתת עדיפות ללב הקשתי ההרפתקני, ולחשוב באופן יצירתי מחוץ לקופסה, קשתים.

גדי
השמש מאכלסת את בית הביטוי האישי שלכם בימים אלה, אלמנט שגורם לגדיים שלנו להיות יצירתיים במיוחד. זמן טוב להשקיע קצת יותר במה שמרגש אתכם גם אם זה לא נראה מעשי במיוחד: בהמשך הדברים יתחברו, והצורך לפעול מהלב ומהראש ביחד ישא פירות נאים.

דלי
השמש מתחילה להתרחק מכוכב אורנוס שליט המזל שלכם, ולאט לאט יורדים הלחצים והמתחים. זהו זמן להתחיל להרגיע את הרוחות. מיקומו של כוכב מרס בבית הביטוי האישי שלכם עלול להביא איתו כמה ויכוחים מיותרים: נסו לתעל את האנרגיה הזו לעשייה בשטח ולא לויכוחי סרק שרק גוזלים אנרגיה.

דגים
כוכב מרס במזל תאומים עלול להביא איתו עצבנות וחוסר שקט ליחסים בבית ובמשפחה. נסו לחפש את המכנה המשותף, ולא להיגרר אליהם. השמש בבית התקשורת שלכם הופכת אתכם למשכנעים במיוחד. זמן טוב לעמוד מול קהל, ולהשקיע במה שחשוב לכם באמת.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully