וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24 בפברואר עד ה-2 במרץ 2019

24.2.2019 / 10:25

נראה שרוב השינויים השבוע הם רגשיים או כאלה הקשורים לחומר וכספים, אבל בעיקר כאלה שמשנים לנו את מצב הרוח ומשפיעים גם על מערכות היחסים שלנו: כל אלה קשורים לוונוס שלנו, שמשנה מקום בתקווה שגם תשנה מזל... או אולי להיפך?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי.
2. ונוס עוברת ממזל גדי הקשוח למזל דלי החברתי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה שבין ונוס הרגשית לכוכב אורנוס התזזיתי. ונוס היא זו שאחראית על התקשורת הרגשית שלנו, על מערכות היחסים שלנו, ובעקיפין גם על כל נושא הכספים. אורנוס הוא כוכב תזזיתי וחסר שקט, שמביא איתו לכל מקום עצבנות, חוסר שקט, ובעיקר - צורך בספייס ורצון בשינוי. כשנוצרת זוית פעולה בין השנים אלה, מפלס הרגישות שלנו עולה, ובמקביל גם הפתיל שלנו מתקצר. נדמה שאין לנו עכשיו סבלנות וסובלנות כלפי אנשים מרגיזים או איטיים, ואנו זקוקים למינון גבוה במיוחד של ספייס וחופש אישי: פשוט להיות יותר זמן איכות עם עצמנו. במקביל משתנים כעת במהירות מצבי הרוח שלנו, ואנו מרגישים גם צורך לשנות גישה, כיוון, או אפילו קו פעולה. פעמים רבות לוקחים רבים מאתנו בזמן שכזה פסק זמן מיחסים כדי להתבונן בדברים מבחוץ ולהבין מה באמת קורה שם, מתחת לפני השטח. אולם חשוב דווקא עכשיו לא לנתק קשרים בגלל קריזה של רגע, גם אם מאוד מתחשק. גלו סבלנות ואיפוק כלפי אנשים קרובים, והזהרו שלא להשקיע כספים כעת באופן ספקולטיבי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים סרטן גדי טלה עקרב אריה ודלי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל גדי הקשוח והמחמיר למזל דלי החברתי והאופטימי. ונוס שלנו חוותה חודש לא קל במזל גדי. זה אחד המיקומים הקשוחים לכוכב הרך שלנו ולא מעט מאתנו עברו ימים של כובד ובדידות. אולם כעת הכל משתנה: ונוס עוברת למזל גדי, החיוך חוזר לו, ואיתו גם היכולת שלנו לצאת מתוך הבועה הקשוחה, ולהתיידד מחדש עם העולם. ונוס שבמזל דלי מביאה איתה אהבה אוניברסלית, חברית וידידותית אך לא אישית או אינטימית מדי. לא מעטים מאתנו מגלים עכשיו את הדרך להתחבר מחדש למעגלים החברתיים שלנו, מרימים טלפון לחבר או שנים שהתאדו מול התנור ונעלמו קצת בחורף הקר הזה, ומחזירים אותם לחייהם. זהו זמן מצוין לתת לצד החברתי שלנו עדיפות, לצאת למקומות בילוי שמהם נעדרנו בחודש האחרון, ולאפשר לעצמנו להכיר אנשים חדשים ומעניינים. פתיחות, גישה חדשה וחשיבה מחוץ לקופסה - אלה חלק מהמאפיינים של החודש הקרוב, עם דגש על הצד האופטימי של כולנו, ועל היכולת להתחבר מחדש לאנשים שאוהבים אותנו כפי שאנחנו.

מי בעיקר יושפע עכשיו ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, דלי, תאומים, אריה, עקרב ושור.

זוג עושה שופינג. ShutterStock
ונוס שבמזל דלי מביאה איתה אהבה אוניברסלית, חברית וידידותית אך לא אישית או אינטימית מדי/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור, ומכריח אתכם לא להתמקד בכל מה שקשור לנעשה בחשבון הבנק, ובנושאי חומר וכספים. חשוב כעת לא להוציא כספים שלא לצורך, ובמקביל - ליצור תכנית כלכלית מוגדרת של הכנסות והוצאות לתקופה הקרובה.

שור
השור הרגוע שלנו בדרך כלל, הופך להרבה יותר יוזמתי ואקטיבי מאשר בדרך כלל. כוכב מרס מביא איתו למזל שלכם ים של אנרגיה וגישה אסרטיבית: זמן לצאת מאזור הנוחות שלכם, ולהתמקד ביזמות חדשות אם בתחום העסקי הכלכלי ואפילו החברתי. קדימה!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצא מהצמידות עם כוכב נפטון, ולמרות שהמעורבות הרגשית גבוהה ואיתה גם הרגישות והיצירתיות, הרי שמצבי הרוח המשתנים ותחושת חוסר היציבות גורמות לחוסר שקט מסוים. זה השבוע האחרון שמרקורי שוהה במזל דלי, ומצב הרוח הפסיבי והמעורפל ישתנה ממש בקרוב.

סרטן
שהותו של מרקורי כוכב התקשורת במזל דגים מביאה איתה פתיחות לרעיונות חדשים, ולצמיחה אישית מואצת. זהו זמן טוב לסדנאות של צמיה והתפתחות אישית, ללימודים מקצועיים, ולכל מה שמרחיבים אופקים - ואת הדעת. זמן מצוין לתכנן לכם נסיעה מעניינת בעתיד הקרוב.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים, וזהו זמן שבו חשוב שלא לקחת סיכונים מיותרים, בין אם המדובר בנושאי פיננסיים וכספיים, ובין אם המדובר בכבישים ובדרכים. זמן להשקיע קצת יותר בבריאות שלכם, עם דגש מיוחד על אכילה נכונה ועל פעילות פיזית וספורטיבית.

בתולה
השמש ששוהה עכשיו במזל דגים שממול, מעבירה את הדגש כעת למערכות היחסים שלכם, ולצד הזוגי. זהו זמן להוריד את מפלס הביקורתיות והשיפוט, ולהיות רגישים יותר לצד השני, ולמי שנמצא אתכם במערכת יחסים. לחילופין, זהו זמן טוב למסד מערכת יחסים קיימת, או להשקיע בה קצת יותר.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה זה השבוע האחרון במזל גדי הקשוח, לפני שהיא עוברת בשבת למזל דלי. נצלו את השבוע הזה להשקעת מחשבה בנעשה בחשבון הבנק שלכם, ובתכנון פיננסי לטווח ארוך. מהשבוע הבא - הכל משתנה: ונוס עוברת למזל דלי, והרומנטיקה חוזרת...

עקרב
המצאותו של מרקורי כוכב התקשורת בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, הופכת אתכם השבוע ליצירתיים מהרגיל בכל מה שקשור לרגשות - ולחיזור... הזמן להפתח לאהבה, לחזור במלים רכות, ולתת לרגש עדיפות ראשונה. אם הלב העקרבי פנוי - זה בדיוק הזמן להיכרויות חדשות, עקרבים.

קשת
כוכב יופיטר ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו לאלה שנולדו באמצע המזל כמה אפשרויות חדשות להרחבת אזורי פעולה, ומעגלים חברתיים. מרקורי מאפשר שדרוג תקשורת ביתית, ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, ושיחה על כל מה שהציק לכם בזמן האחרון, ושמרתם בבטן.

גדי
ונוס שוהה זה השבוע האחרון במזל שלכם לפני שהיא ממשיכה למזל דלי בשבת: נצלו את הזמן כדי לשתף ברגשות עדינים, ליצור קשרים רגשיים מורכבים ומעניינים, ותנו מקום לאהבה לפני שוונוס תשנה את סדרי העדיפויות שלכם.. זמן מצוין ליציאה למקומות בילוי שלא הכרתם, ולדגש מיוחד על פתיחת הלב גם בתחום הרגשי וגם בתחום החברתי.

דלי
השמש שוהה בבית הכספים שלכם, מכריחה אתכם להגדיר מטרות כלכליות מחדש. כוכב מרס ששוהה עכשיו במזל שור, מביא איתה מעט עצבנות וחוסר שקט ביחסים בבית ובמשפחה. חשוב לא להכנס עכשיו לויכוחים מיותרים שעלולים להפוך בקלות לעימותים וריבים של ממש. בסוף השבוע תעבור ונוס למזל שלכם, ומהשבוע הבא הרגש יחגוג: עד אז - עוד קצת סבלנות.

דגים
השמש שוהה במזל שלכם וחגיגות יום ההולדת שלכם כעת יצירתיות במיוחד. גם מרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם והופך אתכם לתקשורתיים ומילוליים במיוחד. אולם המצאותו של כוכב מרס בבית התקשורת שלכם עלולה להביא איתה פתיל קצר וגישה תוקפנית. כדאי לחשוב פעמיים לפני שאתם מחליטים עכשיו על ניתוקי קשרים: בקרוב מאוד מצב הרוח הזה ישתנה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully