וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 בפברואר 2019

נראה שמשהו משתנה בשמים השבוע ונצטרך הרבה יותר איפוק וסבלנות כדי לשמור על השקט שלנו, חברים. אכן, המעורבות הרגשית גדלה השבוע, אבל איתה קטן סף הגירוי שלנו. הפתיל מתקצר והצורך להגיב מהבטן ולא מהראש מתחזק

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים.
2. מרס האגרסיבי נצמד לאורנוס התזזיתי במזל טלה.
3. מרס עובר ממזל טלה למזל שור.

הזוית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין מרס האגרסיבי לכוכב אורנוס התזזיתי כששניהם במזל טלה. מרס, כוכב האקשן, הוא כוכב תוקפני שאחראי על מימוש הפוטנציאל והעשייה שלנו. אורנוס התזזיתי אחראי על שינויים וניתוקים. כשהשניים האלה נפגשים בדרך כלל לא קורים דברים טובים מדי. בצמידות כזו זמן התגובה שלנו ומינון הסבלנות שלנו בדרך כלל מצטמצמים לאפס. כעת כל גירוי, כל מילה לא במקום וכל ניסיון לוויכוח או לעימות מקבלים תגובה מידית והיא לעיתים אפילו קיצונית. גם הפרשנויות שלנו הופכות להיות קיצוניות, ואיתן גם הדרך שבה אנחנו רואים את הדברים ובוחרים לקחת אותם באופן אישי גם כשאינם כאלה. אפס סבלנות וסובלנות, עם צורך להתנתק כשדברים לא קורים כפי שרצינו או להגיב באלימות מילולית, מאפיינים את הצמידות הזו, וכדאי שנחליט מראש שהשבוע - לא מנתקים קשרים גם אם מאוד מתחשק, לא עושים דווקא ולא נכנסים לשיחות באנטי שרק מחפש סיבה לריב, אוקיי? לא, זה לא ממש יהיה קל השבוע, אבל היי, בשביל זה אני כאן. אם לא בשביל להזהיר ולבקש שתתכוננו, אז לפחות שתתנצלו ותגידו ש"אפילו האסטרולוג אמר".

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, דלי, סרטן גדי ומאזניים, אריה שור ועקרב.

המעבר המשמעותי של השבוע - כאן יש שנים האלה, אבל המשמעותי יותר הוא זה של כוכב מרס, שמסיים את הצמידות שלו עם אורנוס אותה הזכרתי, ועובר למזל שור. עכשיו ככה: מזל שור נחשב כסבלן ומאופק, כמשקיען וחרוץ, ובעיקר כזה שקשה להזיז אותו מהאופטימיות והשקט שלו. אבל... כשמרס נכנס לשור, כל אלה משתנים. פיל בחנות חרסינה או נמר בלול תרנגולות - תבחרו אתם את הדימוי, אבל מרס בהחלט הולך לעשות בלגן לא קטן לשוורים בחודשיים הקרובים, ובקרוב כשגם אורנוס יצטרף אליו ויעבור לשור - החגיגה תהיה שלמה.

כוכב מרס במזל שור הופך את השוורים שלנו לעצבניים וחסרי שקט. שור חכם יודע לתרגם את האנרגיה הזו למסע אסרטיבי של יזמות חדשות ודרייב חזק לעשייה ולהצלחה, אבל גם כשאלה קורים קשה לו להתאפק כשמעצבנים אותו אנשים טיפשים או חסרי טאקט, וסיטואציות שבעבר היה מבליג עליהן הופכות כעת לסדין אדום בעיניו של השור שלנו, וכמו במלחמת שוורים אמיתית - אף אחד מאתנו לא רוצה לפגוש שור זועם שמסתער עליו חזיתית, נכון? לכן השוורים שלנו חייבים לגלות השבוע ובזמן הקרוב בכלל איפוק מכסימלי, ואורך רוח פנומנלי, גם בפיזי וגם במישור הוורבלי, אחרת יגיעו להם משברים קולוסאליים, וכאמור - שור כועס הוא משהו שעדיף להתרחק ממנו, ובעיקר - לחשוב פעמיים לפני שמרגיזים אותו קודם לכן.

התסמונת הזו תהיה מהשבוע אופיינית לא רק לשוורים, אלא לכל חברי קבוצת המזלות הקבועים גם יחד: שור, אריה, דלי ועקרב. הם בעיקר. אולם, לכל אחד מאתנו יש מזל שור במפת הלידה שלו, ואם זה נופל על מקום אסטרטגי במפה - כדאי בהחלט להיזהר שכן זה בהחלט עלול לפגוע בכל אחד מאתנו. זה אומר מינון גבוה במיוחד של סבלנות, אורך רוח, ונשימה ארוכה במיוחד, לכולנו... ואם אפשר - לא להגיב מהבטן, אלא מהראש!

התקשורת השבוע - מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל דלי החברתי והתקשורתי למזל דגים המופנם והרגשני. בגדול, התקשורת שלנו הופכת להיות רגשני יותר, ומעשית פחות. זהו מיקום לא קל של מרקורי, כיון שהכול הופך אסוציאטיבי מאוד, ובעיקר חסר שקול דעת אמיתי, אלא נתון למצבי הרוח שלנו, ולהצפות רגשיות כאלה ואחרות. במזל דגים, מרקורי שלנו נתון הרבה יותר למצבי הרוח שלנו מאשר שהותו במזל דלי בחודש האחרון. כעת השינויים הקיצוניים נותנים את אותותם בהחלטות שלנו, ואנו עלולים לשנות את דעתנו במהירות, ולגלות קושי להגיע להחלטות מעשיות של כאן ועכשיו באופן משמעותי ובעיקר אפקטיבי. רגשות - זה האישו עכשיו, ולכן חשוב בתקופה שכזו להזהר מאוד בהחלטות הפרקטיות שלנו, בעיקר אלה הקשורות לעסקים וכספים, ולהתייעץ שוב ושוב עם מי שיכול לאפס אותנו ולמקד אותנו בעובדות - ולא ברגשות.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת באופן משמעותי, ובאופן כזה או אחר בעצם כל אחד מאתנו.

אישה צועקת על גבר. ShutterStock
לא עושים דווקא ולא נכנסים לשיחות באנטי שרק מחפש סיבה לריב, אוקיי?/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע אינטנסיבי ואימפולסיבי עובר על כוחותינו: מרס נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי והקריזות הטלאיות המוכרות תופסות תאוצה. חשוב לא לריב השבוע ובכל מחיר. מהשבוע הבא יהיה שקט יותר.

שור
רוב השבוע עוד איכשהו סביר, אבל מאמצע השבוע והלאה עת יורגש מעברו של כוכב מרס למזל שלכם, הכל משתנה. מרס מביא איתו מנוע של פרארי לעשייה, וכדאי לנצל אותו. חשוב להזהר מגישה תוקפנית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני, ונראה שהיכולת שלכם לאבד פרופורציות ופה ושם גם את הצפון, גבוהה במיוחד. מה עושים? מתמקדים בעיקר בעובדות ולא ברגשות.. וזה אפשרי.

סרטן
שהותה של ונוס הרגשית במזל גדי שממול המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מביאה איתה יכולת להשקיע קצת יותר ביחסים קרובים, ובזוגיות בפרט. זמן טוב לשתף ולפתוח את הלב, ואם הוא פנוי, הלבבון - לצאת גם השבוע לדייט.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם ביחד עם מרקורי, אלמנט שגורם לכם לא להיות במיטבכם עד הסוף ולכן להזהר מעודף פעילות וחוסר מנוחה: נסו לנוח יותר, ולהשקיע בפרטנרים שלכם...

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן לדבר בכנות ובגובה העינים עם בן או בת הזוג, ולפתוח הכל. זמן מצוין להיכרויות חדשות מעניינות, ולשיחות זוגיות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי המאכלס את בית המשפחה שלכם, ונראה שעולם הרגש שלכם השבוע הוא ביתי יותר מתמיד. זמן להשקיע בביחד הזוגי או זה עם הילדים, לשתף ברגשות ובפחדים, ולחילופין להשקיע בבית ובסביבתו, לשפץ ולשנות אווירה.

עקרב
יופיטר כוכב השפע שנמצא במזל קשת המאכלס את בית החומר והכספים שלכם עוזר לכם כעת לעשות סדר בבלגן הכלכלי, ולהביא איתו גם כמה וכמה אפשרויות חדשות לעשייה ולפעולה. זמן טוב לפתוח אפשרויות חדשות של יזמה ועשייה, עקרבים, אך להזהר מאופטימיות יתר בחשבון הבנק...

קשת
ונוס שוהה כעת בבית החומר והכספים שלכם, ויכולה לעזור לקשת ההרפתקני לתקוע יתד איתנה יותר בקרקע, ולהרגיש קצת יותר בטחון ויציבות בכל מה שקשור לחומר וכספים. מרקורי שעובר למזל דגים משדרג את התקשורת המשפחתית... דברו, ועל הכל.

גדי
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא לגדי הקשוח כמה וכמה רגעים רגשניים ואפילו רומנטיים, אם יסכים להראות אותם מתחת לשריון...מרקורי עובר לבית התקשורת שלכם, והגדי שלנו הופך מהשבוע לתקשורתי מהרגיל. זמן ליזמות תקשורתיות חדשות.

דלי
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, אבל גם נפרדת ממרקורי כוכב התקשורת שממשיך למזל דגים, המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, הגיע הזמן לחשוב פרקטית דליים, לסגור אוברדראפט, ולחזור לבסיס כלכלי יציב יותר.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, דגיגים, והדגיג האופייני הרגיש והמופנם משהו מגלה מהשבוע את כוחן של המלים ובעיקר את כוחו שלו כשהוא משתמש בהן בתבונה וביצירתיות... זמן לדבר, לשתף ולחלוק, דגיגונים. אל תשאירו דברים בבטן.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully