וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 31 במרץ עד ה-6 באפריל 2019

משהו משתנה בתקשורת שלנו השבוע: אם התקשורת שמלווה את כולנו הייתה אסרטיבית מאוד בחודש האחרון, הרי שמעכשיו היא תהיה אגרסיבית במיוחד - ולא רק במדיה אלא גם בין אדם לחברו. תקשורת שכלתנית וחסרת סבלנות וזה - תאמינו או לא - לא רק בגלל הבחירות

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון המטשטש ומערפל.
2. כוכב מרס עובר ממזל שור למזל תאומים.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של כוכב מרס, כוכב האקשן, ממזל שור המעשי למזל תאומים החברתי. המעבר הזה מגיע בעיתוי מעניין במיוחד: מרס במזל תאומים הופך את התקשורת שלנו להרבה יותר אגרסיבית וכוחנית, וזה לא קשור לבחירות אלא לאופיו של מרס כשהוא נמצא במזל המייצג את התקשורת שלנו. מרס מביא איתו חוסר סבלנות לאנשים איטיים או טיפשים או כאלה שפשוט... חושבים אחרת מאתנו. ואכן, הפתיל שלנו קצרצר עכשיו ומידת הסבלנות והסובלנות תשאף לאפס, כשהאגו הופך להיות נושא מרכזי בתקשורת ובשיחות שלנו, אלמנט שעלול להביא גם ללא מעט ויכוחים אגרסיביים ואפילו עימותים מילוליים ולא רק. עצבנות, חוסר סבלנות, פתיל קצר - מרס מביא איתו את כל אלה לשיחות שלנו שהופכות בקלות לוויכוחים ואפילו ליותר מזה, בעיקר כשהצורך להיות צודק גובר על הכל ומשם גם הצורך לומר את המילה האחרונה.

אז מה עושים? בעיקר מתאפקים. זה לא יהיה קל כי זה נראה כאילו אנשים אחרים ממש מתאמצים להרגיז אותנו, אבל אם בכל זאת נצליח לשים את האגו בצד, השליטה חזור תחזור. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, תאומים, בתולה קשת ודגים.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר ונצמד שוב לנפטון הרגשני אלא שעכשיו - זה קורה כשהוא כבר נע שוב קדימה. הצמידות הזו יכולה לסגור מעגלים שנפתחו לפני שבוע, ובעיקר להחזיר אותנו לפרופורציות אחרי שקצת איבדנו את הצפון עם המרקורי הזה כשהיה בהילוך אחורי: כעת חוזרים לתקשורת הטובה והישירה, והרגש הזה שעולה כשמרקורי נצמד לנפטון הוא חיובי עדין ורגשי יותר, ולא מגיע מהמקום האבוד וחסר הקרקע. יצירתיות - זה שם המשחק עכשיו. הדמיון שלנו עובד שעות נוספות ועם המעורבות הרגשית שמביא איתה נפטון - השמים הם הגבול.

מי בעיקר ייהנה מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, קשת, ודגים כמובן.

סטודנט עצבני בטלפון. ShutterStock
הפתיל שלנו קצרצר עכשיו ומידת הסבלנות והסובלנות תשאף לאפס/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל תאומים השבוע, ונראה שאחרי חודשיים לא פשוטים ואף מעט מתסכלים, הכל קורה מהר, ואתם מעבירים הילוך: אבל. היזהרו מהחלטות פזיזות!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים ונכנסת לזוית פעולה עם כוכב סטורן הנוקשה. הגיע הזמן לקצת יותר משמעת עצמית, שוורים, כי השבועיים הקרובים ידרשו חשיבה פרקטית במיוחד.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נכנס שוב לצמידות עם נפטון הרגשני אבל הפעם ממקום חיובי יותר. הגיע הזמן לטאץ' יצירתי עם הרבה דמיון: כעת הזמן לחשוב מחוץ לקופסה, ולתת מקום לרגשות עדינים שלא ביטאתם לאחרונה.

סרטן
השמש ששוהה בבית הקריירה והדרייב שלכם הופכת את הסרטנון שלנו לאמביציוזי במיוחד. כעת הזמן ליזמות חדשות בנושאי קריירה, ולדיאלוג ישיר אך תקיף עם הורים מורים בוסים או אחראים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, אבל חוסר זויות של השמש לכוכבים אחרים מעט מנטרל אתכם כעת. מעברו של מרס לבית החברתי שלכם מביא איתו חברים חדשים למעגל.

בתולה
צמידות חוזרת בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון הרגשני בבית הזוגיות והיחסים שלכם מביאה איתה יכולת להתפייס עם פרטנרים אחרי עימותים וכעסים שעלו לאחרונה. זמן טוב לפתוח דף תקשורתי חדש ביחסים.

מאזנים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים, ומאפשרת לכם צמיחה אישית נאה בתחום המקצועי. חשוב עכשיו להזהר מפריצת מעגלי הדיאטה, והגזמה עם המתוקים. צאו לפעילות ספורטיבית, מאזנאים!

עקרב
צמידות של מרקורי שהולך קדימה עם נפטון ומיקומה של ונוס במזל דגים מביאים איתם לא מעט ריגושים השבוע. זמן טוב לפתוח את הלב, עקרבים, ומה שלא תעשו השבוע - עשו זאת באהבה!

קשת
הצמידות בין מרקורי לנפטון שבמזל דגים השבוע ביחד עם ונוס עוזרים לשדרג את התקשורת הביתית והמשפחתית, קשתים. זהו זמן טוב לפתור בעיות וחילוקי דיעות, לדבר בכנות ובאומץ, ולחזור לתחושת הביחד.

גדי
השמש ששוהה עכשיו במזל טלה מביאה איתה יכולת לפתור בעיות בבית, להשקיע בבית עצמו, ואפילו לחשוב על שינוי מקום מגורים. מרקורי נפטון וונוס במזל דגים מביאים איתם תקשורת רגשנית ויצירתית במיוחד. השתמשו בה.

דלי
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית הכספים שלכם ושהותה של ונוס שם מביאים איתם צורך להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, לשנות סדרי עדיפויות, ולהסתכל קדימה במבט אופטימי. זמן טוב ליזמות חדשות הקשורות לפרנסה וכספים.

דגים
ונוס ששוהה במזל שלכם מעדנת את הדגיגים שלנו, ומביאה איתה ים של רגשות רכים למערכת. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם מאפשרת גם לדבר על מה שחשוב באמת, לשתף ולחלוק - ולתת לרגש לדבר.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully