וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 במרץ 2019

הכוכבים מעבירים הילוך השבוע ואיתם - כולנו. כן כן, השמש עוברת למזל טלה ומניעה את הבטרייה הקוסמית של כולנו, מה שאומר שהגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהיכנס לאקשן

איזה סוג של אקשן מצפה לנו השבוע? האמת - לא ממש ברור, כי מרס שמול כוכב נפטון והילוכו האחורי של מרקורי במזל דגים לא ממש מבהירים מטרות אלא יותר ממקדים את הצורך לפעול ולהוציא אנרגיה, אבל האנרגיה היא עצבנית, לא שקטה. זווית הפעולה שנמשכת לאורך כל השבוע בין ונוס הרגשית למרס האנרגטי הופכת את כולנו לעצבניים וחסרי מנוח. כן, יש אקשן, אבל איזה? איך? לאן ועם מי? התשובות לא ברורות ובהחלט יכולות להזרים את האנרגיה הזו לכוון ויכוחים, עימותים ואפילו ריבים גלויים... זה מה שקורה כאשר האקשן הזה הוא יותר כוונה ואנרגיה מאשר משהו ממוקד ומפוקס.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש עוברת למזל טלה.
2. מרס האסרטיבי בזוית של עימות לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.
3. ונוס בזוית פעולה למרס כוכב האקשן.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל דגים המעורפל והרגשני, למזל טלה העוצמתי והלוחמני. בעולם הקדום המעבר הזה סימל בעצם את תחילתה של השנה, ובמקביל - את סיומו של החורף, ותחילת האביב. גם אצלנו אפשר לחוש את השינוי האנרגטי הזה שהשמש מביאה איתה: חוסר השקט, הגוף שמתחיל להתעורר, כמות האנשים הגדלה שעושה ג'וגינג לאורך הרחוב או שנרשמת למכון הכושר, וההתלהבות המתחזקת במסיבות שנדמה שנמשכות קצת יותר מתמיד... מרגישים? השמש הזו במזל טלה מביאה איתה גם התלהבות והתרגשות הקשורה להתחלות חדשות: יזמות מעניינות, לימודים או עבודה, סדנה חדשה שבא לנו להתחיל וחשק להתלהב ממשהו שיסחוף אותנו ויריץ אותנו קדימה. השמש מביאה איתה את האנרגיה, אבל גם את האימפולסיביות והפזיזות שמאפיינים את המזל הזה. אם נשכיל לתרגם אותה למעשים חכמים ומדויקים ולהזיז דברים שעד עכשיו חיכו בסבלנות שנתעורר ונעיר גם את בלוטת האדרנלין במקביל - נוכל לקבל את פני האביב שמגיע אלינו ביחד עם השמש בשמחה.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, טלה, קשת, דלי, עקרב, שור, תאומים, דגים, בתולה ובעצם כולנו.

הזווית העצבנית של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית, למרס כוכב האקשן. ונוס שוהה במזל דלי השייך ליסוד האוויר החברתי. מרס שוהה במזל שור השייך ליסוד האדמה המעשי. המעלות הדומות בכל מזל בהן נמצאים השנים האלה יוצר באופן טבעי קונפליקט בין הצורך להשקיע קצת יותר בצד החברתי שלנו, להפעיל את הראש ולהרחיב את המעגלים, לבין הצורך לפעול באופן מעשי בנושאי חומר וכספים - ולהיצמד לעובדות במקום להשקיע בתקשורת חברתית. הגישה העצבנית וחסרת השקט עלולה להתבטא הן בצד החברתי שלנו, בציפיות שלא מתממשות מחברים קרובים וידידים, והן בצד הפיזי שלנו: הגוף חסר שקט, קשה לנו להירדם בלילות והלב עובד שעות נוספות, מחפש ריגושים או ריבים קטנים כדי לפרק את האנרגיה המוזרה הזו. בזמן שכזה סקס הוא בהחלט אחד הפתרונות המהירים, אבל גם הוא לא מרגיע אותנו עכשיו, כי חוסר השקט הוא פנימי ורגשי יותר מאשר פיזי, בסופו של דבר. למרות הכל, הוא - ובעצם כל מגע עכשיו - עושה לנו טוב, לזמן קצר. זה הזמן להיזהר מריבים עם אנשים קרובים שעלולים להתעורר בפתאומיות ובלי סיבה מוגדרת ולהגיע מהר מאוד לטונים גבוהים ואפילו לניתוק כזה או אחר: כשמזהים תהליך שכזה כדאי להפגין בגרות להתנצל ולהתפייס מהר, להסביר שאלה הכוכבים ובעיקר מרס שמעצבן את ונוס ולא חס וחלילה אנחנו ולפרוץ בחיבוק. אם זה לא מתאפשר - לפחות לעצור את הכעס והריב, ולא לאפשר לו להמשיך, זה לא שווה את התסכול שיגיע בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזוית המרגיזה בין השנים האלה? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזניים ושור.

הזווית המבלבלת של השבוע - זו זווית העימות בין מרס, כוכב האקשן, לבין נפטון הרגשני. על פניו זו אחת הזויות היותר מתסכלות שיש. מצד אחד יש ים של דמיון ויצירתיות באוויר ורגשות רכים מרחפים להם פה ושם, אבל מצבי הרוח האלה עלולים להתחלף בקלות לכוון השני, האופוריה הופכת לדיכאון זמני, ופה ושם גם לסימן שאלה שמרחף באוויר: לאן הולכים מפה, ומה עושים עם כל האנרגיה הזו? כוכב נפטון ממסמס את האנרגיה המרסיאלית, הופך אותה לרגשנית ולא יעילה, ופה ושם גם מביא איתו תחושה של אובדן דרך וכיוון, ועצב פנימי מתוק ומוכר ואיתו גם הכינורות הטרגיים שברקע, כשדברים לא קורים כמו שרצינו או לא קורים בכלל. כן, נפטון הוא כוכב טריקי למדי, וחשוב לדעת איך לקחת את הטוב שבו - ויש לו טוב, כמו יצירתיות ודמיון שופע - ולהימנע מהרע שהוא מביא איתו בדמות השינויים הפתאומיים במצב הרוח ושמיטת הקרקע מתחת לרגלים כשאנחנו לא מוכנים לכך. מה עושים? מודעים לכך שהשבוע הזה הוא בעיקרון מעניין ואנרגטי אבל ממש לא יציב, לוקחים כל החלטה שלנו בערבון מוגבל, ורק החלטות שיחזיקו לפחות עד סוף השבוע הבא יהיו שוות הרהור נוסף, ואולי אפילו מימוש בעוד שבועיים וחצי כשמרקורי יאסוף את עצמו ויחזור להילוך רגיל.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי, דגים, בתולה תאומים וקשת.

זוג מחובק. ShutterStock
קשה לנו להירדם בלילות והלב עובד שעות נוספות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מזלטוף, טלאים! השמש עוברת למזל שלכם ומחזירה את האנרגיה המוכרת, אבל.. מרס שליט המזל שלכם בזוית פעולה לונוס ובעימות עם נפטון, לא עושה לכם חיים קלים השבוע...רק לא לשבור את הכלים, טלאים, אם אפשר: זה יכאיב בהמשך..

שור
כוכב מרס ממשיך לנוע ביחד עם אורנוס במזל שלכם ולהביא איתו אנרגיה יוזמת ואגרסיבית, בעוד ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת איתו זוית פעולה עצבנית... שור חסר מנוח יכול להיות מסוכן למדי, ולכן כדאי לא לצאת השבוע מאזור הנוחות ולא להסחף לשום ריב, גם אם מתחשק!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל דגים המאכלס את בית הקריירה שלכם, והדיאלוג שלכם עם העולם השבוע הוא רגשני משתנה ולא ברור... מה עושים עם כל הרגש הזה? לא קובעים עובדות בשטח, ודוחים החלטות לשבוע הבא.

סרטן
השמש עוברת השבוע למזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם, והסרטנון הביישנון והרגשנון מקבל זריקת אנרגיה רצינית מהסוג האביבי, ונראה שהאקשן מתעורר ואיתו גם היזמות והחלומות.. הגיע הזמן להגדיר מטרות, סרטנונים.

אריה
מעברה של שמש שליטת המזל שלכם למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, הופך את היומיום לנינוח יותר: אנרגיית האש הזו חסרה לכם בחודש האחרון, והנה היא מגיעה עם החיוך, ועם החיוך האופטימיות והאדרנלין: הגיע הזמן לאקשן, אריות!

בתולה
מרס ואורנוס במזל שור מעודדים אתכם עכשיו להכנס לתקופה של הרחבת אופקים ואזורי פעולה חדשים. השמש במזל טלה עלולה לעודד אתכם לקחת סיכונים בתקופה הקרובה, וכדאי להזהר. אל תיקחו שום דבר כמובן מאליו השבוע.

מאזניים
השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם, וביחסים בכלל. למאזנאים שעברו את החורף לבד או סיימו אותו לבד, זה בדיוק הזמן לצאת לציד אחרי נפש תאומה מזדמנת, ולחגוג את החיים.

עקרב
הכוכבים מרס ואורנוס במזל שור וונוס במזל דלי מאתגרים אתכם מאוד השבוע, ולא נותנים לכם מנוח. רגעים יפים של קרבה בבית ובמשפחה בצד עצבנות וחוסר שקט בצד הזוגי וביחסים קרובים, מכריחים אתכם להגדיר מחדש מערכות יחסים ודיאלוג זוגי.

קשת
ונוס הרגשית שוהה עכשיו בבית התקשורת שלכם, ומביאה איתה קסם מיוחד למלים שלכם, וכדאי לנצל זאת כדי לתקשר עם בוסים אחראים הורים ולעמידה מוצלחת מול קהל. תנו למלים השבוע לעבוד אתכם, ועבורכם: אם תהיו נאמנים לעצמכם, לא תצטערו.

גדי
השמש עוברת למזל טלה המאכלס את בית המשפחה שלכם, והגדי שלנו יכול לעזוב לרגע את הדרייב לעשייה ולהתפנות להשקיע בבית ובסביבתו. זמן טוב לשיפוצים בבית, לשינוי באווירה, ואפילו לשינוי מקום מגורים שחיכה זמן רב.

דלי
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולרכך את הדלי השכלתני, בעיקר את זה שמוכן לפתוח את הלב ולהאמין באהבה ולא רק בשכל ובהברקות שלו... הכוכבים מרס ואורנוס לעומת זאת עלולים לגרום לעצבנות ואי שקט בבית. צאו לטייל כדי לפרק את חוסר המנוחה שלכם.

דגים
אחרי חודש שבילתה במזל שלכם עוברת השמש לבית החומר והכספים שלכם, והגיע הזמן לתרגם את האנרגיה הזו לעשייה ממוקדת בחשבון הבנק. זוית עימות של נפטון עם מרס עלולה להביא איתה תחושות של כעס ותסכול. דברו על הכל, דגיגים!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully