וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שואלים - הכוכבים עונים: לקראת תקופה של שינויים. איך מתמודדים?

27.1.2019 / 10:06

בואו לשאול ולקבל ייעוץ מהאסטרולוג שלנו, יאיר טריבלסקי, בכל הקשור לבעיות המעסיקות אתכם ואת סביבתכם הקרובה. בפינה השבוע גבר שנמצא לקראת תקופה של שינויים ולא יודע כיצד להתמודד עם זה

סוני שואל:
שלום יאיר. כשור קלאסי אני פוחדת מאוד מן השינויים העומדים בפתח. באילו תחומים הם יבואו לידי ביטוי ובאילו כיוונים יש לפעול?

תאריך הלידה של סוני: 15.5.1948, בשעה 08:00.
מקום לידה: העיר בארי, איטליה.

מפת הלידה של סוני:

מפת הלידה של סוני. צילום מסך
מפת הלידה של סוני/צילום מסך

רוצים להתייעץ עם האסטרולוג שלנו?

שלחו לו את שאלתכם בצירוף שמכם המלא, תאריך הלידה ושעת הלידה למייל הזה: yairtri@gmail.com

תשובת האסטרולוג:

שלום סוני. אכן, צפויים שינויים במפת הלידה שלך ובעצם בחייך, ולדעתי אתה אפילו מרגיש חלק מהם בבטן, עם מפה אינטואיטיבית ורגישה כמו שלך. התלבטתי עם סוני הוא שם של גבר או אשה כדי לדעת באיזה גוף לכתוב, ובחרתי בגבר, אבל התהליך הזה הוא דומה גם אם סוני הוא שמה של אשה.

עקרונית, אני לא ממש אוהב לדבר על ניבוי העתיד: מצד שני, אני בהחלט מאפשר להבין תהליכים עתידיים, מכיון שאת התהליך אני בהחלט יכול להגדיר ואפילו לספר עליו, אבל חשוב לדעת שבסופו של דבר כל אחד מאתנו בוחר ויבחר לחוות אותו אחרת אם כי יש לא מעט דמיון בין הבחירות האלה. אולם, הדברים לא יקרו מיד.

בעיגול אדום למעלה ציירתי את אורנוס שנכנס למזל שור. הקו האדום הארוך שציירתי מסמל זוית פעולה שהוא יוצר עם הירח שלך, שמסמל הרגלים חיי יומיום והתנהלות רגשית. זוית הפעולה הזו מצביעה על שינויים כאלה ואחרים שיתפסו מקום בחייך. יתכן וזה יתבטא בשינוי מקום מגורים, ויתכן ובמקום המגורים הנוכחי יקרו השינויים האלה, אם באווירה ואם בתוכן. השינוי זה יקרה במהלך שנת 2022, אך מכיון שהמדובר בתהליך אורני שנחשבת כפלנטה ארוכת טווח, קשה לדעת בדיוק מתי זה יקרה, אבל השנה הזו תביא איתה את השינויים האלה, אם בפועל ואם בהחלטה, שכן עד אז הדברים יתפתחו כך שיאפשרו לשינוי הזה מקום בחייך.

השינוי השני, שינוי משמעותי יותר, יקרה כשאורנוס יצור זוית לשמש (הזוית הקצרה שאורנוס יוצר מצד ימין למעלה). זו זוית משמעותית יותר שמדברת בעיקר גם על שינויים פנימיים, אם בגישה, במיקוד, ובצורת החשיבה. השינוי הזה אמור להתרחש במהלך שנת 2024, ושוב: כשהמדובר בתהליך ארוך טווח - אורנוס לדוגמא נמצא כ 6 שנים במזל - קשה לנבא באיזה חודשים מדובר, ואולי גם אין צורך בכך. הוא יתרחש מעצמו.

מזל שור שייך לקבוצת המזלות הקבועים, והרגלי היומיום החשיבה והגישה מאוד משמעותיים עבורה. אורנוס יכריח אותך לראות את הדברים קצת אחרת, לקצר תהליכי חשיבה לשנות הרגלים שהפסיקו לשרת אותך ואולי גם לשנות משהו במערכות היחסים שלך עם הסביבה הקרובה והרחוקה. לפחד מהשינוי אין טעם, גם - ובעיקר - אם אתה שייך לקבוצת המזלות הקבועים. ככל שאנחנו מפחדים מהם ומתנגדים להם כך הם יגיעו באופן אגרסיבי יותר, ויכריחו אותנו להשתנות ולהתאים את עצמנו למציאות סביבנו שהיא אחת הגורמים לשינוי הזה. להיפך: עם השינוי - הן עם המלה הזו והן עם התהליך עצמו - כדאי להתיידד: הוא חלק מהטבע, והוא בא כדי להזרים מחדש את אנרגיית החיים למקומות שהפכו נוקשים מדי, והזרימה הטבעית איתם ואליהם נעצרה. ככל שנקבל את השינויים האלה כחלק בלתי נפרד גם מהמציאות המשתנה שלנו וגם מתהליך החיים עצמו, נוכל לא רק להפסיק להיות מאויימים מהם, אלא אפילו ליהנות מהם, וממה שהם מביאים לחיינו.

בנוסף, אפשר לראות שאתה עובר תהליך נוסף שקורה ממש עכשיו: המדובר בכוכב סטורן הנוקשה (בעיגול כחול), שנמצא מול ונוס הרגשית שלך בבית הראשון (הזוית הכחולה), ומביא איתו רגעים של חשבון נפש, ואפילו בדידות מסויימת מבחינה רגשית. האופק שלך הוא במזל סרטן הרגשי, מזל שזקוק להרבה בטחון וקרקע בטוחה מתחת לרגלים, מעבר לבטחון שהשמש זקוקה לו במזל שור. המצאותו של סטורן ממול מכבידה לא מעט, וגורמת לך לראות את המציאות באופן ריאלי, ללא כחל וסרק, כפי שהיא. לפעמים זה מצוין כי זה מכריח אותך לפעול באופן פרקטי ולקבוע עובדות כדי לפתור בעיות, ולפעמים לא קל רגשית, וכאמור, אפילו מכביד.

מאחורי האופק במזל סרטן אפשר לראות את כוכב אורנוס: הוא נראה כמו אנטנת טלביזיה קטנה, והמצאותו בבית ה 12, בית התת מודע, מראה על פחד משינויים וזעזועים, מעבר להמצאותה של השמש במזל שור. מיקומו זה של כוכב אורנוס מראה על זעזועים שאת עברת בעצמך בגילאים צעירים יותר, חלקם קשורים גם להוריך, והצורך הזה באופן לא מודע לחוש בטחון ולהשאיר אותם מאחור ביחד עם האופק במזל סרטן והשמש בשור, מראה אולי גם על המקור לשאלתך, שהוא הפחד הזה מהשינויים שקרבים, והרצון לדעת איך להתמודד איתם.

אז מה עושים? כמו שכתבתי: מקבלים את השינוי והצורך בו בברכה, מתיידדים איתו, ורואים שכשאתה מתיידד עם השינויים - העולם גם מתיידד איתך, ומביא איתו רגעים של שמחה וקבלה עצמית ממקומות לא צפויים, ומאנשים שעדיין לא פגשת, שישפיעו באופן חיובי על חייך. כל שנשאר הוא לחייך, להעז, ו...לקפוץ פנימה, אל תוך רעיון השינוי, כך שכשהוא כבר יגיע - אתה כבר מוכן לקראתו, ויודע לנצל אותו באופן החכם והמעשי ביותר. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully