וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 באפריל 2019

איזה שבוע מצפה לנו! בעיקר עכשיו כשכוכב אורנוס - שמביא איתו ניתוקים ושינויים - מתחיל לככב לו בשמים. זה ללא ספק הולך להיות שבוע מלא אקשן

כוכב אורנוס, עם הניתוקים והשינויים שהוא מביא, מתחיל לככב השבוע בשמים, מרקורי, ונוס ונפטון יככבו במזל דגים הרגשני, מרס התוקפני במזל תאומים התקשורתי והשמש בטלה האנרגטי. כן, יש אקשן והרבה, ללא ספק, אבל הצמידות הרגשית של ונוס עם נפטון הרגשני מוציאה את כל מה שקשור לרגשות מפרופורציות והכובד בזוית הפעולה של השמש עם סטורן מביאה את הכובד לשיאו. שתי הזויות האלה מגיעות לשיאן ממש יום לאחר הבחירות.

רגע, מה זה אומר? האם זה הדיכאון שיגיע לשיאו אחרי הבחירות או האופוריה? רק ביום הזה שלאחר הבחירות נבין כולנו עד כמה עמוקות היו התהומות שפגשנו בחודשים האחרונים, עד כמה מכביד היה העומס הרגשי שנפל על כולנו - ועד כמה כולנו שקועים רגע אחרי הבחירות בתוך הביצה העמוקה הזו שנוצרה תוך כדי התהליך, שהביא את הקיטוב בחברה הישראלית שלנו למקום קיצוני כל כך ולא נבין איך אפשר פשוט למחוק הכל ומעכשיו - לחיות זה בצד זה, אלה בצד אלה. שתי הזויות האלה עם שלל הרגשות שהן מביאות איתן יגיעו לשיאן ביום רביעי, ממש אחרי שכל הקלפיות ייסגרו, ואולי אז יתחיל חשבון הנפש האמיתי של כולנו, בלי יוצא מן הכלל. אז נבין שצריכים להמשיך לחיות ביחד בארץ הזאת, לטוב ולרע. כן, יצא לי קצת דרמטי, אבל מה לעשות: לפעמים גם החיים הרגילים שלנו הם סצנה מסרט טורקי וגם שם צריכים להמשיך לחיות.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש בזוית פעולה מדויקת ומכבידה לסטורן הנוקשה.
2. ונוס הרגשית בצמידות לנפטון המטשטש ומערפל.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן המכביד והנוקשה.
בגדול, זו זווית מצוינת שתפקידה להחזיר אותנו לקרקע המציאות, גם - ובעיקר - אם המציאות הזו לא קלה במיוחד. נושאים כמו אוברדראפט, מצוקה כלכלית, בדידות חברתית או קושי לבטא את עצמנו ביחסים עשויים לעלות עכשיו על הפרק - ולו רק כדי שנטפל בהם באופן יסודי. אולם, הדרך לכך עוברת דרך תחושות של כובד ובדידות שנסבול מהן פחות או יותר לאורך כל השבוע, למרות שבאופן עקרוני אם היינו מטפלים בדברים האלה בזמן היה עכשיו הרבה יותר קל. כעת חשוב פשוט לעשות גם אם זה לא נעים וגם אם זה מאוחר או מגיע עם קנס - לשלם או לפעול ולא לדחות יותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, גדי, דלי, עקרב, שור, סרטן מאזניים וטלה.

הרגשות השבוע - הצמידות בין ונוס לנפטון שמגיעה גם היא בדיוק מעניין יום לאחר הבחירות, מקצינה את עולם הרגש. נפטון הוא בעצם אוקטבה של ונוס, שעוסקת ביחסים ובנתינה. נפטון לוקח את הרגש הזה וגורם לו לנסוק, בהתפרצויות רגש קטנות של אופוריה - או דיכאון. זה יהיה קיצוני ובכל מקרה לא אמיתי או קשור לעובדות כפי שהן - כי זה רגש. נפטון מבטל מעט את האגו שלנו, אבל גם מוריד אותנו למטה כשאנחנו מסתכלים על הסך הכל. צד אחד יסתכל בייאוש על חצי הכוס הריקה וידמה שלעולם לא תתמלא, והצד השני יסתכל על הצד המלא שלה וירגישו כאילו מעולם לא התרוקנה... בכל מקרה, פרופורציות - אין כאן. בעולם היחסים האישיים, זו זוית שבה מתאהבים ומאבדים את הראש, ואחר כך מגלים שהראש נשאר אבל הלב הלך לו למקום אחר. סוג של פנטזיות שכאלה, לטוב ולרע, ובכל מקרה - חסרות פרופורציות, שכן הדברים לא באמת ישתנו באופן קיצוני כפי שיראה לנו מהמקום הרגשי שלנו, ביום רביעי.

אז מה עושים? מחזירים את הרגש למקומו הטבעי, נותנים חיבוק ללב, אבל מצרפים לחיבוק גם את הראש המתבונן ולא רק אל הלב הנסחף, כדי שנוכל לשמור על הפרופורציות ההן שדיברנו עליהן קודם.
ונזכור שאלה רק יומיים שלושה לא שקטים ואחריהם נחזור כולנו לקרקע מוצקה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים, בתולה, עקרב, אריה, דלי, טלה, סרטן וגדי.

גבר מיואש. ShutterStock
נזכור שאלה רק יומיים שלושה לא שקטים ואחריהם נחזור כולנו לקרקע מוצקה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל תאומים, והופך את התקשורת של כולנו לעצבנית וחסרת שקט. חוסר זויות של מרס לכוכבים אחרים עלול להביא איתו תחושת תסכול ומרירות. קצת סבלנות, וזה עובר...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני, והשור שלנו רך ורגשני מתמיד...כוכב מרס במזל תאומים עלול לגרום להוצאות גדולות בחשבון הבנק. אל תבזבזו עכשיו.

תאומים
כוכב מרס שט לו במזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה נלהבת אך גם תוקפנית מעט. נסו לא לריב על עקרונות כשאין בכך צורך, ולא להתעקש על המלה האחרונה. חשבו פעמיים לפני כל מלה, וצאו לחדר הכושר.

סרטן
השמש שבמזל טלה מביאה איתה התלהבות ורצון חזק לפעולה, אולם חשוב עכשיו לעשות דברים בנחת ולא באופן פזיז כדי להמנע מהחלטות שגויות. זמן טוב לקדם יזמות חדשות ובכל התחומים, סרטנונים.

אריה
שבוע כבד ומכביד לפנינו, אולם חשוב לא לקחת ללב אלא להבין את השעור, לפתור בעיות הקשורות לסמכויות או לעיריה, לשלם חשבונות, ולנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו לאחרונה.

בתולה
מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים מריץ קדימה תכניות פעולה ויזמות חדשות, בתולות. זהו מיקום שמאפשר לכם לעשות דברים קצת אחרת, עם מינון גבוה של עוצמה ותנופה. זמן להשקיע בגוף, ולחזור לפעילות ספורטיבית.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים, ולא ממש מוצאת אתכם במיטבכם. המיקום הזה מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, אבל קושי להתמודד עם הצד הפרקטי ונושאים הקשורים לכספים. החלטות חשובות דחו לשבוע הבא.

עקרב
המעורבות הרגשית הגבוהה והצורך בביטוי אישי מביאים איתם ריגוש והתלהבות. אולם מיקומו של כוכב מרס עלול לגרום לכם לקחת סיכונים לא מחושבים, וחבל. נסו להתמקד בפרטים הקטנים, כיון שהרגשות משתנים באופן קיצוני השבוע.

קשת
השמש מביאה איתה התלהבות לעשייה ודגש מיוחד על התחום הרומנטי, קשתים. זהו זמן נפלא להתאהב מחדש או להתאהב בכלל... גישה יצירתית וחשיבה מחוץ לקופסה יביאו איתן תוצאות של ממש. השתמשו בהן.

גדי
השמש שבמזל טלה מביאה איתה צורך להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו ואפילו בבני הבית. ונוס מרקורי ואפילו נפטון שבבית התקשורת שלכם מביאים איתם כושר שכנוע מעולה: זמן לעמידה מוצלחת בפני קהל,גדיים, וליכולת שכנוע.

דלי
כוכב אורנוס שעושה צעדים ראשונים במזל שור, מתחיל להביא איתו ניחוחות של שינוי. הגיע הזמן לצעוד קדימה, דליים, להפסיק לבזבז כספים שלא לצורך, ובעיקר להתמקד בתכניות ארוכות טווח לחודשים הקרובים. קדימה.

דגים
ונוס הרגשית מרקורי כוכב התקשורת ונפטון שליט המזל שלכם כולם כולם עדיין שוהים במזל שלכם, דגיגים. זהו זמן לכמה וכמה אפשרויות חדשות ומרתקות של צמיחה אישית, של פתיחות דלתות והתחלות חדשות, גם בנושאי הלב. כן, השקיעו גם בו.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully