וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 במרץ 2019

24.3.2019 / 10:36

שבוע רגשני מגיע אלינו, אולם הילוכו האחורי של מרקורי מגיע לקיצו ולאט לאט חוזרות להן הפרופורציות. הגיע הזמן להחזיר את העובדות אל השולחן, אחרי שהרגשות קצת התפרעו להם לאחרונה. זה לא יהיה קל עם הצמידות בין מרקורי לנפטון, אבל נתחיל להבין השבוע היכן אנחנו עומדים

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. צמידות ממושכת בין מרקורי שבהילוך אחורי לבין נפטון המטשטש ומערפל.
2. ונוס עוברת ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני והמופנם.
3. מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל דגים.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי והשכלתני למזל דגים הרגשני והאמפטי. ונוס, ככוכב שעוסק ביחסים ובנתינה, הביא איתו איכות מאוד חברתית למזל דלי, יותר נכון איכות חברית: תקשורת ידידותית ומפרגנת מאוד אך...לא אישית. מזל דגים מביא איתו השפעה הפוכה. מזל דגים הנשלט על ידי נפטון הרגשני, הוא המקום שבו ונוס הופכת נעלה, הן בהתייחסות והן ביכולת הנתינה שלה. במזל דלי זוהי נתינה לא אינטימית במיוחד, מכיון שמזל דלי בגלל שליטו אורנוס שומר תמיד על ריחוק מסוים, כדי שיישאר בשליטה. אולם במזל דגים, החתירה היא תמיד לאינטימיות וקרבה ולעיתים אף אף לאינטימיות יתר. מזלות ביסוד המים - דגים עקרב וסרטן - זקוקים מאוד לבטחון רגשי ביחסים, וונוס מגבירה מאוד את הצורך הזה כעת, בצד היכולת שלה להעניק את כל כולה, גם על חשבונה שלה.

ונוס במזל דגים מביאה איתה מצב רוח פילנתרופי משהו, סוג של נתינה ללא גבולות, אולם גם מצבי הרוח משתנים במהירות ובאופן קיצוני: לפעמים השמים הם הגבול כשאנחנו נמצאים עם מישהו שאוהבים, אולם לפעמים אנו מאבדים את הביטחון בקשר או בפרטנר וצוללים מטה מטה, בעיקר כשנתנו בלי חשבון ולא קיבלנו בחזרה. פרופורציות וגבולות - אלה מלות המפתח שאנו זקוקים להן כשונוס שוהה במזל דגים. הנתינה עצמה תגיע מעצמה.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, דגים, בתולה קשת ותאומים.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות און אנד אוף של מרקורי כוכב התקשורת שלנו עם כוכב נפטון הרגשני, פעם כשהוא בהילוך רגיל ופעם כשהוא בהילוך אחורי. התקשורת שלנו במזל דגים היא יצירתית ורגשנית מאוד, כיאה להשפעתו של מזל דגים עלינו. אולם כשהמדובר בהילוכו האחורי של מרקורי הרגשות עלולים להפוך למכשול מסוים, כשהמבט הוא לאחור ולא דווקא קדימה. זהו זמן טוב לסגור מעגלים רגשיים שמיצו את עצמם, בעיקר כאלה שתוקעים אותנו בעבר ומונעים מאתנו להתקדם הלאה, למערכות יחסים אחרות ולפרטנרים מסוג אחר. זיכרונות, נוסטלגיה, פגיעות עבר ורגישות יתר - כל אלה עלולים לצוף עכשיו, וכדאי שלא לאפשר להם להשפיע באופן מסיבי מדי על ההווה שלנו, מה גם שמרקורי כבר יוצא מהילוכו האחורי ובשבוע הזה זה יורגש באופן משמעותי יותר. אז מה עושים? עם כל הכבוד לרגשות - נצמדים לעובדות השבוע, ובעיקר לפרטים הקטנים. חשוב להתגבר על יחסים עם אנשים שפגעו בנו בעבר והגעגועים אליהם חזקים השבוע, ומשכיחים את החלקים הרעים בקשר. חשוב לא פחות לאפשר לצד היצירתי שלנו לתפוס פיקוד, לחשוב מחוץ לקופסה, ולמצוא פתרונות יצירתיים לבעיות שלנו, בעיקר כאלה הקשורות ליחסים, ולמעגלים רגשיים שאינם סגורים.

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של כוכב מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת.

חזרתו של מרקורי - אחרי כשלושה שבועות של הילוך אחורי, עוצר סוף סוף מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל דגים ומתחיל לחזור להילוך רגיל. המהלך הזה יורגש אצל כולנו באופן משמעותי יותר בשבוע הבא, אבל כבר עכשיו אפשר לחוש באופטימיות מסוימת שמתחילה לחזור - ואיתה גם מתפוגגת לה חלק מהעייפות שליוותה אותנו בזמן האחרון והמרץ מתחיל לחזור. חשוב יותר הוא סיומו של תהליך סגירת המעגלים שכולנו עברנו בשבועות שחלפו, מי פחות ומי יותר. כעת הזמן לחזור לעצמנו, ולהחזיר את הרוח הטובה ואת הרצון לחזור ולנוע קדימה, משודרגים תקשורתית ומוכנים לפגוש את ההווה שמעט עזבנו לאחרונה, כפי שהוא, על כל המשתמע ממנו. יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות בתולה, דגים, קשת, תאומים, אך בעצם כל אחד ואחד מאתנו, בדרכו שלו.

זוג במהלך דייט רע. ShutterStock
זיכרונות, נוסטלגיה, פגיעות עבר ורגישות יתר - כל אלה עלולים לצוף עכשיו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השמש עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג לכם יום הולדת. כן, האביב כבר כאן עם השמש במזל טלה, אולם היא עדיין אינה יוצרת זוויות עם כוכבים אחרים, כך שתחושת האנרגיה כבר כאן, אבל השימוש בה עדיין מוגבל. קצת סבלנות ותיכף זה ישתנה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים המאכלס את הבית החברתי שלכם, והשור שלנו הופך להיות חברותי במיוחד, מה גם שמרקורי התקשורת מתחיל לנוע שוב קדימה, ופסק הזמן בחברויות למיניהן מתחיל להסתיים: הגיע הזמן לחזור לחברים הישנים והטובים.

תאומים
מרקורי מתחיל סופסוף לנוע קדימה ואיתו משתפר גם מצב הרוח ואפשר כבר לעשות בזהירות תכניות, אולם השבוע עדיין דברים קצת תקועים וכולנו זקוקים ליותר סבלנות מתמיד לפני שבאמת ינועו שוב קדימה. השמש שבמזל טלה עוזרת לכם לנער את התחום החברתי.

סרטן
אמביציה ודרייב - אלה המלים שמתעוררות עכשיו כשהשמש עוברת לבית הקריירה והדרייב שלכם, סרטנונים. זהו זמן טוב להחזיר לפעולה את הצד האמביציוזי שלכם, סרטנונים, ואיתו גם את היכולת שלכם להחזיר רגלים אל קרקע מוצקה, ולהתחיל לפעול: אקשן!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה האסרטיבי, וסוף סוף חוזר לו החיוך שלא היה בסביבה לאחרונה. אולם מרקורי וונוס במזל דגים מביאים איתם עדיין מעורבות רגשית גבוהה בתחום המקצועי ובנושאים אישיים: אל תאבדו את הראש, אריות.

בתולה
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל ללא ספק מאפשרת להחזיר בעדינות את הרוח הטובה ליחסים, למרות שהצמידות בין מרקורי לנפטון מביאה איתה שבוע מעורפל ולא ברור רצוף במצבי רוח משתנים. הצמדו לפרטים הקטנים, מקור הכוח המוכר של בני המזל שלכם.

מאזניים
ונוס הרגשית הופכת רגשית עוד יותר כשהיא עוברת למזל דגים, והיצירתיות שלכם הולכת ומתחזקת בד בבד עם העובדה שתחושת חוסר היציבות מתחזקת במקביל גם היא. מה עושים? מחזקים יחסים עם אנשים יציבים בחייכם, עדיף בני מזלות האדמה, ונוחתים על הקרקע.

עקרב
כוכב מרס שוהה זה השבוע האחרון במזל שור שממול, ולשמחתכם הרבה בקרוב מאוד תחזור לה האופטימיות והצורך לבחון את הסביבה או לריב איתה לחילופין, יפסק בהדרגה. הגיע הזמן לשים את הדגש על המכנה המשותף עם הקרובים אליכם, ולא על המפריד.

קשת
מעברה של ונוס למזל דגים וחזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל הזה, מדגישים את היכולת שלכם כעת להשקיע קצת יותר בבית ובבני הבית, לשתף ברגשות ובתכניות, ולהיות שם עבור אחרים. זמן טוב להשקיע קצת יותר בביחד, שקצת התפוגג לו לאחרונה, קשתים.

גדי
ונוס עוברת לבית התקשורת שלכם ומרקורי מתחיל ללכת בדיוק שם קדימה סוף סוף, שני אלמנטים שמשנים את מגמת התקשורת הלא קלה שהיתה בסביבה בשבועות האחרונים. הגיע הזמן לדבר לשתף ולחלוק בכנות ובאומץ את מה שעובר עליכם, ועדיף בארבע עינים.

דלי
אחרי חודש שבו עזרה לכם ונוס לפתוח את הלב, היא עוברת סוף סוף סוף לבית החומר והכספים שלכם, גורמת לכם לבזבז ולהוציא הרבה יותר ממה שהתכוונתם - בעיקר על פינוקים - אך במקביל גם עוזרת בתחום הכלכלי, ומביאה איתה בונוסים קטנים ורווחיים. הקשיבו לה.

דגים
ונוס עוברת אל המזל שלכם ועוזרת לפתוח את הלב, ובמקביל מרקורי כוכב התקשורת מתחיל לנוע בהילוך רגיל ועוזר לכם לסיים שלושה שבועות לא קלים של חשבון נפש מוזר, עם סגירת מעגלים לגבי כל מה שהפסיק להיות רולוונטי או משמעותי: הגיע הזמן לפתוח דף תקשורתי חדש עם העולם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully