וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 3-9 במרץ 2019

על פניו, זה נראה כמו אחד השבועות היותר קריטיים של הזמן האחרון: כל אחד מהמהלכים שקורים בכוכבים השבוע אינו קל והשינוי שהוא מביא משמעותי

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי עובר להילוך אחורי בסוף מזל דגים.
2. צמידות שמש נפטון במזל דגים.
3. אורנוס עובר למזל שור.

הזוית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב נפטון הרגשי המערפל ומטשטש. בגדול, זו אחת הצמידויות המוזרות שיש באסטרולוגיה: מצד אחד קשה להצביע על דבר אחד שמשתבש כעת. בעצם יש פה אוסף של דברים כאלה, שעיקרם - מסמוס הצד הפרקטי של המציאות, תוך מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שמקשה עלינו לפעול באופן פרקטי ביומיום ובעולם האמיתי.
נפטון מביא איתו מצבי רוח משתנים במהירות וקושי להתמקד בכאן ובעכשיו. הדמיון והיצירתיות שלנו לעומת זאת עובדים כעת שעות נוספות, אולם זה לא ממש עוזר כשאנחנו צריכים לקבל החלטות עסקיות חשובות, או להתמודד עם האוברדראפט שרק גדל. אז מה עושים? בגדול - מתמקדים בפרטים הקטנים. הם אלה שיחזירו אותנו לקרקע, כיון שנצטרך להתמודד עם כל אחד מהם בנפרד, ועם ההשלכות שלהם: לשלם חשבון חשמל כדי שלא ינתקו, להרים טלפון לעירייה כדי לברר מה עם המים, לשתף את הפרטנרים שלנו במה שקורה, ולנסות ולהיות בכל זאת כאן ועכשיו, למרות שבראש אנחנו באתמול או באחר כך וזה - לא יהיה קל, אולם אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דגים, בתולה, דלי, שור, עקרב ותאומים.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת עוצר השבוע, וחוזר בחזרה במזל דגים. מרקורי נכנס כל כשלושה חדשים להילוך אחורי של כשלושה שבועות, במהלכו הוא מאפשר לנו לעכל את מה שעברנו, ולא להתמקד דווקא ביזמות והתחלות חדשות אלא בעיכול ומיצוי הישן, ולפעמים גם עם דגש מיוחד על העבר, בעיקר על מעגלים שלא סגרנו לגביו בסיטואציות מסוימות, ועם אנשים מסוימים. במזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי, מרקורי אינו במיטבו. התקשורת שלנו היא רגשית מאוד, ונעה באופן קיצוני לשני הצדדים, מעלה מטה. אם נוסיף לכך כעת גם את הילוכו האחורי של מרקורי, נבין שבסופו של דבר המעגלים שאנחנו צריכים לסגור בתקופה שכזו הם בעיקרם מעגלי תקשורת רגשיים. מכיון שמזל דגים נמצא בבית הקריירה של מזל דגים ובבית הזוגיות של מזל בתולה, שני מזלות שעליהם שולט מרקורי, נבין שאלה בדיוק שני הנושאים שבהם אנו צריכים כעת להתבונן לעומק, להסיק מסקנה או שתיים, ולשנות דרך התנהלות, גישה או חשיבה. חשוב במיוחד להיזהר בתקופה כזו משיקול דעת רגשי לגבי החלטות מעשיות שאנחנו צריכים לקבל, כיון שהמעורבות הרגשית הגבוהה עלולה לחבל ביכולת שלנו להבין מה באמת קורה מאחורי הקלעים, או מתחת לפני השטח. גם החלטות הקשורות ליחסים כדאי לדחות עכשיו: במקום זאת כדאי להבין לעומק את דרך ההתנהלות שלנו בחודשים האחרונים, ולשפר את מה שלא הוכיח את עצמו לאחרונה, אם אפשר.

בנושאי כספים - זהירות מקסימלית נדרשת כעת, כדי שלא לאפשר למעורבות הרגשית הגבוהה לגרום לנו להוציא כספים ממקום רגשי ולא מעשי, עד כמה שאפשר, אלמנט שעלול לגרום לנו להוצאות כבדות.

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? בעיקר מזלות בתולה, תאומים, דגים, וקשת אך בעקיפין בעצם כולנו, באופן כזה או אחר.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו השני של כוכב אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, ממזל טלה בו שהה לאחרונה, למזל שור. מעברו כעת למזל שור הוא השני של אורנוס, אחרי המעבר הקודם שהיה באוגוסט: אז הביא איתו אורנוס את בשורת השינוי בפעם הראשונה למזלות הקבועים שור, אריה, דלי ועקרב, המזלות שבדרך כלל הם האחרונים להשתנות מבחינת הגמישות שלהם. באוגוסט החלו כבר לא מעטים מאתנו, לא רק בני המזלות אלה אלא גם כאלה שיש להם כוכבים משמעותיים במזל זה, לחוש בעקצוצי הצורך בשינוי בתחום מסוימים בחייכם, אם דרך עצבנות וחוסר סבלנות כלפי אנשים או סיטואציות שעד עכשיו היינו סבלניים כלפיהם, ואם כלפי הצורך בשינוי אווירה מקצוע או יחסים, שהלך והתחזק עד שמעט דעך לאחרונה. כעת, עם מעברו השני של אורנוס למזל שור, הוא יעזור לאלה מכם שנולדו בשבוע הראשון של המזלות הקבועים להגדיר את מהות ואופי השינוי שאתם זקוקים לו, כדי שיוכלו לבצע את זה בשנה שנתיים הקרובות.

לגבי השאר - אורנוס מביא איתו את רוחו של השינוי שיגיע אל כולנו בשש השנים הקרובות. שינוי בצורת החשיבה, שינוי בדרכי הפעולה, ויתור על עקרונות נוקשים שתקעו אותנו, על מערכות יחסים שדכאו אותנו או על עבודות שלא התאימו לנו - זה בדיוק הזמן להקשיב לאורנוס, לרוחו של השינוי שהוא מביא, ולקבל החלטות ארוכות טווח בדבר מהות השינויים שאנחנו רוצים לבצע בחיינו בשנים הקרובות...
והשנים האלה - מתחילות השבוע.

מי ירגיש בעיקר את רוח השינויים של אורנוס? מזלות שור, עקרב, דלי, אריה וכמובן במישירין או בעקיפין כולנו.

אישה מהורהרת על רקע כחול. ShutterStock
חשוב במיוחד להיזהר בתקופה כזו משיקול דעת רגשי לגבי החלטות מעשיות שאנחנו צריכים לקבל/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור, ואתם עלולים להרגיש תסכול בגלל קושי לבצע תכניות ומשימות שתכננתם. סבלנות ואורך רוח יהיו מצרך נדרש במיוחד. מעברו של אורנוס למזל שור מסיים תהליך של שינוי אצל טלאים רבים.

שור
כוכב מרס ממשיך שבמזל שלכם, מביא מרץ ואנרגיה לעשייה גם גם גישה תוקפנית ועצבנית. כוכב אורנוס נכנס גם הוא למזל שור השבוע, וישהה שם כשש שנים: נסוזמן להתרגל לאנרגיה התזזיתית שלו, שוורים, כי חיי רובכם הולכים לעבור שינויים בשנים הקרובות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה כעת בבית הקריירה והדרייב שלכם, אבל השבוע הוא עובר להילוך אחורי, ומביא איתו יכולת לסגור מעגלים הקשורים לקריירה, או מעגלי תקשורת עם בוסים ואחראים. הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה לגבי הקריירה והתדמית שלכם.

סרטן
מעברו של כוכב אורנוס למזל שור מביא איתו אפשרות נאה לשיתופי פעולה בשנים הקרובות, כמו גם יכולת לפרוץ לאזורי פעילות חדשים ולא מוכרים, ואמביציה מוכוונת מוסדות וארגונים. הסרטן המופנם מתחיל השבוע תהליך של הפתחות מואצת לעולם. יהיה מעניין..

אריה
כוכב אורנוס נכנס לבית הקריירה שלכם, ומביא איתו את בשורת השינוי האישי, אך בעיקר את השינוי בכוון הקריירה והאמביציה שלכם. הגיע הזמן לוותר על חלק מההרגלים שקצת עיכבו אתכם בשנה האחרונה, ולהתחיל לבדוק דרכי פעולה חדשות, ופריצות דרך שחיכו זמן רב.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם בבית היחסים, עלול להביא איתו צורך בפסק זמן ביחסים, התבוננות נוספת בדיאלוג הזוגי, או אולי רצון לצאת מקשר קיים שמיצה את עצמו. אולם זה תהליך זמני, ושיחות עומק כנות בגובה העינים יכולות לשפר את המצב.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, ונראה שהאהבה בפתח, או לפחות התשוקה.. מעברו של אורנוס למזל שור מצביע על תחילתו של תהליך התחדשות מרתק, אם כלכלית ואם רגשית. יהיה מעניין..

עקרב
כוכב אורנוס עושה צעדים ראשונים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואלה מכם שנולדו בתחילת המזל עלולים לגלות כעת עצבנות וחוסר שקט ביחסים ובדיאלוג הזוגי בכלל. יתכן והגיע הזמן לפתוח דברים לעומק, לשתף ברגשות שלא שיתפתם, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו במשך שנים.. חומר למחשבה.

קשת
ונוס עוברת לבית התקשורת שלכם, והקסם האישי שלכם מחולל נפלאות. זהו זמן טוב לכל השיחות הרשמיות והאישיות שלא הספקתם לעשות בשבוע הקודם, כשהרגשות תופסים מקום מרכזי יותר בעולמכם כעת. ונוס מביאה לתקשורת ים של קסם אישי - השתמשו בו בתבונה...

גדי
אחרי כחודש שבה עזרה לכם ונוס לרכך את השריון הגדיי הקשוח ולהזרים קצת אהבה לעולמו המופנם של הגדי המצוי, היא עוברת לבית הכספים שלכם, עוזרת לכם להוציא ולבזבז לא מעט, אך במקביל גם עוזרת לכם לבנות תכנית כלכלית מסודרת לתקופה הקרובה. אל תשברו את מסגרת התקציב.

דלי
צעדיה הראשונים של ונוס הרגשית במזל שלכם, עוזרים לדלי שלנו לפתוח את הלב לעולם רגשי חדש. אורנוס שליט המזל שלכם עובר למזל שור, ומסמל שהגיע הזמן לשינויים בבית ובמשפחה. רכישת או מכירת בית, ניתוק קשרים, שינוי אווירה בבית - משהו מתבשל באוויר, דליים...

דגים
מרקורי כוכב התקשורת נע בהילוך אחורי במזל שלכם, בעוד השמש שחוגגת לכם יומולדת, דגיגים, מתקדמת בו קדימה..הגיע הזמן לסגור מעגלים רגשיים שמיצו את עצמם, ובד בבד - לחפש מסגרות פעולה חדשות, וכווני חשיבה חדשים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully