וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 בינואר עד ה-2 בפברואר 2019

27.1.2019 / 10:19

השבוע לא נוצרות הרבה זוויות משמעותיות בשמים. למעשה רק אחת היא באמת כזאת.האחת הזו היא חתיכת זווית והעוצמה שלה מספיקה לשלוש זוויות: מרס הכוכב האגרסיבי ופלוטו הכוכב הכוחני והיצרי יוצרים זווית פעולה ביניהם - והמתח שורר באוויר

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. צמידות בין השמש לבין מרקורי כוכב התקשורת.
2. זווית פעולה בין מרס כוכב האקשן לפלוטו היצרי והכוחני.

התקשורת השבוע - צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לשמש במזל דלי יוצרת תרכובת מעניינת וחברתית מאוד. מזל דלי החברתי מביא איתו את היכולת להתחבר טוב יותר לכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחיינו, ולמעגלים החברתיים שלנו בכלל. צמידות בין השמש למרקורי במזל הזה יוצרת אפשרויות נאות לחבור לאנשים אחרים, ליצור קבוצות פעולה ותמיכה, ולהשקיע בתחום החברתי בחיינו בכלל. זהו זמן מצוין לצאת קצת מד' האמות שלנו, להכיר חברים וידידים חדשים בעלי תחומי עניין דומים לשלנו, ולהכניסם לחיינו. בכללי, זו צמידות ידידותית מאוד, שמאפשרת לנו לנווט טוב יותר בעולם החברתי שסביבנו, ומעודדת גם את הביישנים שבינינו לצאת ולהכיר אנשים חדשים, ולהעשיר בהם את חיינו.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות בתולה, תאומים, אריה, דלי, שור עקרב וקשת.

הזווית הטעונה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרס כוכב היזמה והאקשן, לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני. זו אחת הזויות האלימות שבאסטרולוגיה, מילולית או פיזית, והיא יוצרת זווית מתוחה ופועלת בין שנים מהכוכבים המעצבנים ביותר שקיימים על פני גלגל המזלות. השפעת הזוית הזו על כולנו אינה קלה: כעת הפתיל שלנו מתקצר מאוד, ואנו עלולים להגיב לכל גרוי בעוצמה מירבית ובגישה תוקפנית סף הגירוי שלנו שמעביר אותנו מתגובה לפעולה אגרסיבית הופך נמוך כעת: כל מלה לא במקום עלולה להתפרש כתוקפנות והתגובה תהיה בהתאם. תחת זווית כזו קשה לנו לקבל ביקורת מכל סוג שהוא, ואנו נוטים לפרש לחומרה את דבריו של אדם אחר, ולהגיב כאמור בתוקפנות בעצמנו. זהו גם שבוע שבו אנו עלולים להיות עדים למינון גבוה של תוקפנות גלובלית, ולא רק אישית, גם כאקטים מלחמתיים ברמות שונות. וגם כאן - איפוק עדיף, ולא תגובה אלימה. אולי משום כך חשוב מאוד השבוע לשמור על פאסון ועל איפוק גם כשנדמה שהצדק לא אתנו, ולא לעבור בקלות מויכוח לגיטימי להתנצחות ולעימות, שיכולים בקלות להסלים גם הם. אז כשהמתח עולה - לנשום עמוק, לספור עד עשר ו..לחייך. השבוע שלושת אלה נדרשים, ויותר מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, עקרב, מאזניים סרטן גדי אריה דלי ושור. אבל בגדול, מי יותר ומי פחות - כולנו.

מרצה בעצבני. ShutterStock
השבוע קשה לנו לקבל ביקורת מכל סוג שהוא/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
זוית הפעולה בין פלוטו היצרי למרס שליט המזל שלכם מביאה איתה שבוע טעון ולא קל. חשוב בשבוע שכזה לפעול באופן מדויק וחכם, ולא לאבד את הראש. שמרו על עצמכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת המהיר והספונטני, ועלולה לגרום לכם לקחת סיכונים לא מחושבים. לכן כדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה, בעיקר אלה הקריטיות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לשמש במזל דלי, ומביא איתו שבוע תקשורתי במיוחד. זהו זמן טוב להעצים את הפעולות שלכם, ובעיקר - להתמקד במלים יזמה ופעולה, תאומימים.

סרטן
כוכב מרס שוהה בבית הקריירה שלכם כעת, וחשוב מאוד לא לריב עם הורים בוסים או אחראים. גלו איפוק וגם אם הצדק אתכם - אל תקלקלו יחסים בגלל קריזה של רגע, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה ממש ממול, במזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, אריות. זהו מיקום מעניין שמדגיש את הצורך שלכם לפעול בשנים: השקיעו בזוגיות וביחסים.

בתולה
ונוס ויופיטר במזל קשת מאתגרים אתכם כעת לפעול קצת יותר בנושאי בית ומשפחה, בעוד השמש ומרקורי במזל דלי מדגישים את הצד המקצועי. נסו לחבר בין הבית לעבודה באופן חכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת ולהביא איתה תקשורת אסרטיבית והרבה אקשן לבית התקשורת שלכם. זמן מצוין להתחלות חדשות והיכרויות מעניינות, אם תפתחו את הלב.

עקרב
גם ונוס וגם יופיטר כוכב השפע ממשיכים לנוע בבית הכספים שלכם, ומכריחים אתכם לא להוציא כספים שלא לצורך. זוית פעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם למרס עלולה לגרום לכעסים וריבים.. זהירות.

קשת
גם ונוס וגם יופיטר כוכב השפע ממשיכים לנוע במזל שלכם, וכששני המיטיבים כאן נשאר רק לנצל את האופטימיות וההזדמנויות האלה לפעולה ועשייה. חשוב להזהר מאופטימיות יתר, בעיקר בנושאי עסקים וכספים.

גדי
מיקומו של מרס במזל טלה לא עושה לכם חיים קלים, ואתם עלולים להכנס לריבים וסכסוכים עם סמכויות ואנשים עוצמתיים בסביבה. במקום לריב - נסו להקשיב אליהם, ואפילו להצטרף..

דלי
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נצמדים כעת במזל שלכם, אלמנט שמביא איתו יכולת לחגוג את החיים בעוצמה ועם הרבה מלים חכמות.. קחו יזמה ופתחו דלתות שהיו סגורות בפניכם.

דגים
גם ונוס וגם יופיטר ששוהים בבית הקריירה שלכם, עשויים לעזור עכשיו לכל דגיג שמחליט להפשיל שרוולים לשנס מתניים ולהכנס למוד אסרטיבי, ולפרוץ קדימה. זמן לא רע להתחלות חדשות ומעניינות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully