וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 במרץ 2019

יש לא מעט אקשן בשמים השבוע, אולם בגדול השבוע הזה דווקא מחזיר אותנו קצת אחורה

השבוע מתחיל עם הילוכו האחורי של מרקורי, כוכב התקשורת, במזל דגים הרגשני, ממשיך בזווית שהוא יוצר ליופיטר כוכב השפע - ומסיים בצעדיו הראשונים של אורנוס כוכב השינויים התזזיתי. הצמידות של השמש שנעה קדימה עם מרקורי שהולך אחורנית, רק מדגישה את כוון החשיבה הקולקטיבי השבוע: שתי רגלים הולכות קדימה, אבל הראש פונה אחורנית. לאן פונה הראש? לזיכרונות של ימים בלי כל האקשן התקשורתי המתלהם, לימים בהם אהבנו או שנאנו בכל הכיוונים ולא רק בימין ושמאל - ולזמנים בהם הרוח הרעה והמניפולטיבית ששורה בכל עכשיו לא הייתה בחיינו. וזה לא היה מזמן...

ובינתיים, מה קורה השבוע בכוכבים?
1. השמש מרקורי ויופיטר משחקים בתופסת.
2. צמידות שמש עם מרקורי שבהילוך אחורי.
3. זווית פעולה 90 מעלות בין השמש ליופיטר.
4. זווית פעולה 90 מעלות בין מרקורי בהילוך אחורי ליופיטר.

השמש ומרקורי משחקים תפקיד מרכזי השבוע, היא קדימה והוא אחורה, ושניהם במזל דגים הרגשני... שבוע שכזה.

הצמידות המעניינת של השבוע - זו הצמידות בין השמש שכאמור נעה קדימה, למרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי, ושניהם במזל דגים. מה זה אומר, בגדול? הולכים קדימה או אחורה? או אולי שילוב של ריקוד רוסי וצעד תימני, יענו שני צעדים הצידה, אחד אחורה ואז קידה? סילבו פלה מסייה! גם הרגשות שלנו נדים כך: מתכננים משהו, הוא משתנה, כיוון הפעולה שלנו משתנה, התנאים משתנים, ולבסוף גם התכניות משתנות, וחוזר חלילה: זהו מרקורי בהילוך אחורי במיטבו.

אז מה, לא לתכנן? להיפך, לתכנן וכמה שיותר, אבל תמיד להוסיף גם פלאן בי או סי, ואפילו עוד כמה, כי עם הרטרו הזה של מרקורי במזל דגים, המזל הקשה ביותר להבנה או לצפייה, מי יודע מה יקרה... כן כן, גם האסטרולוג מבין רק בגדול את התהליך אבל מתקשה לפרט, כי הדברים משתנים כל הזמן. שם המשחק - ניואנסים. לעזוב את הצעקות הקללות והקולות הרמים, ולהתמקד בדקויות ובניואנסים, כי בהם טמונה האמת החמקמקה הזו של השבוע.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, ליופיטר כוכב השפע. זוית פעולה כשמה כן היא - מפעילה באופן עוצמתי את שתי הפלנטות שביניהן היא מתוחה. במקרה של השמש ויופיטר, אחת מתוצאות הלוואי הבסיסיות של הזוית הזו היא האופטימיות: יופיטר שולח את זוית הפעולה הזו אל השמש בשאיפה שתרחיב את גבולותיה - ודרך זה את גבולותינו שלנו - את אזורי ההשפעה שלנו, ואת היכולת שלנו לפעול ולעשות כשאנחנו נתונים בגל האופורי הזעיר הזה שיופיטר שולח אל השמש וממנה אלינו. אולם אופטימיות יתר כידוע יכולה להיות גם רעה חולה: היא מעוורת את עינינו, וגורמת לנו לראות בעיקר את האספקטים החיוביים שבכל מהלך ולעצום עין מול השליליים, או לפחות להקטין את האפקט שלהם בעינינו. בכך בעצם עושה הזוית הזו עוול לכושר השיפוט שלנו שכן היא מעוורת אותו וגורמת לנו לחוש שאנחנו יכולים לעשות יותר ממה שאנחנו באמת יכולים, ומכאן נובעות גם החלטות גרועות שאנו עלולים לקבל בהמשך.

מה עושים? ראשית, מקבלים באהבה גישה חיובית ואופטימית: היא לא מגיעה בכל יום... שנית, מתמקדים בעובדות ובפרטים הקטנים - אלה גורמים לנו להישאר על הקרקע גם כשהדמיון מנסה לרחף לו, ולהישאר מעשיים גם כשהנפש רוצה להמריא בעשייה בפעולה או בחזון שלה.. אם נצליח לעבור את השבוע הזה כשאנחנו ממוקדים בעיקר בעובדות ולא במחשבות או ברגשות - שיחקנו אותה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, קשת, תאומים דגים ובתולה.

התקשורת השבוע: מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי במזל דגים, ובזוית פעולה לכוכב יופיטר. הילוכו האחורי של מרקורי מתחזק השבוע במזל דגים, ואחת התוצאות היא מצבי הרוח המשתנים שלנו, האפים והדאונים, הקושי לקבל החלטות חד משמעיות, והפרשנויות המוטעות שאנחנו נותנים למלים של אלה שלידינו, סביבנו, ובכלל בעולמנו. לא פלא שים של אי הבנות עלול לערפל ולבלבל אותנו כעת, ולהקשות עלינו לשים רגלים איתנות על הקרקע, או להגיע להחלטות מעשיות וחכמות. זוית הפעולה של מרקורי עם יופיטר עלולה להקשות קצת יותר: האופטימיות שהיא מביאה מקצינה עוד יותר את קשת הרגשות שלנו כעת, וההחלטות שלנו בעיקר אלה הקשורות להוצאת כספים או לתכנון מהלכים בעתיד הקרוב עלולות להתגלות בהמשך כלא מוצלחות במיוחד. וחבל.

תקשורת אופטימית מדי או פסימית מדי, סמול טוק חביב אך חסר משמעות, התלהבות רגעים ושקיעה מהירה לאחריה, ניתוח רגשני של המציאות מנקודת מבט רומנטית אך לא מציאותית, אי הבנות וקצרים בתקשורת, ועוד. בזמן שכזה כדאי להזהר מאוד להזהר כשאתם מתכננים נסיעות ארוכות, לימודים וסדנאות, וכל מה שקשור לצמיחה והתפתחות אישית: דברים עלולים להתגלות בהמשך כשונים לגמרי ממה שחשבתם או שתכננתם, ולאכזב בגדול. חלומות ופנטזיות עלולים להתגלות בהמשך כבועה ריקה, ולכן חשוב כעת לעזוב את התכניות הגדולות, לתכנן מיום ליום, לחשוב בקטן, ולהתמקד ביומיום שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים, קשת, ובעצם... כולנו.

אנשי עסקים. ShutterStock
אם נצליח לעבור את השבוע הזה כשאנחנו ממוקדים בעיקר בעובדות ולא במחשבות או ברגשות – שיחקנו אותה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור, ולהדגיש את כל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, טלאים. אולם מרס מביא איתו גם עצבנות וחוסר שקט, ותחושה שדברים לא קורים בקצב שלכם וכפי שאתם רוצים..סבלנות - מלת המפתח כעת.

שור
השור החביב והסבלן שלנו סובל השבוע משני מזיקים מעצבנים שנמצאים בתחומו: כוכב מרס שמביא איתו ים של אנרגיה ואמביציה אך גם עצבנות וחוסר שקט, ואורנוס שמביא איתו את בשורת השינוי. ומה השור רוצה? שרק יעזבו אותו בשקט ללחך את העשב שלו.. באסה.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי במזל דגים השייך ליסוד המים, לא ממש עושה לכם חיים קלים. הקלילות התאומית המוכרת מתחלפת עכשיו במעורבות רגשית גבוהה וחוסר שקט. הגיע הזמן לסגור מעגלים שהפריעו לכם בחודשים האחרונים, ובהמשך - לנוע קדימה. וזה אפשרי...

סרטן
נראה שהעולם משתף אתכם פעולה בלא מעט תחומים השבוע, אלמנט שעשוי בהחלט לעודד. חברים מכרים קרובים וידידים, בני ברית ושותפים, כל אלה ואחרים מבינים אתכם ותומכים בתכניות שלכם. השאלה היא אם אתם עצמכם מוכנים לנוע קדימה ולעזוב מאחור את הצד הפרפקציוניסטי שלכם... לא פשוט.

אריה
ונוס הרגשית שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אריות, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בקשרים קרובים ובזוגיות, לפתוח את הלב, ולהפוך את החורף הזה לזוגי ומזמין במיוחד... כמו כל תהליך, גם זה לא יקרה אם לא תקחו יזמה. קדימה.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שממול המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ובעיקר מיקומו שם של כוכב מרקורי כוכב התקשורת שבהילוך אחורי, מאפשר לכם להתבונן לעומק בקשרים שפיתחתם, לשדרג ולשתף, לדבר ולהבין, ולהפיל כמה אסימונים... בקרוב יגיע גם הזמן להתחלות חדשות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הבילויים וההנאות שלכם, אחד המיקומים היותר שמחים שיש לונוס על פני גלגל המזלות. זה הזמן להוריד מעט את מפלס הדאגות שמביא איתו שבתאי, לפתוח את הלב, ולמרות הגישה הסמי סקפטית - לתת מקום לאהבה...

עקרב
שהותה של ונוס במזל דלי השבוע מביאה איתה ים של רגשות עדינים לסביבת הבית והמשפחה. זהו זמן מצוין לפתיחת עולם הרגשות של העקרבון הקשוח, לשיחות עומק ונפש שחיכו זמן רב עד שתרגישו בטוחים מספיק, ואפילו לקשרים חדשים עם אנשים שמגיעים לעומק שאתם זקוקים לו. כן, יש כאלה.

קשת
ונוס הרגשית שוהה בבית התקשורת שלכם ומביאה איתה שבוע מקסים וכריזמטי, שבו ים של קסם אישי עוזר לכם לרגש אחרים, להכיר אנשים מעניינים, ולהרחיב מעגלים חברתיים. זויות פעולה שיוצר מרקורי שליט המזל שלכם עם השמש ומרקורי בהילוך אחורי הופכות אתכם לאסרטיביים במיוחד, אך גם מעט מבולבלים... צרו לכם לו'ז מעשי ומדויק לשבוע הזה.

גדי
מיקומה של ונוס בבית החומר והכספים שלכם השבוע עשוי להביא איתו רצון במסע קניות גדול לבית למשפחה או לעצמכם, כמובן. חשוב להזהר עכשיו בענייני כספים, ולא להוציא יותר ממה שתכננתם. הילוכו האחורי של מרקורי בבית התקשורת שלכם עלול להביא איתו שרשרת מוזרה של אי הבנות.. שבוע שכזה.

דלי
ונוס ששוהה השבוע במזל שלכם, הופכת את הדליון שלנו לרגיש ויצירתי במיוחד. הדלי שיודע לבנות סביבו בועה חביבה ולא נגישה, מגלה שהוא רגיש ורגשני יותר ממה שחשב, וגם אלה שסביבו מגלים זאת... זמן טוב לעזוב קצת את הראש המנתח, ולתת ללב להוביל מהלכים רגשניים במיוחד. יהיה מעניין...

דגים
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם יומולדת בזמן שהיא נפגשת במרקורי כוכב התקשורת שגם הוא כאן והולך אחורנית... שבוע שבו עבר והווה נפגשים באופן מעניין, ומאפשרים לכם להסיק מסקנה או שתים מזכרונות העבר, אך להזהר שלא להסחף יותר מדי כי הכוון הכללי שלכם הוא עדיין קדימה, לדלתות חדשות שתפתחו בקרוב.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully