וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 3-9 בפברואר 2019

המתחים שהחלו בסוף השבוע הקודם עם הזוית שבין פלוטו למרס ממשיכים גם בתחילת השבוע הזה, ולכן מומלץ לשמור על עצמנו לפחות עד אמצע השבוע. היזהרו מריבים, ויכוחים, עימותים ומכל מה שיכול בהבזק של רגע להפוך למלחמת עולם זעירה

התהליך המשמעותי בשמים השבוע: ונוס עוברת למזל גדי . ונוס הרגשית עוברת למזל גדי הקשוח, ונראה שהגיע הזמן לקרוא את הלב לסדר. ונוס היא כוכב רגשי ומעניק, ובמזל גדי היא עוברת מהאופנוע שלה או מהסוס הקשתי שחוותה בחודש האחרון לחליפה מחויטת היטב, מארגנת את התסרוקת לקוקו גבוה ומעכשיו היא נכנסת למצבים של שליטה, הן רגשית והן כספית.

כן, נגמר לו זמן הבזבוזים, לפחות זמנית: כעת הזמן לעשות חושבים לגבי כל הוצאה, להתבונן היטב באותיות הקטנות שבחוזים ולהתמקד בכל מה שקשור ליכולת שלנו להגדיר מראש את המטרות שלנו, ולא לפעול באופן ספונטני וחסר גבולות כמו שחלק מאתנו פעלו בשבועות האחרונים. זהו זמן טוב גם להפסיק עם הסטוצים או עם הפלרטוטים החביבים, ולהתחיל לחשוב ברצינות על מיסוד יחסים: כעת אנו זקוקים יותר לביטחון מאשר להידלק על מישהו או מישהי, למשהו יותר קבוע, יותר רגוע, יותר... יו נואו, שקט כזה. קוראים לזה בטחון, אך מתחת למילה הזו מסתתרת מלה אחרת: שליטה.

כן, ונוס מאותתת לנו שהגיע הזמן לשלוט גם בחיי הרגש ובתשוקות שלנו ובמקביל גם בנעשה בחשבון הבנק. שכן בסופו של דבר כל דבר גובה מחיר, וכולנו משלמים חשבונות - לפעמים יקרים - על המקומות האלה שבהם התשוקה משתלטת ואנו מאבדים את הראש, או את השליטה על כרטיס האשראי, בעיקר עכשיו כשהוולנטיין בפתח ומתחילים כל המבצעים, השוקולדים, הבלונים - והמכירות של אחד פלוס אחד.

בקיצר - מתארגנים. והלב? הוא כבר ייהנה לו בוולנטיין, לפחות ליומיים... אחר כך - חוזרים לשגרה.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן וטלה.

יום האהבה באולינג. ShutterStock
יום האהבה זה חשוב - אבל לא להתפרע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס ממשיך להפציץ בים של אנרגיה במזל שלכם והמרץ רב מלהכיל... עד אמצע השבוע עדיין הצד האימפולסיבי שלכם עלול להרוס יחסים, וכדאי לגלות איפוק. מחמישי תורגש רגיעה.. יפה לכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, וסוף סוף השוורים שלנו יכולים לנשום לרווחה אחרי מירוץ המכשולים המטורף של החודש האחרון, כשהיתה במזל קשת. אז.. לנשום עמוק, ולהתחיל לתכנן מחדש, ובשקט.

תאומים
ונוס יוצאת השבוע מבית הזוגיות והיחסים שלכם, והצד הפלירט וטי שלכם יכול לנוח קצת. כעת הזמן להתמקד בבניית יחסים אמיתית, יסודית, פרקטית. כדאי גם כעת להתחיל לארגן מחדש את התחום הכלכלי: זמן להגדיר מטרות, ולפעול בהתאם.

סרטן
מרס שנמצא עכשיו במזל טלה מריץ קדימה את הסרטנון שלנו והופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד. זמן טוב ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולפתיחת דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. רוצו קדימה!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועוזרת לכם לעשות שינוי בכל מה שקשור לגישה לזולת ולפרטנרים. זמן לדבר בכנות, לפתור בעיות, או..להיכר מי שמתאים לכם.

בתולה
מעברה של ונוס הרגשית למזל גדי המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, הופך את הבתולות שלנו לרכות מתמיד, מה שאומר שגם איזמל הציניות קצת מתפוגג לו, והלב נפתח.. תנו מקום לאהבה!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת את בית התקשורת שלכם ואת כל השיחות הנפלאות שחוויתם בשבועות האחרונים, ועוברת למזל גדי הקשוח. לא קל למאזנאים המתוקים עם המשמעת והצורך לחסוך, ובעיקר להתמקד בצד המעשי. אמה מה - אין ברירה...

עקרב
ונוס עוזבת את בית החומר והכספים שלכם אחרי שגרמה שם לכמה נזקים או לפחות לחוסר שליטה מסויים, ועוברת לבית התקשורת שלכם. הגיע הזמן גם לעקרב המופנם להתחיל לדבר, לשתף ולחלוק את מה שקורה שם בפנים... מוכנים?

קשת
אחרי חודש כיפי במיוחד שבו השתוללה ונוס עם הסוס הפרוע שלה במזל שלכם, הגיע הזמן לחזור לקרקע ועדיף שמהר, אחרת היא תעשה שמות בבית החומר והכספים שלכם.. חשוב להציץ מה שקורה שם עכשיו, בחשבון הבנק, ולהיערך בהתאם.

גדי
משהו טוב קורה לכם כעת, גדיים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ונראה שהקסם האישי שלכם בולט יותר מתמיד. נצלו את נוכחותה כדי לצאת לפגישות חשובות (לא רק עסקיות!) ולהקסים את העולם. זמן להתאהב...

דלי
הדליים שלנו ממשיכים לחגוג את יום ההולדת שלהם עם השמש כשמרקורי עוד מוסיף כמה וכמה היכרויות מעניינות לחגיגה. אולם כדאי להזהר מנוכחותו של מרס בבית התקשורת שלכם: המנעו מויכוחים, ואל תתעקשו על המלה האחרונה!

דגים
מעברה של ונוס השבוע לבית החברתי שלכם, הופך את הדגיגים שלנו לחברותיים וידידותיים במיוחד. זהו זמן טוב לעשות לכם חברים חדשים, להרים טלפון ולצאת לבלות עם הישנים, ולהחזיר את המעגל החברתי למרכז הצומי. יהיה כיף.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully