וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 באפריל 2019

21.4.2019 / 12:03

ונוס מעבירה הילוך, נפטון מכסה בענן את מרס והשמש נצמדת לאורנוס התזזיתי - שבוע רב שינויים, רגשני ולא צפוי מחכה לנו, בזמן שמרקורי כוכב התקשורת לא יוצר שום זווית עם אף כוכב

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס עוברת למזל טלה.
2. השמש נצמדת לכוכב אורנוס.
3. מרס בזוית פעולה מדויקת לכוכב נפטון.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דגים העדין והרגשני, למזל טלה האגרסיבי והמתלהם. המעבר הזה נוגע לכולנו, שכן ונוס מפעילה רגשית גם את היכולת שלנו להעניק מעצמנו, וגם את מערכות היחסים שלנו. כעת הופכים המקומות הרגשיים האלה לאגרסיביים למדי, ודיאלוג כוחני ווכחני מגיע לסביבה. זהו זמן שבו האגו גובר על הלב, גם בדיאלוג הזוגי שלנו וגם בתקשורת שלנו עם העולם. כעת הסיכוי שנריב כשדברים לא קורים כפי שאנחנו רוצים גבוה במיוחד, והפתיל הקצר שלנו הופך אותנו ללוחמניים וממוקדי מטרה. אולי משום כך חשוב השבוע לא לריב עם אנשים קרובים ואנשים בכלל: זהו זמן שבו חשוב לראות את הזולת ולהתמקד במה שקשור למכנה המשותף לכולנו, ולא לזה המפריד בינינו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב דלי ואריה, טלה סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע - זוהי הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. הצמידות הזו היא אחת הצמידויות היותר מאתגרות שקיימות, שכן היא גורמת לנו להגיב מהבטן ולא מהראש, ומגבירה מאוד את הצורך בשינויים וניתוקים, הן כגישה והן כדרך פעולה. כעת אנו זקוקים להרבה יותר ספייס וחופש אישי, אך במקביל גם זקוקים לקצב מואץ שגורם להחלטות פזיזות ואימפולסיביות חסרות שיקול דעת אמיתי, שיכולות בעיקר לפגוע בנו ובאנשים קרובים אלינו. אורנוס מאיץ מאוד תהליכי חשיבה וקבלת החלטות, אבל לא בהכרח גם משפר אותם.. זה אומר שהחיפזון השבוע הוא מהשטן וכדאי מאוד לעצור ולחשוב עוד דקה או שתיים לפני שמקבלים החלטות קיצוניות. זה נכון גם לנושאי חומר וכספים, וגם לנהיגה בכבישים: הצורך לעשות דווקא או לקבל החלטות משמעותיות בשבריר של שניה עלול להביא איתו נזקים כאמור, ואם לא נתעקש גם לומר את המלה האחרונה אלא נעצור ונדחה את ההחלטה למועד מאוחר יותר, כולנו נרוויח.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב שור וכמובן..כולנו.

הזוית הבעייתית של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לבין נפטון המערפל ומטשטש. הזוית הזו עלולה לגרום לנו למסמס מטרות, ולהפוך כל אירוע מעשי או החלטה פרקטית לרגשיים ואפילו רגשניים, וכשהמעורבות הרגשית הזו פוגעת בכושר קבלת ההחלטות שלנו, הן נראות בהתאם. השבוע חשוב וכדאי לנסות ולמנוע מעורבות רגשית, על כן, בדרך קבלת ההחלטות שלנו: זהו זמן להיצמד להגיון הבריא ולעובדות בשטח, ולא למה שהרגש או הלב מבקשים: זה לא שהם טועים, אלא שהעובדות במקרה הזה לא ממש זורמות איתן, אלא בעיקר הפנטזיות - ומשאלות הלב.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, סרטן גדי מאזניים, דגים בתולה קשת ותאומים.

אישה מהורהרת על רקע כחול. ShutterStock
החיפזון השבוע הוא מהשטן וכדאי מאוד לעצור ולחשוב עוד דקה או שתיים לפני שמקבלים החלטות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע רגשני ומעורפל גדוש מצבי רוח עובר על כוחותינו: זוית פעולה בין נפטון הרגשני למרס שליט המזל שלכם הופכת אתכם לאימפולסיביים ולא צפויים, ומצבי הרוח מקלקלים קצת את הכיף של החג. נסו להיצמד לעובדות ולא לאפשר לנפטון להסיט אתכם מההחלטות שלכם, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה, והשור שלנו הופך אסרטיבי ואפילו אגרסיבי קצת. כן, השקט שלכם נעלם השבוע, וכדאי לזכור את זה כשאתם נוסעים לטייל, מארחים, או סתם נהנים: שור עצבני הוא שור ממש, אבל ממש לא נחמד, נכון? צאו קצת לטייל בחיק הטבע ותוציאו מרץ. זה ירגיע אתכם.

תאומים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם והתאומים שלנו עצבני וחסר שקט. טיולים ארוכים, סדרת מפגשים שמחים עם חברים שמזמן לא ראיתם, צימר בחיק הטבע - זה הזמן לנצל את האנרגיה הזו ולחגוג איתה את האביב הזה, בהליכה שחייה אופניים וכל אקשן אחר.

סרטן
השמש עוברת למזל שור, והצד החברתי שלכם הופך אקטיבי מאוד. זה הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולפגוש חברים שמזמן לא ראיתם. מרקורי וונוס במזל טלה מפעילים אתכם בעוצמה, והסרטנון הביישני הופך אקטיבי במיוחד. זה הזמן לאקשן, סרטנונים, ומכל הסוגים. אל תשארו בבית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוזבת את מזל טלה השייך ליסוד האש, ועוברת למזל שור השייך ליסוד האדמה. כן, הגיע הזמן לקצת קרקע מתחת לרגלים, ואחרי ים של אקשן שהוצאתם בשבועות האחרונים, הגיע הזמן לקצת רגיעה, קצת יותר משפחתיות, ובעיקר סביבה חמה ואוהבת. זמן לטיולים רגועים עם אנשים אהובים, ולמנוחה שקטה ורגועה, יחסית.

בתולה
הצירוף של מרקורי שליט המזל שלכם וונוס הרגשית במזל טלה הופך את הבתולות לחסרי שקט ואת הגישה התקשורתית שלכם לעצבנית. אולי זה הזמן להוריד הילוך, לשדרג את התקשורת שלכם עם הסביבה, ובעיקר עם קרובי משפחה וחברים שמזמן לא ראיתם, להשקיע בסדרת מפגשים של קרבה, טיולי משפחות או אירועים משפחתיים ולחזור לביחד שקצת חסר לכם לאחרונה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה, לא מיקום חביב במיוחד, והמאזנאי המתוק וההרמוני שלנו הופך קצת רוח וחסר שקט. מה מרגיע אתכם כעת? יחסים קרובים שכדאי לקרב עוד יותר, זוגיות חמה מבינה ומכילה, ופרטנרים שמבינים אתכם אפילו בלי מלים... יש לכם כאלה? זה הזמן להשקיע בהם קצת יותר ולשדרג את התקשורת איתם. אין לכם? זה הזמן לצאת ולחפש לכם נשמות תאומות שכאלה..

עקרב
השמש עוברת כעת לבית הזוגיות והיחסים שלכם שאותו מאכלס מזל שור, והעקרב הסוליסט שלנו לומד השבוע ובשבועות הקרובים שהעוצמה האמיתית היא במערכת יחסים כמה ואוהבת, ולא רק בלבד השקט שלכם. זמן טוב לשדרג מערכות יחסים קיימות, לפתוח דברים לעומק, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם, ולדבר על הכל. קדימה.

קשת
מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים שממול עלול להביא איתו השבוע וויכוחים ועימותים בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם בכלל. בזמן שכזה חשוב לדעת לוותר ולא להרוס את החג וח'ול המועד על ידי ויכוחים מיותרים וצורך לומר תמיד את המלה האחרונה. זה הזמן לקשת ההרפתקן לטייל למקומות לא מוכרים, ולפגוש נופים אחרים ואנשים שלא הכרתם. קדימה.

גדי
מצד אחד סטורן נמצא במזל שלכם עכשיו ומכריח אתכם לפעול באופן בוגר ואחראי. מצד שני מיקומם של ונוס ומרקורי במזל טלה מוציא החוצה את הצד השובבי והתקשורתי של הגדי שלנו, מה שהופך את השבוע שלנו למרתק ומעניין במיוחד, ומספק לכם הזדמנות לשבור קצת את החומה הגדיית המוכרת, ולהתחבר מחדש לצד הילדי שלכם. זמן להשתובב, לצאת עם משפחות ולבלות יותר עם ילדים וצעירים, ולהחזיר את החיוך לגדי הרציני שלנו.

דלי
צמידות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם השבוע, עלולה לגרום לשינויים מפתיעים בתכניות שלכם ובמצב הרוח, וכדאי לקחת זאת בחשבון כשאתם עורכים תכניות לבילוי בחו'ל המועד. זה הזמן לתכניות בילוי לא שגרתיות, לסדנאות יצירתיות וחווייתיות, ולמפגשים עם אנשים חדשים ומעניינים במיוחד.

דגים
מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים מביא איתו חוסר שקט לתקשורת המשפחתית. זהו זמן טוב לפתוח דף תקשורתי חדש עם בני הבית, ובמקביל כדאי להתמקד השבוע בפעילות משפחתית משותפת, להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ולארח קרובים ובני משפחה לשעות יפות של ביחד.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully