וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 בפברואר 2019

17.2.2019 / 10:01

איזה שבוע מחכה לנו. לכל אחד מהכוכבים הקטנים והענוגים כמו ונוס ומרקורי נצמד איזה מזיק מעצבן והשבוע הזה מתאפיין בים של אפים ודאונים, תחושות של כובד ובדידות מול מצבי רוח משתנים במהירות, ומעל הכל עוברת השמש למזל דגים, והרגש את הכל. מה עושים כדי לא לטבוע?

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס צמידות סטורן.
2. ונוס צמידות פלוטו.
3. מרקורי צמידות נפטון.
4. השמש עוברת למזל דגים.

הרגשות השבוע - כאן נוכל לפגוש בעצם את התנודות החריפות ביותר. שתי הצמידויות שיוצרת ונוס, האחת עם סטורן הנוקשה והשנייה עם פלוטו היצרי, מטלטלות את כולנו מעלה מטה, והרגשות העדינים נשחקים להם כשהלב פונה שמאלה והראש - ימינה. אוף. הצמידות המכבידה של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה - זו אחת הזויות המעצבנות ביותר שיש. אולם מצד שני, דווקא כאן, כשסטורן הנוקשה שם גבול מוגדר היטב לונוס הרגשית, אפשר לתעל את הרגש הזה לעשייה ממוקדת מטרה באופן פרקטי במיוחד. כשונוס נצמדת לסטורן הנוקשה הדיאלוג שלנו עם העולם הופך רשמי יותר, וזהו זמן מצוין לחתימה על חוזים, לבילוי בעיריה כדי למלא את כל הטפסים, ואפילו להירשם לנישואין ולמסד קשרים. אולם, לא מעט כובד ובדידות מגיעים עכשיו מאחורי הקלעים, ומכבידים על כולנו עם הסטורן הזה. לכן חשוב לעבור את ִתחילת השבוע ואמצעו באיזי, כי תיכף אחרי זה זה משתנה: מבחינה עסקית - חשבו פעמיים לפני שאתם מוציאים כספים.

מי יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור מאזניים גדי סרטן וטלה.

הצמידות הטעונה של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי. ונוס ההרמונית הופכת להיות יצרית ואגרסיבית כשהיא נצמדת לפלוטו, ומאבדת את האיכות השקטה וההרמונית שלה. בסיטואציה שכזו מערכות היחסים שלנו עלולות להפוך לשדה קרב זמני, כשהאגו עובד שעות נוספות. ריבים ויכוחים ואי הבנות עלולים לצוץ עכשיו ולקלקל יחסים יפים אם לא ניזהר. אולי משום כך חשוב עכשיו לפעול באופן מהיר כדי לסכל סכסוכים וויכוחים בעודם באיבם. כל מה שקשור לסקס הופך מודגש יותר, כשאנו מאבדים את ההרמוניה והשקט שלנו שונוס מביאה איתה. מאבקי כוח ואגו עלולים לצוץ במקביל, וכדאי לפחות עד תחילת השבוע הבא לנסות ולשמור על קור רוח ולא לריב אם לא חייבים, אוקיי?

מי בעיקר עלול לסבול מזה עכשיו? מזלות שור,מאזניים, עקרב, אריה ודלי.

התקשורת השבוע - מעבר לבלגן שמביאה איתה ונוס, מרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמד לנפטון הרגשי. הצמידות הזו עלולה לגרום לנו לאבד במהירות את הקרקע שמתחת לרגלים, והרגש מציף אותנו בגדול. זהו זמן להיצמד ככל האפשר לעובדות, וגם כשהרגש מטלטל אותנו, להשאיר את הרגלים על הקרקע ולא לאבד את הצפון בסיטואציות רגשיות, כמו...באהבה למשל. כן כן.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל דלי האוורירי והשכלתני, למזל דגים הרגשני והמעורפל. הכל היה ברור חברתי ומאורגן, כשפתאום הרגשות מתנפלים עלינו והמעורבות הרגשית הזו משפיעה בגדול על כולנו. לא די שמרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמד לנפטון הרגשי - היה חסר גם השמש תעבור למזל דגים ותהרוס את מעט ההרמוניה שעוד יש לנו בסביבה. באסה. השמש תשהה במזל דגים כחודש, מרקורי גם הוא ישהה עוד במזל דגים, ונצטרך ללמוד להיות מאופקים ומעשיים יותר בתקופה הקרובה, אחרת באמת יהיה לא קל כשהרגש הזה שולט עלינו בצירוף החורף המוזר הזה והבחירות שבדרך. יזמות פרקטיות, עובדות בשטח, מיקוד בנעשה בחשבון הבנק, ואיפוק מול גלי הרגש שמציפים אותנו במהירות - זה בעצם מה שנדרש מכולנו בתקופה הקרובה. אבל זה עוד כלום, כי, תיכף גם אורנוס חוזר למזל שור. ואז - באמת יהיה מעניין יותר, וממש, אבל ממש לא קל. איזה כיף!

אילוסטרציה. ShutterStock
אי הבנות עלולים לצוץ עכשיו ולקלקל יחסים יפים אם לא ניזהר/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס עושה צעדים ראשונים במזל שור, והטלאים שלנו לומדים לאט לאט להתאפק מהצורך הזה בסיפוקים מיידיים, ולהתמקד בעובדות. יש רגעים מתסכלים כשדברים לא זזים והקצב איטי: רק סבלנות!

שור
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והשור שלנו שעד עכשיו דשדש במשאית האיטית שלו, מקבל מנוע של פרארי. כן, הגיע הזמן לאקשן, ורק חשוב לא להתפרע ולעשות שטויות, ובעיקר - לא לכעוס על השטויות האלה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים והצמידות שלו עם נפטון הופכת את התאום שלנו לרגשני עד דביק בסולם הלב. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו: דחו את ההחלטות שלכם לשבוע הבא.

סרטן
ונוס הרגשית נצמדת לסטורן הנוקשה במזל גדי שממול, והכובד בשיאו, בעיקר בקשרים הקרובים במערכות היחסים ובשותפויות שלכם. זמן למסד יחסים, לארגן מחדש את חשבון הבנק, ו..לחכות בסבלנות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל דלי האוורירי למזל דגים הרגשני, והחיים הופכים לרכבת מהירה של שינויי מצב רוח כשמפלס הדרמות נמצא בקו עלייה. מה עושים? לא הרבה: פשוט סופרים עד עשר לפני שמקבלים החלטות..

בתולה
שהותו של מרקורי במזל דגים מול המזל שלכם כשהוא צמוד לכוכב נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד במערכות היחסים שלכם ובצד הזוגי. זמן מצוין לשים את הציניות בצד, ולהסחף בגלי הרגש.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי והפעם אפילו נצמדת לסטורן הנוקשה. תחושות של כובד ובדידות מופיעות השבוע, אבל כדאי לשמור על איזון, לזכור שזה זמני, ולהחזיר את האיזון הזה גם לחשבון הבנק.

עקרב
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שלא מעט סערות ודרמות מגיעות לסביבה בדיאלוג שלכם עם אלה שממול. פרטנרים בני זוג או שותפים - דברו, ואל תסתערו עליהם.

קשת
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון הרגשי במזל דגים עלולה להביא איתה דרמות קטנות ומצבי רוח ביחסים בבית ובמשפחה. במקום לריב, כדאי לפתוח דברים, לנקות משקעים, ולפתוח דף רגשי חדש.

גדי
ונוס הרגשית מביאה איתה כמה וכמה אפשרויות לפתיחת הלב לגדי הקשוח כשהצמידות שלה עם סטורן שליט המזל שלכם יכול לרכך אתכם משמעותית. תנו לרגש לדבר בלי ציניות וביקורתיות, ו..פתחו את הלב.

דלי
אחרי כחודש שעזרה לכם לחגוג יומולדת והביאה איתה נוכחות ועוצמה לחייכם, עוברת השמש למזל דגים הרגשני, וזה הזמן להתמקד בנושאי חומר וכספים. אוברדראפט שאפשר לסגור או חובות להחזיר - זה הזמן.

דגים
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם עוזרת לדגיג שלנו למצוא את המלים שחיפש בזמן האחרון לאנשים שחשובים לו. זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק ולתת למלים לפעול אתכם - ועבורכם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully