וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 באפריל 2019

14.4.2019 / 11:29

שלוש מגמות שונות נצפות השבוע בכוכבים ולשלשתן יש משמעות לגבי החודש האחרון והתהליכים שהיו בו. מרקורי מאפשר סוף סוף לשחרר את הקיטור שהצטבר כשהוא עובר למזל טלה, אבל המעבר הזה מביא איתו גם סוג של אלימות מילולית. זהירות

השבוע אתם הולכים לשחרר קיטור אך גם בזה אל תגזימו ואל תפגעו באחרים. מרקורי מאפשר לשחרר את הקיטור שהצטבר כשהוא עובר למזל טלה, ונוס הרגשית מעצימה את הרגשות השבוע ויחד יש לנו פה חגיגה. כשמדובר בונוס, היא דווקא מביאה איתה נימה הרבה יותר אופטימית הפעם - כשהיא בזוית עם יופיטר כוכב השפע. השמש שעוברת ממזל טלה האגרסיבי למזל שור המאופק והפרקטי, עשויה גם היא לצנן את הרוחות כשהיא מכריחה את כולנו לחזור לקרקע. אם רק נשמור על תקשורת הולמת, לא נתלהם ונזהר פה ושם מאלמנטים לא צפויים, זה הולך להיות שבוע לא רע - יחסית למה שעברנו לאחרונה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
השבוע הזה מתאפיין בשני מעברים משמעותיים במיוחד: מעבר השמש, מיקוד הדברים, למזל שור, ומעברו של מרקורי כוכב התקשורת, למזל טלה. עד כמה שזה נשמע מוזר, דווקא מעברו של מרקורי שנחשב קל יותר מהשמש שמהווה את מיקוד הדברים, משמעותי יותר עבור כולנו.
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה.
2. ונוס בזוית פעולה מדויקת לכוכב יופיטר.
3. השמש עוברת ממזל טלה למזל שור.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל טלה האסרטיבי למזל שור המופנם והמעשי. מכיוון שהמעבר הזה קורה ממש כאשר מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל טלה, יש בו השפעה מרגיעה, בגדול. זה אומר שגם כאשר אנחנו כועסים או מתרגזים ונסחפים קצת, יש למעברה של השמש השפעה ממתנת ומרגיעה: כעת אפשר לחזור לקרקע יציבה ומעשית, לכבות את הלהבות שנדלקות כעת בקלות, ואם הגישה היא בוגרת באמת - אפילו להחזיר את החיוך - וזה אפשרי. השמש מחברת אותנו מחדש אל הצד הפרקטי של החיים, גם בנושאי חומר וכספים. כעת הזמן גם לדיאלוג משופר עם מנהל סניף הבנק ולהתמקדות בעובדות, ולא רק ברגשות כפי שהיה בשבועות הקודמים.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, שור עקרב, בתולה וגדי.

הרגשות השבוע - ונוס הרגשית שוהה במזל דגים, מיקום מאוד רגשני כשלעצמו שגורם לנו פעמים רבות לוותר על דברים שחשובים לנו רק כדי שנוכל להעניק אותם לאחרים, אבל מיקום שמביא איתו גם מצבי רוח משתנים במהירות, עם קושי לא קטן לשמור אותם במצב יציב. זווית הפעולה שיוצרת השבוע ונוס הרגשית עם יופיטר כוכב השפע, מביא איתו אופטימיות חזקה, לעיתים אפילו מוגזמת כי המדובר בזוית פעולה. אחרי כמה שבועות רגשניים ומעט אבודים בתחושה, אנחנו שמחים על היכולת לשנות מצב רוח, ולראות את חצי הכוס המליאה, אלא שגם כאן - האופטימיות המוגזמת הזו שמביאה איתה בדיוק את הצד השני של מצב הרוח ההפוך, עלולה לגרום לנו לרוץ קדימה עם כמה החלטות אופטימיות מדי עוד לפני שהמציאות בשטח מראה שיש סיבה לכך, ואז להתאכזב בהמשך כשדברים קורים אחרת ממה שציפינו.

הזוית הזו עלולה להביא איתה השקעות גרועות, ניהול כספים לא מוצלח, או שיקול דעת גרוע בכל מה שקשור להחלטות פיננסיות ועסקיות: כאן חשוב לא לרתום את העגלה לפני הסוסים, ולפני שאנחנו קופצים להחלטות משמעותיות - לנסות ולקבל אינפורמציה שתומכת בכוון הפעולה הזה, ואם אפשר גם עובדות מעשיות בשטח. גם בכבישים ובדרכים, חשוב עכשיו לא לקחת סיכונים מיותרים כי שיקול הדעת שלנו הוא רגשי ואינו במיטבו, וזה נכון גם ליחסים קרובים: החלטות משמעותיות לטווח ארוך - כדאי לחכות לשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו של ונוס ויופיטר? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, קשת ותאומים.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל דגים הרגיש והמופנם, למזל טלה האגרסיבי והדינמי. מרקורי שהה לא מעט במזל דגים, גם בהילוך אחורי וגם בהילוך רגיל, ובנוסף גם נצמד לנפטון המטשטש ומערפל וגם לונוס הרגשית. המילים הצלילים והמחוות שהוא יצר היו רגשיות מאוד ולשני הכיוונים, לטוב ולרע. אולם, התקשורת הרגשנית הזו מתחלפת השבוע בתקשורת אחרת: מעברו של מרקורי למזל טלה מביא איתו תקשורת ילדותית וקצרת רוח, כזו שמחפשת סיפוקים מיידים או לפרוק כעסים במהירות ולפעמים אפילו דרך אלימות מילולית. הצירוף של מרקורי במזל טלה וכוכב מרס שליט המזל במזל תאומים שעליו שולט מרקורי, פועל באופן מסוים כסוג של צמידות בין השנים, והצורך שלנו להלחם על העקרונות שלנו עלול לתפוס השבוע כיוון מאוד לוחמני, כשאנחנו מזדהים במידה מוגזמת עם הרעיונות והמלים שלנו, ויוצאים איתם לקרבות מיותרים.

מעברו של מרקורי למזל טלה מביא איתו לעיתים גם אירועים לא נחמדים, אם בגבול ואם בכבישים, ואני מתכוון לתאונות גדולות או אירועי טרור: חשוב לשמור על עצמנו ככל האפשר בשבועיים הקרובים, מה גם שהשמש מתקרבת לכוכב אורנוס הנפיץ ובשבוע הבא גם תיצמד אליו. היו זהירים בטרמפיאדות ובכבישים! ויכוחים, עימותים, תקשורת עצבנית ותוקפנית - זה חלק ממה שמעברו של מרקורי עלול לגרום לנו. לכן מומלץ להיזהר בשבע עיניים כשמתחילים ויכוחים מהסוג הבלתי נגמר הזה, ולדעת מתי להפסיק אותם בזמן.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, טלה מאזניים גדי וסרטן.

בחור מגמגם. ShutterStock
תקשורת ילדותית וקצרת רוח, כזו שמחפשת סיפוקים מיידים או לפרוק כעסים במהירות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך להתקדם במזל תאומים: אתם תקשורתיים יותר מתמיד, אך התקשורת שלכם עצבנית וחסרת שקט... חשוב כעת לא פחות מתקשורת מילולית - תקשורת פיזית. צאו לחדר כושר, ותנו לגוף להשתחרר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה עם כוכב יופיטר שלנו, והשור המעשי שלנו עלול לאבד פרופורציות ובעיקר את שיקול הדעת הפרקטי שלו, ולקבל כמה החלטות פזיזות. לכן - זהירות מכסימלית בתקופה הקרובה והצמדות לעובדות, חשובות במיוחד.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל טלה השייך ליסוד האש, והאש הזו בהחלט מפעילה בעוצמה את התאום שלנו, שזקוק לאנרגיה ולהתלהבות הזו. מרקורי במזל טלה מפעיל את הצד הילדי שלכם: זמן טוב לחזור לריגושים להתלהבות ולחברים הטובים.

סרטן
השמש עוברת למזל שור וזהו זמן טוב לקדם נושאים שחשובים לכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו גם זמן מצוין לעבות את המעגלים החברתיים שלכם, ממש עכשיו לפני הטיולים בפסח... אל תדחו לשבוע הבא.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם הביאה איתה ים של אנרגיה עוצמתית החודש כששהתה במזל טלה. כעת כשהיא עוברת למזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, היא הופכת אתכם לממוקדי מטרה - ואמביציה: התמקדו במטרה אחת, ורוצו איתה קדימה, אריות.

בתולה
ונוס הרגשית שוהה עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרת להשקיע יותר במערכת יחסים קרובה, ובזוגיות בכלל. זמן להוריד את מפלס הציניות, ולתת עדיפות לרגשות עדינים. אם הלב הבתולי פנוי, זה בדיוק הזמן להיכרויות חדשות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה ליופיטר כוכב השפע והמרחבים, וזהו זמן מצוין למאזנאים שיכולים ורוצים לצאת לנסיעה, ארוכה או קצרה, ולפגוש נופים אחרים. זמן להפתח לאנשים שמחים מסוג חדש.

עקרב
השמש עוברת למזל שור המאכלס את בית הזוגיות והשותפויות שלכם, וזהו זמן טוב לבחון ברצינות אפשרויות של שיתופי פעולה מסוגים שונים, ולא לפעול לבד. בני ברית או שותפים לדרך - אלה יכולים עכשיו לקדם אתכם ואת הרעיונות שלכם.

קשת
זוית פעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית, מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד בהחלטות שלכם, היכרויות מעניינות, ויכולת לקדם נושאים פיננסיים בכיוונים חדשים. אולם הצמידות הזו עלולה גם ליצור שיקול דעת רגשי בהחלטות מעשיות, ולפגוע בכם לטווח ארוך. זהירות.

גדי
השמש עוברת למזל שור המאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, ואחרי חודש שנושאי בית ומשפחה העסיקו אתכם, הגיע הזמן להתחבר לרגש, וליהנות ממה שיש... זמן טוב גם להתחבר לצד היצירתי שלכם, ולחשוב מחוץ לקופסה.

דלי
כוכב מרס ששוהה במזל תאומים עלול להפוך את הדליים שלנו לתוקפניים מהרגיל, וחשוב כעת לא להתעקש להיות צודק בכל מחיר, אלא לנסות ולהיות דווקא חכם... השמש במזל שור מדגישה את הצורך להשקיע בבית, בסביבתו, ובבני הבית.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עוזב את המזל שלכם וממשיך למזל טלה המאכלס את בית הכספים שלכם. כן, הגיע הזמן לעסוק בחומר, ובכסף בפרט. זמן טוב להתבוננות עומק בחשבון הבנק, ואפילו למסקנה מעשית או שתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully